![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Τελικα....βιδα....mobile care, Τασος στο κεντρο Αθηνας, μακαρονι και 5€!
Φφφφ.....παλι καλα! |
#12
|
|||
|
|||
![]()
ωραιος!
αντε τωρα,κανε καμια βολτα!!! ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Φίλος λαστιχάς μου είπε ότι το μακαρόνι στις μηχανές είναι προσωρινή λύση γιατί το λάστιχο δεν έχει τον σκελετό που έχουν αυτά του αυτοκινήτου και μπορεί υπό προυποθέσεις να αρχίσει να χάνει όπως συνέβει σε μένα. Η πιό σωστή λύση είναι να βγει το λάστιχο και να κολλήσει από μέσα... ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Jefe |
#15
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ο παν/λος μου είπε ότι δεν τους έχει έρθει κάτι σχετικό με πρόβλημα στις βαλβίδες. και αφού το πίσω είναι πάντα σε σταθερή πίεση μάλλον οφείλεται στο ότι δεν ακουμπάει στο έδαφος! φιλάρα μου έφτιαξες την ημέρα ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Φίλε, όταν η μότο είναι στο κεντρικό (διπλό) σταντ ο μπροστινός τροχός που ακουμπά το έδαφος έχει απίστευτα μεγάλο βάρος …τόσο που το σηκώνεις εύκολα με το μικρό σου δάκτυλο! Δοκίμασε το μέχρι να σηκωθεί όλος ώστε να ακουμπήσει ο πίσω…εάν δεν τα καταφέρεις άλλαξε χέρι …εάν πάλι όχι, έχεις αδύναμο μικρό δακτυλάκι , δοκίμασε με τον μέσο ΄η τον δείκτη!!!
![]() ![]() ![]() Εάν χάνει και από πού, θα το δεις βάζοντας τον τροχό σε σκάφη με νερό , γίνεται εύκολα και χωρίς να τον βγάλεις. ![]() ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=TEOSS;353854]Φίλε, όταν η μότο είναι στο κεντρικό (διπλό) σταντ ο μπροστινός τροχός που ακουμπά το έδαφος έχει απίστευτα μεγάλο βάρος …τόσο που το σηκώνεις εύκολα με το μικρό σου δάκτυλο! Δοκίμασε το μέχρι να σηκωθεί όλος ώστε να ακουμπήσει ο πίσω…εάν δεν τα καταφέρεις άλλαξε χέρι …εάν πάλι όχι, έχεις αδύναμο μικρό δακτυλάκι , δοκίμασε με τον μέσο ΄η τον δείκτη!!!
![]() ![]() ![]() Εάν χάνει και από πού, θα το δεις βάζοντας τον τροχό σε σκάφη με νερό , γίνεται εύκολα και χωρίς να τον βγάλεις. ![]() ![]() φίλε TEOSS, ο τροχός βγήκε, φουσκώθηκε πολύ μπήκε σε λεκάνη με νερό και δεν έδειξε τίποτα. στην συνέχεια βγήκε το λάστιχο έγινε έγχος ζάντας και ελαστικού, ξανατοποθετήθηκε και πάλι τα ίδια. το μπροστινό συνεχίζει να χάνει, το πίσω καθόλου. από εκεί και πέρα σηκώνω τα χέρια ψηλά. η μόνη παρηγοριά μου είναι να σκεφτώ ότι φταίει ο τρόπος στάθμευσης. Αλλά και πάλι δεν με χαλάει να βάζω κάθε 2 εβδομάδες 0,2 bar στο λάστιχο και να γράψω την όλη υπόθεση στα παπάρια μου ![]() υπάρχουν πιο σοβαρά πράγματα στη ζωή να με απασχολούν. thank's ![]() ![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]()
0,2 bar σε 2 βδομάδες??? Δηλαδή 0,1 bar σε μια βδομάδα!!! Δηλαδή 1 φουσκάλα το 5λεπτο!!! Γι αυτό δεν έδειξε τίποτα το μπάνιο…η διαρροή είναι ελάχιστη.!
![]() ![]() ![]() Η θέση στάθμευσης δεν έχει βέβαια καμία συμμετοχή σε αυτό, ιδίως στο κεντρικό σταντ το βάρος στον τροχό είναι ελάχιστο… ![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]()
[quote=lefteris-kal;355218]
Απόσπασμα:
φιλαρακι,η υποθεση σου βγαχει ματι......!!! καποιο απο τα πλαινα τριχιδισ του ελαστικου,εχουν καβσλησει την ζαντα!! ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα....το παροθσιαζει MONO οταν ειναι για πανω απο2 με 3 μερες παρκαρισμενη...... ![]() ![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]()
ρε παιδιά σας λέω το λάστιχο ξεμονταρίστηκε και ξανακάνει τα ίδια.
πάντως δεν με απασχολεί, το συνήθισα πιά ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ελαφρύ χτύπημα στο μπροστινό σύστημα | gandreas | Τεχνικά θέματα διάφορα | 11 | 03-07-2010 00:17 |
Ζητείται μπροστινό για R1100GS | πάρης | Ζήτηση | 7 | 16-06-2010 13:31 |
Υγρασιασμένο μπροστινό φανάρι !! | Carduelis | Τεχνικά θέματα διάφορα | 16 | 20-04-2010 01:55 |
Ζητείται μπροστινό φτερό r1100gs | πάρης | Ζήτηση | 11 | 07-12-2009 11:49 |
μπροστινό φτερό για Dakar | ortho | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 10 | 07-10-2009 21:23 |