![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
έχω 2 θέματα... για δύσκολους λύτες.. δώστε βάση.
πρώτο θέμα έχω φώτα xenon. από την πρώτη στιγμή που τα έβαλα, πολλές φορές μετά απο ένα σινιάλο, έσβηναν.. και η μεγάλη και η μικρή.. όσο και να πατούσα τον διακόπτη, τίποτε.. Ελαφρά ενοχλητικό, έως πέρσυ που, σε ένα σκοτεινό κομμάτι του δρόμου της χαλκιδικής, άναψα την μεγάλη για να διαβασω τον δρόμο, και έμεινα χωρίς φώτα... Σκοτάδι, άδειος δρόμος, με 100-120χλμ.. Όλη μου η ζωή πέρασε απο τα μάτια μου, ευτυχώς ήταν ευθεία και ευτυχώς με έκοψε να ανάψω τα αλάρμ, για να μην με πατήσει κανείς από πίσω, είδα την μπαρριέρα στο 1μ και σταμάτησα.. Περιττό να πω, πως η περιοχή ακόμα μυρίζει μέντες, πατάτες, κλπ.. Θεώρησα πως έφταιγε το ρελεδάκι, το άλλαξα, αλλά συνέχιζε να μου το κάνει, με αποτέλεσμα να μην χρησιμοποιώ μεγάλη σκάλα.. Φέτος τα Χριστούγεννα, τάπαιξε το σύστημα και το άλλαξα. Άλλη λάμπα, άλλος πολλαπλασιαστής, άλλος ρελές, κλπ.. Στο ηλεκτρολογείο που μου τα άλλαξαν (τα φώτα, 100 ευρώ χριστουγεννιάτικα) μου είπαν πως είναι απο τον διακόπτη. Το έκανε και εκεί, είτε στο σινιάλο είτε στην εναλλαγή μεγάλης/μικρής σκάλας. Ερώτημα: τι άλλο να δοκιμάσω πριν αλλάξω διακόπτη ; Δεύτερο θέμα Οταν την πήρα, πριν 3 χρόνια περίπου, είχε μόλις περάσει από μια δοκιμασία. Ένας κάγκουρας της οδικής, είχε βάλει ανάποδα τους πόλους, πράγμα που στοίχισε μια πλεξούδα, επισκευή το δυναμό και πάνω απο 1000 ευρώ.. (ευτυχως στον προηγούμενο ιδιοκτήτη). Αγοράζοντας την, με μια ολοκαίνουρια odyssey μπαταρία, διαπίστωσα πως η μπαταρία ξεφόρτιζε εύκολα. Μου λέγανε πως για να αναπληρώσει το ρεύμα της μιζιάς, πρέπει να κάνω 18χλμ, αλλά έλα που το σπίτι-δουλειά είναι μόνον 2... Αναγκαζόμουν να την βάζω σε φορτιστή, μια φορά την εβδομάδα... Κάποια στιγμή, όταν η odyssey εκλεισε 2 χρόνια, την άλλαξα με μιά άλλη, με υγρά, από την λαική της γειτονιάς (άτιμη κρίση, που καιρός για τα 180 ευρά της odyssey). Εδώ και έναν χρόνο, έχω το ίδιο πρόβλημα.. Τον χειμώνα 1-2 φορές τη βδομάδα πρεπει να μπει σε φορτιστή, το καλοκαιρι μιά στις 15.. Βρηκα και μια δεύτερη δουλειά που είναι 15χλμ αλέ-ρετούρ από το σπίτι, όταν πάω εκεί, κρατάει λίγο ρέυμα παραπάνω... Ερώτησις.. λέτε να έχει διαρροή από κάπου; π.χ. συναγερμός; πως το βλέπω αυτό; λέτε να φταίνει ο δυναμός, που δεν παράγει αρκετό ρεύμα για να ταίσει την λαική πλην όμως τίμια μπαταρία; μπορεί να το δει κάποιος αυτό; θα ξαναέβαζα μια odyssey (παίρνοντας καταναλωτικό δάνειο βεβαίως), αλλά φοβάμαι μην την καταστρέψω αν συμβαίνει κάτι απο τα δύο παραπάνω... κανένας ηλεκτρολόγος-μηχανολόγος-πολιτικός-αρχιτέκτων να με διαφωτίσει ; ![]()
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Τα xenon θελουν πολυ ρευμα στην ενεργοποιηση τους, οταν το κυκλωμα δεν βρισκει το ρευμα αυτο, κοβει τη παροχη στο εμπρος φως ή ακομα και στο abs.
Εφοσον ειναι τα xenon καλης ποιοτητας, εστω και Κινεζικα καλης ποιοτητας, θα επρεπε να τα αλλαξει ο εγκαταστατης.... Βαλε το παλιο κυκλωμα στη θεση του με την "αναλογικη" λαμπα και πηγαινε σε εξουσιοδοτημενο να σου εκτιμησουν το καλως εχειν του κυκλωματος. Εφοσον δεν εχεις απωλειες , φταιει η εγκαταστση των xenon, βαλε κατι πιο αξιοπιστο και με εγγυηση. Τα xenon στη μεγαλη σκαλα εκτιμω οτι δεν σε εξυπηρετουν ιδιαιτερα γιατι εκ κατασκευης αργουν να δωσουν πληρη φωτεινοτητα..πως κανεις σινιαλο ??? Η μπαταρια με υγρα δεν ειναι κακη λυση αλλα η φτηνη επιλογη δεν σου δινει ποιοτικες πλακες μολυβδου εντος της μπαταριας. Αυτο σημαινει οτι στη μοτοσυκλετα με τις μεγαλες απαιτησεις αποθηκευσης ρευματος, η δικη σου μπαταρια δυσκολευεται πολυ να ανταπεξελθει...θελει check στα υγρα καθε 3-4 μηνες και συντηρηση ειτε μεσω φορτιστη ειτε μεσω της συχνης χρησης της και σαφως παραπανω απο 2χλμ....... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
ώς προς τα xenon: δεν ξέρω αν είναι καλής ή κακής ποιότητας, στην τελευταία αλλαγή τα χριστούγεννα είδα πως έχει ένα περιεργο σύστημα μάλλον μαγνητικό που τραβάει μέσα την λάμπα για να δώσει την μεγάλη σκάλα...
σινιάλο όταν κάνω, κάνω μια χαρά.. ίσως επειδή είναι η ίδια λάμπα, δεν εχει καθόλου delay.. και οι ηλεκτρολόγοι που το πήγα πρόσφατα, και τα παιδιά στο συνεργείο, συνηγορούν πως ο συναγερμός μου είναι "ενεργοβόρος".. δεν ξέρω απο που να το ξεκινήσω... |
|
#4
|
|||
|
|||
|
στα 1150, ο συναγερμός είναι πράγματι ενεργοβόρος γιατί είναι πάντα ΟΝ όλα του τα χαρακτηριστικά....
εάν δεν κάνεις χιλιόμετρα, να χρησιμοποιείς φορτιστή για τη μπαταρία...όχι μαμά φορτιστή από το μπριζάκι....εφόσον έχεις ανοικτου τύπου μπαταρία, ανοίγεις τις τάπες, συμπληρώνεις υγρά και φορτίζεις....ποτέ φόρτιση με κλειστές τάπες σε τέτοια μπαταρία...αν όμως η μπαταρία σου είναι όπου είναι στο 1150GS, δεν ξέρω πως να το κάνεις πιο εύκολο..... τον τύπο xenon που μου περιγράφεις δεν τον γνωρίζω....ξέρω ότι ρεύμα τραβάει πολύ στην εκκίνηση αλλά με προβληματικό κύκλωμα δύσκολα θα ησυχάσει το κεφάλι σου....... δυστυχώς βέβαια, εάν δεν πληρώσεις δεν μαθαίνεις....προτείνω απενεργοποίηση συναγερμού, επανεγκατάστση της "αναλογικής" λάμπας και προσεκτική/ορθολογική χρήση μιας απλής, μεσαίου κόστους μπαταρίας.....έτσι θα δεις πού σου λείπει (κι άν σου λείπει) το πολυπόθητο ρεύμα......
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
η πρόσβαση στην μπαταρία είναι εξαιρετικά δύσκολη. Ευτυχώς που βγάζει πόλους, στο σώμα του κινητήρα το +, στον αριστερό κύλινδρο το -.
η αληθεια είναι πως έχω να την δω για υγρά εδω και κανέναν χρόνο, από τότε που την έβαλα.. στα φανάρια με μιά λάμπα για μεγάλη-μικρη σκάλα, η λάμπα πυρακτώσεως έχει 2 νήματα, στην ουσία αλλάζοντας την εστιακή απόσταση απο το κάτοπτρο (αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος). Ένα πιο κοντά στον καθρέφτη και ένα πιο μακρυά. από ότι είδα, στις xenon, εχει εναν μηχανισμό που πάει μπρός πίσω την ίδια την λάμπα... |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
εφόσον έχεις τη μπαταρία κάτω από το τεπόζιτο, το θέμα σου είναι η έλλειψη υγρών στη μπαταρία...η θέση της είναι προβληματική λόγω υψηλών θερμοκρασιών που αναπτύσονται, με αποτέλεσμα να βράζουν τα υγρά και να πέφτει συνέχεια η στάθμη τους...όσο λείπουν υγρά, τόσο μειώνεται και η δυνατότητα αποθήκευσης και παροδικά αλλά και δυστυχώς μόνιμα....ο ένας χρόνος που περιγράφεις + συναγερμός + περιορισμένη χρήση, είναι ενδεικτικός της συμπεριφοράς του ηλ. κυκλώματός σου... βγάλε την , γέμισέ την με υγρά, φόρτισέ την και νομίζω ότι το πρόβλημα δεν είναι στα ...xenon..... δεν ξέρω πόσο στοίχισε η "φτηνή" μπαταρία που λες αλλά με 40-50 ευρώ είχα βάλει YUASA ανοικτού τύπου και κράτησε 4+ χρόνια (κάθε 4-5 μήνες check στα υγρά) |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Φίλε μου γιατί λες πως δεν πρέπει να φορτίζουμε τις ανοικτού τύπου μπαταρίες(αυτές με τα υγρά) με κλειστές τις τάπες συμπλήρωσης υγρών;
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
το φαντάζεσαι να τη φορτίζεις κλειστή και το σωληνάκι εκτόνωσης να είναι βουλωμένο από άλατα ή χώματα ???? που θα πάει ο ατμός ????? γι' αυτές τις μπαταρίες, η οδηγία από τους ειδικούς είναι η φόρτιση να γίνεται με ανοικτές τις τάπες...ξέρω όμως ότι στο 1150, η συγκεκριμένη δουλειά είναι βάσανο.......
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]()
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ !!!
Η μπαταρία να είναι μακρυά από το μηχανάκι γιατί οι υδρατμοί και τα σταγονίδια είναι καυστικά και καίνε τα χρώματα ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| R1100R R1150R | Ionlab | Ζήτηση | 3 | 21-03-2011 19:58 |
| R850R Η R1150R | Jefe | Ζήτηση | 5 | 08-02-2010 00:07 |
| Πωλείται R1150R | syan | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 3 | 29-05-2009 15:04 |
| ΖΗΤΗΣΗ: Ζάντες αλουμινίου απο R1150R | RedSpider | Ζήτηση | 5 | 15-05-2009 14:49 |
| ελαστικα για r1150r | Aggelos R | Τεχνικά θέματα διάφορα | 8 | 22-02-2009 12:24 |