![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#11
|
|||
|
|||
|
το θέμα ειναι το εξής....ταξίδι κάνεις;;; εννοώ γρήγορο (150-170) χωρίς να κουράζεται ο kymco (γιατι τέτοιος ειναι)....και κάτι άλλο..το TMAX έχει ιμάντα που από ότι φένεται ειναι καλύτερη μετάδοση για scooter..δηλ από ότι διάβασα δεν "χάνει" όσο η αλυσίδα...δεν ειμαι τεχνικός ας μας κατατοπίσει κάποιος γνώστης..
απο αξιοπιστία κινητήρα μήπως του TMAX είναι καλύτερος;;
Last edited by dionysisgs; 07-03-2012 at 09:34. |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Αν είναι δυνατόν τόσα χρήματα για scooter! Καλά έγραψε ο φίλος "Να τα χαίρονται"
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Απλα το T Max εχει αποδειξει οτι ειναι μηχανη κι οχι απλα scooter!! Αυτο μενει να το αποδειξει και η BMW για να δικαιολογησει την τιμη αυτη
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
|
|
#16
|
|||
|
|||
|
παντως ειναι full στην τεχνολογια το ατιμο....μελετημενο και απο οτι διαβασα σημερα (το εψαξα απο αμερικανικα sites) μελετημενο σκουτερ...ειναι λενε το ποιο δυνατο στα 600 cc 60 αλογα.....το μοτερ ναι μεν κιμκο Αλλα με τις ευλογιες της μαμας...κεραμικα εμβολα?????
|
|
#17
|
|||
|
|||
|
Καλημέρα σε όλους,
Το μοτέρ των scooter BMW δεν είναι Kymco, είναι σύλληψης και σχεδίασης του M division της BMW (M3, M5, M6, κλ.π.), συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Kymco σε ειδική γραμμή παραγωγής και μοντάρεται πάνω στα scooter στο Βερολίνο. Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι και το G 450 X ήταν συναρμολογημένο με αυτή τη μέθοδο και απ’ ότι γνωρίζω, δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας. Επίσης, και έχω προσωπική άποψη, τα περισσότερα scooters ενοικίου στα νησιά είναι Kymco και SYM. Εξάλλου, η συναρμολόγηση διαφόρων κομματιών μοτοσικλέτας η / και ολόκληρης της μοτοσικλέτας σε εξωτερικούς προμηθευτές και συνεργάτες είναι σύνηθες φαινόμενο από της περισσότερες εταιρίες του χώρου (πχ.: Montesa – Honda [Ισπανία], Honda – Daelim [Κορέα], Yamaha – Minarelli [Ιταλία], Kawasaki – Bajaj (Ινδία), KTM – Bajaj [Ινδία], Ducati [εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη], MV Agusta - Dafra Motors [Βραζιλία], κλ.π.). Καλώς η κακός είναι ο ευκολότερος τρόπος να μειώσεις το κόστος παραγωγής - λόγο φτηνού εργατικού προσωπικού – χωρίς να μειώσεις την ποιότητα του τελικού προϊόντος. Μη ξεχνάμε ότι το C 600 Sport ABS είναι 20€ φτηνότερο από το Yamaha Tmax, με 150κ.εκ. παραπάνω, περ. 15Hp παραπάνω και επειδή τυγχάνει να το έχω οδηγήσει, περνάει το Tmax σαν σταματημένο και ας είναι βαρύτερο κατά 25kg περίπου… Ρωτήστε και το Μάνο... |
|
#18
|
|||
|
|||
|
Παντως ΕΔΩ! τα σχολια ειναι.. "διθυραμβικα"!
![]() (Αλλα, να μην ξεχναμε οτι παιζει και ΑΜΕΣΟΣ! ανταγωνιστης, ηδη, ε? )
|
|
#19
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#20
|
|||
|
|||
|
Απο θεμα αξιοπιστιας ο ΙΑΠΩΝΑΣ ειναι μακραν καλυτερος,το βλεπουμε κ το ζουμε σχεδον ολοι στα ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ μηχανακια μας ,μην εθελοτυφλουμε.
Ας αφησουμε τον χρονο να μας δειξει. Το T-Max παντως ειναι θρυλος στην κατηγορια του ,απο οπου κ αν το δεις ! |
![]() |
|
|