![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#51
|
|||
|
|||
![]()
Metisse BMW Turboboxer - YouTube
εδω εχει μια ενδιαφερον και σφαιρικη μετατροπη boxer μοτερ... |
#52
|
|||
|
|||
![]() |
#53
|
|||
|
|||
![]()
Παντως οπαοι ασχακούνται με μετατροπές πάνω από το +20% που σου δίνει σε μη ατμοσφαιρικούς ένα chip μεγαλώνουν το intercooler και για πρακτικούς λόγους (Να περνάει η ποσότητα αέρα που ζητάς απο την αυξηση πίεαης)
Σε καπθε περίπτωση είναι ένα εντυπωσιακό project |
#54
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Μπορει να γινει μονοτουρμπινο αλλα χρειαζεται πολυ καλα μετρημενο χταποδι.Επειδη η μονη τουρμπινα θα εμπενε αναγκαστικα ητε δεξια ητε αριστερα του κινητηρα, οι σωληνες που βγαινουν απο τις κεφαλες θα πρεπει να εχουν κ το ιδιο μηκος ανεξαρτητα αν θα εχουν το ιδιο σχημα. Οι τυποι που το εχουν φτιαξει διπλοτουρμπινο δε το εκαναν τυχαια. Δυστυχως ετσι οπως ειναι σχεδιασμενος ο boxer αν εβαζαν μια τουρμπινα θα επρεπε να φτιαξουν ενα καρο σωληνωσεις. Φαντασου τωρα να φευγουν δυο σωληνες κ να καταληγουν στο μαντεμι της τουρμπινας κ μετα απο το αλουμινιο της τουρμπινας να φευγει ενας σωληνας ο οποιος θα γυρνουσε πισω στον χωρο που βρισκεται το εργοστασιακο φιλτροκουτι κ απο εκει μεσω plenum να φευγουν δυο σωληνες κ να πηγαινουν στις πεταλουδες. Κατασκευαστηκα ειναι πιο απλο, λιγοτερο πολυπλοκο, πιο φθηνω κ προφανως πιο αξιοπιστο. Δυστυχως θα ηταν ομως κ λιγο ασχημο. Ενω τωρα που ειναι διπλοτουρμπινο ουσιαστικα εχουν τουρμπισει τον καθε κυλινδρο ξεχωριστα με δυο ανεξαρτητα κυκλοματα turbo κ ξεμπερδεψαν με ενα σωρο σωληνωσεις. Εκτος αυτου, οπως κ να το κανουμε, ειναι πιο πουλ μουρ με δυο τουρμπινες! Εν το μεταξυ λογο τον δυο τουρμπινων ο κινητηρας πρεπει να δουλευει σχετικα ψιλα ωστε να παραγει τον καταλληλο ογκο καυσαεριων που χρειαζονται οι τουρμπινες για να ξυπνησουν. Αν το δουλευαν με μια μονο τουρμπινα κ επειδη αναγκαστικα χρειαζονται σχετικα αυλοι με μεγαλο μηκος τοτε η μηχανη θα τουρμπιζε σαφως απο πολυ πιο χαμηλα κ θα ειχε κ πολυ μικροτερο lagαρισμα. Οπως κ να εχει το πραμα, μπραβο στα παιδια που το εκανα πραξη κ δεν εμειναν στα λογια (οπως κανουμε τωρα εμεις εδω). Πραγματικα τους ζηλευω. |
#55
|
|||
|
|||
![]()
Αυτό εννοώ. Άσε που πέραν του βάρους, της αισθητικής και των απωλειών, δεν νομίζω να χωράνε κι όλας
|
#56
|
|||
|
|||
![]()
...το να συμπιεζεουν αερα παιρνοντας κινηση απ τον στροφαλο δεν ειναι πιο ευκολο και ακομα καλυτερα αξιοποιήσιμο?...γιατι δεν εχουμε δει κατι τετοιο ακομα?
|
#57
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Y.Γ. Πλάκα κανω ![]() |
#58
|
|||
|
|||
![]()
τρελοοοοο σκετη κολαση!!!
|
#59
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#60
|
|||
|
|||
![]()
Τι ειπες τωρα;;;;;;;
Απιστευτο!!! Παμε λιγο στα τεχνικα του θεματος.... Μαλλον μπορει να ειναι αξιοπιστη μια τετοια μετατροπη αρκει να γινει σωστα και να πεσει το αναλογο ρευστο και ζεστο χρημα.... Μπορεις να κανεις μια τετοια μετατροπη με λιγα λεφτα αλλα και με μικρη αποδοση και αξιοπιστια. Παιρνεις τις τουρμπινες,που θελουν ψαξιμο για να επιλεξεις το μεγεθος φτιαχνεις τα downpipes και τις σωληνωσεις των εισαγωγων αερα σε ενα καλο εξατμισα και τα κοτσαρεις πανω... Φυσικα εννοειται πως πρεπει να επεμβεις στον εγκεφαλο και σε καποια περιφεριακα ηλεκτρονικα οπως φυσικα και στα μπεκ καυσιμου για να δωσουμε το εξτρα καυσιμο. Μια τετοια μετατροπη θα εχει περιορισμενη αξιοπιστια αλλα και αποδοση αφου θα πρεπει να κυμανθει σε χαμηλες πιεσεις (μαξ 0,5bar). Για να γινει σωστη δουλεια θα πρεπει να ανοιχτει πληρως το μοτερ,να αντικατασταθουν πιστονια,μπιελες και στροφαλος με σφυριλατα καλης ποιοτητας,να αλλαχθουν οι εκκεντροφοροι,τα μπεκ ψεκασμου,ο εγκεφαλος διαφορα περιφεριακα ηλεκτρονικα εξαρτηματα και φυσικα ο δισκος του για να μπορει να διαχειριστει τις μεγαλυτερες δυναμεις. Απο εκει και περα θα χρειαστουν σιγουρα φλατζες κυλινδροκεφαλων φτιαχτες,μεταλικες με μεγαλυτερο παχος για να ριξουμε την συμπιεση στο 7,5-8 προς 1 (εκτος αν ριξουμε την συμπιεση πχ με πιο κοντες μπιελες ή με "σκαμμενα" πιστονια),πρεπει να φτιαχτουν ολες οι σωληνωσεις εισαγωγης και εξαγωγης απο την αρχη μεχρι το τελος τους,να καταργηθει ή να αντικατασταθει με αγωνιστικο ο καταλυτης και φυσικα να γινει επιλογη της καταλληλης εξατμισης αλλα και διατομης των σωληνων. Μαλλον θα πρεπει να θεωρουμε και δεδομενο πως το ψυγειο λαδιου θα πρεπει να αντικατασταθει και αυτο με μεγαλυτερο αφου τα λαδια θα εχουν να διαχειριστουν μεγαλυτερο φορτο θερμοκρασιων και δεν γνωριζω αν και παλι θα καταφερουμε να εχουμε ενα σωστο επιπεδο θερμοκρασιων λειτουργειας σε οτι αφορα τους κυλινδρους και τις κεφαλες του μοτερ μας. (οι μετατροπες απο ατμοσφαιρικα σε τουρμπο γινονται συνηθος,απ'οσο ξερω,σε υδροψυκτα μοτερ και εκει με ενα μεγαλυτερο ψυγειο νερου γινεται εφικτη η διατηρηση των θερμοκρασιων στο επιπεδο που θελουμε μαζι με αλλαγη θερμοστατη αλλα και βαλβιδας θερμοκρασιας του βεντιλατερ) Αυτα απο μηχανικης αποψης (και μπορει να χρειαζονται και αλλα ομως δεν ειμαι γνωστης τετοιου ειδους μετατροπων οποτε μπορει να μου διαφευγουν καποια ακομα πραγματα πχ ισως χρειαζεται να αλλαχθουν τα γραναζια του κιβωτιου ταχυτητων ωστε να μακρυνει το βημα τους αφου με τετοια επιπεδα δυναμης θα ειναι πολυ κοντο το βημα) Σε επιπεδο ασφαλειας ειναι απολυτος απαραιτητο να αναβαθμιστουν τα φρενα. Για ενα φιλο πιο πανω που αναφερεται στο θεμα των στροφων σιγουρα θελει πολυ περισοτερη προσοχη αφου αν οι τουρμπινες "ανοιξουν" (το σε ποιες στροφες του κινηρα"ανοιγουν"οι τουρμπινες εξαρταται απο το μεγεθος τους αλλα αυτο εχει και αμμεση σχεση με το lagαρισμα που και αυτο εχει σχεση με το μηκος των σωληνωσεων των εισαγωγων αλλα και το μεγεθος των intercoolers)πανω στην στροφη η αποτομη μεταβολη της δυναμης μπορει να προκαλεσει δυσαρεστες εκπληξεις ενω οταν κλεινουμε το γκαζι πριν απο μια στροφη υπαρχουν βαλβιδες ανακουφισης (σκαστρες-externals) που αναλαμβανουν να σταματησουν να στελνουν πιεση στο κυκλωμα εισαγωγης και ουσιαστικα μετατρεπουν προσωρινα ξανα το μοτερ σε ατμοσφαιρικο. Θα επαναλαβω πως δεν εχω ασχοληθει καθολου με τετοιου ειδους μετατροπες σε κανενος ειδος οχημα και οσα αναφερω ειναι καθαρα σε θεωρητικο επιπεδο. Παντως οταν καποια στιγμη (ελπιζω σε πολλα χρονια και χιλιομετρα απο τωρα...) χρειαστει να ανοιξω το μοτερ της μαυρουλας μου ισως μπω στον πειρασμο να πειραματιστω με κατι τετοιο και με την προυποθεση φυσικα πως θα εχω αντικαταστησει με καποιο αλλο οχημα για τις βασικες μετακινησεις μου) ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
OPEL INSIGNIA 1600 TURBO 180PS | evanslam | Πωλήσεις γενικώς | 3 | 01-02-2011 10:20 |
Turbo από τη Ferrari | essel | Αυτοκίνητο | 3 | 15-11-2009 23:06 |
Ανάκληση μοτοσικλετών BMW R1200GS και R1200GS Adventure | mariosich | Διάφορα | 7 | 06-10-2009 00:57 |
Turbo & intercooler εξελίσσει η Yamaha | arisxios | Άλλες εταιρίες | 3 | 23-08-2009 13:14 |
Turbo-X SL01 Ηλιακός Φορτιστής | KostasGS | Πλοήγηση - Hardware και Software | 2 | 27-12-2008 22:57 |