![]() |
|
|||||||
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Εσυ μεγαλε κοκκαλωσε το πισω και το μπροστα φρενο και βοηθεια σου.
Μην ξεχνας οτι το κατεβασμα αφορα την δεξια μερια των οργανων της μηχανης. Συμπλεκτης, μοχλος=δεξια. Με το αριστερα χερακι και στην περιπτωση που εχεις συνδιασμενα φρενα με abs πατα τα οσο θες. Για δοκιμη σε παρακαλω κανε και το εξης. Σε αδειο δρομο με 100χλμ προσπαθησε να φρεναρεις αποτομα. 1,χρησημοποιωντας και τα 2 φρενα 2,>> >> μονο το μπροστα εαν εχεις συνδιασμενα 3,>> >> κατεβαζωντας ταχυτητα και πατωντας τα δυο φρενα 4,>> >> με νεκρα η' πατημενο συμπλεκτη και δυο φρενα. δες τοτε την διαφορα συμπεριφορας της μηχανης. Δεν μπορω να διαφωνησω με τον ellie ειδικα οταν το πρωτο πραγμα που σκεφτομαι σε κατασταση αναγκης/πανικου ειναι το που θα βρω διεξοδο και ΟΧΙ πως θα σταματησω πριν το εμποδιο. Το αποτομο τσιμπημα του πισω φρενου σε περιπτωση συμβατικων φρενων θα προκαλεσει ολισθηση στον πισω τροχο. Ο ΜΝΟΣ λογος το τονιζω ξανα ο ΜΟΝΟΣ λογος για τετοια χρηση ειναι μονο σε περιπτωση που ειμαι δικαβαλος και αυτο για να μην μετατοπισω πολυ βαρος μπροστα στο τιμονι. Αν και παλι δεν χρειαζεται γιατι το duelever δεν βυθιζεται πολυ. το παρον θρεντ βεβαια αφορα τις ιδανικες συνθηκες-ικανοτητες. Απο κει και περα ο καθενας φρεναρει οπως αισθανεται σιγουρος αλλα εαν μιλαμε για το ιδανικο............ |
|
|