![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Όσο για το τεστ 1200gs 1150gs, επειδή τις οδήγησα και τις δύο θα πω ότι το 1200 μπορεί να είναι δυνατότερο, ελαφρύτερο κτλ αλλά εργονομικά δεν μου ταίριαζε καθόλου η σέλα ήταν "κατηφορική" και επηρεαζόταν πολύ περισσότερο από πλάγιους ανέμους στην εθνική. Έχει και τα πλαστικά που μου την σπάνε εντελώς και τα ηλεκτρονικά που ακόμα να διορθωθούνε, servo φρένα που θέλουν πολύ προσοχή στην συντήρηση στο σπίτι (το διορθώσανε αυτό) ΚΑΙ κοντύτερη 6η οπότε για μένα η επιλογή ήταν μονόδρομος.
Δεν απατόμαι βέβαια, κάποια στιγμή ίσως χρειαστεί να δώσω και το 1150 για κάτι νεότερο αλλά μέχρι τότε.... |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Πολύ ωραίο post Κωστή!
:sm5: σε όλα τα παιδιά που κατέθεσαν τις απόψεις και τα βιώματά τους!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Y-PIPE ΓΙΑ R1150GS | MIKEVIII | Ζήτηση | 13 | 03-06-2009 14:26 |
Αμορτισέρ WILBERS sports line για R1100Gs Πληροφορίες | kostas_366 | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 19 | 07-03-2009 13:50 |
ΒΕΛΤΙΩΣΗ R1150GS | RedSpider | Τεχνικά θέματα διάφορα | 1 | 21-02-2009 06:25 |
BMW R1100GS '97 | Wicked_GS | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 14 | 02-02-2009 10:54 |
Ποιά είναι η γνώμη σας για τη πώληση του Λιμανιού στους Κινέζους. | VILLY | Ελλάδα | 7 | 09-01-2009 16:49 |