GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #14  
Παλιό 02-02-2011, 21:40
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: BMW και σπασμενο μοτερ.......

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από loulou1100gs Εμφάνιση μηνυμάτων
Εχω την εντύπωση ότι με τον ατυχή φίλο γνωριστήκαμε και τα είπαμε στο κατάστημα "BrakeShop".Αυτό που ξεχνούν οι αντιπροωπείες στην Ελλάδα είναι το εξής:οι μοτοσυκλέτες και τα αυτοκίνητα θεωρούνται "διαρκή καταναλωτικά αγαθά" και έτσι η ανάλειψη ευθύνης του κατασκευαστή για την τεχνική αρτιότητα του πράγματος ξεπερνά το στενό χρονικό πλαίσιο της εγγύησης, πολλώ δε μάλλον όταν βεβαιώνεται και η χρήση των υπηρεσιών του επίσημου δικτύου υποστήριξης.Η στάση της εν Ελλάδι αντιπροσωπείας είναι - αν μη τι άλλο- αντιδεοντολογική.Θα έπρεπε να στείλει το μοτέρ στα "κεντρικά" για να διαγνωσθεί η αιτία της ζημιάς και μετά να ανακοινώσει στον πελάτη το ενδεχόμενο της δικής του οικονομικής συμμετοχής.Και καλά που ο φίλος είχε μόνο υλική ζημιά.Τι θα γινόταν αν η τεχνική ζημιά οδηγούσε σε ατύχημα;Παλιότερα (μιλώ για χρόνο μεγαλύτερο της 10ετίας) είχαν αλλάξει άξονα μετάδοσης σε R100GS/ PD χωρίς καμμία χρέωση στον πελάτη με το σκεπτικό ότι "είναι αδιανόητο για εμάς να κουρεύονται οι άξονες μετάδοσης".Αλλες εποχές, άλλα ήθη.Δεν θα πώ στον φίλο "καλά ξεμπερδέματα".Θα τον παροτρύνω στο εξής:εάν έχει την οικονομική δυνατότητα, να πάει το μοτέρ στο TUV και να ζητήσει πλήρη τεχνική ανάλυση.Το ότι ο TUV είναι γερμανικός οργανισμός πιστοποίησης δεν λέει τίποτα απολύτως, σας βεβαιώ εξ ιδίας πείρας.
Μπορει ο καταναλωτης να ''πατισει'' καπου νομικα για τα παραπανω με το κόκκινο?
Δηλαδη, μπορει να στηριχτει καπου νομικα (υπαρχει καμια αναλογη νομολογια?) και να απαιτησει/ζητησει αλλαγη π.χ. του κινητηρα ¨η επιεσκευη αυτου ανευ εξοδοις του οταν η εγγυηση εχει ληξει??
Αξιζει ο κοπος να το κυνηγησει καποιος σαν τον φιλο εδω ¨η αστο καλυτερα και καλο ειναι ακι το 70/30 που του προσφερει η εταιρεια?
Ας σημειωσουμε εδω οτι π.χ. ο Χοντας αν υπηρχε ωρα εναρξης και ωρα ληξης της εγγυησης μετα απο 2 χρονια στο +1 λεπτο μετα την ληξη......... δεν ακουσα δεν ειδα!!!!

Μιλω για τα στενα ορια του νομου οταν ληγει η εγγυηση και οχι διευθετησεις τυπου ''good will'' και 70/30 κ.λ.π
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ανταλλασεται μπαρα μοτερ 1150gs John1150 Ζήτηση 4 29-11-2010 13:39
Χωρίς ΟΣΕ και Προαστιακό από τη Δευτέρα και σχεδόν όλη την εβδομάδα riko46 Ελλάδα 3 26-10-2010 03:13
Μετά από Aldi και Fnac φεύγει και ο “Τιτάνας”; gsmaniac Επικαιρότητα 9 25-10-2010 01:29
Το καλύτερο μοτερ για σουβλα capo Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) 8 03-05-2010 18:44


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:30.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!