![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#31
|
|||
|
|||
![]()
πολύ σωστός..
|
#32
|
|||
|
|||
![]()
τι σωστός, γούστα είναι αυτά
εμένα μου φαίνεται σαν να καβαλάω τον Πόλντο |
#33
|
|||
|
|||
![]()
Με τα λεγόμενα σου προδιαγράφεσαι για τη GS αλλά είσαι κρυφοαντβετσουράκιας. Ήδη με αυτά που είπες αν πάρεις την απλή θα λιγουρεύσαι την άλλη.
Μετά απο 2 λεπτά πάνω στην GSA ξεχνάς ότι έχεις το θηρίο αυτό από κάτω σου. Αν σε ενδιαφέρει για την πόλη οι "κρίσιμες" διαστάσεις τους είναι ίδιες. Το θέμα που έθεσες είναι ωραίο κι ενδιαφέρον. Έχει παίξει πολλές φορές εδώ. Θα σπασεις πλάκα όμως σε λίγο ακούγοντας απόψεις από μη κατόχους μιας εκ των δυο! ![]() |
#34
|
|||
|
|||
![]()
Ο γραφών είναι και παθών. Και είναι και πολύ εδω μέσα επίσης!
Οχι πως δεν πέρασα καλα με το απλό GS που είχα αλλά αν είσαι κρυφοadventuras στην χειρότερη θα αναγκαστείς (με ότι συνεπάγεται αυτό) να την αλλάξεις μετά για να αποκτήσεις το θηρίο που πάντα ήθελες κάτω απο τα πόδια σου!!! Οχι δεν το έκανα για την αυτονομία, ούτε για τα επιπλέον στανταρ αξεσουαρ. Αυτά απλά είναι bonus. Το εκανα γιατι απλά τη γούσταρα τη μηχανή αυτή έτσι όπως είναι. Επίσης μην μπεις στο τρυπάκι αν πάρεις το απλό να αρχίσεις το και καλά adventure project για να το κάνεις σαν adventure. Είμαι και εκεί παθών και ξέρω! Είχα κάνει τα πάντα ( ζελατίνα-μπαράκι-φλαπς-προβολάκια-προέκταση μύτης-αυτοκόλλητα) εκτός απο τεπόζιτο και ακτινωτές ζάντες. Κόστος απλής GS και αξεσουάρ > κόστος GS Adventure. Και adventure δεν είχα. Οπότε..... Οσο για την κίνηση εντός πόλης είμαι από αυτούς που επιμένουν πως η adventure σου δίνει πιο εύκολα την αίσθηση του όγκου των κεφαλών ειδικά στην περιφερειακή σου όραση και μέσα απο το κράνος όπου δεν έχεις την πολυτέλεια του χρόνου να γυρίσεις το κεφάλι προς τα κάτω για να δείς τον όγκο σου, καθώς περνάς ανάμεσα απο αυτοκίνητα. |
#35
|
|||
|
|||
![]()
Φιλέ μου,σωστη η αποψη σου κ μπορω να πω οτι απο την προσωπικη σου εμπειρια μου ανοιξες τα ματια να το σκεφτω καλυτερα..σιγουρα κατα βαθος καλοβλεπω το GSΑ,αλλα ψιλοκολλαω στο βαρος κ ειδικα απο αυτα που εχω ακουσει πως ειδικα οταν την κανεις πισω δεν παει με τιποτα ασε που δεν ειμαι κ 1.80 που λενε πρεπει να σαι..υπολοιπονται 4cm.!!! Επισης δεν ξερω αν λογω βαρους καιει κ περισσοτερο..
|
#36
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Οσο για το επιπλέον βάρος απο την απλή δεν παρατήρησα διαφορά στην οπισθοπορεία. Αλλωστε όπως είπα πριν το απλό GS που είχα βάζοντας κάγκελα και προστατευτικά κυλίνδρων, μπαράκια ζελατίνες ψηλές, προβολάκια, βαλίτσα ογκώδη 55 λιτρων βάση βαλιτσών και πλαινών Givi, είχα φτάσει σχεδόν τα κιλά μιας Adventure! μόνο η διαφορα των 11 κιλών-λίτρων υπήρχε παραπάνω στην περίπτωση που είναι φουλαρισμένη η adventure. Σχετικά με την κατανάλωση εκεί υπάρχει μια διαφορά της τάξης του 0,5 το πολύ λίτρου παραπάνω, όχι λόγω βάρους αλλά κυρίως λόγου περισσότερου όγκου και αντίστασης στον αέρα. Αλλά απο την άλλη σκέψου οτι σε ένα πολύωρο ταξίδι έχεις πολύ καλύτερη κάλυψη απο τον αέρα σε σχέση με το απλό GS! |
#37
|
|||
|
|||
![]()
ειναι απιστευτη μηχανή για την πόλη!!!! Και μόλις την μάθεις μόνο τα παπάκια μπορούνε να σε περάσουνε!!!
|
#38
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
βάζε και κανένα χαχανοemoticon γιατί όποιος διαβάζει και δεν ξέρει θα νομίσει ότι σοβαρολογούμε ![]() ![]() ![]() Σίγουρα το 1200 (adve ή μη) κινείται χαρισματικά (δεδομένου του φαινομενικού όγκου του) μέσα στην πόλη. Ας μην τα κάνουμε όλα ίσωμα όμως διότι εκεί έξω κυκλοφοράνε ένα σωρό μηχανές με αρκετή δύναμη, ευελιξία, μηδαμινό όγκο και χαμηλό (και όμορφα κατανεμημένο) βάρος. Αν θέλει ο φίλος (που βλέπω ότι είναι και Πειραιώτης) του δίνω το απλό 1200 να κάνει μια βόλτα να δει και μόνος του. Αυτά από μένα.... ![]() |
#39
|
|||
|
|||
![]()
Φιλαρακι με προβλημτιζεις,,,,
![]() ![]() ![]() βλεπω να αγοραζεις τελικα την gs.....ΑΛΛΑ και να σε τρωει το ΣΑΡΑΚΙ για την adve....... ![]() ![]() ![]() Οταν γουσταρουμε κατι το αγοραζουμε γιατι ετσι μας αρεσει!!!!! και οπως δειαβασα,,,,αν σε τρωει ο πωπουλης σου να αρχισεις τις αναβαθμίσει και το...adve look.....εχε στα υποψιν ...οτι την έχουνε πατήσει ΠΟΛΛΟΙ.....ασε που θα σου παει ο κουκος(GS) Αηδόνι (ADVENTURE) και θα σε τρωει και εσενα τον ιδιο οτι ....ΔΕΝ .....ειναι .....adve..... όσον αφορα το μεγάλο αδερφο...μεσα στην πόλυ ειναι πολυ ευχρηστο...για εμενα παρε ενα adve και μπες στην κινηση....και οταν θα κορναρεις σε σκουτερ παπακια και λοιπα....ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΕΥΛΙΓΙΣΤΑ.....ελα και πές μου....... για εμενα ΜΟΝΗ πρακτικη προυποθεση για την adve ειναι να εισαι πανω απο 1.80..... να την πηγαινεις αδερφέ όχι να σε πηγαινει..... ![]() ![]() ![]() |
#40
|
|||
|
|||
![]()
φίλε μου αν δεν έχεις ξαναοδηγήσει μια από τις 2 μηχανές και είσαι κάτω από 1.80 ανήκεις στη δική μου κατηγορία
![]() Οπότε να σου πω τη δική μου εμπειρία. Εμένα με προβληματίζει μόνο το ΥΨΟΣ. Ούτε βάρος ούτε κίνηση ούτε τίποτα. Όταν τα βάλεις στο δρόμο και σηκώσεις τα πόδια από την άσφαλτο δεν έχεις κανένα πρόβλημα είτε το ένα οδηγείς είτε το άλλο. Όταν χρειαστεί να πατήσεις είτε για να στηριχτείς, είτε για να βάλεις συνεπιβάτη είτε για να μανουβράρεις τοτε μόνο προβληματιζεσαι....Βέβαια και σε αυτό εκπαιδέυεσαι....αλλά μέχρι τότε? Α...και για την οπισθοπορεία μαθαίνεις να κατεβαίνεις και να την κουβαλάς λίγο ![]() Συμπέρασμα από μέρους μου: Δοκίμασέ τα και τα 2 στο ύψος και διάλεξε όποιο φτάνεις και σε απογειώνει. Η ανασφάλεια είναι μεγάλο πράγμα. Φιλικά Ο άπειρος |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Πώς μπορώ να διαλέξω τοv κατάλληλο συναγερμό !!! | Γιώργος Σαββίδης | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 77 | 03-12-2013 00:05 |
Τί να πει κανείς... | ckk | Κόσμος | 4 | 19-04-2011 21:09 |
Τί να μας πει και ο ..... νομπελίστας! | Arkas | Ελλάδα | 6 | 29-08-2010 18:14 |
Τί σκάφος να πάρω ;;; | Michael Chatzilias | Διάφορα | 70 | 24-04-2010 07:34 |