![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Για το πλαϊνό σταντ,
οι απόψεις διίστανται ... Κάποιοι λένε, αν δεν το "ήθελε" η "μαμά", δεν θα τόβαζε .... ![]() Επίσης δεν γράφεται στο manual, η αποφυγή του πλαϊνού σταντ ... Η άλλη "πλευρά" λέει ... Επειδή ο Boxer, είναι κινητήρας αερόψυκτος - ΕΛΑΙΟΨΥΚΤΟΣ, είναι προτιμότερη η χρήση του κεντρικού σταντ. Και αυτό γιατί, όταν μετά από χρήση, αφήσεις την μοτό στο "νύχι", τα λάδια, στραγγίζουν απ' την αριστερή πλευρά του μοτέρ, αφήνοντας τον δεξιό κύλινδρο, με λίγα λάδια, με αποτέλεσμα την ελλιπή ψύξη του .... Όταν πάλι ξεκινάς με παγωμένο το μοτέρ, κ την μοτό στο "νύχι" πάλι υπάρχει ελλιπής ποσότητα λαδιού στον δεξί κύλινδρο, μέχρι να στείλει η τρόμπα (σχεδόν άμεσα βέβαια) λάδι παντού ... Και η τελευταία θεωρία είναι ότι, όταν μένει για πολλές ώρες στο νύχι η μοτό, αυξάνεται η κατανάλωση λαδιού ... Σ' αυτό δίνεται η εξήγηση: Επειδή όπως είπαμε, η μοτό είναι αερόψυκτη - ελαιόψυκτη, τα ελατήρια των εμβόλων, έχουν μεγαλύτερες "ανοχές" με το κύλινδρο, για να "ανέχονται" τις μεγάλες αυξομειώσεις θερμοκρασίας ... Όταν λοιπόν η μοτό γέρνει, επειδή μαζεύεται αρκετό λάδι αριστερά, μια μικρή ποσότητα, περνάει απ' τα ελατήρια κι έτσι έχουμε την μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού .... Και η προσωπική μου εμπειρία. Όταν αγόρασα την μοτό, ρώτησα τί πρέπει να προσέχω για να μην έχω/αποφύγω τα προβλήματα. Η απάντηση που πήρα απ' τον αρχιμηχανικό του εξουσιοδοτημένου, που μου παρέδιδε την μοτό ήταν: Μην σε φοβίζει τίποτα. Παίρνεις ένα πολύ καλό κ αξιόπιστο μηχανάκι. Το μόνο που πρέπει να θυμάσαι είναι: ΠΑΝΤΑ στο ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ !!! Και όπως καταλαβαίνεις, σε μια GS και σε δύο Adventure, ακολουθώ πιστά την συμβουλή !!! Θα ακούσεις βέβαια, ότι πολλοί, δεν την έχουν βάλει ΠΟΤΕ στο κεντρικό σταντ. Μόνο στο "νύχι" ..... ![]() Τί να πω ;;;; Η ιστορία θα δείξει ..... ![]() ![]() ![]() .
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Συμφωνώ απόλυτα μα τον Νίκο................... ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Μάλιστα.
Άραγε υπερασπιστές του νυχιού να υπάρχουν εδω μέσα ? Πάντως, πάντα μου έκανε εντύπωση που έβλεπα όλες τις bmw στημένες στο διπλό και όλες τις άλλες μηχανές στο μονό. Και νόμιζα οτι οι bmwδάκηδες το κάνουν για φιγούρα. (Δεν είχα ποτέ bmw.Τώρα πήρα την πρώτη). Ευχαριστώ παιδιά. Και μένα, ο μηχανικός που την πήρα, μου είπε στο διπλό αλλά δεν ήξερα πόσο αναγκαίο είναι. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Οι Δύο Λύκοι...... | danaos | Διάφορα | 17 | 20-08-2009 20:47 |
Δύο GSA1200 και ένα GS1200 Τέμπη | fidemporas | Γενικά - Αναβάτης | 5 | 29-07-2009 11:58 |