GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > Εξοπλισμός αναβάτη > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #10  
Παλιό 09-01-2012, 00:55
D_Artagian Ο/Η D_Artagian βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Patra
Μoto: R 1200 GS LC 2013
Μηνύματα: 630
Προεπιλογή Απάντηση: Interphone F4 , F5 , F3 vs Midland BT1 , BT2 , BT Next

Τέλεια ! Αυτά κάνουν το θέμα ενδιαφέρον

Σχετικά με την F5 , και τα ακουστικά, αν θέλεις υπάρχουν και slim ακουστικά για να μπουν σε κράνη που δεν έχουν υποδοχές (πιο μεγάλα σε διάμετρο, πιο λεπτά όμως) .

όσον αφορά το FM , έχει να κάνει με τη σειρά που ζευγαρώνεις.
ΠΧ , εγω έχω τη μονάδα 1 , και ο συνεπιβάτης τη μονάδα 2.
Έχουμε συνδεθεί, μιλάμε, και ο 2 αποφασίζει να βγεί και να ακούσει FM. Πατάει το κεντρικό πλήρκτο, αποσυνδέεται και μπαίνει να ακούσει FM. Εαν εγώ (όπου πάνω μου έχει συνδεθεί η μονάδα 2) πατήσω το κεντρικό πλήκτρο , κόβεται το FM από τον 2 , μιλάμε , και όταν τελειώσουμε, εφόσον εγώ (1) ή η άλλη μονάδα (2) πατήσει ξανά το κεντρικό κουμπί , θα γυρίσει στην προηγούμενη λειτουργία.

Κάτι που γίνεται γενικότερα (το αναφέρουν και οι οδηγίες , όπου συντομα θα υπάρχουν και στα Ελληνικά) είναι οτι η μονάδα που θα ανοίξει πρώτη , θα είναι κάτι σαν host. Πάνω της θα συνδεθεί η άλλη μονάδα. Γι'αυτό το λόγο και στις οδηγίες αναφέρει ο η συσκευή στην οποία είναι συνδεδεμένη η 2η συσκευή, θα έχει λίγο λιγότερη αυτονομία.

Σχετικά με το θέμα των ακουστικών, είναι πολύ σημαντικό και πρωταρχικού ρόλου (όχι μόνο στις interphone, αλλά και σε όλες, αλλα στις Interphone ακόμα πιο πολύ καθώς τα ακουστικά είναι μικρότερα) να πάει ακριβώς ή περίπου ακριβώς (1 εκ +- από το κέντρο του αυτιού μας) για να έχουμε maximun απόδοση.

Σήμερα που έκανα ενα τεστ, πήγαμε έως 140 χλμ με την χαμηλή ζελατίνα σε 1200 GS , και ούτε σκέφτηκα να παω την ένταση στο maximum.

Κάτι τελευταίο που το κατάλαβα σήμερα, είναι επίσης το γεγονός οτι το φίλτρο που έχει για να κόβει τον αέρα κάνει φοβερή δουλειά , καθώς όντας συνδεδεμένοι, και με αέρα να μπαίνει στο κράνος , δεν άκουγα τη βοή του , παρά μόνο ησυχία όταν φυσικά δεν μιλούσαμε

Αν θέλετε, ειδικά για το θέμα του Inteprphone, μπορώ να κάνω videάκι
Reply With Quote
 

Tags
interphone, midland, review


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Πωλείται Interphone F4 georgios Πωλήσεις GPS & ενδοσυνεννοήσεων 31 10-05-2012 16:51
Ενποεπικοινωνια Interphone f4.. nikleve Διάφορα 7 17-11-2011 10:55
motorcycle-bluetooth-interphone-headsets bagelis Διάφορα 2 22-10-2011 19:27
2-BT-interphone-bluetooth-motorcycle-helmet-intercom MARK Πωλήσεις GPS & ενδοσυνεννοήσεων 11 24-08-2011 00:31
Interphone ενδοσυνεννόηση κράνους !! CPretenteriS Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 6 07-02-2011 17:14


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:23.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!