GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Παλιό 11-05-2011, 21:26
J-P-HELLAS Ο/Η J-P-HELLAS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ΑΧΑΡΝΕΣ
Μoto: HP2 ENDURO honda sh300
Μηνύματα: 862
Προεπιλογή Απάντηση: Husqvarna 900 Adventure

βγηκε στην δημοσιοτητα ο κινητηρας της husqvarna των 900 κ.ε


Προϊόν συνεργασίας η εξέλιξη μοτοσικλέτας Husqvarna 900 κ.εκ.

Αποτελεί ορόσημο στην πολυετή ιστορία της Husqvarna η εξέλιξη μιας ριζοσπαστικής μοτοσικλέτας δρόμου, με στόχο τη δημιουργία μιας νέας μοναδικής κατηγορίας μοτοσικλετών, βασισμένης στο συνδυασμό πολυχρηστικότητας και επιδόσεων, με στόχο τη μέγιστη δυνατή ικανοποίηση του αναβάτη.

Προερχόμενος από BMW


Για την επιτυχία αυτού του τόσου αισιόδοξου σχεδίου, η επιλογή του κινητήρα είναι πρωταρχικής σημασίας. Η κοινή απόφαση που πάρθηκε, σε συνεργασία με το τμήμα εξέλιξης κινητήρων της BMW Motorrad στο Μόναχο, ήταν να χρησιμοποιηθεί σαν βάση ο τεχνολογικά προηγμένος και αξιόπιστος δικύλινδρος, 800 κ.εκ. κινητήρας από το μοντέλο F800R, ώστε με τις κατάλληλες επεμβάσεις να προσαρμοστεί στις ειδικές ανάγκες μιας τέτοιας μοτοσικλέτας.
Η εξέλιξη του ποιοτικού κινητήρα των 800 κ.εκ. της BMW Motorrad, επικεντρώθηκε στην ενίσχυση των σπορ χαρακτηριστικών του, κάτι που άλλωστε αποτελεί και σήμα κατατεθέν της Ηusqvarna. Έτσι η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε στα 900 κ.εκ. και αρκετά βασικά εξαρτήματά του επανασχεδιάστηκαν για να καλύψουν τις νέες απαιτήσεις. Αυτό επιτρέπει τη σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης και της ροπής, που είναι και το ζητούμενο για ξεχωριστές και απολαυστικές οδηγικές εμπειρίες.
Το φίλτρο αέρα και το σύστημα εξάτμισης, σχεδιάστηκαν για να επιτύχουν τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό μεταξύ απόδοσης και λειτουργικότητας, με στόχο τόσο τη μείωση όσο και τη βέλτιστη κατανομή του βάρους.
Το αποτέλεσμα είναι ένας πραγματικά εξαιρετικός σε χαρακτηριστικά κινητήρας, προοδευτικός και γραμμικός στις χαμηλές στροφές, αλλά ιδιαίτερα δυνατός στις υψηλές.



απο το ηλεκτρονικο περιοδικο bike-it.gr
περιεχει και φωτο
http://www.bikeit.gr/index.php?optio...rna&Itemid=290

Last edited by J-P-HELLAS; 11-05-2011 at 21:40.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
KTM Adventure 950 '05 540cc Πωλήσεις μοτοσυκλετών 7 06-12-2010 16:00
Νέα ομάδα BMW – Husqvarna στο WEC kostasvar Αγώνες 7 08-02-2010 10:26
BMW GS ADVENTURE taksidiotis Γενικά - Μοτοσυκλέτα 49 27-12-2009 17:54
BMW R1200GS Adventure κατά KTM 990 Adventure essel Διάφορα 2 11-10-2009 07:54
Εξαιρετικά αποτελέσματα το 2008 για την BMW και Husqvarna danaos Γενικά - Μοτοσυκλέτα 4 01-02-2009 14:39


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:14.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!