GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Εξοπλισμός μοτοσικλέτας

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 15-07-2009, 14:00
johnkrassas Ο/Η johnkrassas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Kupseli
Μoto: 1200GS 09
Μηνύματα: 96
Προεπιλογή Απάντηση: Ελευθερο Φίλτρο για 1200GS!!

Το Κ&Ν θέλω!! Σε όλα τα μηχανάκια μου είχα βάλει και έβλεπα διαφορά μαζί με εξάτμιση!!

Και την άλλη εβδομάδα θα πάω να αλάκσω καταλύτι!!

Θα πετάει το εργαλείο μετά!!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 15-07-2009, 14:17
syan Ο/Η syan βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R12RT
Μηνύματα: 7,143
Προεπιλογή Απάντηση: Ελευθερο Φίλτρο για 1200GS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από johnkrassas Εμφάνιση μηνυμάτων
Το Κ&Ν θέλω!! Σε όλα τα μηχανάκια μου είχα βάλει και έβλεπα διαφορά μαζί με εξάτμιση!!
Δέν συνιστάται αν πηγαίνεις χώμα!!!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 15-07-2009, 14:37
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ελευθερο Φίλτρο για 1200GS!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από johnkrassas Εμφάνιση μηνυμάτων
Το Κ&Ν θέλω!! Σε όλα τα μηχανάκια μου είχα βάλει και έβλεπα διαφορά μαζί με εξάτμιση!!

Και την άλλη εβδομάδα θα πάω να αλάκσω καταλύτι!!

Θα πετάει το εργαλείο μετά!!
το έχω ξαναγράψει πολλές φορές και θα το επαναλάβω κι εδώ, τα ελεύθερα φίλτρα ¨η αλλιώς φίλτρα αυξημένης ροής αέρα ενδέχεται να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην απόδοση ενός κινητήρα!!! Ο λόγος είναι απλός και ονομάζεται ECM (Electronic Control Module). Aυτή είναι η μονάδα που επεξεργάζεται όλα τα δεδομένα, από τις εξωτερικές ατμοσφαιρικές /καιρικές συνθήκες μέχρι και τα του κινητήρα π.χ θερμοκρασία ψυκτικού υγρού (για τα υδροψυκτα), θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα, ποσότητα εισερχόμενου αέρα κ.λ.π.!! Όταν όλα αυτά τα δεδομένα επεξεργασθούν κι αναλυθούν δεόντως τότε η μονάδα αυτή αποφασίζει την ποσότητα καύσιμου που θα ψεκασθεί και δίνει εντολή στο σύστημα να πράξει έτσι!!!
Ολα αυτα γιατι γίνονται? διότι ενας κινητηρας δεν κυκλοφορεί μονο στο υψος της θάλασσας αλλα και στα βουνα όπου το υψόμετρο μπορεί να είναι και 1000,2000μ όπου ο αερας ειναι αραιότερος και οι αναγκες σε καυσιμο περισσότερες!
Η καθε ECM εχει ενα ευρος επεξεργασίας του αέρα αναλόγως του υψομετρου, δηλαδη μπορει και διαχειριζεται πυκνότητες άερα μεχρι π.χ τα 2000μ, στα 2300, ο κινητηρας αρχιζει να ‘βηχει’’ απο την ελλειψη καυσίμου! Το ιδιο συμβαινει και οταν ο αερας ειναι περισσότερος (εχει περισσότερο οξυγόνο), αλλα σε αυτην την περίπτωση το ψεκαζόμενο καυσιμο ειναι φτωχότερο του κανονικου με αποτέλεσμα την μειωμενη ιπποδυναμη!!!
Βαζοντας ενα φίλτρο ''ελευθερας'' διαταρασσουμε την παραπανω διαδυκασία, το αν την διαταρασσουμε προς το καλυτερο ¨η χειρότερο μονον το δυναμόμετρο μπορει να μας το δειξει διότι 3-4 άλογα μειον/συν και 1-1,5κιλο ροπής πάλι μειον/συν ουτε ο Ροσσι δεν μπορει να το καταλαβει οστον δρόμο!!!
Η τοποθετηση ελευθερου φίλτρου ΚΑΙ εξατμισης ενδέχεται να επιδεινώσει την κατασταση διότι τα διαφράγματα που εχει μελετησει και βάλει η ΄΄μαμα’’ στην εξατμιση της δεν είναι εκει τυχαία!! Παιζουν το 20% του ρόλου της αποδιδομένης ιπποδυναμης και ροπης!!! Θα εχετε όλοι ακουσει/διαβασει στα διαφορα τεστ των μοτοπεριοδικων το ‘’....εχει φιμωμενη εξατμιση το οποιο συμβάλει στην ροπή αλλα καταστρέφει την ιπποδυναμη’’!!

Ειναι χαρακτηριστικό το παραδειγμα Βαραντερο το οποιο ‘’μαμα’’ και με 18000κμ μετρηθηκε στα 85 άλογα και 9 κιλα ροπής με φίλτρο ελευθερας την επομενη μερα στα 82αλογα και 8,8 κιλα ροπής και με φίλτρο ελευθερας συν εξατμισεις την μεθεπομένη στα 80άλογα και 8,2 κιλα ροπής!!!

Αν και ο αναβάτης του διερυγνυε τα ιματια του οτι το μηχανακι ‘’σκοτωνει’’ το δυναμόμετρο ειχε άλλη γνωμη. Απλα παρασσυρόταν απο την αγριάδα που προσδιδει μια εξατμιση κι ενα φίλτρο κι οχι απο την πραγματικη δυναμη του κινητηρα!! Στο τέλος για να μην πεταξει τα λεφτα που εδωσε για όλα αυτά αγόρασε κι ενα power commander (διαχειριση καυσιμου μεσω διαφορετικων χαρτών) για να φερει την ιπποδυναμη στο 86 ίππους και 9 κιλα ροπής, δηλαδη εκει που ηταν σαν ‘’μαμα’’!!!

Να ξερετε ακόμη οτι τα αερόψυκτα ειναι ακομη πιο ευπαθη σε μειωσεις του παραγόμενου εργου (ροπη) λογω των υψηλότατων θερμοκρασιων που αναπτυσσονται σε αυτά απο την έλλειψη ψυκτικου υγρου κι ετσι όλα τα παρπανω μπορει να επιδυνωθουν ακόμη πιο πολύ!!

Last edited by GeorgeP; 15-07-2009 at 14:39.
Reply With Quote
Απάντηση

Tags
1100, 1150, 1200, bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, f800, forum, forumgs, gs 1150, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gs1100, gs800, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Πωλείται εξάτμηση για 1200GS! johnkrassas Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 10 16-10-2009 21:36
Στρώσιμο μηχανής για το 1200GS!! johnkrassas Τεχνικά θέματα διάφορα 20 30-05-2009 15:00
ζητηση πλαινες βαλιτσες για 1200GS GEO_K Ζήτηση 6 17-03-2009 19:41
TANG BAG GIA 1200GS antonis1150GSA Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 3 17-03-2009 14:30


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:29.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!