
28-08-2011, 01:28
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
|
|
Απάντηση: Ιστορίες με καρμπυρατέρια...
είμαι σίγουρος ότι ήξερες από την αρχή τί συνέβαινε...
είμαι επίσης σίγουρος ότι ηδονίζεσαι να τη σκαλίζεις και να πηγαίνεις βήμα βήμα διαβάζοντας το manual....
καταλαβαίνω απόλυτα την ευχαρίστηση της διαδικασίας...το ίδιο carb είχα στην R25/3 και το είχα λύσει 5 φορές...δύο αστεία γεγονότα παραθέτω
1.Το R25/3 για τους μη γνωρίζοντες, έχει το carb πάνω από το μπλοκ του κινητήρα πίσω από τον μοναδικό του κύλινδρο. Η διαδικασία εκκίνησης η ίδια που αναφέρει ο gemara εμπλουτίζοντας το μείγμα με το τρομπάρισμα της αντίστοιχης βαλβιδούλας...όταν έκανα την ίδια διαδικασία εκκίνησης, ενώ είχα ήδη σβύσει τη μοτό 10 λεπτά, από απροσεξία, έδωσα περισσότερο καύσιμο από αυτό που έπρεπε, αυτό ξεχύλισε το "ποτηράκι" και έπεσε βενζίνη στο μπλοκ όπου και αναφλέγει......και πήραμε φωτιά λοιπόν με τη μοτό στο πλαινό stand.....πατσαβούρες, μπινελίκια, έκοψα τον αέρα της φωτιάς και έσβυσε πρίν πάρει φωτιά και το λάστιχο του μονόσελου....
στο 5λεπτο βέβαια έβαλα εμπρός (πιο προσεκτικά πια) και πήγα τη βολτίτσα μου....
2. Κάποια στιγμή θα έκανα 250 χλμ ταξίδι να πάω να ανταλλάξω το R25/3 με ένα R50 με Sahara τεπόζιτο...κάποιος ρουφιανοζηλιάρης κ___οπαιδαράς, έριξε χώμα στο τεπόζιτο το προηγούμενο βράδυ αφού ως γνωστόν η "μαμά" τάπα δεν έχει κλειδαριά...
ξεκινήσαμε λοιπόν δικάβαλο για 250 χλμ και η μοτό παρά τα 12+ άλογά της και τελική 130-140 δεν πήγαινε πάνω από 60χλμ........το κάναμε το ταξίδι γιατί έπρεπε... αλλά και λόγω του νεαρού της ηλικίας που συγχωρούσε απερισκεψίες.....
όταν πια φτάσαμε, κατά τον έλεγχο στο carb, (εδώ ταιριάζουν οι φωτό του gemara) βρήκαμε την εν λόγω λάσπη να έχει κατακαθήσει στο ποτηράκι και όμως...κάναμε 250 χλμ απλά χωρίς μεγάλη ταχύτητα.....
γι' αυτό στα αντίστοιχα θέματα του gemara, το χαμόγελό μου είναι μόνιμο κατά την ανάγνωση γιατί πάντα κάτι θα αναφέρει και θα με πάει κάποια χρόνια πίσω.... 
Last edited by vpentza; 28-08-2011 at 01:29.
|