
12-08-2009, 10:55
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT -
R 1200 GS Adventure -
KTM 640 Adventure -
beverly 500 ie
|
|
Απάντηση: Midland ΒΤ2 πρόβλημα...
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από edmark
Λοιπον σας καταθετω και εγω την εμπειρια μου, εχω το BT2 απο την αγορα την ομαδικη και μπηκε σχετικα δυσκολο στο BMW AIRFLOW κρανος μου, με καθημερινη χρηση και βαλε βγαλε και μεσα εξω πισω-βαλιτσο και βαλε αγκονα, ακουμπα τραπεζι καναπε-κτλ εχει αντεξει σχετικα καλα, εαν εξαιρεσεις το γεγονος οτι τα ηχεια ξεκολλανε απο το εσωτερικο του κρανος, λογου ιδρωτα-γυαλια ηλιου-βαλε βγαλε 30-40 φορες την ημερα? αυτο το ελυσα με θερμοκολλα, οκ μεχρι εδω τωρα ως προς το " χανεται ο ηχος" αυτο οφειλεται στο ακρο-βισμα που μπαινει στο δεκτη αυτη η φιξαρισμενη γωνια του βισματος πολλες φορες οταν βαζω το κρανος στην βαλιτσα πισω ζουπιεται/λυγιζει απο το καπακι τις βαλιτσας οταν το κλεινω (λογου ανερπακης χορου βαλιτσας) εδω θελει μονο λιγο λεπτο χειρισμος ετσι ωστε να μην κοπουν τα καλωδια εσωτερικα οπως αναφερει ο φιλος παραπανω, το επαθα με το BT Single την πρωτη εβδομαδα που το ειχα και ο φιλος Γ.Σαββιδης μου τα αλλαξε με καινουργια επιτοπου...κατ'εμε το BT γενικοτερα εχει ευκολο ζευγαρωμα, αριστο ηχο, ευκολη χρηση, αλλα υστερει σε πιοτητα σχεδιασμου και δεν εχουν προσεξει το βισμα τις βασης η οποια θα αντεχε για παντα εαν ηταν αλλιως η συνδεσιμοτητα του...κατ'αλλα ειναι ενα καλο πακετακι 
|
Και έλεγα ότι ήμουν ο μοναδικός παλαβός που το έβαλε στο AIRFLOW!
|