![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
![]()
Εκτός από μεγαλύτερη χωρητικότητα καυσίμου η εκδοση Marathon εχει καποια αλλα χαρακτηριστικά σε σχέση με το "πολιτικό" μοντέλο?
![]() |
#22
|
|||
|
|||
![]()
XRV 650 AFRICA TWIN
Το μοντέλο "Marathon" ουδεμία μηχανολογική διαφορά είχε.Απλώς μεγαλύτερα τεπόζιτα,αλλαγμένο φιλτροκούτι (κάτω από το κεντρικό τεπόζιτο) καλύτερες αναρτήσεις και πιό μεγάλο cockpit για να χωράνε τα όργανα πλοήγησης.Το XRV-650 ήταν η μοναδική μοτοσυκλέτα στην οποία άλλαζες μόνο λάστιχα και έτρεχες άνετα σε ραλλύ.Ολοι οι ιδιώτες από το 1989 μέχρι και το 1996 έτρεχαν με "μαμά" μηχανάκια και τερμάτιζαν...!!! Με έχει εντυπωσιάσει η συνολική ποιότητα κατασκευής της Honda.Το έχω ξαναγράψει: η αγαπημένη μας B.M.W. θα έπρεπε να δίνει τα σχέδιά της και να τα κατασκευάζει η Honda...Μιλάμε για τελειομανία και απίστευτη προσοχή στη λεπτομέρεια σε ένα μοντέλο που κυκλοφόρησε πριν 22 χρόνια... Για περισσότερες φωτό μπέστε στο XRV650 Story του φίλου Μάνου Μανουσάκη (άλλος πυροβολημένος κι' αυτός, έχει...τρία τεμάχια) |
#23
|
|||
|
|||
![]()
αδερφέ έβαψες με σπρέυ, πιστόλι ή πινέλο πάνω στο αστάρι;
βερνίκι έβαλες; το κινητήρα μόνο τον καθάρισες από λασπολαδίλες με το σουάζ ή επιχείρησες να τον βάψεις κι όλας; το ακριβό ακρυλικό που χρησιμοποίησες θεωρητικά σου δίνει καλύτερη πρόσφυση και αντοχή; τα φούρνισες; Last edited by kostas-patra; 15-05-2010 at 10:57. |
#24
|
|||
|
|||
![]()
Ο κινητήρας δεν κατέβηκε.Καθαρίστηκε με το χέρι καθώς και με σβουράκι μαλακό στα σημεία που είχε στίγματα.Δεν βάφτηκε για να μην χαλάσει το υπέροχο εργοστασιακό χρώμα(πούδρα).Το υποπλαίσιο βάφτηκε με αερογράφο και περάστηκε με βερνίκι σε σπρέϋ.Δεν χρειάστηκε φούρνος επειδή δεν έμεινε σκέτο μέταλλο.Ετσι οι πόροι ήταν από πριν κλεισμένοι.
Ημουν τυχερός γιατί σε χρωματοπωλείο απέναντι από το σπίτι μου βρήκα μια σειρά χρωμάτων/σπρέϋ ιταλικής προέλευσης που δεν παίζονται. |
#25
|
|||
|
|||
![]()
XRV 650 AFRICA TWIN: Τοποθέτηση ρουλμάν μοχλικού-ψαλιδιού
Ολο και πλησιάζω στο επιθυμητό αποτέλεσμα.Για να δούμε τι θα δούμε... |
#26
|
|||
|
|||
![]()
Επαναφέρω το θέμα διότι θέλω να μάθω τη γνώμη του ειδικού
![]() Σκέφτομαι να αγοράσω ένα XRV 650, απλά διότι μου αρέσει πολύ. Η ερώτησή μου είναι.... Θα είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση ή θα το ταλαιπωρήσω και θα "πεθάνει" πριν της ώρας του;! Ξέρω ότι θα μπλέξω με μηχάνημα 20ετίας, αλλά όπως είπα, μου αρέσει! Ψάχνοντας. διαδικτυακά αρχικά, βρήκα κανά δυό. Κι είμαι διατεθιμένος να βάλω ακόμη κανένα χιλιάρικο για τυχόν επισκευές και βελτίωση όπου χρειάζεται, κυρίως αναρτήσεις απ'ότι διάβασα. Κώστα περιμένω τη γνώμη σου! Κι όποιου συμφορουμίτη έχει άποψη! Ευχαριστώ! ΥΓ. ή να κοιτάξω για το 750; Last edited by ortho; 09-06-2011 at 10:06. |
#27
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
#28
|
|||
|
|||
![]() Ωραίος
![]() |
#29
|
|||
|
|||
![]() Είσαι μερακλής και γνώστης Κωστή και φαίνεται από τις παρεμβάσεις στο μηχανάκι αυτό το οποίο παρεμπιπτόντως είναι από τα αγαπημένα μου . Με το καλό να την ολοκληρώσεις σύντομα και να την απολαύσουμε ολοκληρωμένη αν και μπορώ να φανταστώ το αποτέλεσμα . Καλή συνέχεια . ![]() ![]() ![]() |
#30
|
|||
|
|||
![]()
Καλές βόλτες φίλε. Μπράβο σου.....
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥΡΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΦΓΑΦΟΥ | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Διάφορα | 1 | 09-12-2009 21:44 |