![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
τρεμουλο κατα το φρεναρισμα και μονο ειναι 100% δισκοπλακα!ετοιμασου για αλλαγη!το στρεβλωμα μετριεται μονο με μικροτερο και με σημειο αναφορας!αν ηταν ελαστικα θα το ενοιωθες και κατα την πορεια σε μικροτερη κλιμακα!
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Μηπως σου εχει σκιστει η μπροστινη φουσκα ball joint (μιλαω για μεγαλο χρονικο διαστημα);
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Σωστή γενικά η παρατήρηση για την φούσκα, αλλά έχω το 658gs.
Λοιπόν, καθώς το service αναβλήθηκε, είχα το χρόνο να κάνω δοκιμές και να καταλάβω καλύτερα το πρόβλημα: 1) Σε ευθεία στην εθνική, από 140 σε 0 με φρεναρίσματα άλλοτε πανικού και άλλοτε πιο ήπια, καμία δόνηση! 2) σε χώμα με abs on, άτσαλα φρεναρίσματα ενεργοποιούν σωστά το abs και φρενάρει οκ. Με abs off φρενάρει όπως πρέπει. Καμία δόνηση. 3) το πρόβλημα εμφανίζεται μετά από λίγη ώρα, όχι αμέσως (κάτι ζεσταίνεται?) και μόνο αν το τιμόνι έχει μικρή/μεγαλύτερη στροφή. Δεν εμφανίζεται οταν το φρενάρισμα γίνεται σε απόλυτη ευθεία. Δηλαδή, αν θέλω να δείξω σε κάποιον το πρόβλημα θα πω: Πάρε τη μηχανή, ανέβα-κατέβα τον υμμητο 2-3 φορές και μετά δοκίμασε ένα παρατεταμένο δυνατούτσικο φρενάρισμα μέχρι στάσης μέσα σε μια στροφή - σα να στρίβεις με 30-40χλμ και να δεις μέσα στη στροφή ένα εμπόδιο. Αλλιώς, τυπικά μέσα στην κίνηση, με πιάνει φανάρι, μπροστά έχει ένα αυτοκίνητο και ενώ φρενάρω στρίβω ελαφρά για να πάω από δίπλα. Φρενάρισμα - στροφούλα τιμονιού - δόνηση. Καταλαβαίνω ότι δόνηση στο φρενάρισμα σημαίνει δισκόπλακα, αλλά εδώ γίνεται κάτι περίεργο Last edited by kokni; 27-05-2012 at 12:55. |
#14
|
|||
|
|||
![]()
με επιφυλαξη δεν ρηχνης κε μια ματια στα ρουλεμα του τημονιου κε του τροχου ....
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
Πως το ελέγχουμε αυτό? Ξέρω μόνο το κόλπο που κρατάς ακίνητη τη ρόδα και ελέγχεις αν έχει τζόγο το τιμόνι. Υπάρχει κάτι αλλό να κάνω?
|
#16
|
|||
|
|||
![]()
ΠΡΟΣΟΧΗ αυτά που γράφω παρακάτω δεν αντικαθιστούν σε καμία περίπτωση την διάγνωση κάποιου μηχανικού! Αποτελούν προσωπική άποψη από προσωπική εμπειρία και είναι αυτό που θα έκανα στη μηχανή μου σε αντίστοιχη περίπτωση.
Απόσπασμα:
Βάζεις τη μηχανή στη διπλή στέκα και με κάποιο τρόπο σηκώνεις την μπροστινή ρόδα στον αέρα (πχ κάποιος φίλος κάθεται στην θέση του επιβάτη) κινείς τον μπροστινό τροχό εμπρός πίσω. Κανονικά ΔΕΝ πρέπει να υπάρχει κάποιο "παίξιμο" στο λαιμο. Στρίβεις το τιμόνι δεξιά αριστερά για να διαπιστώσεις οτι η κίνηση είναι ομαλή χωρίς σκαλώματα και θορύβους. |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Μπορεις να βγαλεις και να ελενξεις τα εμπρος τακακια των φρενων.Αν ειναι στραβος καποιος δισκος θα το δεις στην ανομοιορφη φθορα στα τακακια.Ετσι απλα
|
#18
|
|||
|
|||
![]()
αναρτησεις?
|
#19
|
|||
|
|||
![]()
Αυτό που γνωρίζω είναι ότι για το f650 twin (από 2008 και μετά) η εταιρεία έχει κάνει ανάκληση για αλλαγή στις βίδες που συγκρατούν την εμπρός δισκόπλακα. Εγώ τις άλλαξα στο σέρβις και δεν μου τις χρέωσαν.
Σου υπενθυμήζω ότι πρόκειται για ανάκληση της BMW και γίνεται δωρεάν. Βεβαία δεν είχα πρόβλημα πριν αλλά αφού ήταν ανάκληση με δωρεάν αλλαγή στις βίδες, το έκανα. Δοκίμασε και αυτό και καλή επιτυχία ![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Ρε μήπως έχει πάρει λίγο η ζαντα σου?????
αλλα και παλι.. μόνο σε συγκεκριμένες συνθήκες να το κανει? περίεργο... αλλά ποτέ μη λες ποτέ. |
![]() |
|
|