Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από billy_bmw
Organic Pads are made with man made fibres such as Kevlar or Twaron bonded together with a petrochemical resin and sintered metal pads are copper alloy fused together under heat and pressure.
Με λίγα λόγια τα οργανικά είναι πιο "μαλακά" τακάκια με γρήγορη φθορά,####κότερο φρενάρισμα και πιο μικρή φθορά στο δίσκο σε σχέση με τα θερμ/να τα οποία είναι πιο σκληρά με πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα και μεγαλύτερη φθορά στο δίσκο.
Η επιλογή είναι πρωσοπική του καθενός αν και η BMW στο μπροστινά της συστήματα χρησιμοποιεί συνήθως "σκληρά"(sintered).
|
Σωστός!!!
Να προσθεσω μονον οτι τα μεταλικα τακακια δεν φθειρουντον δισκο όπως θελουν να μας ''πεισουν'' καποιοι μηχανικοι διότι το μεταλλο που χρησιμοποιουν ειναι μαλακοτερο του ατσαλιου του δισκου! Στο 99% των περιπτωσεων χρησιμοποιειται χαλκος!!
Αντιθετα το οργανικο τακακι σε παρατεταμενο φρεναρισμα π.χ σε κατηφορικες γρηγορες διαδρομες με στροφες και σε μοτοσυκλετες σαν τις δικιες μας με 250+κιλα δημιουργει προβληματα όπως π.χ υπερθερμανσης η οποια εχει ως αποτέλεσμα το ''βρασιμο'' των υγρών (με ολεθρια αποτελεσματα) αλλα και την προωρη φθορά του δισκου αφου οι θερμοκρασιες που αναπτυσσονται των ''λιωνουν'' δημιουργωντας, συντομοτερα απο ενα μεταλικο, την γνωστη ''πατουρα/δοντι'' στην περιφερεια των δισκων μειωνοντας σε συντομο χρονικο διαστημα το ωφελιμο παχος αυτων!!
Απο το 1988 χρησιμοποιω μονον μεταλικα (sintered) τακακια και ποτε δεν εχω αλλαξει δισκους κι ας εχω υπερβει τα 100,000κμ με καποιες μοτοσυκλετες μου!! Το φρεναρισμα τους δε ειανι κατα πολυ καλλυτερο απο τα οργανικα, αυτος ειναι και ο λογος που η χοντα χρησιμοποιει αποκλειστικα και μονον μεταλικα τακακια στα μεγαλα κυβικα!!