![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Πάμε να συσχετίσουμε αγαπητέ νομίζω εντελώς άσχετα πράγματα. Μου έμπλεξες διόδια, βαπόρια και γάλατα. Διαφορετικά αγαθά, διαφορετική η σχέση του πολίτη με αυτά στη κάθε περίπτωση.
Να σου το θέσω κι αλλιώς, όπως μου το 'μπλεξες: Αν, βγαίνοντας από τη μαρίνα Ζέας για να πας π.χ. στη Τζια με το ιστιοπλοϊκό σου, ανά 2 ν.μ υπήρχε ένα πλωτό κιόσκι μ ένα πλωτό φράγμα, που σου έλεγε "πλήρωσέ με, γιατί σ' αυτή τη ρότα που κινείσαι, θα καθαρίζω τα πεταμένα μπουκάλια απ' τη θάλασσα, τα σκισμένα δίχτυα των ψάράδων που επιπλέουν, θα διώχνω τα ψαράδικα απ' τη πορεία σου, θα σημαίνω τα αβαθή, και θα περιπολεί και ένα σκάφος διάσωσης μη τυχόν και σου συμβεί τίποτα" πως θα σου φαινότανε; Εν πρώτοις ίσως σε χάλαγε, έτσι; Δε σε χαλάει όμως, γιατί δεν είσαι τζαμπατζής και είσαι λαρτζ (γενικά μιλάω), γουστάρεις και άνετο - ασφαλές ταξιδάκι, και λες ΟΚ μάγκα, τσάκωτα! Ωραία ως εδώ. Κάποιος που δε γούσταρε την παραπάνω υπηρεσία, γιατί δεν του περισεύανε, ή γιατί την έκρινε ανεπαρκή, ή για Χ λόγους, τι θα έκανε; Απλά θα άλλαζε ρότα, περνώντας εκτός της προστατευόμενης. Ελεύθερη η ναυσιπλοΐα, ε; Που είναι η ίδια ελευθερία στον αυτοκινητόδρομο; Έχω εναλλακτική λύση, κάποιον παράδρομο, αν δε θέλω τον ταχείας κυκλοφορίας, και τις όποιες (λέμε τώρα...) παρεχόμενες υπηρεσίες; ΟΧΙ! Νταβατζιλίκι μόνο, "που θα πας μπεκάτσα, από 'δω θα περάσεις..." Δεν έχω ρε αδερφέ, δε μου περισεύουνε, τι να κάνω; Κι αυτή είναι μια μόνο προσέγγιση του μη ηθικού ζητήματος των διοδίων. Τα παρακάτω, τα έκανα κόπια να μη γράφω κατεβατά ώρα που είναι ... 1. Σε περιπτώσεις όπως στα Τέμπη και στην εθνική οδό Κορίνθου Πατρών, σαφώς παραβιάζεται ο νόμος 1999/62/EC, ο οποίος ορίζει, πως για να επιβάλλονται διόδια, θα πρέπει ο συγκεκριμένος δρόμος να έχει τα εξής χαρακτηριστικά: α) Διπλή λωρίδα κατά κατεύθυνση κυκλοφορίας β) Σήμανση, φωτισμό κλπ, με συγκεκριμένες προδιαγραφές. 2. Σε άλλες περιπτώσεις - οι οποίες είναι και οι πιο συνηθισμένες σε όλο το μήκος των εθνικών οδών - ο νόμος σαφώς ορίζει πως θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη, να μπορεί να επιλέξει διαδρομή χωρίς διόδια. Μια συμβατική υποχρέωση των ιδιωτών ιδιοκτητών των εθνικών δρόμων, η οποία δεν υφίσταται στην συντριπτική πλειοψηφία των διαδρομών. (αυτά που λέγαμε πιο πάνω ...) 3. Η επιβολή των διοδίων γίνεται αυθαίρετα και χωρίς αντικειμενικό προσδιορισμό «χρήσης της παρεχόμενης υπηρεσίας» όπως σαφώς επίσης ο νόμος ορίζει. Αυτό σημαίνει πως οι εργολάβοι που εκμεταλλεύονται τα διόδια, θα πρέπει να χρεώνουν τον οδηγό, με βάση τα χιλιόμετρα χρήσης (είσοδος-έξοδος) και όχι κατά το δοκούν. 4. Τέλος, οι εθνικοί δρόμοι, δεν μπορούν να γίνονται αντικείμενο άγριας εκμετάλλευσης του πολίτη-οδηγού από ιδιώτες, δεδομένου ότι είναι εθνική περιουσία, για την οποία μόχθησαν γενιές και γενιές Ελλήνων, πληρώνοντάς την με την φορολόγηση τους. Δηλαδή, όλοι αυτοί οι τζαμπατζήδες όπως θέλεις να τους αποκαλείς, που πίσω τους υπάρχει ένα νομικό πλαίσιο που τους υποστηρίζει, κακώς δεν πληρώνουν, έτσι; Είναι λαμόγια! Μάλιστα ... Κι ας μη πιάσουμε το θέμα Ελληνική ακτοπλοΐα εδώ, γιατί πέραν του σπαμ, θα ξημερώσουμε! Last edited by Fuji; 24-02-2011 at 00:13. |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Δείτε πως ΔΕΝ πληρώνουμε ΔΙΟΔΙΑ... | MARK | Διάφορα | 4 | 29-11-2010 07:35 |
ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ | TARKAS | Μου τη δίνει που ..... | 4 | 27-11-2010 10:05 |
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ? | HERC | Γενικά - Αναβάτης | 7 | 26-08-2010 18:53 |
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ | MARK | Χρήσιμα | 32 | 23-03-2010 14:56 |