GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Εξοπλισμός μοτοσικλέτας

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιό 20-04-2011, 21:50
giclas Ο/Η giclas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Κύπρος
Μoto: ΒMW HP2 K1200
Μηνύματα: 2,827
Προεπιλογή Απάντηση: Power Commander V

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ted Εμφάνιση μηνυμάτων
Exei kai synexeia aurio, mexri stigmis edeikse 114 aloga strofalo, aurio pou tha to paralabw tha grapsw leptomeries kai tha anebasw dynamometrisi prin kai meta. Stoxos den einai ta aloga sta psila alla h diwrthwsi this dynamis se olo ta euros twn strofwn.

114 hp λιγω εος πολι χλωμο
ατε να δυξη 103 hp
μην νομηζεται πος τα αλογα βγενου τοσο ευκολα
πχ ενα gs 1200 λεη ο κατασκευαστης 100 hp οτα τα μετρησης θα δυξη στο δυναμομετρο 96 hp
με φυλτρο k&n θα δυξη +2,8
με εξατμηση τελικο acrapovic 3.8
κε με τα δυο μαζη 5,2 hp .
πραμα που συμενη το πολι να δυξη101 hp
Reply With Quote
  #22  
Παλιό 20-04-2011, 22:46
Ted Ο/Η Ted βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Χολαργός
Μηνύματα: 36
Προεπιλογή Απάντηση: Power Commander V

Lol, πρην τα σύνορα έμεινα απο βενζίνη και έτσι το έσωσα!

Είχα πολύ δουλειά για να γράψω εντυπώσεις.

Έχουμε και λέμε, 1200gs adventure 2009 με τελικό akrapovic, φιλτρο K&N και τον power commander.

Αρχικά με το τελικό που είχα βάλει, είχα χάσει στα χαμηλομεσαια και μόνο στα ψηλά είχε κάποια διάφορα. Είχα δει και +5xlm τελικής αρκετές φορές.

Το δυναμομετρο με τον όλα τα παραπάνω έδειξε 118 άλογα στροφαλο (τώρα το γιατί δεν είχε ρόδα δεν το ξέρω και δεν το ρώτησα. Κάποια στιγμή θα ξαναπερασω απο τον μηχανικό και θα τον ρωτήσω να μου λυθεί η απορια)

Επί του πρακτεου, το μηχανάκι δεν μπουκωνει στις χαμηλές στροφές (2ρα η 3η με 2000rpm και απότομο άνοιγμα του γκαζιου), ψηλά νιώθεις ότι στροφαρει με περισσότερη διάθεση, σε άνοιγμα ρεπριζ και ανηφόρα δεν νιώθω τα σκαλοπάτια της δύναμης αλλά όλα έρχονται ποιο γραμμικα.

Σε άνοιγμα με μηχανή η οποία μου έριχνε 5 μηχανές κενά τώρα πάμε μαζί με το gs φουλαρισμενο, θα ξαναπαμε με ίσες ποσότητες βενζίνας (ήταν αδειος ήμουν γεμάτος).

Αυτά είδα απο την μηχανη μου.

Κόστος power commander: 380€ και τοποθέτηση του μαζί με το φιλτρο και τον διακοπτι αλλαγής χάρτη 100€.

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Δυναμομετρηση πρην το power commander δεν έχω, sorry μπορείτε αν θέλετε να βρείτε απο το site της akrapovic...
Reply With Quote
  #23  
Παλιό 20-04-2011, 23:14
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Power Commander V

Πρώτα από όλα χαίρομαι που έφτασες εκεί που θέλεις τη μηχανή σου.
Θα σε ρωτήσω και περισσότερες λεπτομέρειες γιατί κάποια από αυτά ίσως τα κάνω κάποια στιγμή (για... ψυχολογικό refresh).

Akra έχεις μόνο τελικό; Αυτό που βάζει η BMW; Το έβαλες μετά; Κόστος;

Από ότι βλέπω έχει στα losses δυο αριθμούς που πολύ θα ήθελα να ξέρω πως τις βγάζει το μηχάνημα και αν τις βγάζει το μηχάνημα ή τις έβαλε κάνα μαγικό χεράκι. Ειδικά μου κάνει εντύπωση που στην αρχή έχει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ losses και μετά ΛΙΓΟΤΕΡΑ... βρωμάει λίγο αυτό... θα περίμενε κανείς ότι αν η τελική μετάδοση κόβει (που κόβει) αυτό θα είναι σταθερό ΠΟΣΟΣΤΟ (πχ. 10%) ή σταθερό ΠΟΣΟ (πχ. 10 άλογα), όχι κάτι που... μειώνεται με την αύξηση της ιπποδύναμης!

ΜΕ τα losses λοιπόν (όπως δηλαδή μετράει όλος ο κόσμος), σου έβγαλε η πρώτη μέτρηση 95.4 άλογα και η δεύτερη 99,3 (είναι πριν και μετά τις ρυθμίσεις αντίστοιχα;...) ...και οι δυο είναι καλές επιδόσεις για τροχό για την GS των 105 αλόγων ειδικά (αυτή δεν έχεις;...) ίσως όχι τόσο τρομερά (αλλά πάλι καλό) για αυτή των 110... για των 100 είναι σούπερ.

Καλό είναι που φαίνεται ομοιόμορφη αύξηση σε όλο το εύρος.

ΟΜΩΣ χωρίς δυναμομέτρηση ΠΡΙΝ τις αλλαγές/τοποθετήσεις (για κάποιο λόγο όλοι τις χάνουν και δεν εννοώ οι αναβάτες... περισσότερο τα συνεργεία που κάνουν το tuning, γιατί άραγε) δεν μπορώ να βγάλω εγώ (και δεν ξέρω οι άλλοι) κάνα σούπερ ασφαλές συμπέρασμα.

Δυναμομέτρηση από το site της Akra δεν έχει κανένα νόημα:
- Άλλη μηχανή (λάστιχα/μοτέρ).
- Ίσως άλλης χρονιάς.
- Άλλες καιρικές συνθήκες.
- Άλλο μηχάνημα μέτρησης.
- Άλλο tuning (και αν έχει).
- Άλλη... εξάτμιση (πιθανότητα ή το εξελιγμένο prototype το οποίο είναι καλύτερο από αυτές που έβγαλε μετά η γραμμή παραγωγής, ή η καλύτερη που είχαν στην αποθήκη τους αλλά σίγουρα μια πολύ προσεγμένη).
- Είναι τι λέει αυτός που πουλάει (άρα δεν το παίρνουμε τις μετρητής έτσι κι αλλιώς).

Καλό θα είναι να μας πεις αν βλέπεις και καμία αισθητή αλλαγή κατανάλωσης στην καθημερινή οδήγηση (εννοείται θα έχεις στα πολλά αύξηση, αλλά θα είναι πολύ καλό αν δεν ανέβηκε πολύ στην "απλή" οδήγηση).

Last edited by NLS; 20-04-2011 at 23:20.
Reply With Quote
  #24  
Παλιό 20-04-2011, 23:23
giclas Ο/Η giclas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Κύπρος
Μoto: ΒMW HP2 K1200
Μηνύματα: 2,827
Προεπιλογή Απάντηση: Power Commander V

δεν ξερω αν εκαμε καπια αναγωγη κε πος την εκαμε κε ακομα αν γυνεται απο οτι εχω υποψη μου στο dynojet 150 δεν ηδα κατη για αναγογη αφου η μετρηση γηνετε στη πισο ροδα κε οχι στο στροφαλο

σε τη δυναμομετρο εγηνε η μετρηση ?
Reply With Quote
  #25  
Παλιό 20-04-2011, 23:41
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Power Commander V

πάντα στον τροχό γίνεται βέβαια
και ναι κάποιοι κάνουν αναγωγή (από το κεφάλι τους)
δεν φταίει ο Ted βέβαια
Reply With Quote
  #26  
Παλιό 22-04-2011, 14:55
Ted Ο/Η Ted βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Χολαργός
Μηνύματα: 36
Προεπιλογή Απάντηση: Power Commander V

Της Fuchs είναι το δυναμομετρο, τα αποτελέσματα τα έγραψα μήπως κάποιος που είχε τελικό akrapovic ήθελε να ξέρει τι γίνεται αν βάλει έναν power commander (όπως έγραψα και στην αρχή της δημοσίευσης). Τώρα αν είναι μουφα η όχι τα αποτελέσματα και το τι και πως ο καθένας βγάζει το συμπέρασμα του, για αυτό και έγραψα την διάφορα στο δρόμο με άλλη μοτοσυκλέτα που είχαμε ανοίξει πολλές φορές χωρίς το power commander.

Εκεί βλέπεις το αν αξίζει η όχι η μετατροπή!

Καλό Πάσχα σε όλους!
Reply With Quote
  #27  
Παλιό 23-04-2011, 00:25
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Power Commander V

συμφωνώ μαζί σου
απλά αν λες σε κάποιον τι έγινε στη μηχανή σου καλύτερα να μη λες τι σου έβγαλε στο στρόφαλο δήθεν
λέγε της ρόδας
Reply With Quote
  #28  
Παλιό 18-07-2011, 13:13
Edouard Ο/Η Edouard βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: Μαρούσι
Μηνύματα: 16
Προεπιλογή Απάντηση: Power Commander V

Ερώτηση στο thread, μιας που έχω μπει και εγώ στο τρυπάκι. Έχει βάλει κάποιος, εκτώς απο το Power Commander V και το Autotune? Είναι ένα "update" του PowerCommander που ρυθμίζει το μείγμα σύμφωνα με τις μετρήσεις που παίρνει από τους "λ". Λογικά κάτι τέτοιο δεν θα χρειάζεται να περαστούν χάρτες από κάποιον ε?

Ευχαριστώ.
Reply With Quote
  #29  
Παλιό 14-08-2011, 01:49
Alkinoos Ο/Η Alkinoos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 982
Προεπιλογή Απάντηση: Power Commander V

Καμια σχεση.
Το autotune ειναι ο διαδοχος του wideband commander.
Εγω ακομα αυτο δουλευω.
Προκειτε για καυσαναλυτη της bosch τον οποιο προσαρμοζεις σε συγκεκριμενω σημειο στην εξατμιση της μηχανης κ περνεις μετρισεις.
Περνει σημα κ απο το tps κ κανει data log σε ολες τις στροφες του κινητηρα ανεξαρτητα απο το ποσοστο ανοιγματος του γκαζιου.
Στο wideband τα κανεις extract σε αρχειο κ βλεπεις κ την παραμικρη αποκλιση στα μειγματα σου.
Η κυρια διαφορα κ βασικοτερηξ μεταξυ τους ειναι οτι το auto tune κανει closed loop κυκλωμα με το power commander V (οχι ομως με το ΙΙΙ) κ ρυθμιζεις τον χαρτη βαζοντας target maps απευθειας απο το laptop χωρις να κανεις καμια αλλη ρυθμιση γιατι αναλάμβανει το autotune κ τις κανει ολες μονο του.
Το ενα βασικο μειονεκτιμα του μεχρη προσφατα ηταν οτι δεν συνεργαζοταν με το ignition module κ δεν μπορουσες να παιξεις με το αβανς. Πλεον λυθηκε κ αυτο μιας κ προσφατα κυκλοφορισε το ignition module για το PCV. Επισης αν κ το παλιο ειναι πολυ δυσκολοτεςρο στην χρηση του ακομα το προτιμουν αρκετοι (οπως εγω) γιατι μπορει να λειτουργησει κ αυτονομα η ακομα κ να συνεργαστει η να χρησιμοποιηθει για να σεταριστουν χαρτες σε ξενα μηχανηματα αλλον εταιριων (πχ afc neo της apexi, dsf3000 της dreamsciencie κ γενικα οποπιοδηποτε παραλληλο εγκεφαλο θελεται να σεταρεται.)

NLS το θεμα δεν ειναι ποσα αλογα ειναι στη ροδα η στο στροφαλο αλλα ποσα αλογα ειναι ητε στο στροφαλο ητε στη ροδα ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ.
Δυναμομετρο με δυναμομετρο εχουν διαφορες ητε σε software ητε σε hardware.
Δεν εχει σημασια ποσα βγαζει ροδα η στροφαλο αλλα ποση ειναι η διαφορα του πριν κ μετα.
Ελπιζω να βοηθησα.

Last edited by Alkinoos; 14-08-2011 at 01:50.
Reply With Quote
  #30  
Παλιό 16-08-2011, 11:55
fotisgs Ο/Η fotisgs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 114
Προεπιλογή Απάντηση: Power Commander V

Καλημερα σου εαν σ' ενδιαφερει παρεμε τηλεφωνο Φωτης
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
The Power of Words adventure Κοινωνική ευαισθησία 4 12-04-2011 21:02
SCANIA POWER panagiotis.farmer Διάφορα 7 12-03-2011 22:16
Power commander - R 1200 GS + Adventure bis Bj.´07 fotisgs Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 4 27-05-2010 17:13
POWER COMMANDER !!!!!!!!!!!!!! riko46 Τεχνικά θέματα διάφορα 33 13-09-2009 03:09


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:12.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!