![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#31
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Στα αυτοκινητα τουλαχιστον οταν μπαινει τουρμπινα χωρις να μειωθει η συμπιεση σε αυτες τις πιεσεις παιζουν.....τωρα για την περιπτωση μας δεν γνωριζω....(μην ξεχναμε και την βασικη διαφορα οτι τα αμαξια ειναι κυριος υρδοψυκτα σε σχεση με'μας που ειμαστε αεροψυκτοι) |
#32
|
|||
|
|||
![]()
Δεν είναι δα και τπτ φοβερό να ρίξεις τη συμπίεση... με μιά παχύτερη φλάντζα γίνεται.
|
#33
|
|||
|
|||
![]()
0,5-0,7 είναι πολυ πίεση κ θα λαγκαρει πολυ ο κινητήρας. Δεν θα οδηγιεται έτσι.
Πιστεύω ότι στο 0,3-0,5 μάξιμουμ να δουλεύει. Προφανώς για αυτο κ να μην ρίχνουν τη συμπίεση αλλα ούτε κ να αλλάζουν σωθηκα. Πληροφοριακά, tdm900 turbo με 2αρα μικρή κ στενό μαντεμι φυσάει στα 0,4 κ παράγει 100-110 άλογα ρόδα χωρίς άνοιγμα μοτέρ κ χωρίς ιδιαίτερο λαγκ. Η συμπίεση χρειάζεται στις τουρμπο μοτο. Δεν είναι όπως τα αυτοκίνητα. Μέσω τις συμπίεσης επιτυγχάνεται η ατμοσφαιρική δύναμη χαμηλά εώς ότου μπει ο κονητηρας στο ωφέλιμο πεδίο στροφών της τουρμπινας χωρίς να υπάρχει λαγκ. Επίσης, τα περισσότερα τουρμπο αυτοκίνητα έχουν κοφτη κοντα στις 6000 (υπάρχουν βέβαια κ εξαιρέσεις) πράγμα που σημαίνει ότι αν βάλουμε μια σχετικά μικρή τουρμπινα αυτοκινήτου σε μια μηχανη μεσαίου κυβισμού τότε το πιο πιθανό είναι να μην επαρκεί η παροχή της μετα τις 6500-7000 κ να ξεφουσκωνει. Δεν είναι τυχαίο πως ένα ταπεινό 900Άρη tdm μπορει κ σηκωνει ένα σωρό τουρμπινες απο το group vag ενω αν του βάλεις καμία μικρη απο fiat UNO ας πουμε, είναι ψοφιο μετα τις μεσαίες. |
#34
|
|||
|
|||
![]()
ΚΑΛΑ ΠΑΜΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ
|
#35
|
|||
|
|||
![]()
Δεν το πιστεύω...στο τέλος θα γίνει του τουρμπο
![]() Που είχα διαβάσει ένα ποστ παλιά, από άτομο που το είχε το θέμα τούρμπο??? εδώ?? ![]() ![]() είχε προτείνει να ασχοληθεί για τουρμπισμα GS ![]() |
#36
|
|||
|
|||
![]()
Πριν πολλά χρόνια είδα σε φανάρι ένα 1150 να ξεκινάει σπινάροντας και σφυρίζοντας, αλλά φαντάστηκα πώς είναι η ιδέα μου. μέχρι σήμερα μου έχει μείνει αξέχαστο αλλά τίποτα δεν αποκλείεται.
![]() Λογικά θα μαμάει το εγχείρημα |
#37
|
|||
|
|||
![]()
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ
Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ![]() |
#38
|
|||
|
|||
![]()
Ο τύπος μου έστειλε ένα λινκ για να δω φωτογραφίες στο facebook καθώς κ την σελίδα τους.
Δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο τις ίδιες φωτο που έχουν παίξει ήδη εδω στο φόρουμ. Λεπτομέρειες δε δίνει. Βασικά δε με νοιαζουν κιόλας. Θέλω να μάθω ποιες τουρμπινες χρησιμοποιούν κ τι ακριβώς κάνουν με την χαρτογράφηση του κινητήρα. Πάω στοίχημα ότι ο εργοστασιακος εγκέφαλος διαχειρίζεται το "πότε" ανοίγουν τα μπεκ κ ο παραλληλος για "πόσο" θα ανοίγουν. Ο τρίτος λαμδα μάλλον αυτο κάνει. Υποθέτω πως διαβάζει την διαφορα που προκύπτει μετα την τοποθέτηση του κιτ κ τριμαρει ανάλογα μέσω κάποιου closed loop κυκλώματος. Πιστεύω ότι ο ιταλός δε τα λέει όλα. Κάτι κρύβει. Δε γίνεται να αλλάζει την χαρτογράφηση με παράλληλο κ να περνει σήμα απο γωνία πεταλούδας (ποσοστό ανοίγματος γκαζιου) απο τη στιγμη που δουλεύει υπερπιεση. Map sensor 5βολτος μου μυρίζει εμένα. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ: Μετρήσαμε τις συσκευές που συνήθως χρησιμοποιούμε σε μια ημέρα | MARK | Υγεία | 2 | 09-03-2011 18:09 |
Να ξεκινήσουμε το '11 με καφέ; και πριν βγει η εβδομάδα το γυρνάμε στα κοκορέτσια; | nikos-x | Συναντήσεις - Εκδηλώσεις (Μόνο επίσημες συναντήσεις) | 22 | 07-01-2011 16:55 |
TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα.. | hercu | Τεχνικά θέματα διάφορα | 66 | 07-01-2010 13:59 |
Αλλαγή χρώματος...ΟΧΙ με το συνηθισμένο βάψιμο άλλα με μεμβράνες... | xurxes | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 17 | 25-12-2009 12:50 |
Έρευνες: “Γεννηθήκαμε για να πιστεύουμε στον Θεό” | skippybi | Κόσμος | 1 | 16-09-2009 00:23 |