![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]()
φίλε μου προσπάθησα να ανεβάσω φώτο αλλά δεν τα κατάφερα!κάνω κάτι λάθος?
|
#13
|
|||
|
|||
![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]()
ρύθμισα και την δικιά μου και ενα vstrom ενός φίλου!
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
ελπίζω τώρα να ανέβηκαν!
|
#16
|
|||
|
|||
![]()
Πες μας δυο λόγια για τον τρόπο.Είναι εύκολο;;;;
|
#17
|
|||
|
|||
![]()
Έχω φτιάξει και χρησιμοποιώ ένα παρόμοιο εργαλείο με δύο τέτοια όργανα τοποθετημένα δίπλα-δίπλα σε μια μεταλλική πλάκα.
Ζητήστε τα ως υπο-πιεσόμετρα γλυκερίνης. Η γλυκερίνη μέσα στο όργανο ελαττώνει τα πολλά πάνω-κάτω της βελόνας και κάνει τη ρύθμιση πιο εύκολη. Αν θέλετε να συμπληρώσετε γλυκερίνη στα όργανο, θα βρείτε άφθονη στα φαρμακεία. Σωκ |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Δεν αδειάζει από τα σωληνάκια με την υποπίεση;;;
|
#19
|
|||
|
|||
![]()
πολυ καλη ιδεα φιλε!...αλλα προσπαθησε να πεις τι ακριβως κανεις !...βαζω φυσικα την φαντασια μου να δουλεψει και νομιζω οτι ειμαι σε καλο δρομο!....αλλα αλλο να μας το λες εσυ που το εκανες!
![]() ![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
όσον αφορά το συμπλήρωμα γλυκερίνης δεν χρειάζεται εαν δεν κόψεις τις ταπούλες που έχει από πάνω το όργανο (απλά πριν την χρήση ανοίγουμε λίγο την ταπούλα για να γίνει εξαέρωση και μετά την ξανακλέινουμε). βέβαια υπάρχουν και τα απλά χωρίς γλυκερίνη αλλά γενικά δεν τα προτιμάμε, χαλάνε εύκολα (το ξέρω γιατί στην δουλειά μου τα δουλεύω και τα δύο με προτίμηση τα γλυκερίνης τα οποία είναι λίγο πιο ακριβά). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Συγχρονισμός κυλίνδρων | batman | Τεχνικά θέματα διάφορα | 6 | 13-03-2011 14:14 |
Διαδηλωτές στο σπίτι του Σημίτη | gsmaniac | Επικαιρότητα | 31 | 04-03-2011 17:55 |
Κάηκε ζωντανός από φωτιά στο σπίτι του | arsy | Επικαιρότητα | 13 | 02-03-2011 17:50 |
Εσύ τι ώρα γυρίζεις στο σπίτι; | adventure | Ανέκδοτα | 36 | 16-12-2010 00:39 |
BMW 523i Μια Βαρόνη στο σπίτι σας… Γιατί η φτώχια, θέλει καλοπέραση | kostas_366 | Αυτοκίνητο | 9 | 31-01-2009 13:27 |