GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 09-09-2011, 16:42
marioman Ο/Η marioman βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Αθηνα, Νεα Σμυρνη
Μoto: R1200GS '10
Μηνύματα: 704
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Akyla Εμφάνιση μηνυμάτων
εγώ πάντως βάζω το Torco T-4 τα απλά και είμαι ευχαριστημένος απόλυτα
Το απλο λογο τιμης η εχεις επιχειρημα?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 11-09-2011, 00:35
Akyla Ο/Η Akyla βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Πειραίας
Μoto: R 1150 GS
Μηνύματα: 606
Προεπιλογή Απάντηση: Λαδάκια;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από marioman Εμφάνιση μηνυμάτων
Το απλο λογο τιμης η εχεις επιχειρημα?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ξεκινάμε από τα βασικά η μαμά δεν λέει πουθενά για συνθετικά, μιλάει για ήμισυνθετικα.
πάμε λίγο στη λογική τη δική μου (χωρίς να είμαι μηχανικός και αν λέω π@π@ριες διορθώστε με)

Ο boxer έχει εξ ορισμού, το κιβώτιο ταχυτήτων να λιπαίνεται από διαφορετικό σύστημα λίπανσης και όχι από το ίδιο με τον κινητήρα πράγμα που σημαίνει ότι στην χειρότερη των περιπτώσεων θα επιβάρυνες μόνο τους κυλίνδρους... όχι οτι είναι μικρό το κόστος ζημίας εκεί!!!! Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι τα λάδια καλούνται να εκτελέσουν διαφορετικό έργο απο ότι στα υπόλοιπα μηχανάκια, με σαφώς λιγότερες τριβές και χαμηλότερες θερμοκρασίες και το βασικότερο στροφές!!!άλωστε δεν είναι τυχαίο που σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό η BMW έχει όλα της τα μηχανάκια cold start δηλαδή σου λέει δεν χρειάζεσαι ζέσταμα για να ξεκινήσεις..αντιθέτως με το ζέσταμα κάνεις κάκο !!!!

ποιό κάτω φαίνεται τι έπαθε ιδιοκτήτης gs μετά απο 10 λεπτο ζέσταμα στο stand !!!



Η λογική του λαδιού είναι χοντρικά να κρατάει σε καλή κατάσταση τα μέρη που έρχονται σε τριβή και να κρατάει την θερμοκρασία σε ανεκτά κατά τον κατασκευαστή επίπεδα πράγμα το οποίο επιτυγχάνουν πάνω κάτω όλα τα λάδια....

Αν αναρωτηθούμε γιατί δημιουργήθηκαν τα συνθετικά λάδια;

Την απάντηση θα μας την δώσουν οι μεγάλες εταιρίες μίσθωσης οχημάτων. Οι στόλοι οχημάτων απαιτούν μεγάλα χρονικά διαστήματα αλλαγών, με καλύτερη παροχή προστασίας από την φθορά, που δεν θα επηρεάζει την διάρκεια ζωής του κινητήρα.
Τα ορυκτέλαια δεν έχουν αυτή την δυνατότητα και έτσι δημιουργήθηκαν τα ήμι - συνθετικά

Αφού αυτό επιτευχθεί με τα ήμισυνθετικα τώρα είχε έρθει η στιγμή να αλλάξει η τιμή ούτως ώστε να κάνεις περισσότερο καιρό να αλλάξεις λάδια να μην πέσει το κέρδος και voila έχεις συνθετικά με 2 πλάσια τιμή για να παραμένει το κέρδος των εταιριών σταθερό (το Torco που συζητάμε έχει 6 ευρώ το ορυκτέλαιο και 12 το συνθετικό ...τυχαίο???δεν νομίζω)

έγω λοιπόν δεν ανήκω στην παραπάνω κατηγορία ούτε κανείς απο εδώ νομίζω...δεν έχουμε στόλο αλλά μια μοτό και επειδή είμαστε άρρωστοι αλλάζουμε λάδια ακριβώς όταν πρέπει!!!!εγώ δε....σαν ψυχασθενής αλλάζω κάθε 3000 χλμ στο μισό χρόνο δηλαδή !!!!

το όφελος λοιπόν των συνθετικών κ ήμι-συνθετικών αυτομάτως εξαφανίζεται γιατί...δεν κυνηγάω περισσότερα χλμ απο τα λάδια μου...

άσε που και αυτό σαν θεωρία η μεγαλύτερη χρήση των λαδιών απο αυτή που συνιστά ο κατασκευαστής της μοτό, δεν είναι σωστή και το επιβεβαιώνει μεγάλος κατασκευταστής λαδιών:

Can you go longer betweenoil changes if you use a synthetic blend or full synthetic motoroil?
Synthetic or synthetic blended oils are not intended toextend oil change intervals. These oils are recommended for use in harderworking engines and to assist with gas mileage, not to extend service intervalsbeyond what the manufacturer recommends.
http://valvoline.com/faqs/motor-oil/full-synthetic-motor-oil/

ενημερωτικά και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της μοτό είχε την ίδια άποψη με εμένα και ο κινητήρας αυτή τη στιγμή έχει 110.000 χλμ και αν το οδηγήσεις είναι σαν καινούριος (μπορεί να το επιβεβαιώσει όποιος έχει οδηγήσει την μοτό), και η μαγνητική τάπα λαδιού δεν έχει το παραμικρό πάνω της...οπότε η εικόνα για την φθορά του κινητήρα είναι άριστη.

Εν κατακλείδι και για να το μαζέψουμε...το κόστος για εμένα δεν μετράει στο λάδι γιατί βάζω φτηνότερο λάδι αλλά συχνότερα οπότε μου έρχεται μια η άλλη...αλλά ακριβώς για τον ίδιο λόγο δεν βρίσκω τον λόγο να βάλεις φουλ συνθετικό...ίσως να συζητούσαμε σε άλλη βάση αν μιλάμε για "ήμι" αλλά εκεί οι διαφορές με το ορυκτέλαιο είναι μικρές...

Sorry για το μεγάλο post και για τις όποιες ανακρίβειες αλλά όπως είπα οικονομολόγος είμαι όχι μηχανικός...απλώς έχω διαβάσει λίγο για τα λάδια και παραθέτω την άποψη μου που ίσως να είναι λανθασμένη.... oil is your risk
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 24-11-2011, 11:00
phoenix Ο/Η phoenix βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Χαλκίδα
Μoto: R1200GS/05 βυζαντινο
Μηνύματα: 4,316
Προεπιλογή Απάντηση: Λαδάκια;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Akyla Εμφάνιση μηνυμάτων
Ξεκινάμε από τα βασικά η μαμά δεν λέει πουθενά για συνθετικά, μιλάει για ήμισυνθετικα.
πάμε λίγο στη λογική τη δική μου (χωρίς να είμαι μηχανικός και αν λέω π@π@ριες διορθώστε με)

Ο boxer έχει εξ ορισμού, το κιβώτιο ταχυτήτων να λιπαίνεται από διαφορετικό σύστημα λίπανσης και όχι από το ίδιο με τον κινητήρα πράγμα που σημαίνει ότι στην χειρότερη των περιπτώσεων θα επιβάρυνες μόνο τους κυλίνδρους... όχι οτι είναι μικρό το κόστος ζημίας εκεί!!!! Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι τα λάδια καλούνται να εκτελέσουν διαφορετικό έργο απο ότι στα υπόλοιπα μηχανάκια, με σαφώς λιγότερες τριβές και χαμηλότερες θερμοκρασίες και το βασικότερο στροφές!!!άλωστε δεν είναι τυχαίο που σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό η BMW έχει όλα της τα μηχανάκια cold start δηλαδή σου λέει δεν χρειάζεσαι ζέσταμα για να ξεκινήσεις..αντιθέτως με το ζέσταμα κάνεις κάκο !!!!

ποιό κάτω φαίνεται τι έπαθε ιδιοκτήτης gs μετά απο 10 λεπτο ζέσταμα στο stand !!!



Η λογική του λαδιού είναι χοντρικά να κρατάει σε καλή κατάσταση τα μέρη που έρχονται σε τριβή και να κρατάει την θερμοκρασία σε ανεκτά κατά τον κατασκευαστή επίπεδα πράγμα το οποίο επιτυγχάνουν πάνω κάτω όλα τα λάδια....

Αν αναρωτηθούμε γιατί δημιουργήθηκαν τα συνθετικά λάδια;

Την απάντηση θα μας την δώσουν οι μεγάλες εταιρίες μίσθωσης οχημάτων. Οι στόλοι οχημάτων απαιτούν μεγάλα χρονικά διαστήματα αλλαγών, με καλύτερη παροχή προστασίας από την φθορά, που δεν θα επηρεάζει την διάρκεια ζωής του κινητήρα.
Τα ορυκτέλαια δεν έχουν αυτή την δυνατότητα και έτσι δημιουργήθηκαν τα ήμι - συνθετικά

Αφού αυτό επιτευχθεί με τα ήμισυνθετικα τώρα είχε έρθει η στιγμή να αλλάξει η τιμή ούτως ώστε να κάνεις περισσότερο καιρό να αλλάξεις λάδια να μην πέσει το κέρδος και voila έχεις συνθετικά με 2 πλάσια τιμή για να παραμένει το κέρδος των εταιριών σταθερό (το Torco που συζητάμε έχει 6 ευρώ το ορυκτέλαιο και 12 το συνθετικό ...τυχαίο???δεν νομίζω)

έγω λοιπόν δεν ανήκω στην παραπάνω κατηγορία ούτε κανείς απο εδώ νομίζω...δεν έχουμε στόλο αλλά μια μοτό και επειδή είμαστε άρρωστοι αλλάζουμε λάδια ακριβώς όταν πρέπει!!!!εγώ δε....σαν ψυχασθενής αλλάζω κάθε 3000 χλμ στο μισό χρόνο δηλαδή !!!!

το όφελος λοιπόν των συνθετικών κ ήμι-συνθετικών αυτομάτως εξαφανίζεται γιατί...δεν κυνηγάω περισσότερα χλμ απο τα λάδια μου...

άσε που και αυτό σαν θεωρία η μεγαλύτερη χρήση των λαδιών απο αυτή που συνιστά ο κατασκευαστής της μοτό, δεν είναι σωστή και το επιβεβαιώνει μεγάλος κατασκευταστής λαδιών:

Can you go longer betweenoil changes if you use a synthetic blend or full synthetic motoroil?
Synthetic or synthetic blended oils are not intended toextend oil change intervals. These oils are recommended for use in harderworking engines and to assist with gas mileage, not to extend service intervalsbeyond what the manufacturer recommends.
http://valvoline.com/faqs/motor-oil/full-synthetic-motor-oil/

ενημερωτικά και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της μοτό είχε την ίδια άποψη με εμένα και ο κινητήρας αυτή τη στιγμή έχει 110.000 χλμ και αν το οδηγήσεις είναι σαν καινούριος (μπορεί να το επιβεβαιώσει όποιος έχει οδηγήσει την μοτό), και η μαγνητική τάπα λαδιού δεν έχει το παραμικρό πάνω της...οπότε η εικόνα για την φθορά του κινητήρα είναι άριστη.

Εν κατακλείδι και για να το μαζέψουμε...το κόστος για εμένα δεν μετράει στο λάδι γιατί βάζω φτηνότερο λάδι αλλά συχνότερα οπότε μου έρχεται μια η άλλη...αλλά ακριβώς για τον ίδιο λόγο δεν βρίσκω τον λόγο να βάλεις φουλ συνθετικό...ίσως να συζητούσαμε σε άλλη βάση αν μιλάμε για "ήμι" αλλά εκεί οι διαφορές με το ορυκτέλαιο είναι μικρές...

Sorry για το μεγάλο post και για τις όποιες ανακρίβειες αλλά όπως είπα οικονομολόγος είμαι όχι μηχανικός...απλώς έχω διαβάσει λίγο για τα λάδια και παραθέτω την άποψη μου που ίσως να είναι λανθασμένη.... oil is your risk
ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:00.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!