GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 28-02-2012, 23:54
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Εδώ είναι που διαφωνώ με τους "ορκισμένους" BMWδακηδες......
Δε βλέπω την αντιγραφή της Triumph, πουθενά!!!!
3κύλινδρο σε σειρά μοτέρ, απέναντι σε 2κίλυνδρο μπόξερ
Κλασσικές λύσεις στην ανάρτηση, απέναντι σε paralever-telelever
Προηγμένο σύστημα διαχείρησης καυσίμου και ηλεκτρονικών με ride by wire κλπ.
Διαφορετική στήριξη του άξονα και άλλη γενικώς κατασκευή.
Χρήση πλαισίου , αντί στήριξης των πάντων πάνω στο μοτέρ.
Τώρα επειδή επέλεξε άξονα για μετάδοση, αντί αλυσίδας, εμφανές υποπλαίσιο, και ρύγχος, δεν νομίζω ότι μιλάμε για αντιγραφή. Η υιοθέτηση πετυχημένων λύσεων και από άλλους, κρατάει χρόνια (και το Gs το ρύγχος δεν το "γέννησε".... DR Big το έλεγαν!!!!)

Δε μ' αρέσει να ευλογάω τα γένια μου, γενικώς....
Καβαλάω μια υπέροχη μοτοσυκλέτα, το best seller της κατηγορίας, την καλύτερη ίσως (κατ' εμε΄η πλέον ολοκληρωμένη σήμερα) κ.ο.κ.
Μέχρι εκεί όμως!
Δεν είναι "στο πουθενά" οι υπόλοιποι!
Στην τελική, αφήστε να δούμε τι θα πούνε και οι πωλήσεις της, όταν με το καλό μας έρθει.
Δεδομένων των οικονομικών συνθηκών, το 800XC δεν έχει πάει άσχημα. Και μηχανάρα είναι και μέχρι τώρα (είναι πολύ νωρίς βέβαια...) δεν έχουν ακουστεί θέματα αξιοπιστίας.

Τονίζω ότι είμαι καμμένος από την αξιοπιστία του 1050, αλλά δε θα βάλω παρωπίδες γι αυτό! Όλα φτιάχνουν, ή χαλάνε....

Last edited by forester; 28-02-2012 at 23:55.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 29-02-2012, 00:14
jmar Ο/Η jmar βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ
Μoto: R 1200 GS '09
Μηνύματα: 4,932
Προεπιλογή Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Εδώ είναι που διαφωνώ με τους "ορκισμένους" BMWδακηδες......
Δε βλέπω την αντιγραφή της Triumph, πουθενά!!!!
3κύλινδρο σε σειρά μοτέρ, απέναντι σε 2κίλυνδρο μπόξερ
Κλασσικές λύσεις στην ανάρτηση, απέναντι σε paralever-telelever
Προηγμένο σύστημα διαχείρησης καυσίμου και ηλεκτρονικών με ride by wire κλπ.
Διαφορετική στήριξη του άξονα και άλλη γενικώς κατασκευή.
Χρήση πλαισίου , αντί στήριξης των πάντων πάνω στο μοτέρ.
Τώρα επειδή επέλεξε άξονα για μετάδοση, αντί αλυσίδας, εμφανές υποπλαίσιο, και ρύγχος, δεν νομίζω ότι μιλάμε για αντιγραφή. Η υιοθέτηση πετυχημένων λύσεων και από άλλους, κρατάει χρόνια (και το Gs το ρύγχος δεν το "γέννησε".... DR Big το έλεγαν!!!!)

Δε μ' αρέσει να ευλογάω τα γένια μου, γενικώς....
Καβαλάω μια υπέροχη μοτοσυκλέτα, το best seller της κατηγορίας, την καλύτερη ίσως (κατ' εμε΄η πλέον ολοκληρωμένη σήμερα) κ.ο.κ.
Μέχρι εκεί όμως!
Δεν είναι "στο πουθενά" οι υπόλοιποι!
Στην τελική, αφήστε να δούμε τι θα πούνε και οι πωλήσεις της, όταν με το καλό μας έρθει.
Δεδομένων των οικονομικών συνθηκών, το 800XC δεν έχει πάει άσχημα. Και μηχανάρα είναι και μέχρι τώρα (είναι πολύ νωρίς βέβαια...) δεν έχουν ακουστεί θέματα αξιοπιστίας.

Τονίζω ότι είμαι καμμένος από την αξιοπιστία του 1050, αλλά δε θα βάλω παρωπίδες γι αυτό! Όλα φτιάχνουν, ή χαλάνε....
Δεν ειμαστε ορκισμενοι αλλα βρε φιλαρακι αμα δεις και το 800 και το 1200 της triumph ειναι ολοιδια (εμφανισιακα παντα μιλαω) με το 800 και το 1200 της ΒΜW!! Και μη μου πεις οχι!! δεν εννοω μηχανικα η με λεπτομερειες αναρτησης αλλα καθαρα εμφανισιακα (πλαισιο φωτα ζελατινα οργανα σελα τιμονι) ενω πχ το tenere , το crosstourer, το multistrada, το versys εχουν δικια τους φιλοσοφια σχεδιασης

Last edited by jmar; 29-02-2012 at 00:16.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 29-02-2012, 00:44
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jmar Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ειμαστε ορκισμενοι αλλα βρε φιλαρακι αμα δεις και το 800 και το 1200 της triumph ειναι ολοιδια (εμφανισιακα παντα μιλαω) με το 800 και το 1200 της ΒΜW!! Και μη μου πεις οχι!! δεν εννοω μηχανικα η με λεπτομερειες αναρτησης αλλα καθαρα εμφανισιακα (πλαισιο φωτα ζελατινα οργανα σελα τιμονι) ενω πχ το tenere , το crosstourer, το multistrada, το versys εχουν δικια τους φιλοσοφια σχεδιασης
Οι ομοιότητες σε κάποιες λεπτομέρειες μπορεί να υπάρχουν. Αν δεις καλύτερα αυτά που λες ότι μοιάζουν θα διαπιστώσεις πόσο διαφορετικά είναι. Πέραν τούτου, που είναι και υποκειμενικό εξάλλου, η έλλειψη φαντασίας ή εμπνευσμένης σχεδίασης δεν είναι και αμάρτημα, όταν πρόκειται για ένα -κατά τα λοιπά- ομοιογενές και ολοκληρωμένο σύνολο.

Τα υπόλοιπα μηχανάκια που αναφέρεις έχουν τελείως άλλες διαστάσεις. Είτε πολύ μακρύτερα και βαρύτερα είναι, είτε μικρότερα και ελαφρύτερα. Όλα δε, είναι ασφαλτερά 1000%!!!!! Άλλα πιο τουριστικά και άλλα σπορ κατασκευές με μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις.
Επίσης, όλα όσα αναφέρεις, έχουν σχολιαστεί διεξοδικά και οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι δεν παίζουν στην κατηγορία του GS.
Το μόνο που έχει ίδιο προσανατολισμό και το δηλώνουν απερίφραστα και οι δημιουργοί του, είναι το Explorer.

Δεν μπορώ να μη συμφωνήσω ότι η Triumph θέλησε να οικειοποιηθεί λεπτομέρειες από τα "αντίπαλα" BMW. Ούτε και η ίδια έχει πρόβλημα με αυτό. Δεδομένου ότι έχει φτιάξει πανέμορφα και πρωτότυπα μηχανάκια (Tiger 1050, Speed Triple, Daytona), εκτιμώ ότι το έκανε επείτηδες! Το λέει κιόλας!
Πέραν της εμφάνισης όμως, δεν υπάρχουν ομοιότητες! Μόνο διαφορές!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 29-02-2012, 02:14
Bedouin Ο/Η Bedouin βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: ΓΛΥΦΑΔΑ
Μηνύματα: 171
Προεπιλογή Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δεις καλύτερα αυτά που λες ότι μοιάζουν θα διαπιστώσεις πόσο διαφορετικά είναι.
+1
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως! tman Άλλες εταιρίες 455 12-07-2012 13:05
triumph tiger 1200 crazy artist Άλλες εταιρίες 31 13-05-2012 15:45
Triumph Tiger 800 XC vs BMW F 800 GS black_hawk Γενικά - Μοτοσυκλέτα 16 15-09-2011 10:25
Triumph Tiger 800 ADV christosms Άλλες εταιρίες 88 01-02-2011 20:39
Triumph Tiger 800 με πόσο; gsmaniac Άλλες εταιρίες 12 17-11-2010 10:05


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:57.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!