![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Οσες μηχανες εχουν αυτο το σκατοαφρολεξακι μεσα στο μαυρο πλαστικο καλυμμα του καθρεπτη της μηχανης, ΝΑ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ!!!
Κραταει παρα πολυ υγρασια και αργει παρα πολυ να στεγνωσει. Ειναι η κυρια αιτια αυτου του φαινομενου ![]() (νομιζω οτι στα μοντελα απο το '08 και μετα, το εχει αφαιρεσει η ιδια η εταιρεια) Last edited by BOXER; 04-03-2012 at 14:29. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αν βγει τι γίνεται? Πως εξασφαλίζεται η μόνωση στο συγκεκριμένο σημείο? |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Μπορεί να φταινε και τα πετραδάκια, αν ηταν μόνο το κακό βάψιμο θα είχαν φουσκώσει και οι ψυκτρες απο κατω.Δική μου γνώμη ειναι οταν σπάσει το βάψιμο, και σαν τη μύτη της βελόνας να ειναι,το νερό που χτυπάει εκει, σε συνδυασμό με τη θερμοκρασία του κινητηρα,σιγά σιγα η ζημιά προχωρεί και φυσικό ειναι να φεύγει φλούδα το βάψιμο.
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
Να γιατί GSforum. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείξατε παιδιά. Όταν θα υπάρξει χρόνος και χώρος θα επιχειρήσω να το επισκευάσω φυσικά και με της ανάλογες φωτογραφίες : Di47:. Ξαναλέω NA γιατί GSforum ευχαριστώ για ακόμα μια φορά
|
#15
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αυτο το "αφρολεξ" Αlex, δεν προστατευει καθολου απο σκονη και βρωμια τον ιμαντα, και αυτο γιατι βρισκεται ακριβως κατω απο αυτον. Πιο σκοπο εξυπηρετει, δεν εχω καταφερει να σκεφτω ακομα... Εγω παντως την ημερα που εβαψα τοπικα τον καθρεπτη της μηχανης μου, την ιδια στιγμη το πεταξα και στα σκουπιδια! Και εδω να αναφερω, οτι οταν το πηρα στα χερια μου και το πιεσα, ειχε μεσα του παρα πολυ υγρασια ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Σιγουρα εξωτερικα, ευθυνονται και οι πετρες που το χτυπουν. Αν τωρα, αυτα τα μικρα "σπασιματα" του χρωματος, συνδιαστουν και με νερο και αλατι ![]() Εσωτερικα ομως, οι πετρες ειναι σιγουρα... αθωες. Στην δικια μου περιπτωση, εξωτερικα ηταν χαρμα οθφαλμων, σε σχεση με το τι... συναντησα κατω απο το καπακι, και συγκεκριμενα κατω απο το βρωμοαφρολεξ. Απο εκει ξεκινησε το φουσκωμα ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ψαχνω να βρω το σπρει που χρησιμοποιησα και εγινε τελειο για να ενημερωσω. Ηταν για ζαντες απο σκουτερ αλλα δε θυμαμαι ποιο. Αν η οξειδωση ειναι προχωρημενη η σωστη λυση την οποια και ακολουθησα εινα βγαλσιμο-στο συνεργειο- τριψιμο και βαψιμο.. |
#18
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
μπροστα καγκελα απο GS 07 | Marcoze | Τεχνικά θέματα διάφορα | 5 | 23-01-2012 21:40 |
Κάγκελο...? | ckk | Διάφορα | 4 | 19-10-2011 23:08 |
Καγκελα | ruf | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 2 | 25-06-2011 16:14 |
αφιερωμενο στους μαγκες και.... στους κουραδομαγκες | Alext | Χιούμορ | 13 | 06-06-2009 00:54 |