GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #271  
Παλιό 08-04-2012, 01:35
taksidiotis Ο/Η taksidiotis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ηρακλειο κρητης
Μoto: Af 750,steed 600
Μηνύματα: 3,720
Προεπιλογή

Ναι το ξέρω οτι ειναι made in Japan,δεν ξέρω αν πρέπει να ρίξω βάρος σε αυτο,το θέμα ειναι πως αυτο που είδα με κάλυψε όσον αφορά την ποιότητα.


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk
Reply With Quote
  #272  
Παλιό 08-04-2012, 08:34
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

εμενα με αρεσε αρκετα και να πω την αληθεια δεν ειχα προβλημα με το βάρος, αυτο που με χαλασε ειναι η καστερ....

απο κατανάλωση, ε δεν ειναι NC αλλα ειναι και 280 Κιλα....

δεν βλεπω όμως αγορα, θα παίξω σε νέο VFR 2012... και ενα νεο τενερε για λασπες και βουνα....
Reply With Quote
  #273  
Παλιό 09-04-2012, 12:22
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
εμενα με αρεσε αρκετα και να πω την αληθεια δεν ειχα προβλημα με το βάρος, αυτο που με χαλασε ειναι η καστερ....

απο κατανάλωση, ε δεν ειναι NC αλλα ειναι και 280 Κιλα....

δεν βλεπω όμως αγορα, θα παίξω σε νέο VFR 2012... και ενα νεο τενερε για λασπες και βουνα....
Συμφωνα με το ΜΟΤΟ τ.501 η πραγματικη καταναλωση (με χαρτι και μολυβι κι οχι αυτη που γραφει το οργανο) κιμαινεται απο 5,9λ/100κμ μεχρι 6,53λ/100κμ με ταχυτητες απο 140-170κμ/ωρα.
Με ταχυτητες απο 150-230κμ/ωρα η καταναλωση κιμαινεται απο 7,3λ/100κμ μεχρι και 7,9λ/100κμ.

Γραφει κι αλλα πραγματα αλλα θα σταθω στην δυναμομετρηση του η οποια εδειξε οτι (το μεταφερω αυτουσιο):
  • 110 ιπποι (στην ροδα) στις 7700
  • 11,4 χιλιογραμμα ροπης (στην ροδα) στις 6200.
Τα παραπανω νουμερα σημαινουν οτι ειναι 26 ιππους πιο κατω απο το Multistrada και 17 παραπανω απο το GS.
Σημαινει επισης, κι αυτο ειναι το κυριοτερο για μενα, η ροπη του ειναι μακραν καλυτερη σε ολο το φασμα στροφων και απο τα δυο παραπανω... οπως και η ιπποδυναμη του μεχρι τις 7200στρ. Στις 5000στρ εχει 2 ολοκληρα κιλα παραπανω ιπποδυναμη και απο το GS και απο το Multi.
.....η μεγιστη τιμη της ροπης αποδιδεται απο τις 5000 μεχρι και τις 7200 οπου η τιμη της ειναι πρακτικα ιδια...... 11 κιλα για διαρκεια 2000στρ.....!!!!
Απο τις 2000στρ μεχρι και τις 4,500 αποδιδει 8(!) εως 10,5 κιλα!!!!!!

Τα παραπανω σημαινουν οτι υπαρχει δυναμη παντου και ειναι παντα διαθεσιμη στο ταξιδι σε οποιεσδηποτε στροφες και με οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο (manual ¨η DCT) και οτι μπορει να κινειται στην πολη με 2 ταχυτητες πανω.
Reply With Quote
  #274  
Παλιό 09-04-2012, 12:27
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από taksidiotis Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι το ξέρω οτι ειναι made in Japan,δεν ξέρω αν πρέπει να ρίξω βάρος σε αυτο,το θέμα ειναι πως αυτο που είδα με κάλυψε όσον αφορά την ποιότητα.


Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk
αν δεν ηταν made in Japan δεν θα σε καλυπτε η ποιοτητα αυτου που ειδες......
π.χ. συγκρινε την ποιοτητα του Αφρικα και των πρωτων Βαραντερο (με αρ.πλ. που αρχιζει απο JH......) με τα Ισπανικα Βαρα με αρ.πλ. που αρχιζει απο VTMS.......Καμια σχεση απολυτως............

Πηγα κι εγω και το ειδα....το ψαχουλεψα αρκετα κι ειπα δοξα σοι ο θεος, επιτελους ποιοτητα αφρικα(!)...ποιοτητα Χοντα.
Την αλλη εβδομαδα πιθανως το παω για ''τεστ ραιντ'' αν και δεν ειμαι ετοιμος να μπω σε αυτην την ψυχολογικη διαδυκασια υπο τον φοβο της αναγνωρισης της ανωτεροτητας του εναντι του Βαρα μου....και που λεφτα για γλεντια......
Reply With Quote
  #275  
Παλιό 09-04-2012, 13:05
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμφωνα με το ΜΟΤΟ τ.501 η πραγματικη καταναλωση (με χαρτι και μολυβι κι οχι αυτη που γραφει το οργανο) κιμαινεται απο 5,9λ/100κμ μεχρι 6,53λ/100κμ με ταχυτητες απο 140-170κμ/ωρα.
Με ταχυτητες απο 150-230κμ/ωρα η καταναλωση κιμαινεται απο 7,3λ/100κμ μεχρι και 7,9λ/100κμ.

Γραφει κι αλλα πραγματα αλλα θα σταθω στην δυναμομετρηση του η οποια εδειξε οτι (το μεταφερω αυτουσιο):
  • 110 ιπποι (στην ροδα) στις 7700
  • 11,4 χιλιογραμμα ροπης (στην ροδα) στις 6200.
Τα παραπανω νουμερα σημαινουν οτι ειναι 26 ιππους πιο κατω απο το Multistrada και 17 παραπανω απο το GS.
Σημαινει επισης, κι αυτο ειναι το κυριοτερο για μενα, η ροπη του ειναι μακραν καλυτερη σε ολο το φασμα στροφων και απο τα δυο παραπανω... οπως και η ιπποδυναμη του μεχρι τις 7200στρ. Στις 5000στρ εχει 2 ολοκληρα κιλα παραπανω ιπποδυναμη και απο το GS και απο το Multi.
.....η μεγιστη τιμη της ροπης αποδιδεται απο τις 5000 μεχρι και τις 7200 οπου η τιμη της ειναι πρακτικα ιδια...... 11 κιλα για διαρκεια 2000στρ.....!!!!
Απο τις 2000στρ μεχρι και τις 4,500 αποδιδει 8(!) εως 10,5 κιλα!!!!!!

Τα παραπανω σημαινουν οτι υπαρχει δυναμη παντου και ειναι παντα διαθεσιμη στο ταξιδι σε οποιεσδηποτε στροφες και με οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο (manual ¨η DCT) και οτι μπορει να κινειται στην πολη με 2 ταχυτητες πανω.

Γιώργο, καταρχήν συγνώμη που δεν σε ενημέρωσα,

το μηχανακι ειναι τελειο, μιλαμε για δυναμη... για δυναμη.... ωρε δυναμη...
το σασμαν το ηξερα μιας και ειμαι με dct εδω και χρονια με το vfr να με καλυπτει πληρος, οποιος πει οτι δεν λατρευει το dct θα πει παπαρααα....

Βαζεις μια 1 και αντε γεια... ουτε σκεφτεσαι σε πολη... ουτε σε στροφιλικια τιποτα...

εμενα με αρεσε η ποιοτητα του, αλλα η καστερ με χαλαει...

η καταναλωση ειναι οκ, μαμακιες λενε οτι καιει τον αγλεουρα... απλα θελει στρωσιμο, οταν ειχα παρει το vfr με εκαιγε 10 λιτρα.... μετα επεσε αρκετα, μολις εκανα update τον εγκεφαλο με επεσε στα 6 περιπου....

αυτο αντε να εχει 7 ... με τιποτε ομως 9 που ελεγαν...

θα σε αρεσει αρκετα.... ειναι ωραιο μηχανημα...

και να σε πω και κατι, παλια πουλουσαμε τα παντα για ενα αφρικα... τωρα ζουμε τα ιδια, τουλαχιστον με την κριση δεν θα παρει ο καθε ασχετος... θα παρει αυτος που θα ειναι διατεθιμενος να στερηθει αλλα πολλα για να το χαρει...

Last edited by ltsiorak; 09-04-2012 at 13:06.
Reply With Quote
  #276  
Παλιό 09-04-2012, 14:37
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργο, καταρχήν συγνώμη που δεν σε ενημέρωσα,

το μηχανακι ειναι τελειο, μιλαμε για δυναμη... για δυναμη.... ωρε δυναμη...
το σασμαν το ηξερα μιας και ειμαι με dct εδω και χρονια με το vfr να με καλυπτει πληρος, οποιος πει οτι δεν λατρευει το dct θα πει παπαρααα....

Βαζεις μια 1 και αντε γεια... ουτε σκεφτεσαι σε πολη... ουτε σε στροφιλικια τιποτα...

εμενα με αρεσε η ποιοτητα του, αλλα η καστερ με χαλαει...

η καταναλωση ειναι οκ, μαμακιες λενε οτι καιει τον αγλεουρα... απλα θελει στρωσιμο, οταν ειχα παρει το vfr με εκαιγε 10 λιτρα.... μετα επεσε αρκετα, μολις εκανα update τον εγκεφαλο με επεσε στα 6 περιπου....

αυτο αντε να εχει 7 ... με τιποτε ομως 9 που ελεγαν...

θα σε αρεσει αρκετα.... ειναι ωραιο μηχανημα...

και να σε πω και κατι, παλια πουλουσαμε τα παντα για ενα αφρικα... τωρα ζουμε τα ιδια, τουλαχιστον με την κριση δεν θα παρει ο καθε ασχετος... θα παρει αυτος που θα ειναι διατεθιμενος να στερηθει αλλα πολλα για να το χαρει...
Λαζαρε,

για το dct δεν ξερω......ειμαι 31 χρονια σε μια σελα......με συμπλεκτη και δεν ξερω αν μπορω να παω σε dct.......θα δουμε πως θα μου φανει οταν τα κανω και τα δυο μια βολτα. Αυτο ισως πηγαζει και απο το γεγονος οτι στην Αμερικη, μα τον Θεο, δεν αντεχα τα αυτοματα σαζμαν......τα αντιπαθω.

εμενα δεν με χαλαει η καστερ των 28 μοιρων, και το Βαρα 27,30 μοιρες καστερ εχει το οποιο ειναι υπερχρησιμο στα μεγαλα ταξιδια, στο χωμα ομως υστερει.....αλλα κανενα απο τα δυο δεν φτιαχτηκε για εκει.

Αυτο που μεχαλαει ειναι το.....μεγεθος......
Αν και με μεγαλυτερο μεταξονιο το Τουρερ φαινεται κοντυτερο σε μηκος και νανος -χαμηλοτερο(!!) -διπλα στο Βαρα, και γενικα φαινεται, και ειναι, ενα στρητ με ψηλο τιμονι. βεβαια με πλαισιο χωρις καμια μετατροπη απο το VFR δεν θα μπορουσε να ειανι διαφορετικα.
Εκατσα επανω του και στην αντανακλαση της τζαμαριας του μαγαζιου το 1,93 μου φαινοταν καπως βρε παιδι μου.
Χωρια που αυτο το ζελατινακι, σε οποια θεση και να το βαλω, θα καλυπτει μεχρι τον.......Τηλεμαχο μου εκει στα χαμηλα, διοτι για πιο πανω αμφιβαλλω τα μαλα. Ισως η αφτεμαρκετ ζελατινα να ειναι καλυτερη...ιδωμεν.
Επισης, το βαρα με ολα αυτα τα πλαστικα και την τεραστια ζελατινα οταν εμπαινες σε βροχη αν δεν σταματουσες πουθενα η βροχη περνουσε απο πανω και απο διπλα σου κι εβγαινες σχεδον στεγνος αο τον λαιμο τουλαχιστον και κατω...το τουρερ δεν υπαρχει περιπτωσει να κανει κατι τετοιο λεω εγω.

Last edited by GeorgeP; 09-04-2012 at 14:40.
Reply With Quote
  #277  
Παλιό 09-04-2012, 14:46
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

[QUOTE=GeorgeP;651645]

Τα παραπανω νουμερα σημαινουν οτι ειναι 26 ιππους πιο κατω απο το Multistrada και 17 παραπανω απο το GS.
Σημαινει επισης, κι αυτο ειναι το κυριοτερο για μενα, η ροπη του ειναι μακραν καλυτερη σε ολο το φασμα στροφων και απο τα δυο παραπανω... οπως και η ιπποδυναμη του μεχρι τις 7200στρ. Στις 5000στρ εχει 2 ολοκληρα κιλα παραπανω ιπποδυναμη και απο το GS και απο το Multi.


Καλημέρα Γιώργο.
Ωραία σύγκριση έκανες φίλε. Βάζεις τώρα αυτό το αξιόπιστο θηρίο το θαύμα της σύγχρονης τεχνολογίας με τι μοτοσυκλέτες???.
Έλεος...............





Reply With Quote
  #278  
Παλιό 09-04-2012, 14:50
giclas Ο/Η giclas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Κύπρος
Μoto: ΒMW HP2 K1200
Μηνύματα: 2,827
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

[quote=napgeo;651722]
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων

Τα παραπανω νουμερα σημαινουν οτι ειναι 26 ιππους πιο κατω απο το Multistrada και 17 παραπανω απο το GS.
Σημαινει επισης, κι αυτο ειναι το κυριοτερο για μενα, η ροπη του ειναι μακραν καλυτερη σε ολο το φασμα στροφων και απο τα δυο παραπανω... οπως και η ιπποδυναμη του μεχρι τις 7200στρ. Στις 5000στρ εχει 2 ολοκληρα κιλα παραπανω ιπποδυναμη και απο το GS και απο το Multi.


Καλημέρα Γιώργο.
Ωραία σύγκριση έκανες φίλε. Βάζεις τώρα αυτό το αξιόπιστο θηρίο το θαύμα της σύγχρονης τεχνολογίας με τι μοτοσυκλέτες???.
Έλεος...............




καλα ρε napgeo συγκρινης το χοντακι με το gs που πρωτοκηκλοφορησε το 1979 καπου εκη

Last edited by giclas; 09-04-2012 at 14:57.
Reply With Quote
  #279  
Παλιό 09-04-2012, 14:51
ltsiorak Ο/Η ltsiorak βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: veroia
Μoto: VFR 1200 DCT, HONDA VARADERO 1000, XT 660R,
Μηνύματα: 433
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Λαζαρε,

για το dct δεν ξερω......ειμαι 31 χρονια σε μια σελα......με συμπλεκτη και δεν ξερω αν μπορω να παω σε dct.......θα δουμε πως θα μου φανει οταν τα κανω και τα δυο μια βολτα. Αυτο ισως πηγαζει και απο το γεγονος οτι στην Αμερικη, μα τον Θεο, δεν αντεχα τα αυτοματα σαζμαν......τα αντιπαθω.

εμενα δεν με χαλαει η καστερ των 28 μοιρων, και το Βαρα 27,30 μοιρες καστερ εχει το οποιο ειναι υπερχρησιμο στα μεγαλα ταξιδια, στο χωμα ομως υστερει.....αλλα κανενα απο τα δυο δεν φτιαχτηκε για εκει.

Αυτο που μεχαλαει ειναι το.....μεγεθος......
Αν και με μεγαλυτερο μεταξονιο το Τουρερ φαινεται κοντυτερο σε μηκος και νανος -χαμηλοτερο(!!) -διπλα στο Βαρα, και γενικα φαινεται, και ειναι, ενα στρητ με ψηλο τιμονι. βεβαια με πλαισιο χωρις καμια μετατροπη απο το VFR δεν θα μπορουσε να ειανι διαφορετικα.
Εκατσα επανω του και στην αντανακλαση της τζαμαριας του μαγαζιου το 1,93 μου φαινοταν καπως βρε παιδι μου.
Χωρια που αυτο το ζελατινακι, σε οποια θεση και να το βαλω, θα καλυπτει μεχρι τον.......Τηλεμαχο μου εκει στα χαμηλα, διοτι για πιο πανω αμφιβαλλω τα μαλα. Ισως η αφτεμαρκετ ζελατινα να ειναι καλυτερη...ιδωμεν.
Επισης, το βαρα με ολα αυτα τα πλαστικα και την τεραστια ζελατινα οταν εμπαινες σε βροχη αν δεν σταματουσες πουθενα η βροχη περνουσε απο πανω και απο διπλα σου κι εβγαινες σχεδον στεγνος αο τον λαιμο τουλαχιστον και κατω...το τουρερ δεν υπαρχει περιπτωσει να κανει κατι τετοιο λεω εγω.
Γιώργο, με τη θεση στο χειροκινητο... και με + - κουμπια απλα δεν παιζεται.... σημερα με το VFR εβαλα το manual και επαιζα με τα κουμπια.. αλλη φαση

και εμενα με λειπει ο συμπλεκτης αλλα.... moving forward....
Reply With Quote
  #280  
Παλιό 09-04-2012, 14:55
egefalikos Ο/Η egefalikos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2010
Περιοχή: Αλεξανδρούπολη
Μoto: R1200 GS 04
Μηνύματα: 4,672
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Τι να πω 280 μυνήματα για τον κουβά!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Τρόποι καλής συμπεριφοράς στο τραπέζι… (Παγκοσμίως!) black_hawk Κόσμος 6 31-12-2011 11:10
Στη μαζική παραγωγή το Honda Crosstourer paliouras39 Άλλες εταιρίες 12 26-10-2011 00:35
ΝΕΟ HONDA CROSSTOURER (ex VARADERO) IOTH1X Άλλες εταιρίες 1 27-05-2011 20:40
Honda NT 700 VA vs Suzuki AN 650 Exec ABS Ένα μίνι συγκριτικό siraxanz Άλλες εταιρίες 48 10-05-2011 09:24


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:21.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!