|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#191
|
|||
|
|||
Απάντηση: Μάλλον άξονας
Απόσπασμα:
|
#192
|
|||
|
|||
Απάντηση: Μάλλον άξονας
και να συμπληρώσω για να μη χάνονται (από άλλα μηνύματα του φίλου μας - που μπήκε για να βρει άξονα):
(thread για δυσαρέσκεια στο σέρβις 30000χλμ) Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Last edited by NLS; 15-04-2011 at 20:54. |
#193
|
|||
|
|||
Απάντηση: Μάλλον άξονας
από περιέργεια Άρη θα ήθελα τα εξής στοιχεία ΑΝ μπορείς:
- πότε την πήρες την 1150, με πόσα χλμ. και πόσων ετών και από που (μαγαζί, ιδιώτη) - πόσα χλμ. έχεις κάνει μαζί της και τι είδους από περιέργεια |
#194
|
|||
|
|||
Απάντηση: Μάλλον άξονας
Απόσπασμα:
Το FI δεν βγαζει κανεναν προβλημα σαν συστημα!! Το μονο που συμβαινει εινα να κοβεται το καλωδιακι της αντεννας διοτι ο Ισπανος το εχει περασει με τετοιο τροπο ωστε στριβωντα το τιμονι τερμα αριστερα να ''κονταινει'' το καλωδιο και να κοβονται τα συρματακια τηλεφωνου που διαθετει. Οποιος εχει εμπειρια απο Βαραντερο μολις το αγορασει απλα περναει το καλωδιο της αντεννας απο αλλη διαδρομη! Οσο για την αντλια βενζινης θα σου πω οτι, η τρομπα βενζινης στα ψεκαστα ουδεποτε εβγαλε προβλημα. Μαρτυρας ειναι τα διεθνη φορα (http://varaderoforumcom.h826747.serverkompetenz.net/portal.php, αλλα και στο http://www.advrider.com, και στο αγγλικο http://www.honda-varadero-uk.org/cms/index.php) για το βαραντερο, αλλα και τα ελληνικα (www.varaderoforum.gr, www.varaderomania.gr ) οπου πουθενα δεν αναφερουν τετοιο προβλημα. Μαλλον θα αναφερεσαι στην ηλεκτρομαγνητικη τρομπα των πρωτων Βαραντερο (ΜΚ1 1999-2002) που ηταν η ιδια με του Αφρικα, Τρανσαλπ (ιδιος κωδικος) και η οποια οπως ολες οι ηλεκτρομαγνητικες τρομπες εχουν διαρκεια ζωης απο 50,000-70,000κμ!! Στοιχιζει δε 140ε!!!! Το ρουλεμαν της καμπανας ειναι βελονοειδες ρουλεμαν το οποιο για να καταστραφει πρέπει να το πεθαινεις στις αμπραγιαρισιες και στις ορθιες!!!! Πουθενα στα διεθνη φορα του Βαραντερο δεν αναφερεται τετοιο προβλημα. Μαλλον θα αναφερεσαι στο χαρακτηριστικο ελαφρυ ''κροταλισμα'' που κανει η καμπανα οταν ειναι στο ρελαντι και μολις πατησεις το αμπραγιαζ σταματαει!! Αυτο φιλε μου οσο ρουλεμαν και να αλλαξεις δεν φευγει, το εχει απο καινουριο!! Ανορθωτης, κοστος 160ε, καιγεται μετα απο 50000-80000κμ στα μοντελα ανευ ABS λογω μη επαρκου αερισμου του!! Στα με ABS η θεση του άλλαξε, αεριζεται/δροσιζεται πληρως και εκ τοτε ουδεν προβλημα. Οι κατοχοι βαραντερο που δεν ειναι σχετικοι με το θεμα βλαβων παρασσερνονται ευκολα απο τα λεγομενα ''μηχανικων'' πιο ασχετων απο τους ιδιους τους κατοχους!! Εχω αλλαξει 3 βαραντερο φιλε μου απο το 2000 μεχρι σημερα περνωντας απο ολη την εξελιξη του (ΜΚ1,ΜΚ2, ΜΚ3) γραφωντας καπου 250,000κμ με αυτα....κατι ξερω. Επειδη ομως ειμαστε σε φορουμ για BMW και θα κατηγορηθω οτι μιλαω σε ξενο αχυρωνα για ασχετο με αυτον ζωο θα τελειωσω το σεντονι μου λεγοντας σου οτι μπορει το βαραντερο να ειναι μια μοτοσυκλετα κατωτερη τεχνολογικως απο το GS 1200 (10 χρονια σχεδιαστικη διαφορα εχουν), ναι ειναι βαρυτερο, ναι δεν εχει την δυναμη των φρενων της GS.........αλλα εκει που κανεις δεν μπορει να το κατηγορησει, και για καποιους αυτο εχει την σημασια του, ειναι η αξιοπιστια του εναντι της GS!! Σημ. αν διαβαζεις το φορουμ θα δεις οτι ο γραφων ηταν κι αυτος ευτυχης κατοχος GS ο οποιος μεσα σε λιγοτερο απο ενα χρονο εγινε δυστυχης κατοχος GS!!! Last edited by GeorgeP; 16-04-2011 at 11:44. |
#195
|
|||
|
|||
Απάντηση: Μάλλον άξονας
6 χρόνια me GS 92.000 χλμ. και ακόμα είναι σαν καινούργιο κι ας παρουσιάζει κατά καιρούς μικροπροβλήματα. Δεν μιλάω για οδική συμπεριφορά άπαικτη παντού !!!!
Το Honda σε 2,5 χρόνια δεν είχε παρουσιάσει καμία σοβαρή βλάβη μεν αλλά μου έπαιρνε περισσότερα στα σέρβις (πιο φθηνά μεν αλλά πιο συχνά) και τα πλαστικά του είχαν ανοίξει από τον ήλιο λές και το είχα 10 χρόνια κι ας είχα μόνο 30.000 χλμ. . |
#196
|
|||
|
|||
Απάντηση: Μάλλον άξονας
Απόσπασμα:
Last edited by nivo; 16-04-2011 at 18:57. |
#197
|
|||
|
|||
Απάντηση: Μάλλον άξονας
Απόσπασμα:
Δεν θυμάμαι αν είναι σε αυτό ή σε άλλο θέμα, αλλά κάποιος έγραψε οτι: ΚΑΙ ΟΙ FERARI ΠΑΝΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ. Αυτό τι σημαίνει;;;; Οτι δεν είναι καλά μοτόρια;;;; Μην τρελαθούμε κιόλας |
#198
|
|||
|
|||
Απάντηση: Μάλλον άξονας
απλά με κάθε ευκαιρία η BMW τρώει ξύλο
τελευταία δε πάλι το διακρίνω έντονα σκασίλα μου βασικά, δεν έχω μετοχές τους, αλλά πραγματικά όπως ξαναείπα... να ζητήσουμε συγνώμη όλοι εμείς (που μάλλον ξεπερνάμε το 98%) που ΔΕΝ έχουμε προβλήματα και άρα δεν "συνοριζόμαστε" την εύκολη κριτική ούτε των παθόντων (αυτό λέγεται "εν βρασμώ ψυχής") ούτε των "απ' έξω" (και αυτό περιλαμβάνει και τους πρώην "από μέσα"). Συγνώμη δηλαδή. Εγώ αύριο θα την οδηγήσω με το ίδιο χαμόγελο. Επίσης το ελαφρό κόμπλεξ-εγωισμός μου θα κάνει χαρούλες στο επόμενο varadero στο φανάρι που θα με κοιτάξει με την άκρη του ματιού και θα κάνει ότι δεν με είδε. Και θα το κάνει όχι επειδή σκέφτηκε "α να το σαράβαλο", αλλά "ρε γμτ να το εργαλείο". Το ξέρετε και το ξέρουν. Όλα τα άλλα είναι μπλα μπλα. |
#199
|
|||
|
|||
Απάντηση: Μάλλον άξονας
Απόσπασμα:
|
#200
|
|||
|
|||
Απάντηση: Μάλλον άξονας
Απόσπασμα:
Φίλε nls, και το φιατάκι αυτοκίνητο είναι και η μερσεντές αυτοκίνητο είναι. Και οι φιατάκιδες, κοιτάνε να υποβαθμίσουν την μερσεντές, μήπως και φτάσει (η μερσεντές) στο χαμηλό υψος της φίατ. |
|
|
Σχετικά Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ωραία μηχανή!!!!! Μάλλον η καλύτερη... | zastava | Χιούμορ | 8 | 10-11-2009 17:12 |