![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#121
|
|||
|
|||
![]() Σαν να έχει κατουρήσει το μπεκ και να έχει ξεπλύνει το πιστόνι είναι η φθορά
( τοπικηΥπερβολική θερμοκρασία ) για δέστε και τον ψεκασμό ! |
#122
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#123
|
|||
|
|||
![]()
χμμμ.. μήπως για κάποιο λόγο δεν πήγαινε λάδι στο συγκεκριμένο σημείο?
![]() |
#124
|
|||
|
|||
![]()
Στο συγκεκριμένο σημείο απλά δε πάει λάδι !!! Δε προβλέπεται δηλαδή.
|
#125
|
|||
|
|||
![]()
Το σίγουρο είναι πως κάτι οδήγησε στη συγκεκριμένη φθορά. Το να αλλάξουν έμβολο να αλλάξουν & να τρίψουν βαλβίδες δε νομίζω ότι είναι αρκετό. Πρέπει να βρεθεί πως φτάσαμε εκεί ε ?
|
#126
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#127
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Η εταιρία πρέπει να καλύψει την ζημιά, δεν νομίζω ότι μπορούν να αποδώσουν υπαιτιότητα στον οδηγό μιας μότο με τέτοια βλάβη. Όσο για το πλάγιο σταντ...είναι απλά αστείο. Δηλαδή δεν <<αδειάζουν>> από λαδί οι κινητήρες με όρθιους κυλίνδρους(πλειοψηφία κινητήρων), δεν υπάρχει υψομετρική διάφορα μεταξύ αριστερών και δεξιών κυλίνδρων σε πολυκύλινδροuς ιδίως εάν αυτοί είναι διαμήκεις (Honda σειρά CX,ST,- motoguzzi κ.α.)??? Σωστή ανάλυση το ποστ 71 του Γιώργου! Να συμπληρώσω ότι νοθευμένη βενζίνη μπορεί να προκαλέσει αυξημένη θερμοκρασία στην επιφάνια του πιστονιού αν και δεν μπορώ από τις φώτο να αποδώσω υπαιτιότητα σε αυτό (αυξημένη θερμοκρασία). Last edited by TEOSS; 16-04-2011 at 20:59. |
#128
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Σωστά…!!!
Για αυτό το λέω πάντα με την ταπεινή μου γνώμη αυτό πάει να λιώσει το Έμβολο και νομίζω ότι είναι από υπερβολική ρίψη μίγματος ……..Το έχω δει σε οχήματα φτιαγμένα!!! |
#129
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Πάντως τα λάδια που λέει η μαμά που αναφέρεις δεν τα έχω καθόλου σε υπόληψη (προσωπική εκτίμηση), τα έβαλα μια φορά στην αντιπροσωπεία και δεν ξαναέβαλα, και μου τα έκαψε, και οι βαλβίδες χτύπαγαν στην εκκίνηση πολύ περισσότερο από ότι τα 20-50 αυτοκινήτου. (κάποτε η μαμά πρότεινε αυτοκινήτου λάδια και όχι ίδια με των μηχανών, Είναι θέμα συμφωνιών και παίζουν από κράτος σε κράτος.) Μάλιστα συζητώντας μια μέρα με ένα χημικό που είχε έρθει στο δικό μου χημείο (εγώ είμαι οινολόγος) και ασχολείτο με αναλύσεις σε καύσιμα και λάδια μου είπε το εξής….(μηχανόβιος και αυτος) Τα λάδια που είναι για μηχανές έχουν μια προδιαγραφή που τα κάνουν να ξεχωρίζουν, είναι η JASO-MA και δηλώνει ότι έχουν σωστή λειτουργία οι δίσκοι που είναι πλωτοί στο λάδι. Σωστή λειτουργία έχουν όμως επειδή το λάδι έχει λιγότερα αντιτριβικά και δεν πατινάρουν η δεν πιάνουν γυαλάδα με τον καιρό, για αυτό και δεν προτείνουν 100% συνθετικά σε σχέση με τα αυτοκίνητα. (εξού και οι λιγότερες και ποιο απλές προδιαγραφές που αναγράφουν στο κουτί τους τα λάδια με JASO-MA ) Όμως τα λάδια των αυτοκινήτων που έχουν αντιτριβικά πρόσθετα περισσότερα από αυτά των μηχανών έχουν καλύτερη λίπανση και μεγαλύτερη προστασία από τις τριβες, για αυτό και εγώ βάζω μόνο αυτοκινήτου. Ξέρετε τι φθορές θα είχε ένας κινητήρας αυτοκινήτου η άλλου οχήματος με λάδια μηχανής? Στην πάροδο του χρόνου και στα χιλιόμετρα η φθορά και η γήρανση του κινητήρα θα ήταν μεγάλη…. Sorry για το σπαμ παιδιά… |
#130
|
|||
|
|||
![]()
Mόνο spam δεν ήταν αυτό.
Καλά τα είπες αλλά έχω μια ερώτηση ...... ορυκτέλαιο ? ημισυνθετικό ? συνθετικό ? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Σ/Κ στο Βόλο και στο βουνό των Κενταύρων 20-21/11/2010 | Sakis | Εκδρομές εντός Ελλάδος | 600 | 04-12-2010 22:08 |
Παράνομη η απαγόρευση στο INTERNET των εργαζομένων !!! | evan400f | Ιδέες και σχόλια. | 5 | 01-10-2010 13:55 |
Ατύχημα στο Indy 500 στην Indianapolis των Η.Π.Α. | skippybi | Κόσμος | 2 | 01-06-2010 19:18 |
Νέος στο χώρο των GS | victorakos | Καλώς ήλθατε | 26 | 31-03-2010 14:45 |
Η «μαύρη Παρασκευή» των κοινωνικών δικτύων στο Ίντερνετ. | zastava | Επικαιρότητα | 0 | 23-10-2009 10:37 |