![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#251
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Όπως σε διαβάζω: - Πράγματι έκανε τον κύκλο του και έκανε σχετική επιτυχία στη χώρα μας (παγκοσμίως δεν έκανε τίποτα το σπουδαίο ποτέ - το MK1 δεν το εισήγαγαν καν στην Βρετανία επειδή λέει δεν το δεχόταν η ίδια αντιπροσωπεία σαν σοβαρό Honda). - Πράγματι χάραξε ένα δρόμο που όμως σχεδόν κανείς δεν ακολούθησε και φυσικά όχι το GS (που προϋπήρχε εξάλλου). Οι περισσότεροι της κατηγορίας άλλο αντέγραφαν και αντιγράφουν. - Συμφωνώ για το τι αντιπροσωπεύει η κατηγορία. Με τι διαφορά ότι όλα πουλάνε το όνειρο. Πολύ λίγα το πλησιάζουν. Πολύ πιο περιπετειώδες και ώριμη αγορά είναι το Africa παρά το varadero. Ίσως σε κάποια πράγματα και από το 1200GS. - Το 1200GS είναι πιο νέο από το varadero (αλλά τώρα πια και το 1200GS παλιό είναι, εξακολουθεί να είναι ο σημαιοφόρος της κατηγορίας πάντως και όχι επειδή το λέω εγώ ε). Το 1150GS όμως που ΕΠΙΣΗΣ θεωρώ καλύτερο από το varadero, είναι παλιότερο από το varadero. - Αυτά που λες περί ασχετοσύνης, περί άξονα κλπ. δεκτά και σωστά. Πάντως λάδια σε 5 χρόνια συμπλήρωσα τρεις φορές (έχω γράψει και εδώ μέσα και αν τα κοιτάω και πότε κλπ.). - Ο ανταγωνισμός πράγματι κάνει καλό. - Η υποκειμενικότητα της "ομορφιάς" σωστό και αυτό. Εγώ βρίσκω το varadero ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ και το GS... άσχημο (αλλά έχει το λεγόμενο "function over form"). - Όχι δεν δέχομαι ότι χάραξε η Honda το δρόμο. Ότι έχει το δικό της δρόμο ναι. Πχ. το CBR δεν το έπαιξε ποτέ το γρηγορότερο RR (με εξαίρεση το "ειδικό" XX), ήταν όμως πάντα το πιο πολιτισμένο, τα άλλα ήταν "κακά σκυλιά". Αυτό πούλαγαν σε σχέση με τους άλλους. Μέχρι που βγήκε η BMW και έκανε ένα RR πολιτισμένο και παντοδύναμο (και τώρα οι άλλοι τρέχουν να κάνουν κάτι αντίστοιχο). - Μακάρι να φτιάξουν ένα αξιόλογο μηχάνημα. Θα το δω με... συμπάθεια. Το βασικό πρόβλημα της Honda είναι η ταυτότητα στα μηχανήματα της, ενώ πέρα από αυτό, έχει χάσει (ΚΑΙ ΑΥΤΗ, όχι μόνο η BMW που το λένε κάποιοι συνεχώς) και την ετικέτα της καταπληκτικής αξιοπιστίας που είχε. Άλλο ότι δεν τα λέμε εδώ, όχι ότι δεν τα ξέρουμε. Αλλά στο GS forum δεν θα κάτσω να ασχοληθώ ούτε με μηχανολόγικά προβλήματα του varadero, ούτε λάθος επιλογές πάνω του, ούτε το τι σόι πλαστικά έχει. Δεν είναι θέμα μου, ούτε πήγα στο varadero forum (που είμαι μέλος) να κάτσω να τα λέω, έτσι για να λέω κάτι. Αντίθετα από άλλους ας πούμε; - Αυτό που λέω περί ταυτότητας, το λες και εσύ λέγοντας το πάθος (που δεν είναι μόνο άλογα). Αυτό δεν ξέρω αν θα το δούμε από τη Honda, ίσως ΑΚΡΙΒΩΣ λόγω μεγέθους της εταιρίας (boomerang). - Πράγματι η μηχανή μας (το αυτοκίνητο μας, το κινητό μας κλπ.) ΔΕΝ είναι προέκταση του γεννητικού μας οργάνου. Πες το άλλες 10 φορές για να ακουστεί καλά. - Αντιγράφω αυτό εδώ: "ας σεβαστουμε ολοι ενα μηχανημα που ταξιδεψε τοσο κοσμο...." Υποθέτω το λες για το varadero; Τότε για το GS τι πρέπει να πούμε; ("τόσο κόσμο και σε όλο τον κόσμο") Δεν είμαι υποχρεωμένος να "επιστρέψω" αυτή σου την πρόταση σε ΟΛΟΥΣ τους Honda κατόχους του forum; Με το... καλό να βγει το crosstourer ή όπως θέλει να το πει η Honda. Θα είναι καλή ιδέα να μην πάει να τρακάρει το GS αλλά να διαφοροποιηθεί. Το αντίθετο από ότι κάνουν ΟΛΟΙ οι άλλοι δηλαδή (λίγο ή πολύ). Στο κάτω κάτω αν το παίξει σαν μεγαλύτερο και πιο "παγκόσμιο" και πιο "με ταυτότητα"... TDM, τότε ναι έχει χώρο στην αγορά (σε μια ώριμη αγορά μάλιστα). Αν πάει να μου το παίξει mega-on-off πάλι, άντε γεια. |
|
#252
|
|||
|
|||
|
ειναι μουρλια το εργαλειο
![]() ![]()
|
|
#253
|
|||
|
|||
|
Το καβάλησες;
|
|
#254
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
αυτο λεω απο την αρχη... εγω που ειμαι 1,85 με 100 κιλα και οχι ψευτικος οταν με γλυστρουσε επι 60 μετρα το βαραντερο στο βουνο επιδη ειχε λασπες και το ABS δεν αφηνε το φρενο... τα ειδα ολα... τωρα πως εσεις τα πατε τερμα.... δεν ξερω..... τελος παντων... συμφωνω σχεδον σε ολα..... ας ελπισουμε να εχουμε ενα ακομη καλο προϊον για ανταγωνισμο |
|
#255
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Και πίστεψε με είχα χρόνια varadero, το υπεραγαπάω, με αυτό "έμαθα" τη γυναίκα μου να με ακολουθεί στα περισσότερα ταξίδια, αλλά δυστυχώς GS δεν είναι. Το έχω γράψει και στο varadero forum και πέσανε να με φάνε. Το GS είναι μια κατηγορία μόνο του. Αν ζήσεις λίγο μαζί του ΔΕΝ το αλλάζεις με όλα τα μηχανάκια του κόσμου... Τουλάχιστον εγώ ΔΕΝ το αλλάζω, ΔΕΝ το συγκρίνω. Αλλά είπαμε, περί ορέξεως.....κολοκυθόπιτα....
|
|
#256
|
|||
|
|||
|
Φιλε Itsiorak .
Κάθε κατηγορία οχήματος έχει τις προδιαγραφές της, βάση αυτού κατατάσσονται . Εάν π.χ. λάβουμε υπ΄όψιν μόνο το βάρος της μοτό (που αναφέρεις ) σημαίνει ότι το (π.χ.) GSXR600 είναι άπιαστο στο χώμα, φυσικά και από το βαρύτερο 660 tenere!!! Παράλογο εντελώς. Για να δούμε λοιπόν εάν και κατά πόσο ανήκει σε μια κατηγορία μια μοτό ,αλλά και τις δυνατότητές της βάση προδιαγραφών, εξετάζουμε πλήθος στοιχείων , όπως : διαδρομή αναρτήσεων, διαστάσεις τροχών, γεωμετρία (κάστερ, ίχνος, μεταξόνιο), πλαίσιο, απόσταση από το έδαφος, θέση οδήγησης κ.α. Αφού καταταχθεί π.χ. στα on/off, μπαίνουμε σε λεπτομέρειες όπως τύπος ζάντας (χυτή ή ακτινωτή), τύπος-λεπτομέρειες αναρτήσεων (διάμετρος μπουκάλας, νύχι, δυνατότητα ρυθμίσεων κ.α.),δυνατότητες και ιδιότητες ηλεκτρονικών βοηθημάτων( πχABS) ….κ.α., άρα να υποστηρίζεις ότι το GS έχει ίδιες ιδιότητες στο χώμα και πάει όπως το … TDM (ποστ 206) δεν είναι σωστό. Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα…. Ένα άλλο παράδειγμα για το ρόλο που παίζουν παράγοντες πέραν του βάρους στο <<off>> των on/off , είναι η ανωτερότητα του varadero έναντι του vstorm 650 και ας είναι …30+ κιλά βαρύτερο.! Αλήθεια, το KTM 990 adv δεν πάει χώμα ??? πάει σαν …TDM ??? Ποσά κιλά είναι ? Το πρότυπο crossturer έχει εκ πρώτης όψεως χαρακτηριστικά on/off και adventure , θα δούμε τι θα βγει στην παραγωγή…! Υ.Γ. Η πρώτη μοτό που άνοιξε την κατηγορία των μεγάλων ON των ON/OFF είναι η R1100GS το 1994 !! …και των μεγάλων on/OFF των ON/OFF ADV … η R100GS PD το 1990 ! Απενεργοποίηση ABS σε vara = - relay !!! Τιμή καπάκι μαγνησιου σε 1150 και 1200 = 200$ ως 230 $ => ~150 -170 Euro + ΦΠΑ + κέρδος πωλητή στην Ελλάδα …. = ??????????? RealOEM.com � BMW K25 R 1200 GS 08 (0303,0313) Cylinder head cover RealOEM.com � BMW R21A R 1150 Adventure 01(0441,0492) Cylinder head cover - Double-Ignition |
|
#257
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Και δεν εισαι ο μονος που αισθανεται ετσι !Ολα τα προηγουμενα μηχανακια μου, μα ΟΛΑ, ηταν Ιαπωνεζικα. Αυτη την ΑΠΟΛΑΥΣΗ και ΑΙΣΘΗΣΗ που μου δινει το συγκεκριμενο μηχανακι, δεν μου την εδωσε ΠΟΤΕ κανενα πριν!!! |
|
#258
|
|||
|
|||
|
ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ να εγκαταλειψω την ιαπωνια... αλλα δεν θα το κανω προ crosstourer
ας δουμε το τη θα βγει |
|
#259
|
|||
|
|||
|
Περίμενε (και πάρε την υδρόψυκτη GS όταν βγει το crosstourer
).
|
|
#260
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΕ ROCK ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΙΤΕ ΤΟ | MARK | Αστεία Video | 1 | 08-09-2010 10:19 |
| ''ΣΤΑ ΟΠΛΑ'' ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ | MARK | Ελλάδα | 12 | 07-05-2010 17:00 |
| ΤΡΟΧΑΙΑ-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΗΡΓΗΣΕ | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Διάφορα | 5 | 10-02-2010 12:40 |
| ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ''(ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ) | MARK | Υγεία | 3 | 06-02-2010 16:49 |
| ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΛΑΣΠΩΣΑΜΕ | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες | 8 | 10-11-2009 21:39 |