GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 19-09-2011, 17:10
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Καταλύτης - Εξάτμιση

Μην μπερδεύεστε πάντως μιλάει για 1150.
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 19-09-2011, 17:14
giclas Ο/Η giclas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Κύπρος
Μoto: ΒMW HP2 K1200
Μηνύματα: 2,827
Προεπιλογή Απάντηση: Καταλύτης - Εξάτμιση

αυτο που εγραψα ηταν κατοπη προσωπηκον μετρησεον σε δυναμομετρο τεληκο ακραπα + Κ&Ν 4,8 hp με ελαφρια αυξση της καταναλοσης
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 19-09-2011, 17:15
giclas Ο/Η giclas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Κύπρος
Μoto: ΒMW HP2 K1200
Μηνύματα: 2,827
Προεπιλογή Απάντηση: Καταλύτης - Εξάτμιση

κε με 1150 adventure ιδιο
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 19-09-2011, 18:31
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: Καταλύτης - Εξάτμιση

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από stukas Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε δεν θελω να το παιζω ειδικος-ασε που δεν ειμαι αλλωστε-αλλα απο οτι ξερω οποιοσδηποτε κινητηρας που ειναι σχεδιασμενος για να λειτουργει με καταλυτη κ δουλευει χωρις αυτον,καθιστα το οχημα εως κ επικινδυνο για την δικη σου οσο κ την δημοσια υγεια...Τωρα θα μου πεις να ηταν μοναχα αυτο...Κοινως καρκινος σκετος!...αν τα λεω καλα.Για εμενα νο1 λογος για να βαλεις καταλυτη ειναι αυτος αφου δεν εχεις,τα υπολοιπα-θερμοκρασιες,πιεσεις,αποδοση-σε σχεση με αυτο ειναι μακραν δευτερευουσης σημασιας...Παντα φιλικα,stukas..

Το ιδιο ισχυει βεβαια για ολες τις μοτοσυκλετες που δουλευουν γυρω μας αλλα και σε ολη την ΕΕ και καινε αμολυβδη βενζινη.
Ποσες αραγε να ειναι αυτες?1,2,3 η 5 εκατομμυρια?
Και να προσθεσουμε και τα σκαφη η και τα κουρευτικα του χορτου τις μεσινεζες αλλα και τα sunny και λοιπες αντικες των συμπαθεστατων φτωχων που ¨δεν εχουν" να αλλαξουν καταλυτη..
Reply With Quote
  #15  
Παλιό 19-09-2011, 19:35
Akyla Ο/Η Akyla βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Πειραίας
Μoto: R 1150 GS
Μηνύματα: 606
Προεπιλογή Απάντηση: Καταλύτης - Εξάτμιση

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από leandros Εμφάνιση μηνυμάτων
καλό το ανέκδοτο...
Σε ένα γερμανικό συγκριτικό που είχα διαβάσει (ο Παναγιωτίδης μας το χε παραθέσει) φαίνεται ότι την καλύτερη καμπύλη απόδοσης την έχει guess who?.. η μαμά εξάτμιση.
Η ακράπες και η after market λύσεις είναι μόνο για τον ήχο, την ομορφιά και το βάρος. Αν θες απόδοση βάλε τη μαμά.
Επίσης αν σέβεσαι την υγεία σου και των γύρω σου, βάλε τον καταλύτη διότι εκπέμπεις καθαρό καρκίνο.
Δεν διαφωνώ καθόλου σε οτιδήποτε απο ότι λες...αντιθέτως επαυξάνω!!!!
αλλά θα ήταν φρόνιμο να μην δημιουργούμε εντυπώσεις....στατιστικά λοιπόν οι 2-3 επόμενες γενίες θα έχουν αυξημένα επίπεδα καρκινογεννέσεων, ο λόγος δεν είναι ο καταλύτης μου φυσικά (συμβάλει κ αυτός όμως) οι λόγοι είναι πολλοί και παραθέτω μερικούς...

1)ακτινοβολία (απο παντού : κινητό, δίκτυα ηλεκτροδότησης, υπολογιστές,wifi ...you choose one)

2)Κακώς θαμμένοι καταλύτες (ναι ο καταλύτης είναι καρκινογόνος μετά το πέρας της ζωής του)

3)Μολυσμένοι υδροφόροι ορίζοντες

4)Πυρηνικά "ατυχήματα"

5)Πυρηνικές "δοκιμές" (δεν φαντάζομαι να πιστεύτουμε ότι η ραδιενέργεια περιορίζεται μολις ελευθερωθεί στο περιβάλλον)

6) Τσιγάρο (παθητικό ή ενεργητικό)

Και η λίστα μπορεί να πάει πολύ κάτω, δεν θέλω να το παίξω έξυπνος...αντιθέτως χαζός είμαι για αυτό ρωτάω ώστε να μάθω, απλώς δεν είναι σωστό πιστεύω να δημιουργούμε εντυπώσεις...δεν φοράς καταλύτη = εκπέμπεις καρκίνο)

Στο θέμα μας τώρα, η καμπύλη απόδοσης μπορεί να πεί οτιδήποτε χωρίς αυτό να είναι σωστό πάντα και ευαγγέλιο...πχ αν δεχτούμε ότι η κάθε after market εξάτμιση είναι ελαφρύτερη (4 κιλά στην περίπτωσή μας) και ότι δεν έχει κανένα άλλο όφελος τότε μιλάμε για βελτίωση της αναλογίας κιλά / ίππο συνεπώς έστω και μη αισθητή βελτίωση υπάρχει κατα την λογική μου.... επαναλαμβάνω όμως η εξάτμιση βρίσκεται εκεί επειδή "έτσι την αγόρασα την μοτό" και όχι απο άποψη και για αυτό με βλέπεις ρωτάω για να ζυγίσω και να αποφασίσω αν έχει κάποιο νόημα ή αν θα κάνω κάποιον άλλο συνδυασμό εκτός του εργοστασιακού.

Φιλικά πάντα.
Reply With Quote
  #16  
Παλιό 19-09-2011, 20:33
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: Καταλύτης - Εξάτμιση

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από leandros Εμφάνιση μηνυμάτων
καλό το ανέκδοτο...



Σε ένα γερμανικό συγκριτικό που είχα διαβάσει (ο Παναγιωτίδης μας το χε παραθέσει) φαίνεται ότι την καλύτερη καμπύλη απόδοσης την έχει guess who?.. η μαμά εξάτμιση.
Η ακράπες και η after market λύσεις είναι μόνο για τον ήχο, την ομορφιά και το βάρος. Αν θες απόδοση βάλε τη μαμά.
Επίσης αν σέβεσαι την υγεία σου και των γύρω σου, βάλε τον καταλύτη διότι εκπέμπεις καθαρό καρκίνο.
το να πηγαινω με το 1200 του 2004 το ιδιο με ενα 2009 με 7 αλογα παραπανω δεν ειναι ανεκδοτο..
κι οπως εχω ξαναπει αυτα που λεω γα επιδοσεις και τεχνικα τα εχω δει παθει δοκιμασει και πληρωσει ο ιδιος..
Για τον καταλυτη εχεις χιλια δικια αλλα εχω κι εγω αλλα χιλια για αυτα που γραφω παραπανω..
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Εξατμιση. staikosn1 Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 12 08-09-2011 07:40
Γέμισαν αγανάκτηση οι πλατείες πόλεων σ' όλη την Ελλάδα MARK Επικαιρότητα 26 13-06-2011 16:49
Πυρωμένη Εξάτμιση!? KouaksKouaks Γενικά - Μοτοσυκλέτα 17 18-12-2010 23:21
Ρύθμιση πίσω ανάρτησης zarcous Τεχνικά θέματα διάφορα 44 10-10-2010 08:39
Ρύθμιση αναρτήσεων ESA (1200GS Adv.), ποια ρύθμιση σας βολεύει? georged Τεχνικά θέματα διάφορα 2 19-09-2010 21:17


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:06.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!