GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #251  
Παλιό 15-09-2011, 22:17
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλος

το βαραντερο εκανε τον κυκλο του, απο τα τελη του 90 παραγετε με αμειοτους ρυθμους, ηταν μια μεγαλη επιτυχια της χοντα, ο σχεδιασμος, η γενικη φιλοσοφια του προτζεκτ... τελος ομως...

το βαραντερο χαραξε εναν δρομο που ευτυχος και αλλοι ακολουθησαν, η BMW η yamaha κα... μπραβο της χοντας για την ιδεα της...

μπραβο ομως και για τις αλλες που πραγματικα στηριξαν αυτη την ομορφη κατηγορια που για εμενα αντιπροσωπευει τους σοβαρους και ισως λιγο περιπετιοδης οδηγους....

με αρεσει το gs αλλα μην ξεχναμε οτι ειναι 10 σχεδον χρονια ποιο νεο ! !

εγω ημουν ο πρωτος που ειπα οτι οι βλαβες δεν ειναι μονο θεμα μηχανης και κατασκευαστη, κατα κυριο λογο ειναι και ο χρηστης, η κλιτσα δεν γινεται τιμονι ρε ! ! !

φιλος μου διαλυσε το gs οταν εμαθε οτι πρεπει να κοιταει τα λαδια ! ! ! ! το εκαψε... ηταν η πρωτη του μεγαλη μηχανη,,, ασχετος... ε δεν φταιει η bmw γιαυτο... φυσικα η bmw φταιει σε θεματα αξονα κτλ... αλλα αυτο ειανι αλλη ιστορια

τωρα παμε μπροστα... ανταγωνισμος φερνει μονο καλα

κατι που δεν ειχαμε ποτε στην ελλαδα και ετσι φαληρισαμε... ευτυχος εχουν ολοι οι σοβαροι κατασκευαστες...

δειτε το τενερε 1200 ομορφο για καπιους για αλλους κατασχημο

δειτε το μουλτι... μια απο τα ιδια...

ας δουμε και τη χοντα, ας την φερθουμε με λιγο επιεικια διοτι αυτη χαραξε το δρομο, ισως να κανει παπαρια... ισως να φερει νεο και καλο και αξιοπιστο μηχανημα.. και να σας αρεσει και εσας μια ημερα και να το παρετε

μην καταδικαζεται εκ των προτερων, ειναι κριμα... χιλιαδες κοσμος δουλεψε για αυτο το μηχανιμα, ειμαι μηχανολογος και ξερω ποσο δουλεια θελουν τα νεα προϊοντα... και προπαντων μερακι

οι ανθρωποι της χοντα εχουμε μερακι, μακαρι να ειχαν περισοτερο παθος και να μας εδειαναν κατι περισοτερο σε αλογα και ποιοτητα...

μην λογομαχιτε αδικα με το καθε μηχανιμα δεν ειναι η προεκταση του γενετικου μας οργανου.....

εμενα αν δεν με αρεσει το νεο ντερο, θα παρω gs αλλα κατι θα παρω. δεν θα κατηγορισω το ντερο, τωρα που εχω 80 000 ολα χωρις βλαβες και φυσικα σε δρομους δυσκολους...

ας σεβαστουμε ολοι ενα μηχανημα που ταξιδεψε τοσο κοσμο....

αντε θα σας πω και μια ιστορια για ενα gs του 39 σε ενα νεο θεμα...
Συμφωνούμε σε κάποια διαφωνούμε σε κάποια.
Όπως σε διαβάζω:

- Πράγματι έκανε τον κύκλο του και έκανε σχετική επιτυχία στη χώρα μας (παγκοσμίως δεν έκανε τίποτα το σπουδαίο ποτέ - το MK1 δεν το εισήγαγαν καν στην Βρετανία επειδή λέει δεν το δεχόταν η ίδια αντιπροσωπεία σαν σοβαρό Honda).

- Πράγματι χάραξε ένα δρόμο που όμως σχεδόν κανείς δεν ακολούθησε και φυσικά όχι το GS (που προϋπήρχε εξάλλου). Οι περισσότεροι της κατηγορίας άλλο αντέγραφαν και αντιγράφουν.

- Συμφωνώ για το τι αντιπροσωπεύει η κατηγορία. Με τι διαφορά ότι όλα πουλάνε το όνειρο. Πολύ λίγα το πλησιάζουν. Πολύ πιο περιπετειώδες και ώριμη αγορά είναι το Africa παρά το varadero. Ίσως σε κάποια πράγματα και από το 1200GS.

- Το 1200GS είναι πιο νέο από το varadero (αλλά τώρα πια και το 1200GS παλιό είναι, εξακολουθεί να είναι ο σημαιοφόρος της κατηγορίας πάντως και όχι επειδή το λέω εγώ ε). Το 1150GS όμως που ΕΠΙΣΗΣ θεωρώ καλύτερο από το varadero, είναι παλιότερο από το varadero.

- Αυτά που λες περί ασχετοσύνης, περί άξονα κλπ. δεκτά και σωστά. Πάντως λάδια σε 5 χρόνια συμπλήρωσα τρεις φορές (έχω γράψει και εδώ μέσα και αν τα κοιτάω και πότε κλπ.).

- Ο ανταγωνισμός πράγματι κάνει καλό.

- Η υποκειμενικότητα της "ομορφιάς" σωστό και αυτό. Εγώ βρίσκω το varadero ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ και το GS... άσχημο (αλλά έχει το λεγόμενο "function over form").

- Όχι δεν δέχομαι ότι χάραξε η Honda το δρόμο. Ότι έχει το δικό της δρόμο ναι. Πχ. το CBR δεν το έπαιξε ποτέ το γρηγορότερο RR (με εξαίρεση το "ειδικό" XX), ήταν όμως πάντα το πιο πολιτισμένο, τα άλλα ήταν "κακά σκυλιά". Αυτό πούλαγαν σε σχέση με τους άλλους. Μέχρι που βγήκε η BMW και έκανε ένα RR πολιτισμένο και παντοδύναμο (και τώρα οι άλλοι τρέχουν να κάνουν κάτι αντίστοιχο).

- Μακάρι να φτιάξουν ένα αξιόλογο μηχάνημα. Θα το δω με... συμπάθεια. Το βασικό πρόβλημα της Honda είναι η ταυτότητα στα μηχανήματα της, ενώ πέρα από αυτό, έχει χάσει (ΚΑΙ ΑΥΤΗ, όχι μόνο η BMW που το λένε κάποιοι συνεχώς) και την ετικέτα της καταπληκτικής αξιοπιστίας που είχε. Άλλο ότι δεν τα λέμε εδώ, όχι ότι δεν τα ξέρουμε. Αλλά στο GS forum δεν θα κάτσω να ασχοληθώ ούτε με μηχανολόγικά προβλήματα του varadero, ούτε λάθος επιλογές πάνω του, ούτε το τι σόι πλαστικά έχει. Δεν είναι θέμα μου, ούτε πήγα στο varadero forum (που είμαι μέλος) να κάτσω να τα λέω, έτσι για να λέω κάτι. Αντίθετα από άλλους ας πούμε;

- Αυτό που λέω περί ταυτότητας, το λες και εσύ λέγοντας το πάθος (που δεν είναι μόνο άλογα). Αυτό δεν ξέρω αν θα το δούμε από τη Honda, ίσως ΑΚΡΙΒΩΣ λόγω μεγέθους της εταιρίας (boomerang).

- Πράγματι η μηχανή μας (το αυτοκίνητο μας, το κινητό μας κλπ.) ΔΕΝ είναι προέκταση του γεννητικού μας οργάνου. Πες το άλλες 10 φορές για να ακουστεί καλά.

- Αντιγράφω αυτό εδώ: "ας σεβαστουμε ολοι ενα μηχανημα που ταξιδεψε τοσο κοσμο...." Υποθέτω το λες για το varadero; Τότε για το GS τι πρέπει να πούμε; ("τόσο κόσμο και σε όλο τον κόσμο") Δεν είμαι υποχρεωμένος να "επιστρέψω" αυτή σου την πρόταση σε ΟΛΟΥΣ τους Honda κατόχους του forum;

Με το... καλό να βγει το crosstourer ή όπως θέλει να το πει η Honda. Θα είναι καλή ιδέα να μην πάει να τρακάρει το GS αλλά να διαφοροποιηθεί. Το αντίθετο από ότι κάνουν ΟΛΟΙ οι άλλοι δηλαδή (λίγο ή πολύ). Στο κάτω κάτω αν το παίξει σαν μεγαλύτερο και πιο "παγκόσμιο" και πιο "με ταυτότητα"... TDM, τότε ναι έχει χώρο στην αγορά (σε μια ώριμη αγορά μάλιστα). Αν πάει να μου το παίξει mega-on-off πάλι, άντε γεια.
Reply With Quote
  #252  
Παλιό 15-09-2011, 22:30
allen Ο/Η allen βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 910
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

ειναι μουρλια το εργαλειο
Reply With Quote
  #253  
Παλιό 15-09-2011, 22:50
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Το καβάλησες;
Reply With Quote
  #254  
Παλιό 16-09-2011, 00:31
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμφωνούμε σε κάποια διαφωνούμε σε κάποια.
Όπως σε διαβάζω:

- Πράγματι έκανε τον κύκλο του και έκανε σχετική επιτυχία στη χώρα μας (παγκοσμίως δεν έκανε τίποτα το σπουδαίο ποτέ - το MK1 δεν το εισήγαγαν καν στην Βρετανία επειδή λέει δεν το δεχόταν η ίδια αντιπροσωπεία σαν σοβαρό Honda).

- Πράγματι χάραξε ένα δρόμο που όμως σχεδόν κανείς δεν ακολούθησε και φυσικά όχι το GS (που προϋπήρχε εξάλλου). Οι περισσότεροι της κατηγορίας άλλο αντέγραφαν και αντιγράφουν.

- Συμφωνώ για το τι αντιπροσωπεύει η κατηγορία. Με τι διαφορά ότι όλα πουλάνε το όνειρο. Πολύ λίγα το πλησιάζουν. Πολύ πιο περιπετειώδες και ώριμη αγορά είναι το Africa παρά το varadero. Ίσως σε κάποια πράγματα και από το 1200GS.

- Το 1200GS είναι πιο νέο από το varadero (αλλά τώρα πια και το 1200GS παλιό είναι, εξακολουθεί να είναι ο σημαιοφόρος της κατηγορίας πάντως και όχι επειδή το λέω εγώ ε). Το 1150GS όμως που ΕΠΙΣΗΣ θεωρώ καλύτερο από το varadero, είναι παλιότερο από το varadero.

- Αυτά που λες περί ασχετοσύνης, περί άξονα κλπ. δεκτά και σωστά. Πάντως λάδια σε 5 χρόνια συμπλήρωσα τρεις φορές (έχω γράψει και εδώ μέσα και αν τα κοιτάω και πότε κλπ.).

- Ο ανταγωνισμός πράγματι κάνει καλό.

- Η υποκειμενικότητα της "ομορφιάς" σωστό και αυτό. Εγώ βρίσκω το varadero ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ και το GS... άσχημο (αλλά έχει το λεγόμενο "function over form").

- Όχι δεν δέχομαι ότι χάραξε η Honda το δρόμο. Ότι έχει το δικό της δρόμο ναι. Πχ. το CBR δεν το έπαιξε ποτέ το γρηγορότερο RR (με εξαίρεση το "ειδικό" XX), ήταν όμως πάντα το πιο πολιτισμένο, τα άλλα ήταν "κακά σκυλιά". Αυτό πούλαγαν σε σχέση με τους άλλους. Μέχρι που βγήκε η BMW και έκανε ένα RR πολιτισμένο και παντοδύναμο (και τώρα οι άλλοι τρέχουν να κάνουν κάτι αντίστοιχο).

- Μακάρι να φτιάξουν ένα αξιόλογο μηχάνημα. Θα το δω με... συμπάθεια. Το βασικό πρόβλημα της Honda είναι η ταυτότητα στα μηχανήματα της, ενώ πέρα από αυτό, έχει χάσει (ΚΑΙ ΑΥΤΗ, όχι μόνο η BMW που το λένε κάποιοι συνεχώς) και την ετικέτα της καταπληκτικής αξιοπιστίας που είχε. Άλλο ότι δεν τα λέμε εδώ, όχι ότι δεν τα ξέρουμε. Αλλά στο GS forum δεν θα κάτσω να ασχοληθώ ούτε με μηχανολόγικά προβλήματα του varadero, ούτε λάθος επιλογές πάνω του, ούτε το τι σόι πλαστικά έχει. Δεν είναι θέμα μου, ούτε πήγα στο varadero forum (που είμαι μέλος) να κάτσω να τα λέω, έτσι για να λέω κάτι. Αντίθετα από άλλους ας πούμε;

- Αυτό που λέω περί ταυτότητας, το λες και εσύ λέγοντας το πάθος (που δεν είναι μόνο άλογα). Αυτό δεν ξέρω αν θα το δούμε από τη Honda, ίσως ΑΚΡΙΒΩΣ λόγω μεγέθους της εταιρίας (boomerang).

- Πράγματι η μηχανή μας (το αυτοκίνητο μας, το κινητό μας κλπ.) ΔΕΝ είναι προέκταση του γεννητικού μας οργάνου. Πες το άλλες 10 φορές για να ακουστεί καλά.

- Αντιγράφω αυτό εδώ: "ας σεβαστουμε ολοι ενα μηχανημα που ταξιδεψε τοσο κοσμο...." Υποθέτω το λες για το varadero; Τότε για το GS τι πρέπει να πούμε; ("τόσο κόσμο και σε όλο τον κόσμο") Δεν είμαι υποχρεωμένος να "επιστρέψω" αυτή σου την πρόταση σε ΟΛΟΥΣ τους Honda κατόχους του forum;

Με το... καλό να βγει το crosstourer ή όπως θέλει να το πει η Honda. Θα είναι καλή ιδέα να μην πάει να τρακάρει το GS αλλά να διαφοροποιηθεί. Το αντίθετο από ότι κάνουν ΟΛΟΙ οι άλλοι δηλαδή (λίγο ή πολύ). Στο κάτω κάτω αν το παίξει σαν μεγαλύτερο και πιο "παγκόσμιο" και πιο "με ταυτότητα"... TDM, τότε ναι έχει χώρο στην αγορά (σε μια ώριμη αγορά μάλιστα). Αν πάει να μου το παίξει mega-on-off πάλι, άντε γεια.
ενα μηχανημα με πανω απο 200 κιλα δεν ειναι με τιποτα OFF.... μην τρελαθουμε κιολας...

αυτο λεω απο την αρχη... εγω που ειμαι 1,85 με 100 κιλα και οχι ψευτικος οταν με γλυστρουσε επι 60 μετρα το βαραντερο στο βουνο επιδη ειχε λασπες και το ABS δεν αφηνε το φρενο... τα ειδα ολα...

τωρα πως εσεις τα πατε τερμα.... δεν ξερω.....

τελος παντων... συμφωνω σχεδον σε ολα.....

ας ελπισουμε να εχουμε ενα ακομη καλο προϊον για ανταγωνισμο
Reply With Quote
  #255  
Παλιό 16-09-2011, 00:57
LakisGS Ο/Η LakisGS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2010
Περιοχή: Λάρισα
Μoto: BMW R 1200 GS adventure '10
Μηνύματα: 4,323
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
ενα μηχανημα με πανω απο 200 κιλα δεν ειναι με τιποτα OFF.... μην τρελαθουμε κιολας...

αυτο λεω απο την αρχη... εγω που ειμαι 1,85 με 100 κιλα και οχι ψευτικος οταν με γλυστρουσε επι 60 μετρα το βαραντερο στο βουνο επιδη ειχε λασπες και το ABS δεν αφηνε το φρενο... τα ειδα ολα...

τωρα πως εσεις τα πατε τερμα.... δεν ξερω.....

τελος παντων... συμφωνω σχεδον σε ολα.....

ας ελπισουμε να εχουμε ενα ακομη καλο προϊον για ανταγωνισμο
Εμείς το απενεργοποιούμε το ABS στη λάσπη, πράγμα που δυστυχώς δεν γίνεται στο varadero. Και πίστεψε με είχα χρόνια varadero, το υπεραγαπάω, με αυτό "έμαθα" τη γυναίκα μου να με ακολουθεί στα περισσότερα ταξίδια, αλλά δυστυχώς GS δεν είναι. Το έχω γράψει και στο varadero forum και πέσανε να με φάνε. Το GS είναι μια κατηγορία μόνο του. Αν ζήσεις λίγο μαζί του ΔΕΝ το αλλάζεις με όλα τα μηχανάκια του κόσμου... Τουλάχιστον εγώ ΔΕΝ το αλλάζω, ΔΕΝ το συγκρίνω. Αλλά είπαμε, περί ορέξεως.....κολοκυθόπιτα....
Reply With Quote
  #256  
Παλιό 16-09-2011, 04:13
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Φιλε Itsiorak .
Κάθε κατηγορία οχήματος έχει τις προδιαγραφές της, βάση αυτού κατατάσσονται . Εάν π.χ. λάβουμε υπ΄όψιν μόνο το βάρος της μοτό (που αναφέρεις ) σημαίνει ότι το (π.χ.) GSXR600 είναι άπιαστο στο χώμα, φυσικά και από το βαρύτερο 660 tenere!!! Παράλογο εντελώς.

Για να δούμε λοιπόν εάν και κατά πόσο ανήκει σε μια κατηγορία μια μοτό ,αλλά και τις δυνατότητές της βάση προδιαγραφών, εξετάζουμε πλήθος στοιχείων , όπως : διαδρομή αναρτήσεων, διαστάσεις τροχών, γεωμετρία (κάστερ, ίχνος, μεταξόνιο), πλαίσιο, απόσταση από το έδαφος, θέση οδήγησης κ.α. Αφού καταταχθεί π.χ. στα on/off, μπαίνουμε σε λεπτομέρειες όπως τύπος ζάντας (χυτή ή ακτινωτή), τύπος-λεπτομέρειες αναρτήσεων (διάμετρος μπουκάλας, νύχι, δυνατότητα ρυθμίσεων κ.α.),δυνατότητες και ιδιότητες ηλεκτρονικών βοηθημάτων( πχABS) ….κ.α., άρα να υποστηρίζεις ότι το GS έχει ίδιες ιδιότητες στο χώμα και πάει όπως το … TDM (ποστ 206) δεν είναι σωστό. Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα….

Ένα άλλο παράδειγμα για το ρόλο που παίζουν παράγοντες πέραν του βάρους στο <<off>> των on/off , είναι η ανωτερότητα του varadero έναντι του vstorm 650 και ας είναι …30+ κιλά βαρύτερο.!
Αλήθεια, το KTM 990 adv δεν πάει χώμα ??? πάει σαν …TDM ??? Ποσά κιλά είναι ?

Το πρότυπο crossturer έχει εκ πρώτης όψεως χαρακτηριστικά on/off και adventure , θα δούμε τι θα βγει στην παραγωγή…!


Υ.Γ.
Η πρώτη μοτό που άνοιξε την κατηγορία των μεγάλων ON των ON/OFF είναι η R1100GS το 1994 !! …και των μεγάλων on/OFF των ON/OFF ADV … η R100GS PD το 1990 !
Απενεργοποίηση ABS σε vara = - relay !!!
Τιμή καπάκι μαγνησιου σε 1150 και 1200 = 200$ ως 230 $ => ~150 -170 Euro + ΦΠΑ + κέρδος πωλητή στην Ελλάδα …. = ???????????

RealOEM.com � BMW K25 R 1200 GS 08 (0303,0313) Cylinder head cover
RealOEM.com � BMW R21A R 1150 Adventure 01(0441,0492) Cylinder head cover - Double-Ignition
Reply With Quote
  #257  
Παλιό 16-09-2011, 04:27
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από LakisGS Εμφάνιση μηνυμάτων
Εμείς το απενεργοποιούμε το ABS στη λάσπη, πράγμα που δυστυχώς δεν γίνεται στο varadero. Και πίστεψε με είχα χρόνια varadero, το υπεραγαπάω, με αυτό "έμαθα" τη γυναίκα μου να με ακολουθεί στα περισσότερα ταξίδια, αλλά δυστυχώς GS δεν είναι. Το έχω γράψει και στο varadero forum και πέσανε να με φάνε. Το GS είναι μια κατηγορία μόνο του. Αν ζήσεις λίγο μαζί του ΔΕΝ το αλλάζεις με όλα τα μηχανάκια του κόσμου... Τουλάχιστον εγώ ΔΕΝ το αλλάζω, ΔΕΝ το συγκρίνω. Αλλά είπαμε, περί ορέξεως.....κολοκυθόπιτα....

Και δεν εισαι ο μονος που αισθανεται ετσι !

Ολα τα προηγουμενα μηχανακια μου, μα ΟΛΑ, ηταν Ιαπωνεζικα.
Αυτη την ΑΠΟΛΑΥΣΗ και ΑΙΣΘΗΣΗ που μου δινει το συγκεκριμενο μηχανακι, δεν μου την εδωσε ΠΟΤΕ κανενα πριν!!!
Reply With Quote
  #258  
Παλιό 16-09-2011, 10:08
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ να εγκαταλειψω την ιαπωνια... αλλα δεν θα το κανω προ crosstourer

ας δουμε το τη θα βγει
Reply With Quote
  #259  
Παλιό 16-09-2011, 12:44
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Περίμενε (και πάρε την υδρόψυκτη GS όταν βγει το crosstourer ).
Reply With Quote
  #260  
Παλιό 16-09-2011, 13:29
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS Εμφάνιση μηνυμάτων
Περίμενε (και πάρε την υδρόψυκτη GS όταν βγει το crosstourer ).
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΕ ROCK ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΙΤΕ ΤΟ MARK Αστεία Video 1 08-09-2010 10:19
''ΣΤΑ ΟΠΛΑ'' ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ MARK Ελλάδα 12 07-05-2010 17:00
ΤΡΟΧΑΙΑ-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΗΡΓΗΣΕ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Διάφορα 5 10-02-2010 12:40
''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ''(ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ) MARK Υγεία 3 06-02-2010 16:49
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΛΑΣΠΩΣΑΜΕ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες 8 10-11-2009 21:39


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:11.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!