![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Τα σωληνάκια είναι λάστιχο, εμένα έπειτα από 9-10 χρόνια έσκασε το ένα εμπρός. 100ε με ...κοπάνησε το μαμά μαρκούτσι, και 150ε παίρνεις υψηλής όλα, εμπρός-πίσω. Αλλά είναι πολλά τα 9-10 χρόνια, για όλες τις μοτοσικλέτες. Σωστός. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
προσπαθώ.....
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Αυτο που ηθελα να πω ειναι πως ειναι ριψοκινδυνο να περιμενεις να χαλασει ο αξονας, τα σωληνακια των φρενων, τα ρουλεμαν των τροχων για να τα αλλαξεις. Στην καλυτερη θα ταλαιπωρηθεις, στην χειροτερη...
![]()
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
η εμπειρία μου στα BMW λέει ότι κάπου σε κάποια προτεινόμενη οδηγία θα λέει κάθε πότε πρέπει να αλλάζεις κάποια "στελέχη" της μηχανής για λόγους εύρρυθμης λειτουργίας της...
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
ωχ ωχ......!! το κοστος της προληπτικης ιατρικης για την ευρρυθμη λειτουργια του οργανισμου....αυτο φοβαμαι....προληπτικα!! Που ακουστηκε να πρεπει να αλλαζονται ''προληπτικα'' στελεχη της μηχανης........!!!!! Δηλαδη ξερουν οτι ειναι μαπα ¨η τα κατασκευαζουν μαπα ωστε μεσα απο την προληπτικη ιατρικη να αποσβεσουν το κοστος των ''good will-εγγυησεων? Αλλο παλι και τουτο!! |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
δεν μπορώ να απαιτώ να έχει την ίδια πίεση το ελαστικό σωληνάκι των υδραυλικών φρένων μετά από 10 χρόνια χρήσης έστω κι αν αλλάζω τα υγρά κάθε 2 χρόνια......κάπου θα προτείνει ο Γερμανός μια αλλαγή προληπτικά για παν ενδεχώμενο........... το κάνουν κι άλλοι αυτό ???? δεν ξέρω, ρωτάω... |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Παίδες τι 'ν' αυτά που λέτε;;; Δεν χαλάνε οι άξονες στα 100.000 χλμ! Ούτε καν φθορά αξιοσημείωτη έχουν υποστεί. Το μέταλλο για να "κουραστεί" πρέπει να καταπονηθεί αρκετά με θερμοκρασίες υψηλές. Στις θερμοκρασίες που λειτουργεί ο άξονας και στο λαδάκι που κολυμπάει όταν κάνει γύρω γύρω, ζει περισσότερο από εμάς. Εκτός αν τον ζεστάνεις πολύ και του κόψεις το λαδάκι. Τότε λιώνει σα βούτυρο.
Έχω άξονες πάνω σε μηχανές BMW που έχουν 60ρίσει σε χρόνια, με άπειρα χιλιόμετρα και ούτε καν έχω διανοηθεί να τους αλλάξω. Ούτε και μας έχει κάποιο περιορισμό σε αυτό ο κατασκευαστής. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
στεγνός είναι αφού η στεγάνωση του ψαλιδιού με το σασμάν μπροστά κ το διαφορικό πίσω είναι μόνο για να προστατεύει από χώματα, άντε να χει λίγο γράσσο στα πολύσφηνα. Όταν έλυσα το δικό μου στα 25000km για να αλλάξω προληπτικά βαλβολίνες κ να τσεκάρω ρουλεμάν, ο άξονας αλλά κ τα πολύσφηνα είχαν ίχνη επιφανειακής σκουριάς κ δεν υπήρχε ούτε ίχνος γράσσου.![]() Να τυχε σε μένα μόνο
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Μετα συγκρινε μηκος, παχος, υλικο των αξονων και των γραναζιων, ειδος γραναζιων, αριθμος σημειων στηριξης του και πως (ρουλεμαν, τι μεγεθος και ποσα ρουλεμαν -κουζινετα) και τελος απλοτητα κατασκευης! Τοτε θα καταλαβεις γιατι οι 60αρηδες θα αντεξουν για αλλα 60 χρονια και οι νεοτεροι απο 15ετη ουτε 5!!!!!!! Last edited by GeorgeP; 30-08-2011 at 16:51. |
![]() |
|
|