![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Λοιπόν, αγαπητέ:
Το ρελαντί της μηχανής όταν την έχεις κρύα δουλεύει αυτόματα ψηλά, για δυό λεπτά με τρια πρόσεχε πριν να βάλεις μπρος, το γκάζι μην αγγίζεις: Μπερδεύετ' ο εγκέφαλος, στο πού ρελαντί τού ορίζεις Ο ένας λόγος είν αυτός, ο άλλος, η βενζίνη που βάζει μέσα τραχανά, αυτός που σου τη δίνει κάνε ξανά ένα γέμισμα, protec fuel liner ρίξε και θα πλυθεί το κύκλωμα από νερά και μύξαι... Όσο για τις ταχύτητες, καλά το έχεις πιάσει σε 'κανά μήνα, άντε δυό, θα το 'χεις ξεπεράσει αλλά, να μη σε ανησυχεί, το ίδιο κάνουν όλα και νοιώθεις κι ένα τράνταγμα στου παπουτσιού τη σόλα Και τώρα έχω να σου πω, τι άλλο να προσέχεις ώστε για χρόνια πολλαπλά, τη μότο να κατέχεις: Τη μπαταρία πρόσεχε, μη την αφήνεις άδεια ώστε τη μίζα σα γυρνάς, να παίρνει με τα χάδια Αλλιώς, γυρίζει γρου και γρου, σου κάνει τα νεύρα κρόσια και αν το κόμπλερ διαλυθεί, θα θέλεις επτακόσια!! Τη τρόμπα κοίτα του νερου καμμιά φορά χαλάει και τσιμουχάκι σου ζητά, αν δεις νερό με λάδι... |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Της Wurth το καθαριστικό καλό είναι επίσης
μίλια αν γράφεις αρκετά, μη φοβηθείς να ριξεις. Το TPS σου έλεγξε αν λέει σωστά τις μοίρες αλλιώς με 100 ευρώ καινούργιο πήγες πήρες. |
![]() |
|
|