GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 22-07-2009, 00:52
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?

Τι λετε ρε παιδια???

....καθε λιγα χλμ συμπληρωνετε λαδια??

Ειχα καποτε ενα διχρονο ΜΤΧ που εβαζα λαδι μιξης.... νομιζα οτι τα τετραχρονα ΔΕΝ καινε λαδι παρα μονο οταν ειναι φθαρμενα τα ελατηρια!!

Σιγουρα ειναι ΟΚ οι μηχανες σας??????

Επισης αυτο με το πλαγιο σταντ.... η αντλια λαδιου αυτη τη δουλεια δεν κανει??? δηλαδη αν δουλευω το αμαξι στην ανηφορα για καμποση ωρα θα αρχισει να καιει λαδι?????

Κουφα μου ακουγονται ολα αυτα.....Λεει τετοια πραγματα το μανιουαλ της BMW για συγχρονα μοντελα??
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 22-07-2009, 10:59
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι λετε ρε παιδια???

....καθε λιγα χλμ συμπληρωνετε λαδια??

Ειχα καποτε ενα διχρονο ΜΤΧ που εβαζα λαδι μιξης.... νομιζα οτι τα τετραχρονα ΔΕΝ καινε λαδι παρα μονο οταν ειναι φθαρμενα τα ελατηρια!!

Σιγουρα ειναι ΟΚ οι μηχανες σας??????

Επισης αυτο με το πλαγιο σταντ.... η αντλια λαδιου αυτη τη δουλεια δεν κανει??? δηλαδη αν δουλευω το αμαξι στην ανηφορα για καμποση ωρα θα αρχισει να καιει λαδι?????

Κουφα μου ακουγονται ολα αυτα.....Λεει τετοια πραγματα το μανιουαλ της BMW για συγχρονα μοντελα??
Αγαπητε μου,

Σου απαντω εγω ο καβαλλων ιδιο μηχανακι με σενα για να μην σε παρουν απο το αφτι οι υπόλοιποι!!!
Οι μηχανες τους ειναι ΟΚ δεν εχουν κανενα προβλημα με το λαδι και την κατανάλωση του, ετσι ειναι φτιαγμενες διότι σαν αεροψυκτα δεν μπορει να γινει αλλιως!!! Δεσε το εκει και μην κολλάς στην φραση ''καιει λαδι'' διότι αν οδηγουσες ενα subaru WRX και το πηγαινες 160+ στο Αθηνα - Θεσσαλονικη θα σου ελεγα ποσο λαδι θα εβαζες στο τερμα της διαδρομης!!! Αν δε του εβαζες και το κιτ αυξησης υποδυναμης τότε δεν θα εφτανες στην θεσσαλονικη με το ιδιο λαδι στα καρτερ!! Ετσι ειναι τα GS ενας ''φτιαγμενος'' κινητηρας που συν της άλλης ειναι κι αερόψυκτος!!
Ακομα και το Βαραντερο που ΔΕΝ καιει λαδι, βαλε του ενα 10/40 συνθετικό και τραβα στην ιδια διαδρομη με 160+ και πες μου τι ειδες μετα απο 1000κμ!! Ενταξει τα GS σαν αεροψυκτο το αποτέλεσμα ειναι στα 500κμ, αλλα that's life with air cooled engines!!!!

Οσο για το πλαγιο σταντ που αναφερει ο NLS, ναι υπήρχε ενα θέμα στα μπόξερ του 1990-1998 και στα πρωτα μοντέλα σειράς ''Κ'' όπου τα ελατηρια των πιστονιων δεν στεγάνωναν τον κυλινδρο σωστά (περιεργως βέβαια) αλλα αυτο λυθηκε σχεδόν αμεσως στα ''Κ'' και στα 1200 GS δεν υφισταται!!!!
Φιλε και συνοδοιπόρε gemat, οτι ειναι φτιαχτό απο την ''μαμα'' να συμβαινει (π.χ. καταναλωση λαδιου στα GS) να μην σε απασχολεί σαν ''προβλημα'' αλαλ σαν μερος του χαρακτηρα της μοτο που καβαλάς!! Αν δεν μπορεις να το ανεχτεις αυτο ειναι άλλο θεμα και προχωρας στην πωληση της μοτο, όπως εκανα κι εγω, για να ησυχάσεις!!!

Last edited by GeorgeP; 22-07-2009 at 11:01.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 22-07-2009, 12:32
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Αγαπητε μου,

Σου απαντω εγω ο καβαλλων ιδιο μηχανακι με σενα για να μην σε παρουν απο το αφτι οι υπόλοιποι!!!
Οι μηχανες τους ειναι ΟΚ δεν εχουν κανενα προβλημα με το λαδι και την κατανάλωση του, ετσι ειναι φτιαγμενες διότι σαν αεροψυκτα δεν μπορει να γινει αλλιως!!! Δεσε το εκει και μην κολλάς στην φραση ''καιει λαδι'' διότι αν οδηγουσες ενα subaru WRX και το πηγαινες 160+ στο Αθηνα - Θεσσαλονικη θα σου ελεγα ποσο λαδι θα εβαζες στο τερμα της διαδρομης!!! Αν δε του εβαζες και το κιτ αυξησης υποδυναμης τότε δεν θα εφτανες στην θεσσαλονικη με το ιδιο λαδι στα καρτερ!! Ετσι ειναι τα GS ενας ''φτιαγμενος'' κινητηρας που συν της άλλης ειναι κι αερόψυκτος!!
Ακομα και το Βαραντερο που ΔΕΝ καιει λαδι, βαλε του ενα 10/40 συνθετικό και τραβα στην ιδια διαδρομη με 160+ και πες μου τι ειδες μετα απο 1000κμ!! Ενταξει τα GS σαν αεροψυκτο το αποτέλεσμα ειναι στα 500κμ, αλλα that's life with air cooled engines!!!!

Οσο για το πλαγιο σταντ που αναφερει ο NLS, ναι υπήρχε ενα θέμα στα μπόξερ του 1990-1998 και στα πρωτα μοντέλα σειράς ''Κ'' όπου τα ελατηρια των πιστονιων δεν στεγάνωναν τον κυλινδρο σωστά (περιεργως βέβαια) αλλα αυτο λυθηκε σχεδόν αμεσως στα ''Κ'' και στα 1200 GS δεν υφισταται!!!!
Φιλε και συνοδοιπόρε gemat, οτι ειναι φτιαχτό απο την ''μαμα'' να συμβαινει (π.χ. καταναλωση λαδιου στα GS) να μην σε απασχολεί σαν ''προβλημα'' αλαλ σαν μερος του χαρακτηρα της μοτο που καβαλάς!! Αν δεν μπορεις να το ανεχτεις αυτο ειναι άλλο θεμα και προχωρας στην πωληση της μοτο, όπως εκανα κι εγω, για να ησυχάσεις!!!
Συνονοματε Γιωργο,

Στο VIM10 στην Ουγγαρια εκανα κοντα 3000 χλμ με μεση ταχητητα πανω απο 140 χλμ (μεση ε? με 190+ σε αρκετες περιπτωσεις). Γυρισα εκανα αλλες 2000 χλμ και μετα αλλαξα λαδια-φιλτρο και το λαδι που εβγαλα ηταν σχεδον οσο εβαλα! Ανεπαισθητη ηταν η αλλαγη της σταθμης στο τζαμακι.

Οσο αφορα τον .. πουσαρισμενο κινητηρα. ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΟΥΣΑΡΙΣΜΑ! 90 ιππους στο λιτρο! Το ιμπρεζα που περιγραφεις εχει 300 ιππους απο 2,5 λιτρα (120 ιππους/λιτρο) και δεν συζηταμε για φτιαξιματα! Ασε που ο κινητηρας των 2,5 λιτρων του ιμπρεζα κουβαλαει 1,5 τονο ενω του GS ουτε 450 κιλα !

Το προβλημα του πλαγιου σταντ υπηρχε απο το 1990 ως το 1998 !!!!! 8 χρονια τους πηρε να το βελτιωσουν???? Να χαρω RnD τμημα!

Μπορει να γινομαι κακος, αλλα πιστευω οτι πρεπει να εχουμε μεγαλυτερες απαιτησεις απο τα προιοντα που αγοραζουμε (εναντι πολλων χιλιαδων ευρω)!!!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 22-07-2009, 15:32
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?

Γεωργιε,

θα σε παω τμημα - τμημα του ποστ σου για να σου εξηγησω κάποια πράγματα!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Συνονοματε Γιωργο,

Στο VIM10 στην Ουγγαρια εκανα κοντα 3000 χλμ με μεση ταχητητα πανω απο 140 χλμ (μεση ε? με 190+ σε αρκετες περιπτωσεις). Γυρισα εκανα αλλες 2000 χλμ και μετα αλλαξα λαδια-φιλτρο και το λαδι που εβγαλα ηταν σχεδον οσο εβαλα! Ανεπαισθητη ηταν η αλλαγη της σταθμης στο τζαμακι.
Αν μετραγες το λαδι που έλειπε θα το εβρισκες κάπου στα 150-200ml συμφωνα με αυτο που περιγράφεις! Όπως και να το κανεις ειναι μεν μια μικρη ανεπαισθητη κατανάλωση αλλα κατανάλωση δε!!!!! Αν τα ιδια χιλιόμετρα τα εγραφες στην Ελλαδα με τους 40 βαθμους και με τις ταχυτητες που περιγράφεις θα ηταν παραπανω, ειδικα αν χρησιμοποιεις 100% συνθετικό λαδι όπως εγ'ω!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Οσο αφορα τον .. πουσαρισμενο κινητηρα. ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΟΥΣΑΡΙΣΜΑ! 90 ιππους στο λιτρο! Το ιμπρεζα που περιγραφεις εχει 300 ιππους απο 2,5 λιτρα (120 ιππους/λιτρο) και δεν συζηταμε για φτιαξιματα! Ασε που ο κινητηρας των 2,5 λιτρων του ιμπρεζα κουβαλαει 1,5 τονο ενω του GS ουτε 450 κιλα !
Μην κρινεις μονον απο την ειδικη ισχυ ιππους/λιτρο δεν ειναι μονον αυτο που συνηγορεί στην κατανάλωση λαδιού!! Το συμαντικότερο ειναι η αερόψυξη η οποια για να ειναι αποτελεσματικη και να ψυχει τον κινητηρα οι ανοχες πιστονιου-κυλινδρου και η σχεση ελατηρίων-πιστονιού-κυλινδρου ειναι 4 φορες μεγαλυτερη απο οτι σε ενα υδρόψυκτο!!! Στο Βαραντερο το normal διακενο πιστονιου – κυλινδρου είναι απο 0,020-0,060mm με οριο σερβις τα 0,200mm ενω στο GS 1150 π.χ. εχει 0,12mm τιμη διακενου δηλαδη 2 φορες μεγαλυτερο απο την μεγαλυτερη επιτρεπόμενη τιμη του Βαραντερο.

Ο boxer λοιπόν είναι αερόψυκτος και ως τέτοιος ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να καταναλώνει λαδι διότι διαφορετικά θα ''κόλλαγε'' για ψηλου πήδημα!!
Η ειδοποιός διαφορά ενος αερόψυκτου απο έναν υδρόψυκτο περα απο τον τρόπο ψυξης (νερο-αέρας) είναι οι ανοχές των μετάλλων σε κουζινέτα και οποιοδήποτε σημειο τριβής και κυρίως στα κυλινδροπίστονα!!!! Ενας αερόψυκτος όπως προείπα έχει 4 φορές μεγαλυτερα διακενα απο έναν υδρόψυκτο σε αυτο το σημείο διοτι οι διαστολές των μετάλλων του είναι τεράστιες κι απότομες μιας και δεν υπάρχει το νερό για να κρατάει μια σταθερη θερμοκρασία!!! Οταν κινειται ο αερόψυκτος στην πόλη μεσα στην κινηση και μετα βγαινει στην παραλιακη οι μεταβολές στην θερμοκρασια του κινητήρα μπορει να φτάσει και το +200%!! Σε μια τέτοια περίπτωση, διαστολή και αποτομη συστολή ¨η το αντίθετο συνεπάγεται κατανάλωση λαδιου!!!

Το Subaru WRX αν και υδρόψυκτο δεν καιει το λαδι του λογω ίππων αλλα λογω μειωμένων τριβών που ΠΡΕΠΕΙ να εχει για να βγάλει αυτους τους 300 ίππους!! Αν ειχε ‘’σφχτα’’ διάκενα όπως ενα οποιοδηποτε πολιτικό αυτοκινητο θα ειχε περισσότερες τριβες κι ως εκ τουτου απώλειες στην ιπποδυναμη! Ετσι ο κατασκευαστής του χαλαρωσε τις ανοχες στα τριβόμενα μερη για να ελαττώσει αυτές τις τριβές, να παρει οση ιπποδυναμη/ροπη ηθελε κι ας καιει λιγο εως αρκετό λαδι!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Το προβλημα του πλαγιου σταντ υπηρχε απο το 1990 ως το 1998 !!!!! 8 χρονια τους πηρε να το βελτιωσουν???? Να χαρω RnD τμημα!
Μιλάμε για ευρωπαίους οι οποίοι αντιδρουν πολυ αργοτερα εν συγκρισει με τους Γιαπωνέζους, ειναι θεμα φιλοσοφίας και κουλτουρας!!! Ενω στο ‘’Κ’’ το διόρθωσαν μεσα σε ενα χρόνο (διότι πιστευαν στις πωλησεις του, που ποτέ δεν ηρθαν στο τέλος) στο GS το αφησαν για την επόμενη δεκαετία!!!
Οταν όμως οι Γερμανοι συνέλαβαν οτι οι Γιαπωνεζοι εχουν κλεισει πολλες ευρωπαικες εταιρείες με την αξιοπιστία των οχηματων τους αρχισαν κι αυτοι να βελτιωνονται σε καποιους τομεις! Στην GS π.χ βελτιωσαν αυτο που συζητάμε εδω, αλλα και την ταπα των λαδιων στο δεξιο κυλινδρο που δακρυζε μετα τα 140κμ και λερωνε τα παντελονια μου διότι απλα δεν ηταν βιδωτή αλλα........κουμπωτή!!!!!!! Τι είπες? Ειπαμε χαρακτηρας!!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπορει να γινομαι κακος, αλλα πιστευω οτι πρεπει να εχουμε μεγαλυτερες απαιτησεις απο τα προιοντα που αγοραζουμε (εναντι πολλων χιλιαδων ευρω)!!!!
γιωργη όποιος αγοράζει GSειναι γνωστες όλων αυτων, κι αν δεν ειναι ΟΛΟΙ γνωστες ειναι οι περισσότεροι. Αλλα αυτο τους αρέσει, αυτο αγοράζουν κι αυτο θα αγόραζαν μακαρι να δουλευαν νυχθημερόν για χρόνια!!!!

Last edited by GeorgeP; 22-07-2009 at 15:33.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 22-07-2009, 15:48
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο boxer λοιπόν είναι αερόψυκτος και ως τέτοιος ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να καταναλώνει λαδι διότι διαφορετικά θα ''κόλλαγε'' για ψηλου πήδημα!!
Η ειδοποιός διαφορά ενος αερόψυκτου απο έναν υδρόψυκτο περα απο τον τρόπο ψυξης (νερο-αέρας) είναι οι ανοχές των μετάλλων σε κουζινέτα και οποιοδήποτε σημειο τριβής και κυρίως στα κυλινδροπίστονα!!!! Ενας αερόψυκτος όπως προείπα έχει 4 φορές μεγαλυτερα διακενα απο έναν υδρόψυκτο σε αυτο το σημείο διοτι οι διαστολές των μετάλλων του είναι τεράστιες κι απότομες μιας και δεν υπάρχει το νερό για να κρατάει μια σταθερη θερμοκρασία!!! Οταν κινειται ο αερόψυκτος στην πόλη μεσα στην κινηση και μετα βγαινει στην παραλιακη οι μεταβολές στην θερμοκρασια του κινητήρα μπορει να φτάσει και το +200%!! Σε μια τέτοια περίπτωση, διαστολή και αποτομη συστολή ¨η το αντίθετο συνεπάγεται κατανάλωση λαδιου!!!
Υπαρχει καποιο σημαντικο πλεονεκτημα του αεροψυκτου μποξερ που να δικαιολογει την υπαρξη του το 2009 παρα των προφανων του "ιδιαιτεροτητων" ???
(σπουδαια ισχυ, δεν βγαζει)
(Καταναλωνει πολυ λαδι)
(σε μεταβολες στροφων κουναει τη μηχανη)
(εχει θεματα στεγανωτητας)
(περισσευει απο τα πλαγια της μοτο και ειναι εκτεθειμενος σε πτωση)
(ζεματαει τα ποδια το καλοκαιρι !?)

Last edited by Gemat; 22-07-2009 at 15:56.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 22-07-2009, 16:52
vtheo Ο/Η vtheo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Π.Φάληρο,Αττικής
Μoto: R1200 GSA
Μηνύματα: 1,343
Προεπιλογή Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Υπαρχει καποιο σημαντικο πλεονεκτημα του αεροψυκτου μποξερ που να δικαιολογει την υπαρξη του το 2009 παρα των προφανων του "ιδιαιτεροτητων" ???
(σπουδαια ισχυ, δεν βγαζει) 105
(Καταναλωνει πολυ λαδι)
(σε μεταβολες στροφων κουναει τη μηχανη)
(εχει θεματα στεγανωτητας)
(περισσευει απο τα πλαγια της μοτο και ειναι εκτεθειμενος σε πτωση)
(ζεματαει τα ποδια το καλοκαιρι !?)
Αν και πιστεύω ότι το θέμα ξέφυγε γιατί ο φίλος που έγραψε το θέμα έχει κάποια απορία για το 1150 του και όχι να το πουλήσει να πάρει αλλό μηχανάκι και όχι Boxer θα πω δυο πραγματάκια σαν κάτοχος R1200 GSA .Σε 15 μήνες έχω κάνει μαζί της 40.000 χλμ Ελλάδα(χώμα - άσφαλτο) και Ευρώπη (Άσφαλτο).

(σπουδαια ισχυ, δεν βγαζει) 105 ίππους το GS και 120 το ΗP Megamoto

(Καταναλωνει πολυ λαδι) πριν 10 μερες έκανα ένα ταξίδι Ευρώπη 5.300 χλμ + 700 χλμ που είχα κάνει πριν φύγω δηλαδή με 6.000 χλμ με τα ίδια λάδια στο κάρτερ το μηχανάκι είχε καταναλώσει κάτι λιγότερο από 100ml και από κατανάλωση βενζίνης η μοτό έβγαζε με 32 λίτρα (είναι το τεπόζιτο της adventure) 630 με 650 χιλιόμετρα τριβάλιτσος.

(σε μεταβολες στροφων κουναει τη μηχανη) Κουνάει;;;Έγω έχω την αίσθηση στο δρόμο ότι πηγαίνω καλύτερα και από αυτοκίνητο η μοτό στην βροχή και στον αέρα είναι απίστευτη.

(εχει θεματα στεγανωτητας)Συμφωνώ το εμπρός φανάρι πιάνει υγρασία(τουλάχιστον στο δικό μου)

(περισσευει απο τα πλαγια της μοτο και ειναι εκτεθειμενος σε πτωση)Τι εννοείς εκτεθειμένος;;Εγώ θα έλεγα καλύτερα θωρακισμένος ,αν πέσεις δε θα σε πλακώσει η μηχανή θα ακουμπήσει στους κυλίνδρους.

(ζεματαει τα ποδια το καλοκαιρι !?)Γιατί τα υδρόψυκτα με το βεντιλατέρ δροσίζουν???
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 22-07-2009, 17:38
george81 Ο/Η george81 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: Δράμα
Μoto: SUZUKI BURGMAN 200
Μηνύματα: 215
Προεπιλογή Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vtheo Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν και πιστεύω ότι το θέμα ξέφυγε γιατί ο φίλος που έγραψε το θέμα έχει κάποια απορία για το 1150 του και όχι να το πουλήσει να πάρει αλλό μηχανάκι και όχι Boxer θα πω δυο πραγματάκια σαν κάτοχος R1200 GSA .Σε 15 μήνες έχω κάνει μαζί της 40.000 χλμ Ελλάδα(χώμα - άσφαλτο) και Ευρώπη (Άσφαλτο).

(σπουδαια ισχυ, δεν βγαζει) 105 ίππους το GS και 120 το ΗP Megamoto

(Καταναλωνει πολυ λαδι) πριν 10 μερες έκανα ένα ταξίδι Ευρώπη 5.300 χλμ + 700 χλμ που είχα κάνει πριν φύγω δηλαδή με 6.000 χλμ με τα ίδια λάδια στο κάρτερ το μηχανάκι είχε καταναλώσει κάτι λιγότερο από 100ml και από κατανάλωση βενζίνης η μοτό έβγαζε με 32 λίτρα (είναι το τεπόζιτο της adventure) 630 με 650 χιλιόμετρα τριβάλιτσος.

(σε μεταβολες στροφων κουναει τη μηχανη) Κουνάει;;;Έγω έχω την αίσθηση στο δρόμο ότι πηγαίνω καλύτερα και από αυτοκίνητο η μοτό στην βροχή και στον αέρα είναι απίστευτη.

(εχει θεματα στεγανωτητας)Συμφωνώ το εμπρός φανάρι πιάνει υγρασία(τουλάχιστον στο δικό μου)

(περισσευει απο τα πλαγια της μοτο και ειναι εκτεθειμενος σε πτωση)Τι εννοείς εκτεθειμένος;;Εγώ θα έλεγα καλύτερα θωρακισμένος ,αν πέσεις δε θα σε πλακώσει η μηχανή θα ακουμπήσει στους κυλίνδρους.

(ζεματαει τα ποδια το καλοκαιρι !?)Γιατί τα υδρόψυκτα με το βεντιλατέρ δροσίζουν???
πεστα χρυσοστομε!!!!!!!!!!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 22-07-2009, 17:57
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vtheo Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν και πιστεύω ότι το θέμα ξέφυγε γιατί ο φίλος που έγραψε το θέμα έχει κάποια απορία για το 1150 του και όχι να το πουλήσει να πάρει αλλό μηχανάκι και όχι Boxer θα πω δυο πραγματάκια σαν κάτοχος R1200 GSA .Σε 15 μήνες έχω κάνει μαζί της 40.000 χλμ Ελλάδα(χώμα - άσφαλτο) και Ευρώπη (Άσφαλτο).

(σπουδαια ισχυ, δεν βγαζει) 105 ίππους το GS και 120 το ΗP Megamoto

(Καταναλωνει πολυ λαδι) πριν 10 μερες έκανα ένα ταξίδι Ευρώπη 5.300 χλμ + 700 χλμ που είχα κάνει πριν φύγω δηλαδή με 6.000 χλμ με τα ίδια λάδια στο κάρτερ το μηχανάκι είχε καταναλώσει κάτι λιγότερο από 100ml και από κατανάλωση βενζίνης η μοτό έβγαζε με 32 λίτρα (είναι το τεπόζιτο της adventure) 630 με 650 χιλιόμετρα τριβάλιτσος.

(σε μεταβολες στροφων κουναει τη μηχανη) Κουνάει;;;Έγω έχω την αίσθηση στο δρόμο ότι πηγαίνω καλύτερα και από αυτοκίνητο η μοτό στην βροχή και στον αέρα είναι απίστευτη.

(εχει θεματα στεγανωτητας)Συμφωνώ το εμπρός φανάρι πιάνει υγρασία(τουλάχιστον στο δικό μου)

(περισσευει απο τα πλαγια της μοτο και ειναι εκτεθειμενος σε πτωση)Τι εννοείς εκτεθειμένος;;Εγώ θα έλεγα καλύτερα θωρακισμένος ,αν πέσεις δε θα σε πλακώσει η μηχανή θα ακουμπήσει στους κυλίνδρους.

(ζεματαει τα ποδια το καλοκαιρι !?)Γιατί τα υδρόψυκτα με το βεντιλατέρ δροσίζουν???

Κατ' αρχην ψυχραιμια....

οτι γραφω σχετιζεται με πραγματα που διαβαζω σε αυτο το φορουμ!

Δεν κανω συγκριση με τη δικη μου (αποκλειστικα) μοτοσυκλετα αλλα με το ρευμα ολων των υπολοιπων κατασκευαστων σε σχεση με τη BMW.

H τελευταια δειχνει να επιμενει σε ενα σχεδιο που εχει εγκαταλειφθει απο ολους τους υπολοιπους. Μη εχοντας λοιπον διαβασει καποιο σπουδαιο προσον του μποξερ εναντι των αλλων τυπων κινητηρα, αναρρωτιεμαι αν μου εχει διαφυγει κατι (και πιστεψτε με εχω διαβασει προσεκτικα καμποσα νηματα στο φορουμ).

Εχω κανει λιγα χιλιομετρα με GS 1150 αλλα και 1200Α και ναι μεν δεν μπορω να εκφερω αποψη για θεματα λαδιων κλπ, αλλα σιγουρα στο φαναρι οταν ανεβαζεις στροφες για να ξεκινησεις κουναει (πραγμα που δεν ειναι προβλημα αλλα σιγουρα δεν ειναι και ευχαριστο), και μεσα στη πολη η θερμοκρασια των κυλινδρων σου ψηνει τα ποδια (που μια και το αναφερεις δεν ειναι τοσα αισθητο στο Βαραντερο)! Οσο αφορα την ελλειψη ισχυος, φυσικα και δεν εννοω οτι δεν παει η μηχανη! Εννοω οτι δεν ειναι αυτος ο λογος που ο μποξερ βρισκεται σε μια κατα τα αλλα τεχνολογικα πρωτοπορα μοτο εν ετη 2009!

Η γενικοτερη γκρινια των ποστ μου εχει να κανει με αυξημενες απαιτησεις προς τους κατασκευαστες και οχι στο να πικαρω κατοχους GS (σε φορουμ για GS!)
Αν διαβασετε το Review μου στο Varadero-international forum
http://varaderoforumcom.h826747.serv...ht=2007+review
θα διαπιστωσετε οτι ουτε τα αυτια της Honda χαιδευω!
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 23-07-2009, 16:21
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vtheo Εμφάνιση μηνυμάτων
.......................................................

(Καταναλωνει πολυ λαδι) πριν 10 μερες έκανα ένα ταξίδι Ευρώπη 5.300 χλμ + 700 χλμ που είχα κάνει πριν φύγω δηλαδή με 6.000 χλμ με τα ίδια λάδια στο κάρτερ το μηχανάκι είχε καταναλώσει κάτι λιγότερο από 100ml και από κατανάλωση βενζίνης η μοτό έβγαζε με 32 λίτρα (είναι το τεπόζιτο της adventure) 630 με 650 χιλιόμετρα τριβάλιτσος.
...................................................................................................
Αν μου πεις οτι πηγαινες με πάνω απο 120-130κμ λυπάμαι, και χωρις παρεξηγηση, δεν θα το πιστέψω!!!!

Τρεις φίλοι με 1200Α συν τα διεθνη τεστ δεν συμφωνουν με τα λεγόμενα σου εφόσον πηγαινες με πανω απο 140κμ!!!

Η κατανάλωση των 4,9λ/100κμ που απορρεει απο τα παραπανω δεδομενα που δινεις επιτυγχανεται μονον με ταχυτητες γυρω στα 120κμ!!!

Last edited by GeorgeP; 23-07-2009 at 16:25.
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 23-07-2009, 16:19
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: καιει λάδια...πολλά?gs1150 adv?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
.............................
(σπουδαια ισχυ, δεν βγαζει)
Ως προς την ειδικη ισχυ (ιπποι/λιτρο) ναι δεν βγάζει μαλιστα ειναι χαμηλοτερα κατα 10 ίππους του Βαραντερο!!! Αλλα επειδη ξεπερνάει το λιτρο (1000 κυβικά) κατα 170cc τους ξανακερδίζει!!!! Σε απολυτη εργοστασιακα ανακοινωσιμη ιπποδυναμη ειναι 10 ιππους περισσότερο τυ Βαραντερο, στο δυναμόμετρο.......7-8 μονο. Αυτο που του δινει την αισθηση του παραπανω ειναι η ροπή στρέψης που ειναι καπου 2 κιλα παρπαάνω του Βαραντερο!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
(Καταναλωνει πολυ λαδι)
Εξαρτάται πως το πηγαινεις, μεχρι τα 120-140κμ η κατανάλωση ειναι απειροελαχιστη, απο εκει και πανω..........αρχιζουν τα ζορια!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
(σε μεταβολες στροφων κουναει τη μηχανη)
Αυτο συμβαινει λογο του διαμηκη τοποθετημενου στροφάλου, συμβαινει ακι στα Guzzi και μονον σταματημενος!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
(εχει θεματα στεγανωτητας)
Οχι όλα!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
(περισσευει απο τα πλαγια της μοτο και ειναι εκτεθειμενος σε πτωση)
Αυτο το ''περισευμα'' εχει σωσει τα ποδια καποιανων αναβατων!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
(ζεματαει τα ποδια το καλοκαιρι !?)
Αυτό ξαναπεστο!!!!

Last edited by GeorgeP; 23-07-2009 at 16:23.
Reply With Quote
Απάντηση

Tags
1100, 1150, 1200, bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, f800, forum, forumgs, gs 1150, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gs1100, gs800, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Μου κλέψανε τα λάδια απο το μοτορι μου! kostas_366 Γενικά - Μοτοσυκλέτα 32 30-05-2009 12:22
Τελικά κάθε πότε λάδια; NLS Τεχνικά θέματα διάφορα 9 27-05-2009 01:34


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:47.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!