![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΧΩ ΕΓΩ....
1ον: BAΖΕΙΣ ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ![]() 2ον: ΠΥΡΟΒΟΛΑΣ ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΟΛΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΟΥ Η΄ ΔΩΣΤΗΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΙΡΟΠΑΚΙ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ![]() ![]() ![]() ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ........ ![]() ![]() ![]() Last edited by mpekas kostas; 06-04-2012 at 11:55. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Λυσεις υπαρχουν πολλες |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Πως καθαρίζονται οι αισθητήρες;
![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Πρέπει να βγάλεις τον πίσω τροχό για να τον δείς, είναι πίσω από την δισκόπλακα βιδωμένος, επίσης παίζει τον ρόλο της τάπας για τις βαλβολίνες του διαφορικού, δηλαδή πρέπει να βγάλεις τον αισθητήρα για να βάλεις τις βαλβολίνες.
Το Νούμερο 13 στην φωτό: RealOEM.com BMW K255 R 1200 GS Adve. 06 (0382,0397) Right-angle gearbox with vent Ή ο 19 στην παρακάτω: RealOEM.com BMW K255 R 1200 GS Adve. 06 (0382,0397) Right-angle gearbox |
#15
|
|||
|
|||
![]()
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΚΑΡΩ ΜΕ ΚΛΙΣΗ(ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ)ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ABS ΝΑ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΚΑΡΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΒΛΑΒΗ.ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΑ ΥΓΡΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΠΡΟΕΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΛΕΟΝ
|
#16
|
|||
|
|||
![]()
Μόλις μου παρουσίασε και εμένα (1200 / 04) το φαινόμενο που και που να μην οπλίζει το ABS (2 sστις 10 εκκινήσεις).
Επειδή πιστεύω και εγώ ότι η μονάδα δουλεύει ή δε δουλεύει, αύριο το πρωϊ πρόκειται να κάνω μια "γενική φρένων" ως εξής : αλλαγή τακάκια μπρος πίσω (είναι σχεδόν τελειωμένα) αλλαγή υγρών μονάδας και όλου του υπόλοιπου συστήματος καθαρισμό αισθητήρων μπρος πίσω ψεκασμό φύσας διακόπτη μπρος (αν και δε φαίνεται να είναι από αυτό) Θα σας κρατήσω ενήμερους αύριο αργά μεσημεράκι ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Εκτός από την αντικατάσταση των υγρών που βαρέθηκα να κάνω (που να βγάζεις τώρα το τεπόζιτο) έκανα όλα τα άλλα. Σε 3 εκκινήσεις του κινητήρα και της μηχανής το ABS όπλισε κανονικά. Νωρίς για να πω ακόμα. Αύριο θα πάει για καφέ στα Μεσόγεια και θα το τσεκάρουμε αναλυτικότερα.
|
#18
|
|||
|
|||
![]()
KAI ΣΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ DOCTOR ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΑΤΙΕΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΟΝΤΩΣ ΟΠΟΤΕ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΜΕ ΚΛΙΣΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ, ΑΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΥΓΡΑ.
Last edited by mpekas kostas; 21-04-2012 at 21:46. |
#19
|
|||
|
|||
![]()
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ,ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ(ΜΑΣΤΟΡΑ)ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΟΚ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ,ΕΝΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΕΤΑ,ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΤΑΝΤ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΔΟΦΡΕΝΟΥ.ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ.ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ.ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΙΚ ΕΑΝ ΜΟΥ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΝΟΥΜΕΡΑ.ΕΝΑ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΗΣ ΜΑΝΕΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΔΟΦΡΕΝΟΥ ΜΕ ΑΝΑΠΟΔΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ.
ΚΟΣΤΟΣ; ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ.ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΟΝΑΔΑΣ ΘΑ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΡΙΓΩΝΑΚΙ ΜΟΝΙΜΑ.ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΘΑ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ. |
#20
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αν εννοείς πεσμένη μπαταρία η αλήθεια είναι πως η μπαταρία μου είναι λίγο κουρασμένη αλλά με βάζει μπρος κανονικά. Την ώρα που γυρίζει τη μίζα τα volt πέφτουν στιγμιαία στα 9.8. Μόλις το μοτεράκι πάρει μπρος για μερικά δευτερόλεπτα ανάβει η ένδειξη της μπαταρίας και το κόκκινο τρίγωνο. Σε περίπου 5 δεύτερα σβήνει και η ένδειξη της μπαταρίας και το κόκκινο τρίγωνο. Μέσα σε όλη αυτή τη διαδικασία μερικές φορές αναβοσβήνει γρήγορα ή ένδειξη abs και τότε είναι που δεν οπλίζει (μάλλον αυτό για το οποίο μιλάει ο "Katsab") .Άλλες πάλι αναβοσβήνει γρήγορα και μετά επανέρχεται στον κανονικό του ρυθμό. Η όλη κατάσταση δεν εμπνέει καμία ανησυχία πάντως. Άρα θα ελέγξω τους πάνω και κάτω διακόπτες και τη μπαταρία. Μπαταρίες Το μυστικό με τις μπαταρίες σφραγιστού τύπου είναι ότι είναι π@π@ρια σφραγιστές και όταν δείξουν ίχνη κούρασης μπορεί να τις ανοίξει κανείς, να συμπληρώσει υγρά, να τις ξανακλείσει και να τις φορτίσει. Παρκάρισμα στο πλαϊνό σταντ. Έχω 2 επιφυλάξεις με το πλαϊνό σταντ. 1 - το μηχανάκι δε στηρίζεται καλά και ιδιαίτερα όταν είναι παρκαρισμένο στο δρόμο είναι εύκολο να στο ρίξει κάτω κάποιο αυτοκίνητο. 2 - υπάρχει και η ιστορία ότι καθυστερούν λίγο να κυκλοφορήσουν σωστά τα λάδια. Γνωρίζω πως το δεύτερο με τα λάδια είναι κάπως "τραβηγμένο" αλλά γενικά το προσέχω. Θα κάνω όμως τη δοκιμή πριν τους διακόπτες να δούμε αν αλλάξει κάτι. Last edited by DoctorAbo; 21-04-2012 at 23:10. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Bmw 1200gs | drmdtsap | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 23 | 24-03-2012 11:25 |
ΠΩΛΕΙΤΑΙ BMW 1200GS μοντ. '05 | sloop25 | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 7 | 26-01-2012 15:20 |
1200GS 6/09 !!!!! | johnkrassas | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 8 | 25-07-2011 18:30 |
ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ 1200GS | ckk | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 29 | 01-12-2010 23:44 |
ΖΗΤΗΣΗ ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ 1200GS ADV | abalerno | Ζήτηση | 0 | 05-12-2009 12:14 |