![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Αυτά τα χειριστήρια των BMW γενικότερα με τα διαφορετικά κουμπιά για φλας δεξιά - αριστερά κ.λ.π. θέλουν εξοικοίωση.... Μετά από 1,5 χρόνο με την μπέμπα και ακόμα και τώρα αντί για κόρνα ανάβω φλας
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
τι ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; μόνο 1,5 χρόνο ;;;;;;;;;;;;;;
![]() άλλοι δεν το έχουν συνηθίσει 3-4 χρόνια ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Δεν είσαι ο μόνος αδερφέ
![]() ![]()
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Α έτσι λοιπόν ε? Έχω μέλλον λοιπόν!
Και αν μετά από την μπέμπα αποφσίσεις να πας σε άλλη μάρκα με συμβατικά χειριστήρια τί γίνεται? Φτου κι από την αρχή ε? Μάλλον για να σε κάνουν να κολλάς με τη μάρκα το βλέπω το συγκεκριμένο θέμα! ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
μην προβληματίζεσαι.... οι πληροφορίες λένε ότι στο αμέσως επόμενο κοντινό διάστημα οι διακόπτες θα αρχίζουν να μοιάζουν με αυτά που ξέρετε οδηγώντας Γιαπωνέζικα...
εμείς που οδηγούσαμε/οδηγούμε μόνο BMW τί θα κάνουμε που το έχουμε συνηθίσει ????
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Είμαι σίγουρος ότι θα βγούνε ειδικά κιτ μετατροπής made in china στο ebay για αλλαγή διακοπτών σε BMW πρότυπα! Πολύ must μπάξιμο θα γίνει αυτό!
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() Απόσπασμα:
Τοσα πολλα που θα τελειωσουν ολα τα χρηματα! |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Όταν μιλάει ο Πασχάλης τα λέει σωστά!
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Εγώ πάντως δεν θα ήθελα να αλλάξουν τα χειριστήρια...
Είναι μια ιδιαιτερότητα της ΒΜW που όσο και αν γκρινιάζουμε μας θυμίζει συνεχώς τι καβαλάμε... Τολμώ να πω ότι μου αρέσει το στήσιμο αυτό από το σύνηθες japan style... ![]()
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Κόλαση στη Σούπερ Λίγκα! | gsmaniac | Αθλητισμός | 8 | 19-12-2010 11:45 |
| Κόλλημα γκαζιού | ckk | Τεχνικά θέματα διάφορα | 18 | 29-11-2010 12:02 |
| Μεγάλη αύξηση διοδίων στο Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα | gsmaniac | Επικαιρότητα | 3 | 13-09-2010 23:04 |
| ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΤΟ | boxerakias57 | Διάφορα | 30 | 24-03-2010 10:54 |