![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
δεν σε καλυπτει εχω αλλαξει 2 φορες αξονα γιατι κανενας δεν λεει οτι στις 5000 χιλιαδες θελει λυσιμο καθαρισμα ειναι η μ...κιες της b..w για να μας γδυνει χιλιες φορες να ειχα παρει βαραντεροοοοοοοοοοοο χιλιες φορες αλλα κανενας bmw rider δεν λεει την αληθεια κ να σπασει τον μυθο bmw αστα φιλε ασταααα
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Το FI δεν βγαζει κανεναν προβλημα σαν συστημα!! Το μονο που συμβαινει εινα να κοβεται το καλωδιακι της αντεννας διοτι ο Ισπανος το εχει περασει με τετοιο τροπο ωστε στριβωντα το τιμονι τερμα αριστερα να ''κονταινει'' το καλωδιο και να κοβονται τα συρματακια τηλεφωνου που διαθετει. Οποιος εχει εμπειρια απο Βαραντερο μολις το αγορασει απλα περναει το καλωδιο της αντεννας απο αλλη διαδρομη! Οσο για την αντλια βενζινης θα σου πω οτι, η τρομπα βενζινης στα ψεκαστα ουδεποτε εβγαλε προβλημα. Μαρτυρας ειναι τα διεθνη φορα (http://varaderoforumcom.h826747.serverkompetenz.net/portal.php, αλλα και στο http://www.advrider.com, και στο αγγλικο http://www.honda-varadero-uk.org/cms/index.php) για το βαραντερο, αλλα και τα ελληνικα (www.varaderoforum.gr, www.varaderomania.gr ) οπου πουθενα δεν αναφερουν τετοιο προβλημα. Μαλλον θα αναφερεσαι στην ηλεκτρομαγνητικη τρομπα των πρωτων Βαραντερο (ΜΚ1 1999-2002) που ηταν η ιδια με του Αφρικα, Τρανσαλπ (ιδιος κωδικος) και η οποια οπως ολες οι ηλεκτρομαγνητικες τρομπες εχουν διαρκεια ζωης απο 50,000-70,000κμ!! Στοιχιζει δε 140ε!!!! Το ρουλεμαν της καμπανας ειναι βελονοειδες ρουλεμαν το οποιο για να καταστραφει πρέπει να το πεθαινεις στις αμπραγιαρισιες και στις ορθιες!!!! Πουθενα στα διεθνη φορα του Βαραντερο δεν αναφερεται τετοιο προβλημα. Μαλλον θα αναφερεσαι στο χαρακτηριστικο ελαφρυ ''κροταλισμα'' που κανει η καμπανα οταν ειναι στο ρελαντι και μολις πατησεις το αμπραγιαζ σταματαει!! Αυτο φιλε μου οσο ρουλεμαν και να αλλαξεις δεν φευγει, το εχει απο καινουριο!! Ανορθωτης, κοστος 160ε, καιγεται μετα απο 50000-80000κμ στα μοντελα ανευ ABS λογω μη επαρκου αερισμου του!! Στα με ABS η θεση του άλλαξε, αεριζεται/δροσιζεται πληρως και εκ τοτε ουδεν προβλημα. Οι κατοχοι βαραντερο που δεν ειναι σχετικοι με το θεμα βλαβων παρασσερνονται ευκολα απο τα λεγομενα ''μηχανικων'' πιο ασχετων απο τους ιδιους τους κατοχους!! Εχω αλλαξει 3 βαραντερο φιλε μου απο το 2000 μεχρι σημερα περνωντας απο ολη την εξελιξη του (ΜΚ1,ΜΚ2, ΜΚ3) γραφωντας καπου 250,000κμ με αυτα....κατι ξερω. Επειδη ομως ειμαστε σε φορουμ για BMW και θα κατηγορηθω οτι μιλαω σε ξενο αχυρωνα για ασχετο με αυτον ζωο θα τελειωσω το σεντονι μου λεγοντας σου οτι μπορει το βαραντερο να ειναι μια μοτοσυκλετα κατωτερη τεχνολογικως απο το GS 1200 (10 χρονια σχεδιαστικη διαφορα εχουν), ναι ειναι βαρυτερο, ναι δεν εχει την δυναμη των φρενων της GS.........αλλα εκει που κανεις δεν μπορει να το κατηγορησει, και για καποιους αυτο εχει την σημασια του, ειναι η αξιοπιστια του εναντι της GS!! Σημ. αν διαβαζεις το φορουμ θα δεις οτι ο γραφων ηταν κι αυτος ευτυχης κατοχος GS ο οποιος μεσα σε λιγοτερο απο ενα χρονο εγινε δυστυχης κατοχος GS!!! Last edited by GeorgeP; 16-04-2011 at 12:44. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Last edited by nivo; 16-04-2011 at 19:57. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δεν θυμάμαι αν είναι σε αυτό ή σε άλλο θέμα, αλλά κάποιος έγραψε οτι: ΚΑΙ ΟΙ FERARI ΠΑΝΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ. Αυτό τι σημαίνει;;;; Οτι δεν είναι καλά μοτόρια;;;; Μην τρελαθούμε κιόλας ![]() ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
[QUOTE=motovlamenos;362076]πρεπει να σου πω οτι ειχα varadero για 4 χρονια,ημουν και ειμαι μελος στο varadero club hellas για 5+ χρονια, οπου εχουν περασει πολλα παιδια απο εκει,εχω δει και ακουσει για βλαβες που τους εχουν αφησει στο δρομο εχω ψαξει και εχω βολεψει κοσμο με διαφορα ανταλακτικα,και για αυτο εχω γνωση αυτων που λεω,και για τις τρομπες βενζινης,και για την κεντρικη ασφαλεια,και για το Fi,αλλα αυτες τις βλαβες δεν τις ειδα πουθενα να τις αναφερουν ,σημαινει οτι δεν υπαρχουν?? ακομα και το δικο μου εσβηνε,και μεχρι που το πουλησα δεν μπορεσα να το φτιαξω!!θελω να σου πω οτι δεν τα λενε και δεν εχω καταλαβει το λογο .και τα BMW και τα HONDA ,και τα YAMAHA ολα χαλανε αυτο ειναι το βασικο .[/QUOTE]
Αυτο ειναι το μονο σιγουρο γιωργο....οτι ολα χαλανε.....το θεμα ειναι οτι αλλα χαλανε πολυ,αλλα χαλανε λιγοτερο,αλλα εχουν ''παρατεταμενη'' εγγυηση και αλλα οχι,αλλα ''πονανε'' πολυ την τσεπη οταν χαλανε και αλλα την πονανε λιγο..... ![]()
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Θα σου πω μονον οτι, ο μηχανικος που λεει οτι το FI βγαζει προβλημα και ο ιδιοκτητης του οχηματος το διαδιδει στο club χωρις να ψαξει να βρει γιατι το FI του συγκεκριμενου οχηματος εβγαλε προβλημα δενε ιανι μηχανικος και η πληροφορια που διασπειρει ο ιδιοκτητης ειναι ψευδη!!! Ειχες βαρα 4 χρονια, εχω Βαρα (3 μοντελα) 11 χρονια, ηξερες οτι ο μονος λογος που το FI βγαζει προβλημα ειναι ο τροπος που το εχουν περασει μεσα απο τις υπολοιπες καλωδιωσεις και οχι το ιδιο το συστημα? Οχι!!!! Ηξερες οτι επισκευαζεται? Οχι!!! Γιατι? διοτι κανεις μηχανικος δεν στο ειπε, διοτι κανεις απο τους δυο δεν το εψαξε!!! Το ιδιο συμβαινει και με τα GS και τους αξονες τους!!! Ειπε κανεις μηχανικος γιατι σπανε οι αξονες στα GS? Οχι!!! Γιατι? διοτι κανεις τους δεν εψαξε ποτε να βρει την αιτια!!! Ακου λοιπόν πια ειναι η αιτια αν και το εχω γραψει και αλλου. Η 1200 εχει μια τσιμουχα στο ψαλιδι-αξονα η οποια ειναι στον αερα!! δηλαδη δεν εχει κολιεδες (οπως γινοταν μεχρι την 1100) ουτως ωστε να στεγανοποιειται το εσωτερικο του κελυφους που βρισκεται ο αξονας!!! Αποτελεσμα αυτου ειναι οτι οταν κυκλοφοραει σε βροχη, οταν την πλενει με το λαστιχο και ακομα χειροτερα με την πιεση το νερο μπαινει μεσα στο εσωτερικο του κελυφους και ξεπλενει τα γρασσα απο τους σταυρούς της συνδεσης. Αυτο εχει σαν επακολουθο να ξεραινονται οι τσιμουχες στεγανοποιησης και να σκουριαζει ο αξονας απο ακρη σε ακρη!!! Τελος τα καρε σκουριαζουν, φθειρονται, στεγνωνουν και ο αξονας ......παπαπαλα!!! Η θεραπεια ειναι αυτο που ειπε καποιος φιλος πιο πανω, λυσιμο (καθε 30,000-40,000κμ ειναι ΟΚ) γρασσαρισμα ελεγχος και παλι δεσιμο! Αν δεν ψαξεις να βρεις την αιτια του προβληματος η φημη που θα ακολουθει το οχημα ειναι........σπανε οι αξονες.....οσον αφορα την GS!!! Βγαζει προβλημα η ηλεκτρομηχανικη τρομπα βενζινης.....κι ας εχει διαρκεια ζωης ανακοινουμενη απο το εργοστασιο κατασκευης ΤΗΣ τα 60000κμ!!!! Βγαζει προβλημα το FI....κι ας ειναι το καλωδιο της αντεννας περασμενο με λαθος διαδρομη απο το εργοστασιο συναρμολογησης........ αλλα οχι σε ολα!!! Αυτα για το Βαραντερο!!!!!! Δεν ειναι δικαιο νομιζω για κανενα οχημα!!! Last edited by GeorgeP; 17-04-2011 at 00:45. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Γιώργο, και το 1150 έχει κολιέ στην φυσούνα του άξονα.
Στο 1200 είναι όπως γράφεις, αν και για να περάσουν νερά πρέπει πρώτα να ξεραθεί το γράσο και να έχουμε μεγάλη πίεση ΄η βάπτιση π.χ. σε μεγάλη λακκούβα-σκάμμα, σε ποτάμι κ.α. (όχι από βροχή). Η πρόταση σου για <<σέρβις>> του άξονα (και όλου του συστήματος ψαλίδι-φυσουνες-άξονας-<διαφορικό> ) κάθε 30.000-40.000 χιλ είναι λογικό και σωστό, θα συμπλήρωνα το κάθε 2 χρόνια εάν δεν έρθουν τα χιλιόμετρα γιατί το γράσο ξεραίνεται με τον χρόνο (ιδίως εάν η μότο δεν φυλάσσεται είναι σε κλειστό χώρο). Οι ενέργειες αυτές νομίζω ότι δεν είναι επίσημες(σέρβις μανουαλ), αλλά καλό είναι να γίνονται. ![]() Το σύστημα με την <φυτευτή> φυσούνε υπάρχει σε όλα τα μοντέλα R και K …γιατί δεν έχουμε περιστατικά (ίσως να είναι πολύ λίγα) σε αυτά ? Μήπως γιατί είναι δύσκολο να φανταστούμε ένα Κ1300S μέσα σε ποτάμι ? Μήπως γιατί δεν είναι σύνηθες να βλέπουμε τον Πάκι στο πλυντήριο να προσπαθεί με την πίεση να διώξει την ξεραμένη λάσπη από την τελευταία χωμάτινη λασποβόλτα στο R1200RT /K 1300GT μας ???!!! Επίσης υπενθυμίζω ένα ρυτό που ακολουθώ : Σύμπτωση Επαναλαμβανόμενη…παύει να είναι Σύμπτωση….άρα κάποιο λάκκο έχει…ο άξονας!!!
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Ωραία μηχανή!!!!! Μάλλον η καλύτερη... | zastava | Χιούμορ | 8 | 10-11-2009 17:12 |