![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Ισως τελικα και να ειναι καταληλη μηχανη για ταξιδια.
Και εξηγουμαι : - Ειναι τρομερα αξιοπιστη - Ειναι πολυ πιο ελαφρια και ευελικτη απο τα θηρια (ADV) - Εχει την απαιτουμενη δυναμη και ροπη - Παει καλιτερα και ευκολοτερα στο χωμα - Με το μονοσελο εχει αφθονους χωρους Θα μου πειτε τωρα, δεν εχει ΑΒS, 110 αλογα, αντι-σπιν,καλη προστασια απο τον αερα και η σελα δεν ειναι σαν πολυθρονα. Ε τι να κανουμε, αναλογως τι θελει ο καθενας!!! Ελπιζω να μη παρεξηγηθω εκθετω προσωπικη αποψη. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ταξιδέψαμε πρόπερσι με ένα το ίδιο {το είχε ο αδερφός μου}βάγια καλντα μέχρι την Καλαμπάκα το κάναμε σερί με μια στάση για βενζίνα εξω από την Λαμία ,όταν τον ρώτησα πως πάει μου απαντάει δεν κατάλαβα τπτ και παρόλο που η μηχανή είναι 91 μοντέλο .το μόνο που του έκανε πάνω από τα 140 χιλιόμετρα άρχιζε να ψαλιδίζει και αυτό γιατί δεν είχε πίσω φορτίο, μόλις μετέφερε λίγο το σώμα του πίσω σταματούσε και πήγαινε καντήλι!!!
![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
δεν αντιλέγω σε αυτο που λες μπορεί άπλα όταν έκανε λίγο ποιο πίσω σταματούσε τα παντα και οσο και να τις έδινες ηταν τέλεια ταξιδεύαμε κάποια στιγμή και είχαμε 170 και ερχόταν σαν αρχόντισσα!!!!!
![]() ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Είχα τό ιδιο θέμα σέ ενα ταξίδι Ιταλία. Αναγκάστηκα νά "κρύβομαι" στήν κυριολεξία πίσω από ενα 1100 γιά να μήν με χτυπάει ο αέρας , μόλις ξεμυτούσα από το slipstream το μπροστινό "χόρευε" . Μόλις γύρισα Ελλάδα αλλαξα σέ χαμηλό φτερό. Case solved ! |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Είσαι πάνω στην καψούρα και είναι σεβαστή η άποψή σου! ![]() Αν κάνεις κάποιο ταξιδάκι με κάποιο από τα θηρία που λες θα καταλάβεις όμως ότι δεν υπάρχει κάτι πιο ξεκούραστο και είναι πραγματικά πιο αξιόπιστα από οποιοδήποτε προηγούμενο μοντέλο έχει βγάλει ποτέ η BMW, γι αυτό και τα έβγαλε εξάλλου. Με μια GS του 2012 γυρνάς όλη την Ευρώπη τόσο ξεκούραστα και γρήγορα που δεν καταλαβαίνεις πότε το έκανες, χωρίς να χρειαστεί να ανοίξεις καθόλου τη σέλα για να βγάλεις έστω και ένα εργαλείο από κάτω της. Παρόλα αυτά και γω προτιμώ να "ταλαιπωρούμαι" με μηχανάκια που είναι μεγαλύτερα από μένα στην ηλικία σαν κι αυτό που βλέπεις πάνω δεξιά και είμαι μονίμως με ένα χαμόγελο στο πρόσωπο όταν τα ταξιδεύω... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
PARIS DAKAR 2012 | geopoumid | Αγώνες | 45 | 16-01-2012 15:57 |
βολτα με r100gs-paris dakar 21-6-2010 | commander | Διάφορα | 17 | 06-07-2010 09:43 |
ΠΩΛΕΊΤΑΙ BMW R100GS PARIS DAKAR | MIHALIS TZIMAS | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 25 | 05-06-2010 11:29 |
F 650 Gs (Paris-Dakar Replika) | Vasilis | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 4 | 02-03-2010 16:08 |
BMW R80 G/S Paris Dakar | kostasvar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 9 | 08-08-2009 01:09 |