![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ότι σου είπαν. Προς το τέλος του 2006.
Το ανακαλύπτεις δε πολύ εύκολα. Το σέρβο ακούγεται και το φρένο θέλει να έχεις ακρίβεια χειρούργου για να μη κοκαλώσεις. (τώρα αυτοί με τα σέρβο θα αρχίσουν τις φωνές;...) |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Και εγώ... αλλά προτιμώ με τα δυο για ρεγουλάρισμα.
Απόσπασμα:
Πριν πάρω την μηχανή μου είχα δοκιμάσει 1200GS (από όταν πρωτο-ήρθε και φυσικά τότε είχε σέρβο). Είχα διαβάσει και τις γκρίνιες. Δοκίμασα να σβήσω μηχανή (τρελός; ) και δοκίμασα. Μια χαρά φρενάρει αλλά χάνει πολύ σε αίσθηση (που έτσι κι αλλιώς με τα σέρβο - αχέμ - δεν είχε) και φυσικά δεν έχει υποβοήθηση και είναι πιο σκληρό και από τα μεταγενέστερα χωρίς σέρβο.Νομίζω το πρόβλημα είναι στην ξαφνική αλλαγή. Συνηθισμένος να φρενάρεις με τη σκέψη, σε απενεργοποίηση/βλάβη του σέρβο ξαφνικά θέλεις δυνατό χέρι... και νομίζεις ότι δεν έχεις φρένα. Εδώ έχεις δίκιο. Γμτ...
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ευχαριστώ παιδιά!
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Σε πολλούς έχει συμβεί την ώρα που σταματάνε και λίγο ποιο πριν, να σβήνουν την μηχανή τους. Αυτό έπαθα την πρώτη μέρα που την πήρα,( και να πεις ότι δεν μου το τόνισε ο πωλητής!!!! αλλά………) μια και είχα συνηθίσει από την προηγούμενη με το που μπαίνω στο υπόγειο να την σβήνω και να την αφήνω να τσουλάει. Είμαι τυχερός που δεν έπεσα πάνω στο αυτοκίνητο μου αλλά στον τοίχο(με λίγα χιλ. φυσικά ). Να σου πω την αλήθεια δεν έχω δοκιμάσει να δώ αν σταματάει αλλά θα το κάνω από περιέργεια μια και η αίσθηση σε αποθαρύνει.![]() ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ευτυχώς το "ABS" που αναβόσβηνε με ειδοποίησε και πήρα τα μέτρα μου.... Αλλά!... επειδή το παπαράκι δεν τα είχε παίξει τελείως, κάποια στιγμή, πάνω που είχα συνηθήσει να "τσαρουχώνω" πλέον τα φρένα... ξαναμπήκε σε λειτουργία η υποβοήθηση!... και πάλι ευτυχώς το πήρα έγκαιρα χαμπάρι απο το σβηστό πλέον "ABS" αλλιώς με έβλεπα να κάνω κι εγώ κανα endo στην Μιχαλακοπούλου!.... ![]() Σημείωση... δεν χρειάζεται να δουλεύει ο κινητήρας, απλά να είναι ΟΝ ο διακόπτης για να παίρνει ρεύμα η υποβοήθηση.... Τουλάχιστον έτσι είναι στην δικιά μου...
Last edited by Kimwnas; 07-06-2011 at 10:34. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Έτσι είναι σε όλες με σεβρό, θα συμπληρώσω όμως ότι ξελιγώνει την μπαταρία πολύ γρήγορα, κατεβαίνοντας από Ταύγετο στο Γύθειο χωρίς κινητήρα (βλάβη) πολύ σύντομα έμεινα και από μπαταρία...και μετά ... .
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
ΝΑ συμπληρώσω πάντως με την ευκαιρία μιάς και το παρατηρώ πλέον σε πολλά GS, ότι το κλειδί για μακροημέρευση του σεβρό είναι η αλλάγή των υγρών των φρένων.
Θα πρέπει να είναι διάφανα μέσα στο δοχείο, παρατηρώ σε φανάρια άλλες GS και είναι κατάμαυρα..... και δεν έχει να κάνει μόνο με το σεβρό αλλά και το ABS....
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ολα σωστα..πιανει βρωμια μεσα στη μοναδα και αδυνατει να προσφερει τις πολυτιμες υπηρεσιες της.. Αν και στη συντριπτικη πλειοψηφια των μοναδων που χαλανε η διαγνωση λεει καμμενο μοτερ και οχι χαλασμενα εμβολακια-τσιμουχακια. Καμμενο μοτερ μοναδας επειδη οι οδηγοι δεν ακουσαν τη μοναδα που δουλευε συνεχεια εξαιτιας του χαλασμενου η απορρυθμισμενου διακοπτη στη μανετα.. (Μου εκανε παντως εντυπωση οτι τα 1200 που ειναι στην εκθεση αχρησιμοποιητα εχουν βαθυ πρασινο χρωμα στα υγρα φρενων-συμπλεκτη). |
|
#10
|
|||
|
|||
|
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Πότε θα σταματήσουν πια τα καφριλίκια | MARK | Επικαιρότητα | 9 | 31-05-2011 23:16 |
| Πότε θα γίνει η δυνατότερη χώρα | MARK | Ανέκδοτα | 16 | 20-01-2011 22:51 |
| Χαμηλή σέλα BMW γιά όλα τα GS1200 | macrozan | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 0 | 12-09-2010 01:58 |
| Πότε πέρασε ΚΤΕΟ ;;;;; | Adrian | Αστεία Video | 9 | 20-05-2009 14:46 |
| Χταποδι / διχτυ στο ντεποζιτο GS1200 | psyxanwmalos | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 37 | 16-05-2009 08:29 |