![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#21
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
114 hp λιγω εος πολι χλωμο ατε να δυξη 103 hp μην νομηζεται πος τα αλογα βγενου τοσο ευκολα πχ ενα gs 1200 λεη ο κατασκευαστης 100 hp οτα τα μετρησης θα δυξη στο δυναμομετρο 96 hp με φυλτρο k&n θα δυξη +2,8 με εξατμηση τελικο acrapovic 3.8 κε με τα δυο μαζη 5,2 hp . πραμα που συμενη το πολι να δυξη101 hp |
|
#22
|
|||
|
|||
|
Lol, πρην τα σύνορα έμεινα απο βενζίνη και έτσι το έσωσα!
Είχα πολύ δουλειά για να γράψω εντυπώσεις. Έχουμε και λέμε, 1200gs adventure 2009 με τελικό akrapovic, φιλτρο K&N και τον power commander. Αρχικά με το τελικό που είχα βάλει, είχα χάσει στα χαμηλομεσαια και μόνο στα ψηλά είχε κάποια διάφορα. Είχα δει και +5xlm τελικής αρκετές φορές. Το δυναμομετρο με τον όλα τα παραπάνω έδειξε 118 άλογα στροφαλο (τώρα το γιατί δεν είχε ρόδα δεν το ξέρω και δεν το ρώτησα. Κάποια στιγμή θα ξαναπερασω απο τον μηχανικό και θα τον ρωτήσω να μου λυθεί η απορια) Επί του πρακτεου, το μηχανάκι δεν μπουκωνει στις χαμηλές στροφές (2ρα η 3η με 2000rpm και απότομο άνοιγμα του γκαζιου), ψηλά νιώθεις ότι στροφαρει με περισσότερη διάθεση, σε άνοιγμα ρεπριζ και ανηφόρα δεν νιώθω τα σκαλοπάτια της δύναμης αλλά όλα έρχονται ποιο γραμμικα. Σε άνοιγμα με μηχανή η οποία μου έριχνε 5 μηχανές κενά τώρα πάμε μαζί με το gs φουλαρισμενο, θα ξαναπαμε με ίσες ποσότητες βενζίνας (ήταν αδειος ήμουν γεμάτος). Αυτά είδα απο την μηχανη μου. Κόστος power commander: 380€ και τοποθέτηση του μαζί με το φιλτρο και τον διακοπτι αλλαγής χάρτη 100€. ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Δυναμομετρηση πρην το power commander δεν έχω, sorry μπορείτε αν θέλετε να βρείτε απο το site της akrapovic... |
|
#23
|
|||
|
|||
|
Πρώτα από όλα χαίρομαι που έφτασες εκεί που θέλεις τη μηχανή σου.
Θα σε ρωτήσω και περισσότερες λεπτομέρειες γιατί κάποια από αυτά ίσως τα κάνω κάποια στιγμή (για... ψυχολογικό refresh). Akra έχεις μόνο τελικό; Αυτό που βάζει η BMW; Το έβαλες μετά; Κόστος; Από ότι βλέπω έχει στα losses δυο αριθμούς που πολύ θα ήθελα να ξέρω πως τις βγάζει το μηχάνημα και αν τις βγάζει το μηχάνημα ή τις έβαλε κάνα μαγικό χεράκι. Ειδικά μου κάνει εντύπωση που στην αρχή έχει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ losses και μετά ΛΙΓΟΤΕΡΑ... βρωμάει λίγο αυτό... θα περίμενε κανείς ότι αν η τελική μετάδοση κόβει (που κόβει) αυτό θα είναι σταθερό ΠΟΣΟΣΤΟ (πχ. 10%) ή σταθερό ΠΟΣΟ (πχ. 10 άλογα), όχι κάτι που... μειώνεται με την αύξηση της ιπποδύναμης! ΜΕ τα losses λοιπόν (όπως δηλαδή μετράει όλος ο κόσμος), σου έβγαλε η πρώτη μέτρηση 95.4 άλογα και η δεύτερη 99,3 (είναι πριν και μετά τις ρυθμίσεις αντίστοιχα;...) ...και οι δυο είναι καλές επιδόσεις για τροχό για την GS των 105 αλόγων ειδικά (αυτή δεν έχεις;...) ίσως όχι τόσο τρομερά (αλλά πάλι καλό) για αυτή των 110... για των 100 είναι σούπερ. Καλό είναι που φαίνεται ομοιόμορφη αύξηση σε όλο το εύρος. ΟΜΩΣ χωρίς δυναμομέτρηση ΠΡΙΝ τις αλλαγές/τοποθετήσεις (για κάποιο λόγο όλοι τις χάνουν και δεν εννοώ οι αναβάτες... περισσότερο τα συνεργεία που κάνουν το tuning, γιατί άραγε) δεν μπορώ να βγάλω εγώ (και δεν ξέρω οι άλλοι) κάνα σούπερ ασφαλές συμπέρασμα. Δυναμομέτρηση από το site της Akra δεν έχει κανένα νόημα: - Άλλη μηχανή (λάστιχα/μοτέρ). - Ίσως άλλης χρονιάς. - Άλλες καιρικές συνθήκες. - Άλλο μηχάνημα μέτρησης. - Άλλο tuning (και αν έχει). - Άλλη... εξάτμιση (πιθανότητα ή το εξελιγμένο prototype το οποίο είναι καλύτερο από αυτές που έβγαλε μετά η γραμμή παραγωγής, ή η καλύτερη που είχαν στην αποθήκη τους αλλά σίγουρα μια πολύ προσεγμένη). - Είναι τι λέει αυτός που πουλάει (άρα δεν το παίρνουμε τις μετρητής έτσι κι αλλιώς). Καλό θα είναι να μας πεις αν βλέπεις και καμία αισθητή αλλαγή κατανάλωσης στην καθημερινή οδήγηση (εννοείται θα έχεις στα πολλά αύξηση, αλλά θα είναι πολύ καλό αν δεν ανέβηκε πολύ στην "απλή" οδήγηση). Last edited by NLS; 20-04-2011 at 23:20. |
|
#24
|
|||
|
|||
|
δεν ξερω αν εκαμε καπια αναγωγη κε πος την εκαμε κε ακομα αν γυνεται απο οτι εχω υποψη μου στο dynojet 150 δεν ηδα κατη για αναγογη αφου η μετρηση γηνετε στη πισο ροδα κε οχι στο στροφαλο
σε τη δυναμομετρο εγηνε η μετρηση ? |
|
#25
|
|||
|
|||
|
πάντα στον τροχό γίνεται βέβαια
και ναι κάποιοι κάνουν αναγωγή (από το κεφάλι τους) δεν φταίει ο Ted βέβαια |
|
#26
|
|||
|
|||
|
Της Fuchs είναι το δυναμομετρο, τα αποτελέσματα τα έγραψα μήπως κάποιος που είχε τελικό akrapovic ήθελε να ξέρει τι γίνεται αν βάλει έναν power commander (όπως έγραψα και στην αρχή της δημοσίευσης). Τώρα αν είναι μουφα η όχι τα αποτελέσματα και το τι και πως ο καθένας βγάζει το συμπέρασμα του, για αυτό και έγραψα την διάφορα στο δρόμο με άλλη μοτοσυκλέτα που είχαμε ανοίξει πολλές φορές χωρίς το power commander.
Εκεί βλέπεις το αν αξίζει η όχι η μετατροπή! Καλό Πάσχα σε όλους! |
|
#27
|
|||
|
|||
|
συμφωνώ μαζί σου
απλά αν λες σε κάποιον τι έγινε στη μηχανή σου καλύτερα να μη λες τι σου έβγαλε στο στρόφαλο δήθεν λέγε της ρόδας |
|
#28
|
|||
|
|||
|
Ερώτηση στο thread, μιας που έχω μπει και εγώ στο τρυπάκι. Έχει βάλει κάποιος, εκτώς απο το Power Commander V και το Autotune? Είναι ένα "update" του PowerCommander που ρυθμίζει το μείγμα σύμφωνα με τις μετρήσεις που παίρνει από τους "λ". Λογικά κάτι τέτοιο δεν θα χρειάζεται να περαστούν χάρτες από κάποιον ε?
Ευχαριστώ. |
|
#29
|
|||
|
|||
|
Καμια σχεση.
Το autotune ειναι ο διαδοχος του wideband commander. Εγω ακομα αυτο δουλευω. Προκειτε για καυσαναλυτη της bosch τον οποιο προσαρμοζεις σε συγκεκριμενω σημειο στην εξατμιση της μηχανης κ περνεις μετρισεις. Περνει σημα κ απο το tps κ κανει data log σε ολες τις στροφες του κινητηρα ανεξαρτητα απο το ποσοστο ανοιγματος του γκαζιου. Στο wideband τα κανεις extract σε αρχειο κ βλεπεις κ την παραμικρη αποκλιση στα μειγματα σου. Η κυρια διαφορα κ βασικοτερηξ μεταξυ τους ειναι οτι το auto tune κανει closed loop κυκλωμα με το power commander V (οχι ομως με το ΙΙΙ) κ ρυθμιζεις τον χαρτη βαζοντας target maps απευθειας απο το laptop χωρις να κανεις καμια αλλη ρυθμιση γιατι αναλάμβανει το autotune κ τις κανει ολες μονο του. Το ενα βασικο μειονεκτιμα του μεχρη προσφατα ηταν οτι δεν συνεργαζοταν με το ignition module κ δεν μπορουσες να παιξεις με το αβανς. Πλεον λυθηκε κ αυτο μιας κ προσφατα κυκλοφορισε το ignition module για το PCV. Επισης αν κ το παλιο ειναι πολυ δυσκολοτεςρο στην χρηση του ακομα το προτιμουν αρκετοι (οπως εγω) γιατι μπορει να λειτουργησει κ αυτονομα η ακομα κ να συνεργαστει η να χρησιμοποιηθει για να σεταριστουν χαρτες σε ξενα μηχανηματα αλλον εταιριων (πχ afc neo της apexi, dsf3000 της dreamsciencie κ γενικα οποπιοδηποτε παραλληλο εγκεφαλο θελεται να σεταρεται.) NLS το θεμα δεν ειναι ποσα αλογα ειναι στη ροδα η στο στροφαλο αλλα ποσα αλογα ειναι ητε στο στροφαλο ητε στη ροδα ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ. Δυναμομετρο με δυναμομετρο εχουν διαφορες ητε σε software ητε σε hardware. Δεν εχει σημασια ποσα βγαζει ροδα η στροφαλο αλλα ποση ειναι η διαφορα του πριν κ μετα. Ελπιζω να βοηθησα. Last edited by Alkinoos; 14-08-2011 at 01:50. |
|
#30
|
|||
|
|||
|
Καλημερα σου εαν σ' ενδιαφερει παρεμε τηλεφωνο Φωτης
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| The Power of Words | adventure | Κοινωνική ευαισθησία | 4 | 12-04-2011 21:02 |
| SCANIA POWER | panagiotis.farmer | Διάφορα | 7 | 12-03-2011 22:16 |
| Power commander - R 1200 GS + Adventure bis Bj.´07 | fotisgs | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 4 | 27-05-2010 17:13 |
| POWER COMMANDER !!!!!!!!!!!!!! | riko46 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 33 | 13-09-2009 03:09 |