GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα > Τι μας έτυχε

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #191  
Παλιό 15-04-2011, 20:11
stefosd Ο/Η stefosd βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2011
Περιοχή: ATHENS
Μoto: BMW R 1200 GS
Μηνύματα: 21
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
φίλε μη κάθεσαι και ταλαιπωρείσαι
την πουλάς αρκετά εύκολα, παίρνεις ένα varadero και παίρνεις και ρέστα

εκ μέρους αυτών που δεν έπαθαν τίποτα όσα χρόνια είχαν BMW (εμάς των λίγων): συγνώμη

...ή βρε παιδί μου έστω, αυτών που λέμε ψέματα για να μη σπάσουμε το μύθο
Και για να φέρουμε και άλλα κορόιδα στο γκέτο των μπεμβεδάκηδων


Reply With Quote
  #192  
Παλιό 15-04-2011, 20:53
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

και να συμπληρώσω για να μη χάνονται (από άλλα μηνύματα του φίλου μας - που μπήκε για να βρει άξονα):

(thread για δυσαρέσκεια στο σέρβις 30000χλμ)
Απόσπασμα:
εγω την επαθα οταν πρωτοπηρα την μοτο ειχε σπασει το δευτερο μπουζι το μικρο κ κατα το αποτομα ανοιγμα στο γκαζι νεκρωνε ο κινητηρας οταν το πηγα συνεργειο ειχα φτασει να αλλαξω 2 φιλτρα βενζινησ μια αντλια βενζινης να καθαρισω 3 φορες τα ιντζεκτιον με σκοπο να φτασω τα 900 ευρω κ η ζημια εξακολουθουσε απο τοτε φιλος αγορασα μια κασετινα εργαλεια 100 ευρω κ τα κανω ολα μονος τωρα μαστορας με μαγαζι γινεσαι με μια αδεια λεφτα κ υφακι παντογνωστη κ κανεις πειραματα στην τσεπη του πελατη!!! ακομα τουσ τα χρωσταω κ εχουν την απαιτηση να πληρωθουν οι μπαγασηδες!
(thread για λάστιχα)
Απόσπασμα:
ΦΙΛΟΣ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ Κ ΤΑ 2 ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΟΤΙ ,ΟΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΑ BMW ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ..... ΟΛΑ ΜΟΝΟ ΜΟΣΤΡΑ...
πραγματικά εύχομαι να βρει το ανταλλακτικό του για να αφήσει εμάς στα ψέματα μας - επίσης κάποιος να του συστήσει το Γιώργο

Last edited by NLS; 15-04-2011 at 20:54.
Reply With Quote
  #193  
Παλιό 15-04-2011, 20:57
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

από περιέργεια Άρη θα ήθελα τα εξής στοιχεία ΑΝ μπορείς:

- πότε την πήρες την 1150, με πόσα χλμ. και πόσων ετών και από που (μαγαζί, ιδιώτη)
- πόσα χλμ. έχεις κάνει μαζί της και τι είδους

από περιέργεια
Reply With Quote
  #194  
Παλιό 16-04-2011, 11:41
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από motovlamenos Εμφάνιση μηνυμάτων
μιας και λες για τα varadero κανεις δεν εχει πει οτι σου μενει απο το Fi,ουτε ακους για τα "τσαφ"που κανουν ,με αποτελεσμα να εχουν πεσει πολλοι ,ουτε για ανορθωτες,για αντλια βενζινης (800 ευρω στο ΜΚ3!!!)για καμπανα με αλαγμενο ρουλεμαν και να σου λενε "ε τι να κανεις θα την ακους",για τα ζουαν καθε τρεις και λιγο ,για κεντικη ασφαλεια που βραχυκυκλωνει και η HONDA σου την πουλαει με ολη την καλωδιωση !!!αστα φιλε μου τουλαχιστον εδω τα λεμε ολα
Φιλε μου αν θελεις κανε μια ερευνα αγορας να δεις οτι ολα αυτα που αναφερεις σαν προβληματα εχουν κοστος ανταλλακτικων 500ε συν αλλα 200ε για εργατικα, μεγιστο συνολο 700ε.

Το FI δεν βγαζει κανεναν προβλημα σαν συστημα!! Το μονο που συμβαινει εινα να κοβεται το καλωδιακι της αντεννας διοτι ο Ισπανος το εχει περασει με τετοιο τροπο ωστε στριβωντα το τιμονι τερμα αριστερα να ''κονταινει'' το καλωδιο και να κοβονται τα συρματακια τηλεφωνου που διαθετει. Οποιος εχει εμπειρια απο Βαραντερο μολις το αγορασει απλα περναει το καλωδιο της αντεννας απο αλλη διαδρομη!

Οσο για την αντλια βενζινης θα σου πω οτι, η τρομπα βενζινης στα ψεκαστα ουδεποτε εβγαλε προβλημα. Μαρτυρας ειναι τα διεθνη φορα (http://varaderoforumcom.h826747.serverkompetenz.net/portal.php, αλλα και στο http://www.advrider.com, και στο αγγλικο http://www.honda-varadero-uk.org/cms/index.php) για το βαραντερο, αλλα και τα ελληνικα (www.varaderoforum.gr, www.varaderomania.gr ) οπου πουθενα δεν αναφερουν τετοιο προβλημα.
Μαλλον θα αναφερεσαι στην ηλεκτρομαγνητικη τρομπα των πρωτων Βαραντερο (ΜΚ1 1999-2002) που ηταν η ιδια με του Αφρικα, Τρανσαλπ (ιδιος κωδικος) και η οποια οπως ολες οι ηλεκτρομαγνητικες τρομπες εχουν διαρκεια ζωης απο 50,000-70,000κμ!! Στοιχιζει δε 140ε!!!!

Το ρουλεμαν της καμπανας ειναι βελονοειδες ρουλεμαν το οποιο για να καταστραφει πρέπει να το πεθαινεις στις αμπραγιαρισιες και στις ορθιες!!!!
Πουθενα στα διεθνη φορα του Βαραντερο δεν αναφερεται τετοιο προβλημα.
Μαλλον θα αναφερεσαι στο χαρακτηριστικο ελαφρυ ''κροταλισμα'' που κανει η καμπανα οταν ειναι στο ρελαντι και μολις πατησεις το αμπραγιαζ σταματαει!! Αυτο φιλε μου οσο ρουλεμαν και να αλλαξεις δεν φευγει, το εχει απο καινουριο!!

Ανορθωτης, κοστος 160ε, καιγεται μετα απο 50000-80000κμ στα μοντελα ανευ ABS λογω μη επαρκου αερισμου του!! Στα με ABS η θεση του άλλαξε, αεριζεται/δροσιζεται πληρως και εκ τοτε ουδεν προβλημα.

Οι κατοχοι βαραντερο που δεν ειναι σχετικοι με το θεμα βλαβων παρασσερνονται ευκολα απο τα λεγομενα ''μηχανικων'' πιο ασχετων απο τους ιδιους τους κατοχους!!

Εχω αλλαξει 3 βαραντερο φιλε μου απο το 2000 μεχρι σημερα περνωντας απο ολη την εξελιξη του (ΜΚ1,ΜΚ2, ΜΚ3) γραφωντας καπου 250,000κμ με αυτα....κατι ξερω.

Επειδη ομως ειμαστε σε φορουμ για BMW και θα κατηγορηθω οτι μιλαω σε ξενο αχυρωνα για ασχετο με αυτον ζωο θα τελειωσω το σεντονι μου λεγοντας σου οτι μπορει το βαραντερο να ειναι μια μοτοσυκλετα κατωτερη τεχνολογικως απο το GS 1200 (10 χρονια σχεδιαστικη διαφορα εχουν), ναι ειναι βαρυτερο, ναι δεν εχει την δυναμη των φρενων της GS.........αλλα εκει που κανεις δεν μπορει να το κατηγορησει, και για καποιους αυτο εχει την σημασια του, ειναι η αξιοπιστια του εναντι της GS!!


Σημ. αν διαβαζεις το φορουμ θα δεις οτι ο γραφων ηταν κι αυτος ευτυχης κατοχος GS ο οποιος μεσα σε λιγοτερο απο ενα χρονο εγινε δυστυχης κατοχος GS!!!

Last edited by GeorgeP; 16-04-2011 at 11:44.
Reply With Quote
  #195  
Παλιό 16-04-2011, 15:47
peterv Ο/Η peterv βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Athens
Μoto: BMW R 1200 GS
Μηνύματα: 1,668
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

6 χρόνια me GS 92.000 χλμ. και ακόμα είναι σαν καινούργιο κι ας παρουσιάζει κατά καιρούς μικροπροβλήματα. Δεν μιλάω για οδική συμπεριφορά άπαικτη παντού !!!!

Το Honda σε 2,5 χρόνια δεν είχε παρουσιάσει καμία σοβαρή βλάβη μεν αλλά μου έπαιρνε περισσότερα στα σέρβις (πιο φθηνά μεν αλλά πιο συχνά) και τα πλαστικά του είχαν ανοίξει από τον ήλιο λές και το είχα 10 χρόνια κι ας είχα μόνο 30.000 χλμ. .
Reply With Quote
  #196  
Παλιό 16-04-2011, 18:34
nivo Ο/Η nivo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2010
Περιοχή: L.A - lekanopedio attikis-
Μoto: BMW R 1100 GS ADVENTURE !!!
Μηνύματα: 3,701
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε μου αν θελεις κανε μια ερευνα αγορας να δεις οτι ολα αυτα που αναφερεις σαν προβληματα εχουν κοστος ανταλλακτικων 500ε συν αλλα 200ε για εργατικα, μεγιστο συνολο 700ε.

Το FI δεν βγαζει κανεναν προβλημα σαν συστημα!! Το μονο που συμβαινει εινα να κοβεται το καλωδιακι της αντεννας διοτι ο Ισπανος το εχει περασει με τετοιο τροπο ωστε στριβωντα το τιμονι τερμα αριστερα να ''κονταινει'' το καλωδιο και να κοβονται τα συρματακια τηλεφωνου που διαθετει. Οποιος εχει εμπειρια απο Βαραντερο μολις το αγορασει απλα περναει το καλωδιο της αντεννας απο αλλη διαδρομη!

Οσο για την αντλια βενζινης θα σου πω οτι, η τρομπα βενζινης στα ψεκαστα ουδεποτε εβγαλε προβλημα. Μαρτυρας ειναι τα διεθνη φορα (http://varaderoforumcom.h826747.serverkompetenz.net/portal.php, αλλα και στο http://www.advrider.com, και στο αγγλικο http://www.honda-varadero-uk.org/cms/index.php) για το βαραντερο, αλλα και τα ελληνικα (www.varaderoforum.gr, www.varaderomania.gr ) οπου πουθενα δεν αναφερουν τετοιο προβλημα.
Μαλλον θα αναφερεσαι στην ηλεκτρομαγνητικη τρομπα των πρωτων Βαραντερο (ΜΚ1 1999-2002) που ηταν η ιδια με του Αφρικα, Τρανσαλπ (ιδιος κωδικος) και η οποια οπως ολες οι ηλεκτρομαγνητικες τρομπες εχουν διαρκεια ζωης απο 50,000-70,000κμ!! Στοιχιζει δε 140ε!!!!

Το ρουλεμαν της καμπανας ειναι βελονοειδες ρουλεμαν το οποιο για να καταστραφει πρέπει να το πεθαινεις στις αμπραγιαρισιες και στις ορθιες!!!!
Πουθενα στα διεθνη φορα του Βαραντερο δεν αναφερεται τετοιο προβλημα.
Μαλλον θα αναφερεσαι στο χαρακτηριστικο ελαφρυ ''κροταλισμα'' που κανει η καμπανα οταν ειναι στο ρελαντι και μολις πατησεις το αμπραγιαζ σταματαει!! Αυτο φιλε μου οσο ρουλεμαν και να αλλαξεις δεν φευγει, το εχει απο καινουριο!!

Ανορθωτης, κοστος 160ε, καιγεται μετα απο 50000-80000κμ στα μοντελα ανευ ABS λογω μη επαρκου αερισμου του!! Στα με ABS η θεση του άλλαξε, αεριζεται/δροσιζεται πληρως και εκ τοτε ουδεν προβλημα.

Οι κατοχοι βαραντερο που δεν ειναι σχετικοι με το θεμα βλαβων παρασσερνονται ευκολα απο τα λεγομενα ''μηχανικων'' πιο ασχετων απο τους ιδιους τους κατοχους!!

Εχω αλλαξει 3 βαραντερο φιλε μου απο το 2000 μεχρι σημερα περνωντας απο ολη την εξελιξη του (ΜΚ1,ΜΚ2, ΜΚ3) γραφωντας καπου 250,000κμ με αυτα....κατι ξερω.

Επειδη ομως ειμαστε σε φορουμ για BMW και θα κατηγορηθω οτι μιλαω σε ξενο αχυρωνα για ασχετο με αυτον ζωο θα τελειωσω το σεντονι μου λεγοντας σου οτι μπορει το βαραντερο να ειναι μια μοτοσυκλετα κατωτερη τεχνολογικως απο το GS 1200 (10 χρονια σχεδιαστικη διαφορα εχουν), ναι ειναι βαρυτερο, ναι δεν εχει την δυναμη των φρενων της GS.........αλλα εκει που κανεις δεν μπορει να το κατηγορησει, και για καποιους αυτο εχει την σημασια του, ειναι η αξιοπιστια του εναντι της GS!!


Σημ. αν διαβαζεις το φορουμ θα δεις οτι ο γραφων ηταν κι αυτος ευτυχης κατοχος GS ο οποιος μεσα σε λιγοτερο απο ενα χρονο εγινε δυστυχης κατοχος GS!!!
πρεπει να σου πω οτι ειχα varadero για 4 χρονια,ημουν και ειμαι μελος στο varadero club hellas για 5+ χρονια, οπου εχουν περασει πολλα παιδια απο εκει,εχω δει και ακουσει για βλαβες που τους εχουν αφησει στο δρομο εχω ψαξει και εχω βολεψει κοσμο με διαφορα ανταλακτικα,και για αυτο εχω γνωση αυτων που λεω,και για τις τρομπες βενζινης,και για την κεντρικη ασφαλεια,και για το Fi,αλλα αυτες τις βλαβες δεν τις ειδα πουθενα να τις αναφερουν ,σημαινει οτι δεν υπαρχουν?? ακομα και το δικο μου εσβηνε,και μεχρι που το πουλησα δεν μπορεσα να το φτιαξω!!θελω να σου πω οτι δεν τα λενε και δεν εχω καταλαβει το λογο .και τα BMW και τα HONDA ,και τα YAMAHA ολα χαλανε αυτο ειναι το βασικο .

Last edited by nivo; 16-04-2011 at 18:57.
Reply With Quote
  #197  
Παλιό 16-04-2011, 19:44
trendy Ο/Η trendy βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2011
Περιοχή: A
Μoto: BMW 1200 GS
Μηνύματα: 14
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από motovlamenos Εμφάνιση μηνυμάτων
.και τα BMW και τα HONDA ,και τα YAMAHA ολα χαλανε αυτο ειναι το βασικο .
+1200 φίλε μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν θυμάμαι αν είναι σε αυτό ή σε άλλο θέμα, αλλά κάποιος έγραψε οτι:

ΚΑΙ ΟΙ FERARI ΠΑΝΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ.

Αυτό τι σημαίνει;;;;
Οτι δεν είναι καλά μοτόρια;;;;
Μην τρελαθούμε κιόλας
Reply With Quote
  #198  
Παλιό 16-04-2011, 20:05
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

απλά με κάθε ευκαιρία η BMW τρώει ξύλο
τελευταία δε πάλι το διακρίνω έντονα

σκασίλα μου βασικά, δεν έχω μετοχές τους, αλλά πραγματικά όπως ξαναείπα... να ζητήσουμε συγνώμη όλοι εμείς (που μάλλον ξεπερνάμε το 98%) που ΔΕΝ έχουμε προβλήματα και άρα δεν "συνοριζόμαστε" την εύκολη κριτική ούτε των παθόντων (αυτό λέγεται "εν βρασμώ ψυχής") ούτε των "απ' έξω" (και αυτό περιλαμβάνει και τους πρώην "από μέσα"). Συγνώμη δηλαδή. Εγώ αύριο θα την οδηγήσω με το ίδιο χαμόγελο. Επίσης το ελαφρό κόμπλεξ-εγωισμός μου θα κάνει χαρούλες στο επόμενο varadero στο φανάρι που θα με κοιτάξει με την άκρη του ματιού και θα κάνει ότι δεν με είδε. Και θα το κάνει όχι επειδή σκέφτηκε "α να το σαράβαλο", αλλά "ρε γμτ να το εργαλείο". Το ξέρετε και το ξέρουν. Όλα τα άλλα είναι μπλα μπλα.
Reply With Quote
  #199  
Παλιό 16-04-2011, 20:13
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
να ζητήσουμε συγνώμη όλοι εμείς (που μάλλον ξεπερνάμε το 98%) που ΔΕΝ έχουμε προβλήματα και άρα δεν "συνοριζόμαστε" την εύκολη κριτική ούτε των παθόντων.
Reply With Quote
  #200  
Παλιό 16-04-2011, 20:16
vagelas Ο/Η vagelas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2011
Περιοχή: moshato
Μoto: BMW1200GS
Μηνύματα: 28
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
απλά με κάθε ευκαιρία η BMW τρώει ξύλο
τελευταία δε πάλι το διακρίνω έντονα

σκασίλα μου βασικά, δεν έχω μετοχές τους, αλλά πραγματικά όπως ξαναείπα... να ζητήσουμε συγνώμη όλοι εμείς (που μάλλον ξεπερνάμε το 98%) που ΔΕΝ έχουμε προβλήματα και άρα δεν "συνοριζόμαστε" την εύκολη κριτική ούτε των παθόντων (αυτό λέγεται "εν βρασμώ ψυχής") ούτε των "απ' έξω" (και αυτό περιλαμβάνει και τους πρώην "από μέσα"). Συγνώμη δηλαδή. Εγώ αύριο θα την οδηγήσω με το ίδιο χαμόγελο. Επίσης το ελαφρό κόμπλεξ-εγωισμός μου θα κάνει χαρούλες στο επόμενο varadero στο φανάρι που θα με κοιτάξει με την άκρη του ματιού και θα κάνει ότι δεν με είδε. Και θα το κάνει όχι επειδή σκέφτηκε "α να το σαράβαλο", αλλά "ρε γμτ να το εργαλείο". Το ξέρετε και το ξέρουν. Όλα τα άλλα είναι μπλα μπλα.

Φίλε nls, και το φιατάκι αυτοκίνητο είναι και η μερσεντές αυτοκίνητο είναι.
Και οι φιατάκιδες, κοιτάνε να υποβαθμίσουν την μερσεντές, μήπως και φτάσει (η μερσεντές) στο χαμηλό υψος της φίατ.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ωραία μηχανή!!!!! Μάλλον η καλύτερη... zastava Χιούμορ 8 10-11-2009 17:12


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:51.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!