GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 21-03-2011, 18:19
GSMAN Ο/Η GSMAN βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ωροπός
Μηνύματα: 175
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από saitman Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε GSMAN το ιδιο προβλημα ειχα και εγω με το gs1200 που φοραει την ιδια.το προβλημα ειναι καθαρα στην διαρροη υγρου με συνεπεια να μην κραταει σταθερη πιεση στην μοναδα.την παλια μου ακομα δεν την εχω φτιαξει αλλα σιγουρα οφειλεται απο εκει!!!
Είσαη εξαίρεση αλλού είναι το πρόβλημα...

Μία κεντρική μονάδα αποτελείτε από το ηλεκτρονικό κομμάτι(πλακέτα) και το μηαχνικό μέρος(2 μικρά μοτέρ που δουλεύουν κάθε φορά που πατάμαι φρένο). Αν σου χαλάσει η πλακέτα, το χάσαμε το κορμί πατριώτ...

όμως συνήθως η βλάβη εντοπίζεται στο πίσω μοτεράκι...Τυχαίο???

Δε νομίζω....

Πολλοί αναβάτες πατάνε συνεχώς είτε ηθελημένα είτε άθελα το πίσω φρένο το οποίο δουλεύει υπερωρίες ...

όμως επηδεί σκοπεύω να το προωθήσω μέσω εταιρίας ποιο επαγγελματικά θα σταματήσω εδώ
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 21-03-2011, 21:13
johntsip Ο/Η johntsip βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ATHENS
Μoto: 1200 adv
Μηνύματα: 306
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GSMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
Είσαη εξαίρεση αλλού είναι το πρόβλημα...



Πολλοί αναβάτες πατάνε συνεχώς είτε ηθελημένα είτε άθελα το πίσω φρένο το οποίο δουλεύει υπερωρίες ...

όμως επηδεί σκοπεύω να το προωθήσω μέσω εταιρίας ποιο επαγγελματικά θα σταματήσω εδώ
Φιλε μου ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ αν θελεις να βοηθησεις εδω μεσα καποιους... απλα γραψε τη λυση και επετρεψε τον καθενα που θα πιστεψει σε εσενα να προσπαθησει να απαλαγει απο ενα σοβαρο προβλημα/δυσλειτουργεια που επηρεαζει κυριως την ασφαλεια του και μετα την τσεπη του...Αν επιθυμεις να κερδισεις κατι αλλο ΑΠΛΑ γραψε οτι δυνασαι να επισκευασεις /διορθωσεις μοναδες ABS με ευελικτο τροπο και ανταγωνιστικο κοστος γιατι ολα τα αλλα ειναι ....φυλλα φθινοπωρινης νυχτος....μετα απο βροχη.Και παλι να τονισω χωρις παρεξηγηση
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 21-03-2011, 23:15
GSMAN Ο/Η GSMAN βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ωροπός
Μηνύματα: 175
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από johntsip Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε μου ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ αν θελεις να βοηθησεις εδω μεσα καποιους... απλα γραψε τη λυση και επετρεψε τον καθενα που θα πιστεψει σε εσενα να προσπαθησει να απαλαγει απο ενα σοβαρο προβλημα/δυσλειτουργεια που επηρεαζει κυριως την ασφαλεια του και μετα την τσεπη του...Αν επιθυμεις να κερδισεις κατι αλλο ΑΠΛΑ γραψε οτι δυνασαι να επισκευασεις /διορθωσεις μοναδες ABS με ευελικτο τροπο και ανταγωνιστικο κοστος γιατι ολα τα αλλα ειναι ....φυλλα φθινοπωρινης νυχτος....μετα απο βροχη.Και παλι να τονισω χωρις παρεξηγηση
To μονο που δε δηλωνει παρεξηγηση ειναι η φραση "χωρισ παρεξηγηση" γιατι τα υπολοιπα μονο για παρεξηγηση ειναι....

Οπως και να εχει προτου επικυρωθει η πατεντα του εγχειρηματος δε μπορω να γραψω κατι το οτι κολα το πισω φρενο στις 4 απο τις 5 μοναδες,το οτι τα υγρα(μεσα στη κεντρικη μοναδα) πρεπει να αλλαζονται τουλαχιστον μια φορα καθε 15 μηνες και οτι η βλαβη προερχεται απο τα "κλειστα" μοτερακια που εχει μεσα η κεντρικη μοναδα και ΟΧΙ απο τη πλακετα ειναι πραγματακια που τα γραφω για να τα διαβασουν και να προσεχουν οι συναδελφοι που εχουν σεβρο.....

Ως παθων απο βλαβη με σεβρο k1200s 2005 ξερω απο πρωτο χερι πως ειναι να χανεις τα φρενα σε διασταυρωση....

και ως παθων βλεπω τη λυση απλα πρεπει πρωτα να την επικυρωσω και στη συνεχεια να κανω πληρη αναφορα και ΝΑΙ μετα θα γραψω για επισκευες η για το μηχανισμο που θα κατασκευαστει για καθε μοτοσικλετα που φερει σεβρο ωστε να μη βρεθει καποιος ξανα ποτε στη κατασταση που βρεθηκα εγω (και πολλοι αλλοι που ισως δε γνωριζω)

Αυτα ειχα να πω ολα τα αλλα ειναι ....φυλλα φθινοπωρινης νυχτος....μετα απο βροχη χωρις παρεξηγηση....
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 21-03-2011, 23:32
vaska Ο/Η vaska βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: YAMAHA IT 490 SUZUKI DR 650 SE BMW R1200GS
Μηνύματα: 1,289
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GSMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
To μονο που δε δηλωνει παρεξηγηση ειναι η φραση "χωρισ παρεξηγηση" γιατι τα υπολοιπα μονο για παρεξηγηση ειναι....

Οπως και να εχει προτου επικυρωθει η πατεντα του εγχειρηματος δε μπορω να γραψω κατι το οτι κολα το πισω φρενο στις 4 απο τις 5 μοναδες,το οτι τα υγρα(μεσα στη κεντρικη μοναδα) πρεπει να αλλαζονται τουλαχιστον μια φορα καθε 15 μηνες και οτι η βλαβη προερχεται απο τα "κλειστα" μοτερακια που εχει μεσα η κεντρικη μοναδα και ΟΧΙ απο τη πλακετα ειναι πραγματακια που τα γραφω για να τα διαβασουν και να προσεχουν οι συναδελφοι που εχουν σεβρο.....

Ως παθων απο βλαβη με σεβρο k1200s 2005 ξερω απο πρωτο χερι πως ειναι να χανεις τα φρενα σε διασταυρωση....

και ως παθων βλεπω τη λυση απλα πρεπει πρωτα να την επικυρωσω και στη συνεχεια να κανω πληρη αναφορα και ΝΑΙ μετα θα γραψω για επισκευες η για το μηχανισμο που θα κατασκευαστει για καθε μοτοσικλετα που φερει σεβρο ωστε να μη βρεθει καποιος ξανα ποτε στη κατασταση που βρεθηκα εγω (και πολλοι αλλοι που ισως δε γνωριζω)

Αυτα ειχα να πω ολα τα αλλα ειναι ....φυλλα φθινοπωρινης νυχτος....μετα απο βροχη χωρις παρεξηγηση....
Τελικά εγώ δεν κατάλαβα (παίζει να είμαι και μπούφος). Στο μυαλό μου παίζουν δυο σενάρια

α) Έπαθες ζημιά, έχεις και τις κατάλληλες γνώσεις μαζί με τον φιλαράκο σου και προσπάθησες - κατάφερες να επιδιορθώσεις τη ζημιά με πολύ χαμηλότερο κόστος. Τώρα θέλεις απλά να βεβαιωθείς ότι όλα δουλεύουν οκ και μετά θα βάλεις κάτι σαν μπούσουλα στον οποίο θα εξηγείς την όλη κατάσταση με σκοπό όποιος νομίζει ότι μπορεί μόνος του να το κάνει και να γλυτώσει λεφτά.

β)Έπαθες ζημιά, έχεις και τις κατάλληλες γνώσεις μαζί με τον φιλαράκο σου και προσπάθησες - κατάφερες να επιδιορθώσεις τη ζημιά με πολύ χαμηλότερο κόστος. Τώρα θέλεις απλά να βεβαιωθείς ότι όλα δουλεύουν οκ και μετά θα ανακοινώσεις ότι αναλαμβάνεις την επισκευή - service των μονάδων σε λογικό κόστος.

Είμαι σύμφωνος και στις δύο περιπτώσεις αλλά τελικά ξεκαθάρισε τι από τα δύο θα συμβεί και αν θες χρήματα (προς Θεού δεν είναι κακό κάποιος να κάνει παροχή υπηρεσιών επ' αμοιβή) δώσε μας τάξη μεγέθους και αν για την δουλειά σου δίνεις κάποιου είδους εγγύηση.

Με το συμπάθιο δλδ αλλά δεν θα εμπιστευτώ την ζωούλα μου σε κάποιον που κοστολογεί μιά δουλειά "τόσο" και σου λέει "με δικιά σου ευθύνη". Από την άλλη αν απλά μεταφέρεις την τεχνογνωσία σου μέσω ενός δημόσιου φόρουμ (χωρίς να ζητάς αμοιβή), φρόντισε να ξεκαθαρίσεις ότι όποιος το πράξει, πράττει με δικιά του ευθύνη.

Ενδιαφέρον ποστ και θα το παρακολουθώ
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 21-03-2011, 23:42
GSMAN Ο/Η GSMAN βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ωροπός
Μηνύματα: 175
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

H απαντηση ειναι το α) πρεπει να παρω πιστοπιοιση απο TUV για το προιον!! για το σερβις θα επεξηγειται και οποιος πιστευει οτι μπορει να το κανει ας το κανει μονος του
Επισης η εταιρια που εχω εμπεριεχ3ι επισκευες ηλεκτρονικων και φυσικα σκοπευω να ασχοληθω επεγγελματικα και οχι μονο στην Ελλαδα

Απλα ξερουμε τι το προκαλει ξερουμε τι πρεπει να κανουμε για να το συντηρησουμε ωστε να μη μας συμβει ψαχνουμε
α)Καλυτερο(ανθεκτικοτερο) υλικο ωστε να γινεται μακροβιοτερο το σερβις

β)Πατεντα που σε σωζει αν χαλασει το σεβρο τη στιγμη που φρεναρεις
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 21-03-2011, 23:50
vaska Ο/Η vaska βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: YAMAHA IT 490 SUZUKI DR 650 SE BMW R1200GS
Μηνύματα: 1,289
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GSMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
H απαντηση ειναι το α) πρεπει να παρω πιστοπιοιση απο TUV για το προιον!! για το σερβις θα επεξηγειται και οποιος πιστευει οτι μπορει να το κανει ας το κανει μονος του
Επισης η εταιρια που εχω εμπεριεχ3ι επισκευες ηλεκτρονικων και φυσικα σκοπευω να ασχοληθω επεγγελματικα και οχι μονο στην Ελλαδα

Απλα ξερουμε τι το προκαλει ξερουμε τι πρεπει να κανουμε για να το συντηρησουμε ωστε να μη μας συμβει ψαχνουμε
α)Καλυτερο(ανθεκτικοτερο) υλικο ωστε να γινεται μακροβιοτερο το σερβις

β)Πατεντα που σε σωζει αν χαλασει το σεβρο τη στιγμη που φρεναρεις

ΟΚ όλα έγιναν κατανοητά τώρα, εύχομαι να σου πάνε όλα καλά και να πάρεις την πιστοποίηση που θες. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι πολύ ενδιαφέρον το θέμα που έβαλες. Ενημέρωνέ μας για τις εξελίξεις.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 21-03-2011, 23:55
GSMAN Ο/Η GSMAN βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ωροπός
Μηνύματα: 175
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vaska Εμφάνιση μηνυμάτων
ΟΚ όλα έγιναν κατανοητά τώρα, εύχομαι να σου πάνε όλα καλά και να πάρεις την πιστοποίηση που θες. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι πολύ ενδιαφέρον το θέμα που έβαλες. Ενημέρωνέ μας για τις εξελίξεις.
Εχω σκοπο να το κανω γιατι το θεωρω σημαντικο(ειναι θεμα σωματικης ακεραιοτητας) και ελπιζω να τελειωσω συντομα με τα γραφειοκρατικα και να δειξουμε σε καποιους ξενους οτι εμεις οι "τριτοκοσμικοι" Ελληνες που και που κατεβαζουμε και καμια καλη ιδεα
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 22-03-2011, 11:50
johntsip Ο/Η johntsip βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ATHENS
Μoto: 1200 adv
Μηνύματα: 306
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GSMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
H απαντηση ειναι το α) πρεπει να παρω πιστοπιοιση απο TUV για το προιον!! για το σερβις θα επεξηγειται και οποιος πιστευει οτι μπορει να το κανει ας το κανει μονος του
Επισης η εταιρια που εχω εμπεριεχ3ι επισκευες ηλεκτρονικων και φυσικα σκοπευω να ασχοληθω επεγγελματικα και οχι μονο στην Ελλαδα

Απλα ξερουμε τι το προκαλει ξερουμε τι πρεπει να κανουμε για να το συντηρησουμε ωστε να μη μας συμβει ψαχνουμε
α)Καλυτερο(ανθεκτικοτερο) υλικο ωστε να γινεται μακροβιοτερο το σερβις

β)Πατεντα που σε σωζει αν χαλασει το σεβρο τη στιγμη που φρεναρεις
και παλι καλημερα,
1.απο αυτα που καταλαβα εγω ...η απαντηση ειναι το α) ...με ολιγη απο ...β). Για να το ξεκαθαρισω απο την μερια μου δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα με καποιον που πιστευει οτι εχει μια καλη ιδεα και μπορει εμπορικα να την στηριξει και να την εξελιξει σε ενα προιον σε καθαρα τεχνικο περιβαλλον.
Αυτο που ''τονισα'' ειναι οτι σε ενα forum και με ενα θεμα που επηρεαζει ιδιαιτερα εντονα την ασφαλεια μοτοσυκλετιστων ....δεν γραφουμε προλογους....Αν ξερω κατι επειδη ασχοληθηκα,...επειδη το εψαξα,...επειδη την πατησα και εμαθα,...επειδη δεν ξερω οτιδηποτε αλλο...κτλ ΠΡΕΠΕΙ (κατα την προσωπικη μου αποψη ...που μπορει να ειναι και λαθος) αν σεβομαστε τον χωρο και τους αλλους(τα φρενα ειναι ...σιγουρα σοβαρος λογος) να αναφερουμε ξεκαθαρα τα αιτια /λογους που καποιος εχει καταληξει για δυσλειτουργεια συστηματων/συσκευων που ειναι επανω στα μηχανακια.Μπορουμε ξεκαθαρα κατω απο ενα υγιεις περιβαλλον να αναφερθουν τυχον στατιστικα δεδομενα που απορεουν απο διαφορα συμβαντα και να αναληθουν αιτια και τα αδυναμα σημεια του συστηματος.Ετσι μπορουν να βοηθηθουν ατομα και περιπτωσεις που ευρισκονται σε διαφορετικο σταδιο εξελιξης συμβαντων αλλα και γνωσεων ΠΑΝΤΑ στο πλαισιο αναζητησης της αληθειας σε αυτο το αγαπητο forum.
2.ΑΝ ΛΕΩ ΑΝ καποιος επιθυμει (και καλα κανει!!!) εχοντας κανει τα παραπανω να μπορεσει να εκμεταλλευτει τεχνοοικονομικα το αποτελεσμα που εχει καταληξει ..εγω ειμαι μαζι του !! ΑΛΛΑ τοτε δεν κανεις εισαγωγες και προλογους ωστε να μην βρεθεις στην δυσκολη θεση να πεις οτι δεν μπορεις να αποκαλυψεις αλλα στοιχεια . Περιμενεις και οταν εισαι ετοιμος κανεις την ανακοινωση σου (εγω ειμαι μαζι του !!...και παλι) και κατω απο ενα εμπορικο προφιλ, οσοι πιστοι προσελ....
3.Η εκφραση '' φυλλα φθινοπωρινης νυχτος ...μετα απο βροχη '' ειναι η αγαπημενη μου !!!
Αυτα τα ολιγα ....χωρις παρεξηγηση και προς αναζητηση της αληθειας
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 22-03-2011, 14:50
GSMAN Ο/Η GSMAN βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ωροπός
Μηνύματα: 175
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Αν και ο χρόνος μου είναι περιορισμένος πρέπει να απαντήσω γιατί το επιβάλουν τα ποστ σου.

Η ιστορία ξεκίνησε με τη "βλάβη" που παρουσίασε το ABS μου γενιάς 2 όπου εξήγησα αναλυτικά τι έκανα και επίσης πόσταρα το αρχικό ποστ από όπου εμπνεύστηκα άρα το είπα για να μη δίνου τζάπα λεφτά και άλλοι φίλοι για το συγκεκριμένο πρόβλημα .

Ούτε πρόλογοι και αηδίες που αναφέρεις!!

Στη συνέχεια άρχισα να το ψάχνω περισσότερο για τα σέβρο μιας και ήμουν παθών στο παρελθόν...

Βρήκα τι φταίει στατιστικά στις περισσότερες περιπτώσεις(με βάση τα δεδομένα που έχω) και σκέφτηκα κάποια πατέντα για τα σεβρό τα οποία ως γνωστόν παρουσιάζουν μια "ιδιαιτερότητα"

Είναι λογικό να θέλω να κρατήσω την ιδέα μου έως ότου τη κατοχυρώσω..

Και στη συνέχεια φυσικά θα το ανακοινώσω για όποιον θέλει να το βάλει στη μοτοσικλέτα του ....

Αν διάβασες το ποστ από την αρχή και δεν είχες κολλήσει σε κάποια φράση θα έβλεπες ότι το ξεκίνησα σα μια εμπειρία από την οποία μπορεί κάποιος να γλιτώσει μία κεντρικά μονάδα..

Αυτά είχα να πω και μόλις είμαι "έτοιμος " θα πω περισσότερα για όσους ενδιαφέρονται...

επίσης το να σου πω "χωρίς παρεξήσηση" θα ήμουν υποκριτής και όσοι με ξέρουν από το φόρουμ ξέρουν ότι ΔΕΝ μπορώ να υποκριθώ

3.Η εκφραση '' φυλλα φθινοπωρινης νυχτος ...μετα απο βροχη '' ειναι η αγαπημενη σου(όμως κρύβοντας δόση ειρωνίας) δε μπορώ να μην απαντήσω ότι απάντησε ο Καραισκάκης όταν του έδωσε ένας στρατηγός την εντολή να ανατινάξει ένα φρούριο με 300 Αρβανίτες στο Περαία στον Άγιο Σπυρίδωνα

Με "παρεξήση"
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 21-03-2011, 23:39
saitman Ο/Η saitman βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: GS 1200 2004
Μηνύματα: 4,238
Προεπιλογή Απάντηση: ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ABS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GSMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
Είσαη εξαίρεση αλλού είναι το πρόβλημα...

Μία κεντρική μονάδα αποτελείτε από το ηλεκτρονικό κομμάτι(πλακέτα) και το μηαχνικό μέρος(2 μικρά μοτέρ που δουλεύουν κάθε φορά που πατάμαι φρένο). Αν σου χαλάσει η πλακέτα, το χάσαμε το κορμί πατριώτ...

όμως συνήθως η βλάβη εντοπίζεται στο πίσω μοτεράκι...Τυχαίο???

Δε νομίζω....

Πολλοί αναβάτες πατάνε συνεχώς είτε ηθελημένα είτε άθελα το πίσω φρένο το οποίο δουλεύει υπερωρίες ...

όμως επηδεί σκοπεύω να το προωθήσω μέσω εταιρίας ποιο επαγγελματικά θα σταματήσω εδώ
κανεις λαθος!!!παταω κυριως φρενο μπροστινο!!εχω ανεβασει φωτο της μοναδας μου που δειχνω το προβλημα!!η δικη μου μοναδα την πατησε λογω μη χρησης του ABS ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!γιαυτο λεω συχνα σε πελατες να ενργοποιουν το abs με ενα δυνατο φρεναρισμα τουλαχιστον μια το μηνα!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ MARK Αθλητισμός 20 02-03-2011 16:31
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΙΚΑΡΙΑ scorpiobmw Διαδικτυακές αγορές - Ευκαιρίες 20 27-02-2011 22:50
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ.. tsompanis Μου τη δίνει που ..... 24 04-10-2010 14:34
ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΣΙΤΑ ΓΙΑ GS 1200 ADV 08' egine1 Τεχνικά θέματα διάφορα 33 02-10-2010 10:22


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:39.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!