![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Μία κεντρική μονάδα αποτελείτε από το ηλεκτρονικό κομμάτι(πλακέτα) και το μηαχνικό μέρος(2 μικρά μοτέρ που δουλεύουν κάθε φορά που πατάμαι φρένο). Αν σου χαλάσει η πλακέτα, το χάσαμε το κορμί πατριώτ... ![]() όμως συνήθως η βλάβη εντοπίζεται στο πίσω μοτεράκι...Τυχαίο??? ![]() Δε νομίζω.... Πολλοί αναβάτες πατάνε συνεχώς είτε ηθελημένα είτε άθελα το πίσω φρένο το οποίο δουλεύει υπερωρίες ... όμως επηδεί σκοπεύω να το προωθήσω μέσω εταιρίας ποιο επαγγελματικά θα σταματήσω εδώ
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Φιλε μου ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ αν θελεις να βοηθησεις εδω μεσα καποιους... απλα γραψε τη λυση και επετρεψε τον καθενα που θα πιστεψει σε εσενα να προσπαθησει να απαλαγει απο ενα σοβαρο προβλημα/δυσλειτουργεια που επηρεαζει κυριως την ασφαλεια του και μετα την τσεπη του...Αν επιθυμεις να κερδισεις κατι αλλο ΑΠΛΑ γραψε οτι δυνασαι να επισκευασεις /διορθωσεις μοναδες ABS με ευελικτο τροπο και ανταγωνιστικο κοστος γιατι ολα τα αλλα ειναι ....φυλλα φθινοπωρινης νυχτος....μετα απο βροχη.Και παλι να τονισω χωρις παρεξηγηση
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Οπως και να εχει προτου επικυρωθει η πατεντα του εγχειρηματος δε μπορω να γραψω κατι το οτι κολα το πισω φρενο στις 4 απο τις 5 μοναδες,το οτι τα υγρα(μεσα στη κεντρικη μοναδα) πρεπει να αλλαζονται τουλαχιστον μια φορα καθε 15 μηνες και οτι η βλαβη προερχεται απο τα "κλειστα" μοτερακια που εχει μεσα η κεντρικη μοναδα και ΟΧΙ απο τη πλακετα ειναι πραγματακια που τα γραφω για να τα διαβασουν και να προσεχουν οι συναδελφοι που εχουν σεβρο..... Ως παθων απο βλαβη με σεβρο k1200s 2005 ξερω απο πρωτο χερι πως ειναι να χανεις τα φρενα σε διασταυρωση.... και ως παθων βλεπω τη λυση απλα πρεπει πρωτα να την επικυρωσω και στη συνεχεια να κανω πληρη αναφορα και ΝΑΙ μετα θα γραψω για επισκευες η για το μηχανισμο που θα κατασκευαστει για καθε μοτοσικλετα που φερει σεβρο ωστε να μη βρεθει καποιος ξανα ποτε στη κατασταση που βρεθηκα εγω (και πολλοι αλλοι που ισως δε γνωριζω) Αυτα ειχα να πω ολα τα αλλα ειναι ....φυλλα φθινοπωρινης νυχτος....μετα απο βροχη χωρις παρεξηγηση.... |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
α) Έπαθες ζημιά, έχεις και τις κατάλληλες γνώσεις μαζί με τον φιλαράκο σου και προσπάθησες - κατάφερες να επιδιορθώσεις τη ζημιά με πολύ χαμηλότερο κόστος. Τώρα θέλεις απλά να βεβαιωθείς ότι όλα δουλεύουν οκ και μετά θα βάλεις κάτι σαν μπούσουλα στον οποίο θα εξηγείς την όλη κατάσταση με σκοπό όποιος νομίζει ότι μπορεί μόνος του να το κάνει και να γλυτώσει λεφτά. β)Έπαθες ζημιά, έχεις και τις κατάλληλες γνώσεις μαζί με τον φιλαράκο σου και προσπάθησες - κατάφερες να επιδιορθώσεις τη ζημιά με πολύ χαμηλότερο κόστος. Τώρα θέλεις απλά να βεβαιωθείς ότι όλα δουλεύουν οκ και μετά θα ανακοινώσεις ότι αναλαμβάνεις την επισκευή - service των μονάδων σε λογικό κόστος. Είμαι σύμφωνος και στις δύο περιπτώσεις αλλά τελικά ξεκαθάρισε τι από τα δύο θα συμβεί και αν θες χρήματα (προς Θεού δεν είναι κακό κάποιος να κάνει παροχή υπηρεσιών επ' αμοιβή) δώσε μας τάξη μεγέθους και αν για την δουλειά σου δίνεις κάποιου είδους εγγύηση. Με το συμπάθιο δλδ αλλά δεν θα εμπιστευτώ την ζωούλα μου σε κάποιον που κοστολογεί μιά δουλειά "τόσο" και σου λέει "με δικιά σου ευθύνη". Από την άλλη αν απλά μεταφέρεις την τεχνογνωσία σου μέσω ενός δημόσιου φόρουμ (χωρίς να ζητάς αμοιβή), φρόντισε να ξεκαθαρίσεις ότι όποιος το πράξει, πράττει με δικιά του ευθύνη. Ενδιαφέρον ποστ και θα το παρακολουθώ |
|
#5
|
|||
|
|||
|
H απαντηση ειναι το α) πρεπει να παρω πιστοπιοιση απο TUV για το προιον!! για το σερβις θα επεξηγειται και οποιος πιστευει οτι μπορει να το κανει ας το κανει μονος του
Επισης η εταιρια που εχω εμπεριεχ3ι επισκευες ηλεκτρονικων και φυσικα σκοπευω να ασχοληθω επεγγελματικα και οχι μονο στην Ελλαδα Απλα ξερουμε τι το προκαλει ξερουμε τι πρεπει να κανουμε για να το συντηρησουμε ωστε να μη μας συμβει ψαχνουμε α)Καλυτερο(ανθεκτικοτερο) υλικο ωστε να γινεται μακροβιοτερο το σερβις β)Πατεντα που σε σωζει αν χαλασει το σεβρο τη στιγμη που φρεναρεις
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
ΟΚ όλα έγιναν κατανοητά τώρα, εύχομαι να σου πάνε όλα καλά και να πάρεις την πιστοποίηση που θες. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι πολύ ενδιαφέρον το θέμα που έβαλες. Ενημέρωνέ μας για τις εξελίξεις. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
1.απο αυτα που καταλαβα εγω ...η απαντηση ειναι το α) ...με ολιγη απο ...β). Για να το ξεκαθαρισω απο την μερια μου δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα με καποιον που πιστευει οτι εχει μια καλη ιδεα και μπορει εμπορικα να την στηριξει και να την εξελιξει σε ενα προιον σε καθαρα τεχνικο περιβαλλον. Αυτο που ''τονισα'' ειναι οτι σε ενα forum και με ενα θεμα που επηρεαζει ιδιαιτερα εντονα την ασφαλεια μοτοσυκλετιστων ....δεν γραφουμε προλογους....Αν ξερω κατι επειδη ασχοληθηκα,...επειδη το εψαξα,...επειδη την πατησα και εμαθα,...επειδη δεν ξερω οτιδηποτε αλλο...κτλ ΠΡΕΠΕΙ (κατα την προσωπικη μου αποψη ...που μπορει να ειναι και λαθος) αν σεβομαστε τον χωρο και τους αλλους(τα φρενα ειναι ...σιγουρα σοβαρος λογος) να αναφερουμε ξεκαθαρα τα αιτια /λογους που καποιος εχει καταληξει για δυσλειτουργεια συστηματων/συσκευων που ειναι επανω στα μηχανακια.Μπορουμε ξεκαθαρα κατω απο ενα υγιεις περιβαλλον να αναφερθουν τυχον στατιστικα δεδομενα που απορεουν απο διαφορα συμβαντα και να αναληθουν αιτια και τα αδυναμα σημεια του συστηματος.Ετσι μπορουν να βοηθηθουν ατομα και περιπτωσεις που ευρισκονται σε διαφορετικο σταδιο εξελιξης συμβαντων αλλα και γνωσεων ΠΑΝΤΑ στο πλαισιο αναζητησης της αληθειας σε αυτο το αγαπητο forum. 2.ΑΝ ΛΕΩ ΑΝ καποιος επιθυμει (και καλα κανει!!!) εχοντας κανει τα παραπανω να μπορεσει να εκμεταλλευτει τεχνοοικονομικα το αποτελεσμα που εχει καταληξει ..εγω ειμαι μαζι του !! ΑΛΛΑ τοτε δεν κανεις εισαγωγες και προλογους ωστε να μην βρεθεις στην δυσκολη θεση να πεις οτι δεν μπορεις να αποκαλυψεις αλλα στοιχεια . Περιμενεις και οταν εισαι ετοιμος κανεις την ανακοινωση σου (εγω ειμαι μαζι του !!...και παλι) και κατω απο ενα εμπορικο προφιλ, οσοι πιστοι προσελ.... 3.Η εκφραση '' φυλλα φθινοπωρινης νυχτος ...μετα απο βροχη '' ειναι η αγαπημενη μου !!! Αυτα τα ολιγα ....χωρις παρεξηγηση και προς αναζητηση της αληθειας |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Αν και ο χρόνος μου είναι περιορισμένος πρέπει να απαντήσω γιατί το επιβάλουν τα ποστ σου.
Η ιστορία ξεκίνησε με τη "βλάβη" που παρουσίασε το ABS μου γενιάς 2 όπου εξήγησα αναλυτικά τι έκανα και επίσης πόσταρα το αρχικό ποστ από όπου εμπνεύστηκα άρα το είπα για να μη δίνου τζάπα λεφτά και άλλοι φίλοι για το συγκεκριμένο πρόβλημα . Ούτε πρόλογοι και αηδίες που αναφέρεις!! Στη συνέχεια άρχισα να το ψάχνω περισσότερο για τα σέβρο μιας και ήμουν παθών στο παρελθόν... Βρήκα τι φταίει στατιστικά στις περισσότερες περιπτώσεις(με βάση τα δεδομένα που έχω) και σκέφτηκα κάποια πατέντα για τα σεβρό τα οποία ως γνωστόν παρουσιάζουν μια "ιδιαιτερότητα" Είναι λογικό να θέλω να κρατήσω την ιδέα μου έως ότου τη κατοχυρώσω.. Και στη συνέχεια φυσικά θα το ανακοινώσω για όποιον θέλει να το βάλει στη μοτοσικλέτα του .... Αν διάβασες το ποστ από την αρχή και δεν είχες κολλήσει σε κάποια φράση θα έβλεπες ότι το ξεκίνησα σα μια εμπειρία από την οποία μπορεί κάποιος να γλιτώσει μία κεντρικά μονάδα.. Αυτά είχα να πω και μόλις είμαι "έτοιμος " θα πω περισσότερα για όσους ενδιαφέρονται... επίσης το να σου πω "χωρίς παρεξήσηση" θα ήμουν υποκριτής και όσοι με ξέρουν από το φόρουμ ξέρουν ότι ΔΕΝ μπορώ να υποκριθώ 3.Η εκφραση '' φυλλα φθινοπωρινης νυχτος ...μετα απο βροχη '' ειναι η αγαπημενη σου(όμως κρύβοντας δόση ειρωνίας) δε μπορώ να μην απαντήσω ότι απάντησε ο Καραισκάκης όταν του έδωσε ένας στρατηγός την εντολή να ανατινάξει ένα φρούριο με 300 Αρβανίτες στο Περαία στον Άγιο Σπυρίδωνα Με "παρεξήση"
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ | MARK | Αθλητισμός | 20 | 02-03-2011 16:31 |
| ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΙΚΑΡΙΑ | scorpiobmw | Διαδικτυακές αγορές - Ευκαιρίες | 20 | 27-02-2011 22:50 |
| ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.. | tsompanis | Μου τη δίνει που ..... | 24 | 04-10-2010 14:34 |
| ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΣΙΤΑ ΓΙΑ GS 1200 ADV 08' | egine1 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 33 | 02-10-2010 10:22 |