Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από mjtir
Αγαπητοί φίλοι ,
Ο φόβος που έχω , έχει να κάνει περισσότερο με την λίπανση του κινητήρα από την ακινησία (πάνω στο διπλό stand πάντα).
Το γκάζι το άνοιξα ελαφρά την ενδέκατη φορά και ενω πήρε μπρος έσβησε πολύ γρήγορα.
Την επόμενη φορά με μεγαλύτερη επιμονή του γκαζιού η μπέμπα δεν έσβησε αλλά την έσβησα εγώ από φόβο γιατί ο κινητήρας <<κοπάναγε>>.
Η μπαταρία είναι ΟΚ αλλά έχω ενδοιασμούς αν με την χρήση το κοπάνημα θα εξαφανιστεί , η αν έχει ήδη υποστεί κάποια αβαρία οπότε δεν θέλω να χειροτερέψουν τα πράγματα , ότι μπορεί να σημαίνει αυτό....
|
Έχεις μηχανή που κάνει 20 χιλιάρικα! Αν δούλευε την τελευταία φορά κανονικά, θα δουλεύει και τώρα. Το πλαινό και κεντρικό σταντ δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο. Και ανάποδα να την είχες κρεμάσει, ο κινητήρας δεν ζαλίζεται! Όταν στραγγίζει το λάδι δεν σημαίνει ότι θα καταστραφεί ο κινητήρας όταν ξαναπάρει μπροστά. Να δεις παλιά BMW να είναι για χρόνια στην αποθήκη και με την πρώτη μανιβελιά να δουλεύουν σαν ραπτομηχανές...
Αν είχες βγάλει την μπαταρία σου στην ακινησία, κάνε επαναπρογραμματισμό του κομπιούτερ όπως σου είπαν παραπάνω, όπως γράφει και το μάνιουαλ εξ' άλλου για να καταλάβει που είναι το ρελαντί της, βάλτης καθαρή βενζίνη, βάλτην μπροστά, φύγε κατευθείαν και μην τη χαϊδεύεις άλλο!