![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#271
|
|||
|
|||
![]()
Ναι το ξέρω οτι ειναι made in Japan,δεν ξέρω αν πρέπει να ρίξω βάρος σε αυτο,το θέμα ειναι πως αυτο που είδα με κάλυψε όσον αφορά την ποιότητα.
Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk |
#272
|
|||
|
|||
![]()
εμενα με αρεσε αρκετα και να πω την αληθεια δεν ειχα προβλημα με το βάρος, αυτο που με χαλασε ειναι η καστερ....
απο κατανάλωση, ε δεν ειναι NC αλλα ειναι και 280 Κιλα.... δεν βλεπω όμως αγορα, θα παίξω σε νέο VFR 2012... και ενα νεο τενερε για λασπες και βουνα.... |
#273
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Με ταχυτητες απο 150-230κμ/ωρα η καταναλωση κιμαινεται απο 7,3λ/100κμ μεχρι και 7,9λ/100κμ. Γραφει κι αλλα πραγματα αλλα θα σταθω στην δυναμομετρηση του η οποια εδειξε οτι (το μεταφερω αυτουσιο):
Σημαινει επισης, κι αυτο ειναι το κυριοτερο για μενα, η ροπη του ειναι μακραν καλυτερη σε ολο το φασμα στροφων και απο τα δυο παραπανω... οπως και η ιπποδυναμη του μεχρι τις 7200στρ. Στις 5000στρ εχει 2 ολοκληρα κιλα παραπανω ιπποδυναμη και απο το GS και απο το Multi. .....η μεγιστη τιμη της ροπης αποδιδεται απο τις 5000 μεχρι και τις 7200 οπου η τιμη της ειναι πρακτικα ιδια...... 11 κιλα για διαρκεια 2000στρ.....!!!! Απο τις 2000στρ μεχρι και τις 4,500 αποδιδει 8(!) εως 10,5 κιλα!!!!!! Τα παραπανω σημαινουν οτι υπαρχει δυναμη παντου και ειναι παντα διαθεσιμη στο ταξιδι σε οποιεσδηποτε στροφες και με οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο (manual ¨η DCT) και οτι μπορει να κινειται στην πολη με 2 ταχυτητες πανω. |
#274
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
π.χ. συγκρινε την ποιοτητα του Αφρικα και των πρωτων Βαραντερο (με αρ.πλ. που αρχιζει απο JH......) με τα Ισπανικα Βαρα με αρ.πλ. που αρχιζει απο VTMS.......Καμια σχεση απολυτως............ Πηγα κι εγω και το ειδα....το ψαχουλεψα αρκετα κι ειπα δοξα σοι ο θεος, επιτελους ποιοτητα αφρικα(!)...ποιοτητα Χοντα. Την αλλη εβδομαδα πιθανως το παω για ''τεστ ραιντ'' αν και δεν ειμαι ετοιμος να μπω σε αυτην την ψυχολογικη διαδυκασια υπο τον φοβο της αναγνωρισης της ανωτεροτητας του εναντι του Βαρα μου....και που λεφτα για γλεντια...... |
#275
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Γιώργο, καταρχήν συγνώμη που δεν σε ενημέρωσα, το μηχανακι ειναι τελειο, μιλαμε για δυναμη... για δυναμη.... ωρε δυναμη... το σασμαν το ηξερα μιας και ειμαι με dct εδω και χρονια με το vfr να με καλυπτει πληρος, οποιος πει οτι δεν λατρευει το dct θα πει παπαρααα.... Βαζεις μια 1 και αντε γεια... ουτε σκεφτεσαι σε πολη... ουτε σε στροφιλικια τιποτα... εμενα με αρεσε η ποιοτητα του, αλλα η καστερ με χαλαει... η καταναλωση ειναι οκ, μαμακιες λενε οτι καιει τον αγλεουρα... απλα θελει στρωσιμο, οταν ειχα παρει το vfr με εκαιγε 10 λιτρα.... μετα επεσε αρκετα, μολις εκανα update τον εγκεφαλο με επεσε στα 6 περιπου.... αυτο αντε να εχει 7 ... με τιποτε ομως 9 που ελεγαν... θα σε αρεσει αρκετα.... ειναι ωραιο μηχανημα... και να σε πω και κατι, παλια πουλουσαμε τα παντα για ενα αφρικα... τωρα ζουμε τα ιδια, τουλαχιστον με την κριση δεν θα παρει ο καθε ασχετος... θα παρει αυτος που θα ειναι διατεθιμενος να στερηθει αλλα πολλα για να το χαρει... Last edited by ltsiorak; 09-04-2012 at 13:06. |
#276
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
για το dct δεν ξερω......ειμαι 31 χρονια σε μια σελα......με συμπλεκτη και δεν ξερω αν μπορω να παω σε dct.......θα δουμε πως θα μου φανει οταν τα κανω και τα δυο μια βολτα. Αυτο ισως πηγαζει και απο το γεγονος οτι στην Αμερικη, μα τον Θεο, δεν αντεχα τα αυτοματα σαζμαν......τα αντιπαθω. εμενα δεν με χαλαει η καστερ των 28 μοιρων, και το Βαρα 27,30 μοιρες καστερ εχει το οποιο ειναι υπερχρησιμο στα μεγαλα ταξιδια, στο χωμα ομως υστερει.....αλλα κανενα απο τα δυο δεν φτιαχτηκε για εκει. Αυτο που μεχαλαει ειναι το.....μεγεθος...... Αν και με μεγαλυτερο μεταξονιο το Τουρερ φαινεται κοντυτερο σε μηκος και νανος -χαμηλοτερο(!!) -διπλα στο Βαρα, και γενικα φαινεται, και ειναι, ενα στρητ με ψηλο τιμονι. βεβαια με πλαισιο χωρις καμια μετατροπη απο το VFR δεν θα μπορουσε να ειανι διαφορετικα. Εκατσα επανω του και στην αντανακλαση της τζαμαριας του μαγαζιου το 1,93 μου φαινοταν καπως βρε παιδι μου. Χωρια που αυτο το ζελατινακι, σε οποια θεση και να το βαλω, θα καλυπτει μεχρι τον.......Τηλεμαχο μου εκει στα χαμηλα, διοτι για πιο πανω αμφιβαλλω τα μαλα. Ισως η αφτεμαρκετ ζελατινα να ειναι καλυτερη...ιδωμεν. Επισης, το βαρα με ολα αυτα τα πλαστικα και την τεραστια ζελατινα οταν εμπαινες σε βροχη αν δεν σταματουσες πουθενα η βροχη περνουσε απο πανω και απο διπλα σου κι εβγαινες σχεδον στεγνος αο τον λαιμο τουλαχιστον και κατω...το τουρερ δεν υπαρχει περιπτωσει να κανει κατι τετοιο λεω εγω. Last edited by GeorgeP; 09-04-2012 at 14:40. |
#277
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=GeorgeP;651645]
Τα παραπανω νουμερα σημαινουν οτι ειναι 26 ιππους πιο κατω απο το Multistrada και 17 παραπανω απο το GS. Σημαινει επισης, κι αυτο ειναι το κυριοτερο για μενα, η ροπη του ειναι μακραν καλυτερη σε ολο το φασμα στροφων και απο τα δυο παραπανω... οπως και η ιπποδυναμη του μεχρι τις 7200στρ. Στις 5000στρ εχει 2 ολοκληρα κιλα παραπανω ιπποδυναμη και απο το GS και απο το Multi. Καλημέρα Γιώργο. ![]() ![]() ![]() |
#278
|
|||
|
|||
![]()
[quote=napgeo;651722]
Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() Last edited by giclas; 09-04-2012 at 14:57. |
#279
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
και εμενα με λειπει ο συμπλεκτης αλλα.... moving forward.... |
#280
|
|||
|
|||
![]()
Τι να πω 280 μυνήματα για τον κουβά!!!
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Τρόποι καλής συμπεριφοράς στο τραπέζι… (Παγκοσμίως!) | black_hawk | Κόσμος | 6 | 31-12-2011 11:10 |
Στη μαζική παραγωγή το Honda Crosstourer | paliouras39 | Άλλες εταιρίες | 12 | 26-10-2011 00:35 |
ΝΕΟ HONDA CROSSTOURER (ex VARADERO) | IOTH1X | Άλλες εταιρίες | 1 | 27-05-2011 20:40 |
Honda NT 700 VA vs Suzuki AN 650 Exec ABS Ένα μίνι συγκριτικό | siraxanz | Άλλες εταιρίες | 48 | 10-05-2011 09:24 |