![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Και εγώ πέρασα ακριβώς από τις ίδιες μηχανές που έχεις με μόνη διαφορά αντί του GS 1100 , εγώ πήγα κατευθείαν στο GS 1200.
Χαίρομαι που εκτιμάς την αξία ενός παλιού ΤΑ . Εχουν κάνει κι αν έχουν κάνει ταξίδια αυτές χωρίς ABS antispin κλπ. Είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ μέτριο μηχανάκι τα κάνει ΟΛΑ αξιοπρεπώς. Δεν του αρέσουν οι ακρότητες ούτε στην άσφαλτο ούτε στο χώμα, και δεν συγχωρεί λάθη του αναβάτη όσο το BMW. Γι αυτό θέλω μόνο να σου επιστήσω την προσοχή στο οδήγημα το TA δεν είναι BMW, μην το φτάνεις στα όρια του (Αττική οδό), παραδίδει εύκολα.... (πιό εύκολα από το 650 που έχεις) . Φέρσου του όπως του αρέσει....και θα το έχεις για πολλά χρόνια..... Νασαι καλά Πάντα τέτοια. Last edited by peterv; 13-03-2011 at 06:52. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Μα ακριβώς επειδή ήταν η επιτομή της χρυσής μετριότητας, συγχωρεί σφάλματα δοθέντος ότι είναι "ελαστικό".Δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με καμμία σύγχρονη κατασκευή, πολλώ δε μάλλον με B.M.W..Σε σχέση με το "11" το αντιμετωπίζω ως ένα υπερφυσικό παπί παντοδαπού εδάφους.
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΟΥΡΙ ΓΚΕΛΕΡ | ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ | Διάφορα | 11 | 25-11-2009 15:59 |