GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Παλιό 29-07-2011, 15:49
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Πόσοι είμαστε με μονοκύλινδρα;

Διαθέτω το ακριβώς προηγούμενο και τελευταίο μονοκύλινδρο που έβγαλε ποτέ η BMW πριν υιοθετήσει το αυστριακό Rotax F650.

Είναι ένα BMW R26 με 247cc και 15 άλογα, ηλικίας 55 ετών, με άπειρα χιλιόμετρα, original 6V ηλεκτρικά και όλα τα βασικά εξαρτήματα δικά του εξ αρχής.

Καθημερινώς γράφει 60-100 χλμ μέσα στην πόλη και καμιά φορά πάει και παραέξω. Ταξιδεύει με 80-100χλμ ταχύτητα και άμα λάχει τραβάει sidecar και μεταφέρει τρία άτομα με το νόμο.

Όλα μαζί, ο κινητήρας του επιτρέπεται να τραβήξει 480 κιλά, ούτε μισό τόνο δηλαδή, αλλά έχουν υπάρξει πολλοί που το έχουν φορτώσει με αδιανόητα βάρη...

Ζέστη, κρύο, καύσωνες, ανηφόρες, κατηφόρες δεν καταλαβαίνει, Έχει βουτήξει μέχρι τη μέση στο νερό και δεν έβηξε, παίρνει μπρος χειμώνα καλοκαίρι χωρίς τσοκ και πάντα κερδίζει το στοίχημα των "20 μανιβελιών".

"Ρεπρίζ" για το 2011 δεν έχει, ξέρω ιστορίες όμως του '60 με ελαφρωμένους στρόφαλους και μπιέλες που πάταγε τα 500άρια της εποχής.

Βλάβη που να του έχει συμβεί και να το αφήσει στο δρόμο, δεν έχω υπόψη μου να σας πω. Πριν λίγους μήνες από φθορά, ξέφτισε λίγο η ντίζα του γκαζιού και για να του βάλω την εφεδρική που έχω πάντα μαζί μου, δεν χρειάστηκα κανένα εργαλείο, με τα χέρια αλλάζει. Οτιδήποτε και να πάθει, είναι κατασκευασμένο με την λογική του "να σε πάει σπίτι" και μετά το φτιάνεις.

Στα κέφια του, καίει κάτω από 4lt/100χλμ και με τα 14-15lt που χωράει, ξεπερνάει τα 300χλμ αυτονομία.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Πόσοι έχουμε βαρκούλες στο forum? ckk Εξορμήσεις χωρίς μοτό 82 31-10-2010 19:48
Για όσους δεν με ξέρουν Sakis Χιούμορ 21 05-10-2010 22:25
Στο αυτόφωρο όσα βενζινάδικα υπερβαίνουν τις ανώτατες τιμές υγρών καυσίμων MARK Επικαιρότητα 10 13-09-2010 22:40
Κωσταντινούπολη - Όσλο (Eurovision 2010) 24/5 - 1/6 mlock Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες 12 10-04-2010 01:18
Νόμος απόσυρσης μηχανής για αγορά καινούριας !!!!!!!!!! riko46 Απαραίτητα έγγραφα 6 20-07-2009 12:12


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:25.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!