![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
BMW 800GS 800 207 κιλα Yamaha tdm 900 220 κιλα ΚTM 990 smt 990 230 κιλα Triumph tiger 1050 230 κιλα Θα μου πεις εχει 4κιλυνδρο μοτερ,θα συμφωνισουμε εδω ![]() Αλλα και αυτοι (honda) πηραν μια παλαια δοκιμασμενη λυση vfr 800 (πλαισιο και κινητηρα) το ''ψηλωσαν'' του κολλησαν και ενα fering και ολα οκ ![]() Συνηθησμενη τακτικη της honda τα τελευταια χρονια Last edited by bill 800gs; 16-01-2011 at 13:39. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Την f800gs κενη την ''δινει'' 185 κιλα η bmw, οποτε η διαφορα ειναι αρκετη ![]() Last edited by bill 800gs; 16-01-2011 at 14:00. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
χμ,αν ειναι ετσι,τοτε τα 260-265 κιλα για 800αρα μηχανη ειναι πολλα.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Σύμφωνα με το άρθρο στο περιοδικό ΜΟΤΟ δεν ψίλωσε αλλά χαμήλωσε ! κατά 1χιλ ( 119 αντί 120) η πίσω ανάρτηση και έχοντας ίδια εμπρός (στα 108 χιλ.) …αντίο cross ~ όνειρα !.Απλά η θέση οδήγησης έγινε ποιο όρθια από του VFR . ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
μια μπουρδα και μιση.απλως απαισιο!
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Η ανακοίνωση της Honda και στο 0-300 :0300 | ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΛΙΚ
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
"Τυρακι" απο τη Honda για το νεο on-off | Gemat | Άλλες εταιρίες | 9 | 17-10-2010 09:27 |
Με αερόσακο το νέο Honda VFR 1200T | riko46 | Νέα μοντέλα BMW | 9 | 28-07-2010 17:30 |
HONDA XL 50 | allen | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 4 | 23-11-2009 17:39 |
Honda: Διπλός συμπλέκτης DCT το 2010!!! | riko46 | Άλλες εταιρίες | 7 | 06-10-2009 00:39 |
Honda: Εξελίσσει on-off με το νέο V4 | arisxios | Άλλες εταιρίες | 18 | 16-09-2009 16:18 |