![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Εδώ είναι που διαφωνώ με τους "ορκισμένους" BMWδακηδες......
Δε βλέπω την αντιγραφή της Triumph, πουθενά!!!! 3κύλινδρο σε σειρά μοτέρ, απέναντι σε 2κίλυνδρο μπόξερ Κλασσικές λύσεις στην ανάρτηση, απέναντι σε paralever-telelever Προηγμένο σύστημα διαχείρησης καυσίμου και ηλεκτρονικών με ride by wire κλπ. Διαφορετική στήριξη του άξονα και άλλη γενικώς κατασκευή. Χρήση πλαισίου , αντί στήριξης των πάντων πάνω στο μοτέρ. Τώρα επειδή επέλεξε άξονα για μετάδοση, αντί αλυσίδας, εμφανές υποπλαίσιο, και ρύγχος, δεν νομίζω ότι μιλάμε για αντιγραφή. Η υιοθέτηση πετυχημένων λύσεων και από άλλους, κρατάει χρόνια (και το Gs το ρύγχος δεν το "γέννησε".... DR Big το έλεγαν!!!!) Δε μ' αρέσει να ευλογάω τα γένια μου, γενικώς.... Καβαλάω μια υπέροχη μοτοσυκλέτα, το best seller της κατηγορίας, την καλύτερη ίσως (κατ' εμε΄η πλέον ολοκληρωμένη σήμερα) κ.ο.κ. Μέχρι εκεί όμως! Δεν είναι "στο πουθενά" οι υπόλοιποι! Στην τελική, αφήστε να δούμε τι θα πούνε και οι πωλήσεις της, όταν με το καλό μας έρθει. Δεδομένων των οικονομικών συνθηκών, το 800XC δεν έχει πάει άσχημα. Και μηχανάρα είναι και μέχρι τώρα (είναι πολύ νωρίς βέβαια...) δεν έχουν ακουστεί θέματα αξιοπιστίας. Τονίζω ότι είμαι καμμένος από την αξιοπιστία του 1050, αλλά δε θα βάλω παρωπίδες γι αυτό! Όλα φτιάχνουν, ή χαλάνε.... Last edited by forester; 28-02-2012 at 23:55. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Last edited by jmar; 29-02-2012 at 00:16. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Τα υπόλοιπα μηχανάκια που αναφέρεις έχουν τελείως άλλες διαστάσεις. Είτε πολύ μακρύτερα και βαρύτερα είναι, είτε μικρότερα και ελαφρύτερα. Όλα δε, είναι ασφαλτερά 1000%!!!!! Άλλα πιο τουριστικά και άλλα σπορ κατασκευές με μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις. Επίσης, όλα όσα αναφέρεις, έχουν σχολιαστεί διεξοδικά και οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι δεν παίζουν στην κατηγορία του GS. Το μόνο που έχει ίδιο προσανατολισμό και το δηλώνουν απερίφραστα και οι δημιουργοί του, είναι το Explorer. Δεν μπορώ να μη συμφωνήσω ότι η Triumph θέλησε να οικειοποιηθεί λεπτομέρειες από τα "αντίπαλα" BMW. Ούτε και η ίδια έχει πρόβλημα με αυτό. Δεδομένου ότι έχει φτιάξει πανέμορφα και πρωτότυπα μηχανάκια (Tiger 1050, Speed Triple, Daytona), εκτιμώ ότι το έκανε επείτηδες! Το λέει κιόλας! Πέραν της εμφάνισης όμως, δεν υπάρχουν ομοιότητες! Μόνο διαφορές! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
+1
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως! | tman | Άλλες εταιρίες | 455 | 12-07-2012 13:05 |
| triumph tiger 1200 | crazy artist | Άλλες εταιρίες | 31 | 13-05-2012 15:45 |
| Triumph Tiger 800 XC vs BMW F 800 GS | black_hawk | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 16 | 15-09-2011 10:25 |
| Triumph Tiger 800 ADV | christosms | Άλλες εταιρίες | 88 | 01-02-2011 20:39 |
| Triumph Tiger 800 με πόσο; | gsmaniac | Άλλες εταιρίες | 12 | 17-11-2010 10:05 |