![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Στις 6 του αλλου μηνα ξεκιναω με στοχο (οχι ντε κ καλα) το Nordkapp. Καταρχην διαβασα οτιδηποτε σχετικο στο φορουμ κ ηθελα να ρωτησω αν η πισω top βαλιτσα θα μου δημιουργει προβλημα στο ταξιδι. Αυτο αρχισα να το σκεφτομαι οταν προσεξα στις ταξιδιοτικες φοτο οτι δεν την χρισημοποιουσαν. Σορυ αν εχει ειπωθει κατι αναλογο εδω, δεν βρηκα κατι. Δεν εχω αναλογη εμπειρια με onoff αφου μια ζωη τρεχω επιδαυρους κ αργοτερα στις πιστες κ τωρα ξαφνικα μου καρφωθηκε να γυρισω την ευρωπη. Σε μια βδομαδα θα εχω το adventure κ θα πρεπει να προλαβω να το στρωσω. Τωρα λεω να ερθω να σας βρω κ αυριο στην συναντηση αλα το σκευτομαι γιατι δεν ξερω κανεναν..
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
το top case για ταξίδι το παίρνει κανείς, μη κοιτάς τους τριβάλιτσους της Αθήνας
τι πρόβλημα να δημιουργεί |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Synadelfe den xreiazetai na xereis kapoion oi motosykletistes gnwrizontai metaxy toys eykola. Oso gia to Nordkapp tha elega oti epeidh den exeis empeiria na xekinhseis me
kati eykolotero as poume Pindos, meta proxwras gia tis Alpeis kai tha erthei kai h wra tou Nordkapp. Oso gia thn valitsa den tha exeis kanena provlima. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Μανθο τι λες? ειναι ολα ετοιμα! Διαδρομες διαβατηρια κ με την συνοδηγο μου μετραμε τις μερες που απομενουν. ασε που με το μυαλο μου εχω παει το γυρο του κοσμου.
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Αν πας δικαβαλος το top case ειναι οκ .
Αν οχι τοτε να το αποφυγεις . Να προτιμησεις πλαινες ή και κεντρικο λουκανικο ή και tankBag ... |
#6
|
|||
|
|||
![]()
εγω φιλε μου πιστευω πως με το top case δεν 8α εχεις καποιο προβλημα αλλα....θα ειναι καλυτερα απο πλευρας αεροδυναμικης να μην το εχεις μην φανταστεις οτι αμα το βαλεις θα πηγενεις αριστερα κ δεξια σαν ερμεο του αερα αλλα επειδη ο αερας οπως φευγει απο μποστα κανει κυκλο σκαει απο πισω χαλωντας κατα καποιο τροπο την αεροδυναμικη σου ειναι σαν αεροτομη κ εμεις(οι τρελοι με της μηχανες
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Σας ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις, κ εγω δεν νομιζω να αντιμετοπισω σοβαρο προβλημα, θα εχω κ συνοδηγο συν ενα σακο δεμενο ενδιαμεσα.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Σας ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις, κ εγω δεν νομιζω να αντιμετοπισω σοβαρο προβλημα, θα εχω κ συνοδηγο συν ενα σακο δεμενο ενδιαμεσα.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
υπόψη ότι η αεροδυναμική της BMW vario top case είναι μάπα
άλλες έχουν καλύτερη αυτό δεν είναι μεγάλο θέμα στις GS γιατί η ροπή κάνει αυτό που πρέπει να κάνει: τα βάζει με τα δύσκολα, εκεί που η ιπποδύναμη τα φτύνει - εξάλλου ιπποδύναμη και ροπή είναι "το ίδιο πράγμα" (υπεραπλούστευση αυτό, μην πέσετε επάνω μου - η ιπποδύναμη και η ροπή σχετίζονται με τις στροφές του μοτέρ και μια σταθερά) και το παιχνίδι είναι πάντα στον κατασκευαστή πόσο θυσιάζει τη μια για ανεβάσει την άλλη... όλοι ξέρουμε τι προτιμά η BMW στις GS Last edited by NLS; 14-07-2009 at 14:39. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
¨η ''το παιχνίδι είναι πάντα στον κατασκευαστή πόσο θυσιάζει τη μια για ανεβάσει την άλλη''!!! Που το ακουσες αυτο? ποιος στο είπε? δηλαδη ο κατασκευαστης στην GS μπορει τα 10 κιλα ροπης και τα 105 άλογα να τα κανει 5 κιλα ροπης και 150 άλογα? ειναι τελείως μα τελείως λαθος!! Αλλα, τεσπα, μεσες-ακρες καταλαβε ο ανθρωπος (NikosGus) Last edited by GeorgeP; 14-07-2009 at 16:21. |
![]() |
|
|