GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 28-08-2009, 14:01
arisxios Ο/Η arisxios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
J. Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: R1200GS ADV
Μηνύματα: 2,718
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολυ λογος για το τίποτα με αυτην την 100αρα αμολυβδη που δεν εχει σημασια ποια εταρεια την πουλάει!!!
Το θεμα ειναι το κερδος διότι απο την 95αρα βγάζουν ενα 10% απ[ο την τιμη διυλιστηριου ενος απο την 100αρα....οσο θελουν!!

Ας αρχισουμε απο τα οκτανια, τι διαφορα θα κανει μια βενζινη 100 οκτανίων σε εναν κινητήρα που ειναι σχεδιασμενος να καιει καυσιμο 95 οκτανίων? Απαντηση: ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!! Γιατί? Διότι ο βαθμος RON ( Research Octane Number=οκτανιο) δείχνει το βαθμό αντικρουστικής ικανότητας μιας βενζίνης! Tι ειναι αυτη η ‘’αντικρουστικη ικανοτητα’’? ειναι η ικανοτητα της βενζινης να αναφλέγεται χωρις να ακουγονται τα γνωστα ‘’πειράκια’’!! Και απο τι εξαρτάται αν θα ακουστουν τα πειράκια ¨η οχι? ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΚΑΥΣΗΣ, ΤΗΝ ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ Της ΒΕΝΖΙΝΗς!!! Διότι, εναs συμβατικός κινητηρας με συμπιεση 10:1 και πανω και αναφλεξη ηλεκτρονικη ¨η με πλατινες απατει 100αρα βενζινη διότι η υψηλη συμπίεση του με χρηση χαμηλότερου οκτανιακου βαθμου θα προκαλουσε.....πειράκια! Γιαυτο και τότε την παλια εκεινη εποχη ειχαν εξελιχθει τοσο πολυ και τα σκευασματα τυπου octane booster!!! Αλλα ολα αυτα........last year!!!!! Στις συγχρονες κατασκευες απο το 1990 και μετα όπου οι συμπιεσεις εχουν σκαρφαλωσει σε δυσθεωρητα υψη η χρηση καυσιμου με υωηλο οκτανιο δεν συνισταται απο κανενα κατασκευαστή λογω.....αναφλεξης!! Η Γιαμαχα του Ροσσι εχει λογο συμπιεσης 17:1 και καιει 95αρα!!! Οι παλιες ηλεκτρονικες ¨η με πλατινες αναφλεξεις ειχαν σταθερο σημειο αναφλεξης του μειγματος και αυτο ηταν το μειον τους εν συγκριση με τις σημερινες ψηφιακες που φορανε ΟΛΑ τα οχηματα πια!!! Η διαφορα ηλεκτρονικης με την αναφλεξη με πλατινες ειναι η σταθερα χρονικα ακριβέστερη στιγμη –υπερ της ηλεκτρονικης - του σπινθηρα του μπουζιου σε σχεση με το σημειο που βρισκεται το πιστονι και το οποιο πρέπει να ειναι ελαχιστα πριν το Ανω Νεκρο Σημειο του (ΑΝΣ) ουτως ωστε να προλαβει να αναφλεγει ΟΛΟ το καυσιμο ΠΡΙΝ το πιστονι αρχιζει να κατεβαινει και παλι για την φαση της εξαγωγής!!! Η διαφορα των δυο παραπανω με τις ψηφιακες ειναι η μεταβαλλομενη συνεχως χρονικα ακριβέστερη στιγμη του σπινθηρα του μπουζιου σε σχεση με το σημειο που βρισκεται το πιστονι. Δηλαδη ενω οι πλατινες/ηλεκτρονικη ‘’αναβουν’’ το μπουζι σταθερα στις π.χ. 30 μοιρες BTC (μοιρες πριν το ΑΝΣ) οι ψηφιακες μπορουν να το αναβουν σε ενα ευρος +/-20 μοιρες απο αυτο που εχει ορισει ο κατασκευαστης του κινητηρα!!! Τι επιτυγχανεται με αυτό? Μα ετσι προλαβαινονται τα πειρακια σε περιπτωση χρησης ‘’κακης’’ βενζινης!!!!! Και πως γινεται αυτό? Υπαρχει ειδικός σενσορας (anti-knocking sensor, η GS ειναι πρωτοπορος σε αυτον τον τομεα) ο οποιος κατα την εισοδο τπου μειγματος στον θάλαμο καυσης αναγνωριζει την τυχόν χαμηλοτερη ποιοτητα της βενζινης και δινει εντολη στην ECM να ριξει το συμειο αναφλεξης και να αναφλεξει το μπουζι νωριτερα απο το συνηθισμενο ουτως ωστε να εχει καιρο ο κυλινδρος να καψει ΟΛΟ το μειγμα! Διοτι χαμηλα οκτανια =χαμηλη ικανοτητα αναφλεξης = φτωχο μειγμα το οποιο αν αναφλεγει στο συνηθισμενο σημείο δεν θα προλαβει να παρει φωτιά με αποτέλεσμα τα πειρακια!
Ετσι λοιπόν αν εχουμε εναν κινητηρα σχεδιασμενο για 95 οκτανια οτι οκτανια και να του βάλουμε καμια μα καμια διαφοροποιηση στην αποδοση δεν θα εχει!!! Ειναι σαν τα στερεοφωνικά, ενας ενισχυτης 100watt αυτην την ισχυ θα βγάλει οτι ηχεια και να του τοποθετησεις!!!
ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΔΕΝ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΡΓΟΥ ΑΡΑ KAI ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤHΡΑ!!!
Τέλος, διαφορα στην καταναλωση δεν υπάρχει, κι οποιος το ισχυριζεται (οδηγος/εμπορας) ειναι απλα ψυχικα ονειροπαρμενος, διότι ο οκτανιακος βαθμός δηλωνει ''ικανοτητα καυσης'' κι οχι ''ποιοτητα καυσης''! Με άλλα λογια το απλο λεπτο χαρτι καιγεται ευκολοτερα του χαρτονιου αλλα και τα δυο κανουν ατελη καυση!!!


Παμε τωρα στο θεμα ‘’η 100αρα καθαριζει τις εδρες των βαλβιδων τον κινητηρα κ.λ.π.’’ Αν και οι φωτογραφίες που παραθετονται στα διαφορα σαιτ των πετρελαικων εταιρειων και οι οποιες παρουσιάζουν μια μπαρουτοκαπνισμενη βαλβιδα διπλα σε μια καθαρη, ισχυριζομενοι οτι φταιει η ‘’καλη’’ 100αρα για την ομολογουμενως εμφανη καθαροτητα, ειναι ΜΥΘΟΣ διότι η μπαρουτοκαπνισμενη ειναι απο παλιο κινητηρα που εκαιγε ΜΟΛΥΒΔΟΜΕΝΗ βενζινη (ο μολυβδος εχει τεραστιες επικαθησεις), υπαρχει μια αληθεια σε αυτό που ισχυριζονται, λογω των επιπροσθετων της 95αρας καθαριστικων προσθετων που συνηθως εχουν αυτες οι βενζινες! Όμως το κοστος ειναι δυσβασταχτό σε βαθος χρόνου!!
Δηλαδή αν κάποιος σκοπεύει να κρατήσει την Μοτοσυκλέτα του για 4-5 χρόνια με 15000-20000 το χρόνο δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιεί 100οκτάνια διότι οι λιγοστές επικαθήσεις απο την καύση δεν θα ενοχλήσουν κανένα, Αν κάποιος θέλει να την κρατήσει για μια 10ετία+ τοτε υπάρχει ένας λόγος (ως προς τις επικαθησεις και μονον) αν και το κόστος πλήρωσης του ρεζερβουαρ με 0,50 λεπτά ακριβότερη βενζίνη σε κάθε λίτρο (12,5e διαφορά το γέμισμα σε 25λιτρο ρεζερβουάρ ήτοι στα 200,000κμ =500 γεμίσματα=6250ε – σχεδόν μιση μοτοσυκλετα) σημαίνει ότι μετά από 10 χρόνια και 150000-200000κμ σε μικτές συνθήκες έχει πληρώσει τοσα χρήματα σε διαφορά τα οποία αντιστοιχούν σε γενική επισκευή του κινητήρα μαζί με τα ανταλλακτικά του (τρίψιμο βαλβίδων, αλλαγή ελατηρίων, καθαρισμό κορώνας εμβόλου κ.λ.π.) που ούτως η άλλως θα κάνει αν θέλει να συνεχίση η απροβλημάτιστη συμβίωση του με την καλή του!! ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΜΑ Η ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΒΓΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!!
Επιπροσθετως τα τυχόν καθαριστικα πλεονεκτηματα της 100αρας μπορουν κάλλιστα να επιτευχθουν με την χρηση των διαφορωνpetroltreatments, οπως αυτου στην φωτογραφια, με σιγουρα κι οχι αμφιβολα αποτελεσματα. Το κοστος ενος τετοιου προιοντος ειναι γυρω στα 10ε και διαρκει για 10-20 γεμισματα του 25λιτρου ρεζερβουαρ!!! Τουλαχιστον θα ξερετε οτι ναι χρησιμοποιειθηκε καποιο καθαριστικο εν αντιθεση με τις εταιρείες που δεν ξερετε τι και αν εχουνε βαλει κατι μεσα στα προιοντα τους!!
Είσαι φοβερός
Λεπτομερής ανάλυση!!!
:sm5::sm5:
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 28-08-2009, 14:12
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από arisxios Εμφάνιση μηνυμάτων
Είσαι φοβερός
Λεπτομερής ανάλυση!!!
:sm5::sm5:



Αρχοντα μου, ζαλιστηκα όμως μεχρι να φερω τις σκεψεις μου σε ''δρομο γραψιματος''!!!!!!!

Να'σαι καλα πάντως, κουραγιο μου δινεις για τα μελλοντικα μου........''σεντονια''

Last edited by GeorgeP; 28-08-2009 at 14:14.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 28-08-2009, 14:15
arisxios Ο/Η arisxios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
J. Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: R1200GS ADV
Μηνύματα: 2,718
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Αρχοντα μου, ζαλιστηκα όμως μεχρι να φερω τις σκεψεις μου σε ''δρομο γραψιματος''!!!!!!!

Να'σαι καλα πάντως, κουραγιο μου δινεις για τα μελλοντικα μου........''σεντονια''




Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:21.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!