GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 09-07-2011, 20:51
Mariosg Ο/Η Mariosg βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: θρακομακεδωνες
Μoto: gs 800
Μηνύματα: 550
Προεπιλογή Απάντηση: ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ...

ότι και να εξάγουμε όπως νικέλιο πολύ σωστά χρυσό βωξίτη νικέλιο κλπ είναι εταιρειες ξένων συμφερόντων δεν είναι κρίμα?
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 09-07-2011, 23:17
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ...

Αυτό κυκλοφορεί ως αφίσα σε σουπερμάρκετ
Attached Images
File Type: jpg 9F19CF65010D80E6A5E23D9D3BA0B540.jpg (57.2 KB, 11 views)
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 09-07-2011, 23:26
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ...

Γ. ΠΟΥΛΙΟΠΟΥΛΟΣ



Κωδικός 520: Ο επιμένων ελληνικά επιστρέφει
Καταναλωτές και επιχειρήσεις στρατεύονται στην καμπάνια προώθησης ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14:48

Η αφίσα αυτή βρίσκεται σε όλο και περισσοτερα σούπερμαρκετ της πρωτεύουσας και της περιφέρειας.

23Share

emailεκτύπωση

Αθήνα


Ο «επιμένων ελληνικά» επιστρέφει, με νέο όνομα αλλά σταθερή την επιμονή του, εν μέσω καλοκαιριού.
Λιγότερο από ένα μήνα πριν η οργάνωση «Κίνημα πολιτών - Καταναλώνουμε ότι παράγουμε»
(www.protimoellinika.gr), προσέγγισε μεγάλες αθηναϊκές αλλά και περιφερειακές αλυσίδες σουπερμάρκετ και άλλες εταιρίες, με στόχο να τοποθετήσουν αφίσες και να τυπώσουν στις πλαστικές σακούλες τους το σύνθημα της καμπάνιας «ντύνομαι, τρώω, κάνω τουρισμό ελληνικά».


Και φαίνεται πως ήδη έχουν καταφέρει πολλά. «Ως τώρα η ανταπόκριση του κόσμου φαίνεται κάτι παραπάνω από ενθαρρυντική. Ούτε κι εμείς περιμέναμε την επιτυχία του εγχειρήματος», λέει ο πρώην δήμαρχος Αθηναίων κ. Δημήτρης Μπέης, πρόεδρος της καταναλωτικής οργάνωσης, που εμπνεύστηκε και εισήγαγε το σύνθημα.


«Πέρα από τις εταιρίες και τους δήμους που ενδιαφέρονται να κάνουν κάτι για να τονώσουν την ελληνική αγορά, πιο σημαντική είναι η ανταπόκριση του κόσμου», λέει η κυρία Γιάννα Καρανδινάκη,μέλος της οργάνωσης.
«Ειδικά άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, που έχουν και περισσότερο διαθέσιμο χρόνο περνάνε πλέον αρκετό χρόνο ξεψαχνίζοντας τα ράφια των σουπερμάρκετ προκειμένου να βρουν τον μαγικό κωδικό 520, που υποδηλώνει την εγχώρια προέλευση του προϊόντος», σχολιάζει.


Επειδή, βέβαια, δεν έχουν όλοι διαθέσιμο χρόνο «στόχος μας είναι να πείσουμε τα σουπερμάρκετ και τις άλλες επιχειρήσεις να "αναβαθμίσουν" τις θέσεις των ελληνικών προϊόντων. Να τα ανεβάσουν στο πάνω ράφι, δηλαδή», λέει η κυρία Καρανδινάκη.


Στους επόμενους στόχους της οργάνωσης είναι η προώθηση ενός ελληνικού πρωινού από τους επιχειρηματίες του τουρισμού. «Είναι κρίμα τα ελληνικά ξενοδοχεία να πουλάνε "continental" και "english breakfast" όταν η Ελλάδα έχει τόσα προϊόντα ιδανικά για πρωινό, όπως φρούτα, λάδι και τυρί», λένε οι άνθρωποι του «protimoellinika», όπως είναι η διαδικτυακή τους ταυτότητα.


Στα τέλη Μαΐου η οργάνωση συμμετείχε στη «Γιορτή του Ελληνικού Διατροφικού Πολιτισμού», που έγινε στην πλατεία Κλαυθμώνος.


«Εκεί Έλληνες σεφ παρουσίασαν διάφορες προτάσεις για ένα ελληνικό πρωινό υγιεινό και ανταποδοτικό στην ελληνική οικονομία», σχολιάζει ο κ. Μπέης.


Καλά όλα αυτά, όμως ειδικά σε εποχές ανέχειας πως θα πείσεις τον καταναλωτή να επιλέξει το ελληνικό και όχι το εισαγόμενο τρόφιμο, όταν αυτό είναι κατά κανόνα ακριβότερο.


«Καταρχάς τα ελληνικά προϊόντα είναι συνήθως ποιοτικότερα. Βέβαια δεν αυτό το επιχείρημα δεν αρκεί. Στόχος μας είναι να πείσουμε τους καταναλωτές ότι αν αυξηθεί η κατανάλωση τους είναι πιθανόν να μειωθεί και η παραγωγή και συνεπώς οι τιμές» λέει η κυρία Καρανδινάκη.


«Και βέβαια προβάλλουμε το γεγονός ότι ελληνικά προϊόντα σημαίνουν θέσεις εργασίας», συμπληρώνει.


Ντυθείτε «ελληνικά»


Πέρα από τα ελληνικά τρόφιμα - που ούτως ή άλλως ακόμα και σε δύσκολες περιόδους συγκεντρώνουν τις προτιμήσεις του ελληνικού κοινού - στόχος της καμπάνιας του «καταναλώνουμε ότι παράγουμε» είναι να ενισχύσουν και τομείς όπως την ένδυση και τον τουρισμό.


«Προφανώς δεν αγνοούμε ότι η ελληνική βιοτεχνία ρούχων έχει σε μεγάλο βαθμό μεταναστεύει σε άλλες χώρες των Βαλκανίων», παρατηρεί η κυρία Καρανδινάκη.


Ωστόσο, όπως σπεύδει να προσθέσει ο κ. Μπέης, «η γενικότερη τάση του κόσμου να αποφεύγει τα επώνυμα και ακριβά ρούχα, ίσως αποτελέσει μια τελευταία ευκαιρία για όσους βιοτέχνες έχουν απομείνει».


Με ανάλογα επιχειρήματα και την ίδια επιμονή ο κ. Μπέης είχε προσπαθήσει την εποχή της θητείας του στο δημαρχιακό θώκο να μάθουν οι Αθηναίοι να βγαίνουν στα μπαλκόνια τους, πείθοντάς τους να τα γεμίσουν λουλούδια.

Από τότε έχουν περάσει πολλά χρόνια και τα άδεια μπαλκόνια είναι πια γεμάτα γλάστρες, έστω κι αν δεν τις φροντίζουν όλοι με την ίδια προσήλωση. Δεν είναι καθόλου απίθανο με τον ίδιο τρόπο να κατορθώσει να επιβάλλει και τον... κωδικό 520.


ΤΟ ΒΗΜΑ
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 09-07-2011, 23:28
adventure Ο/Η adventure βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Ζάκυνθος
Μoto: BMW 1150GS Adventure Βασιλομήτωρ των ADV
Μηνύματα: 20,938
Προεπιλογή Απάντηση: ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό κυκλοφορεί ως αφίσα σε σουπερμάρκετ

Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
ΕΝΔΟΣΥΝΕΝΟΗΣΗ ΚΡΑΝΟΥΣ-ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ;;;;; hargs Κράνη 29 31-01-2011 11:04
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ? HERC Γενικά - Αναβάτης 7 26-08-2010 18:53
ΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ MARK Τι μας έτυχε 3 13-04-2010 23:38
14ΟΣ ΜΙΣΘΟΣ: ΤΙ ΠΕΡΙΚΟΠΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ! MARK Επικαιρότητα 10 02-03-2010 17:46
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ evanb Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης 18 31-08-2009 11:05


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:22.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!