Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από 3ple black
Οπως προειπαν και συμφορουμιτες παραπανω...
Για να χαλασει το σπειρωμα οι μονοι τροποι ειναι ειτε να το στραβοβιδωσε οποιος αλλαξε τα μπουζι,ειτε να το ξεβιδωσε με "καυτη" την κεφαλη κ να τραβηξαν τα σπειρωματα ειτε να ηταν τοσο στοκος και οταν τα βιδωσε να κλωτσησε το στειρωμα απο υπερβολικη δυναμη στο σφιξιμο....
Μου ειχε τυχει μια παρομοια περιπτωση σε Renault 5 Turbo και η επισκευη εγινε χωρις καν να αφαιρεσουμε την κεφαλη απο το μοτερ (το συγκεκριμενο καπακι ειναι αλουμινιου)
Δεν θυμαμαι ακριβως πως το επισκευασε ο μηχανουργος που ηρθε στο συνεργειο αλλα η επισκευη ηταν πληρως επιτυχημενη και δεν υπηρχε θεμα κανενα.
Οσο για τις πιεσεις που σου λενε στο μαμα συνεργειο ειναι κουραφεξαλα....
Εχει πιεσεις αλλα δηλαδη τι πρεπει να πουμε για το Τurbo που ολοι ξερουμε ποσες παραπανω πιεσεις εχει και δεν ειχε προβλημα κανενα;;;;
Το συγκεκριμενο μοτερ δουλευε αψογα για 4 χρονια μεχρι που ο ιδιοκτητης του πουλησε το αυτοκινητο......
Ψαξου φιλαρακι σιγουρα καποιος μαγκας μηχανουργος θα στο επισκευασει με κοστος τουλαχιστον 40% μικροτερο (για να μην σουπω πως δεν πιστευω να σου παρει πανω απο 100-150€)
Βασικο οτι εργασια γινει να χρησιμοποιθει παρα πολυ γρασο για να μην επιτρεψει σε ρινισματα να μπουν στον κυλυνδρο και μετα να πεσει πολυ καλο καθαρισμα του κυλινδρου με βενζινη (που θα διαλυσει τυχον γρασο με ρινισματα που θα εχουν πεσει μεσα) και απειρο φυσημα του κυλινδρου με αερα για να διωξει οτι μπορει να εχει παραμεινει μεσα
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
στραβωβιδωμενο μπουζι....ξεχασε το...δεν παιζει διοτι απλα δεν μπορει να σταβωβιδωσει.
Βιδωμα-ξεβιδωμα με καυτο κινητηρα ειναι απολυτως φυσιολογικο και δεν προκαλει φθορα πουθενα!! Το κανω συνεχεια, ¨η σχεδον συνεχεια....αν θελω να βγαλω το μπουζι δεν περιμενω να κρυωσει ο κινητηρας, ουτε στο αυτοκινητο ουτε στην μοτοσυκλετα....χρονια τωρα.
Η αιτια ειναι περισσοτερο σφιξιμο, μαλλον οχι περισσοτερο σφιξιμο αλλα ΚΑΡΓΑ σφιξιμο.
Αλλη αιτια αλλα σπανιοτατη η λαθος κατασκευη απο την ''μαμα''.
Η θεραπεια ειναι σχετικα απλη, βγαζεις την κεφαλη (για τα ρινισματα, μην πεσει ουτε ενα μεσα στον κυλινδρο) και την πας σε μηχανουργειο, καινουρια μουφα και καινουριες βολτες, καλο καθαρισμα να φυγουν ΟΛΑ τα ρινισματα, καινουρια φλαντζα......κι εισαι ετοιμος για εκατονταδες χιλιαδες κμ. Ο καλυτερος γιαυτες τις δουλειες ηταν καποτε ο 'δρακος'' Διεύθυνση : ΤΡΙΦΩΝΙΟΥ 16 Πόλη : ΑΘΗΝΑ Νομός : ΑΤΤΙΚΗ Τ.Κ. : 10440 Τηλέφωνο : 210 8251640 Κατηγορία : ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΜΗΧΑΝΩΝ
|
Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια, η οποία πέρα από πρακτική (αν και είμαι από βόρεια Ελλάδα) είναι και ψυχολογική για να συνεχίσω να ψάχνομαι για πραγματική λύση στο πρόβλημά μου κι όχι να ακολουθήσω την προτεινόμενη υποτίθεται λύση των 1500€, που μάλλον μεγαλύτερο πρόβλημα δημιουργεί στον οικογενειακό μου προϋπολογισμό (μέρες που έχουμε τώρα)
Άσε που είναι και εθνικό το ζήτημα. Να τα "ακουμπήσω" στη Μέρκελ για άλλη μία φορά, ή στα αθάνατα ελληνικά μηχανουργία που τα έχουμε μόνο για τα δύσκολα;