GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > Εξοπλισμός αναβάτη > Ένδυση

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #2  
Παλιό 14-04-2011, 09:06
jimm Ο/Η jimm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: ΠΑΤΡΑ-αθηνα
Μoto: KAWASAKI-Versys
Μηνύματα: 382
Προεπιλογή Απάντηση: Eγγύηση προϊόντος

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΔΑΣΚΑΛΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Άσχετο με το θέμα, αλλά τα συμπτώματα κοινά. Τον περασμένο Ιούλιο αγόρασα απο γνωστό εξουσιοδοτημένο κατάστημα το κάτω μέρος του αδιάβροχου της bmw. Σε προγραμματισμένο ταξίδι που έκανα αποδείχθηκε μάλλον ανεπαρκές. Βόρεια της Φινλανδίας, έπειτα απο δίωρη "ποτιστική" βροχή, έμπασε νερά. { Για την ακρίβεια στο ξενοδοχείο έστιβα το σώβρακο θαρρείς και είχε βουτηχτεί σε ενυδρείο }. Επιστρέφοντας στα πάτρια εδάφη δεν το πήγα για αντικατάσταση άμεσα, παρά μετά απο λίγους μήνες. Δεν Επαναπαύτηκα δικαιωματικά στην προθεσμία της εγγύησης. Την περίοδο λοιπόν που απευθύνθηκα στο κατάστημα μου αρνήθηκαν την αντικατάσταση. { Παρεπιπτόντως ο υπάλληλος συμπαθέστατο παιδί και πολύ εξυπηρετικό, άσχετα με το συγκεκριμμένο γεγονός }. Ειπώθηκε ότι θα το άλλαζαν μόνο ίσως το πρώτο εικοσαήμερο - για ευνόητους( λόγους -και εφόσον η τρύπα στην στεγανοποίηση της εσωτερικής ραφής ήταν αρκετά εμφανής ώστε να μπορεί να φωτογραφηθεί και να σταλεί για τη γνωστή διαδικασία. Για το δεύτερο τα συμπεράσματα δικά σας. Για το πρώτο τι να πώ; Προς τι η έγγραφη εγγύηση ενός προϊόντος, εφόσον η εταιρεία αρνείται να επωμιστεί την εντός χρονικών ορίων δέσμευση της; Και αν όντως η εγγύηση κάθε προϊόντος φέρει ειδικούς όρους ισχύος, πώς και πού μπορούμε να τους πληροφορηθούμε εκ των προτέρων ώστε να γνωρίζουμε αν η αγορά είναι συμφέρουσα για εμάς τους καταναλωτές ή όχι; Σίγουρα όχι πάντως απο την απόδειξη αγοράς που δεν αναγράφει τίποτα ούτε απο εκπρόθεσμες προφορικές δεσμεύσεις εμπόρων. Γιατί προς το παρόν τις υποσχέσεις τις ακούμε, τις πράξεις δεν βλέπουμε! Θυμίζει το γνωστό απόφθεγμα του Νίτσε..."Ο άνθρωπος είναι το ζώο που μπορεί και υπόσχεται"....Ώς Γερμανός κάτι θα ήξερε...


ετσι ειναι αυτα,πληρωνεις ακριβα και στο τελος παιρνεις πατατα............την αλλα φορα μια μαρκα εκτος bmw,να την πληρωσεις και λιγοτερα
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Μάθετε τα δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και προστατεύστε MARK Χρήσιμα 7 23-06-2010 19:57


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:50.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!