![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Μπουζι ιριδιου εχει βαλει κανεις?
Τι παιζει απο επιδοση και καταναλωση? ειναι οντως αισθητη η διαφορα? ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Φίλε μερικά κολλήματα σε κινητήρες 1200 τα έχουν αποδώσει σε αυτά τα μπουζιά, υπάρχουν σχετικά ποστ εδώ μέσα.
Οπότε εγώ δεν θα δοκίμαζα. ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Για το βαραντερο δεν εχω να πω τιποτε αφου τα χρησιμοποιει απο την μανα του!! Για το Χιουνται και το κορολλα........καμια διαφορα σε επιδοσεις και καταναλωση. Οσο πηγαινανε πανε και οσο καιγανε καινε!! Εχει μια σεβαστη διαφορα στην λειτουργια του κινητηρα (πιο απαλα και πιο γλυκα) και θελουν αλλαγη στο 3πλασιο του διαστηματος αν φοραει το οχημα απλα μπουζι και στο διπλασιο αν φοραει πλατινας απο την μανα του! |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
+1200 ![]() Τα έβαλα στο αυτοκίνητο που φορούσε πλατίνας απ´τη μαμά ! Last edited by CPretenteriS; 20-05-2011 at 18:46. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tότε οι γερμανοί του είπαν π@π@ριές του Παναγιωτίδη ;;;
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Αν του ειπαν οτι φταιει το μπουζι ιριδιου ναι, του ειπαν την απολυτη παπαρια!!!!!!!!
Αν του ειπαν οτι φταιει ο βαθμος θερμοτητας του μπουζι ¨η το μηκος του σπειρωματος τοτε του ειπαν την απολυτη αληθεια!!!! Αλλα αυτα δεν εχουν σχεση με τα ιριδιου αλλα με ολα τα μπουζι! Για φαντασου την NGK να σου λεει ''βαλε ιριδιου'' και σε 1 χρονο να γινεται ο κινητρας σου σαν του Παναγιωτιδη εξαιτιας του μπουζιου!! Δεν γινονται αυτα τα πραγματα Σταυρο!!! Ειναι σαν να μου λες οτι η εταιρεια συνιστα λαδι προδιαγραφης SG κι επειδη εβαλες SL (ανωτερη της πρωτης) ο κινητρας..... χαλασε!!! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Το μπουζί ιριδίου είναι μια νέα γενιά μπουζί που χρησιμοποιεί για ηλεκτρόδιο υλικό από ιρίδιο,οι μεγαλυτερες εταιρειες που κατασκευαζουν τετοια μπουζι (ιριδιου) ειναι η NGK και η Denso.
Βοηθαει σημαντικα τον κινητηρα στην καταναλωση βενζινης,στην εξοικονομηση καυσιμου (5% περιπου),η διαδικασια εκκινησης της μοτοσυκλετας γινεται ευκολοτερη,παιρνει πολυ πιο ευκολα και γρηγορα μπροστα,εχουμε μια μικρη αυξηση της ισχυς του κινητηρα κατα 1.5%. Οταν εχει κρυο ή υγρασια η μοτοσυκλετα παιρνει πιο ευκολα μπροστα,ακομη το μπουζι ιριδιου δεν θελει συχνα αντικατασταση,ειναι πολυ ανθεκτικο και δεν φθειρεται γρηγορα. Κάποιοι που το έχουν λένε ότι βλέπεις αισθητή διαφορά σε υψηλές στροφές.. Υποτίθεται πως θα δώσει σίγουρα αισθητά μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (οπότε μακροπρόθεσμα βγαίνει πιο φτηνό). Θα βοηθήσει τον κινητήρα να δουλέψει πιο κοντά στον τρόπο που σχεδιάστηκε. Λίγο μικρότερη κατανάλωση, λίγο καλύτερο τράβηγμα, τέτοια πράγματα... |
#8
|
|||
|
|||
![]()
αμελητέες διαφορες.......μόνο για ψαγμένους....
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Είχα σε GS 1200 δεν είδα καμία διάφορα...Τώρα που είπα να βάλω ο Θανάσης(μηχανικός MNS)μού είπε ότι δεν κάνουν κάποια διαφορά να μην τα πληρώνω τσάμπα...
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Εχει κανεις στολη για δοκιμη? | vasorfa | Ένδυση | 50 | 04-11-2013 19:53 |
Ξερει κανεις πως παμε Πορο απο Κορινθια | sansiro.sugata | Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες | 14 | 24-07-2010 10:21 |
μην το κανεις | wolferin | Τι μας έτυχε | 3 | 07-10-2009 12:55 |
σκυλο κανεις? | kostasmats | Κοινωνική ευαισθησία | 6 | 15-09-2009 23:57 |
Φραπεδακι κανεις; | georgekostas | Χιούμορ | 7 | 19-06-2009 00:06 |