GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 28-05-2012, 12:25
yns Ο/Η yns βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Ηράκλειο
Μoto: F800GS (απ'τα χωμάτινα), DR250R
Μηνύματα: 4,854
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Αφού δεν σου έσπασε και ο μπροστινός άξονας όπως σε κάποια 800άρια του 2008 πάλι καλά...


Εσένα σου έτυχαν ΟΛΑ τα κουσούρια που έβγαζε το μηχανάκι!! Ιώβειος η υπομονή σου πάντως...
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 28-05-2012, 14:00
kokni Ο/Η kokni βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: F650GS '08
Μηνύματα: 38
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Μερικές από τις φωτό που ταξίδεψαν στη Γερμανία:

1.jpg

Ορίστε το τρελό κοντέρ: 170 χ.α.ω. στο ρελαντί!


2.jpg

Για αυτή τη διαρροή, θα σας πω στη συνέχεια...
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 28-05-2012, 15:05
stelth1 Ο/Η stelth1 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2011
Περιοχή: ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Μoto: GS 1200 ADV 2007-KTM EXC 400- BEVERLY 300
Μηνύματα: 814
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Νομιζα οτι μονο εγω ,αντε κ λιγοι.....ακομα ,ειναι καντεμηδες,με αποστομωσες κ σε για την υπομονη κ την ψυχραιμια σου!
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 28-05-2012, 15:26
Albatros Ο/Η Albatros βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ηράκλειο
Μoto: YAMAHA FJR 1300 F650GS KYMCO 400 Exiting
Μηνύματα: 4,502
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Πω πω αγχώθηκα φίλε μου όλο το manual trablesooting σου έτυχε...
Reply With Quote
  #15  
Παλιό 28-05-2012, 16:18
yns Ο/Η yns βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Ηράκλειο
Μoto: F800GS (απ'τα χωμάτινα), DR250R
Μηνύματα: 4,854
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kokni Εμφάνιση μηνυμάτων

Για αυτή τη διαρροή, θα σας πω στη συνέχεια...
Έχει και συνέχεια;;;;
Reply With Quote
  #16  
Παλιό 28-05-2012, 16:23
kokni Ο/Η kokni βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: F650GS '08
Μηνύματα: 38
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Συνεχίζω λοιπόν για τον συναγερμό, ένας συγκεκριμένος τεχνικός που ήξερε τη περίεργη ρύθμιση επέστρεψε από την άδειά του, έκανε ότι έλεγε η μαμά και ο συναγερμός ξανασυνδέθηκε με τη μηχανή - αν και η αλήθεια είναι ότι όλα τα πρόσωπα ήταν λίγο σκυθρωπά και μουδιασμένα. Ένιωθες βρε παιδί μου ότι δεν το είχαν ξαναδεί/ξανακάνει αυτό. Τέλος πάντων, για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά.

Αρχίζω λοιπόν σιγά-σιγά να ξαναχρησιμοποιώ τη μηχανή, κοντινές αποστάσεις γιατί ποτέ δεν ξέρεις, άντε και στο τσακίρ-κέφι καμιά Πάρνηθα. Πρέπει να πέρασαν κάποιοι μήνες και είμαι λοιπόν για ποτό στην Πανόρμου, πάω να φύγω, γυρνάω το κλειδάκι, EWS!. Βάζει τα γέλια η γυναίκα μου, παίρνει το μετρό και φεύγει. Εγώ οδική βοήθεια στις 2 το βράδυ δεν φώναζα ούτε με σφαίρες, κοπανάω και το συναγερμό να δουλεύει και σκέφτομαι όποιος φουκαράς την κλέψει, θα το σκυλομετανιώσει.

Η μηχανή πρέπει να έμεινε ίσως και μια εβδομάδα στο πεζοδρόμιο Κηφισίας και Πανόρμου. Φυσικά είχα ενημερωθεί από fora περί antenna ring και τελικά πήγα ένα Σάββατο πρωί. Τη συνέχεια την ξέρετε, να μην τα επαναλαμβάνω, επ' ώμου αρμ. Θα εκπλαγείτε πως ανακαλύπτει κανείς ανεπαίσθητες κλίσεις, όταν σπρώχνει 200 κιλά: π.χ. η Κηφισίας είναι στάνταρ κατηφόρα ενώ η αρχή της Μεσογείων στον Πύργο είναι ανηφόρα!

Τέλος πάντων, το Σάββατο το service ήταν κλειστό αλλά ήταν ανοιχτό το κατάστημα. Το γνωστό και εξαιρετικό παιδί που δούλευε εκεί μου πρότεινε να την κρατήσει για πούλημα και να δώσω τη διαφορά για ένα 800αρι. Φίλε του λέω, καινούργιο bmw ούτε δώρο δεν το παίρνω. Τουλάχιστον με αυτό έχω φάει τα δύσκολα.

Έτσι νόμιζα. Μπορεί το ring να αλλάχτηκε Δευτέρα πρωί-πρωί αλλά μηχανή εγώ δεν πήρα. Για μαντέψτε? Μπαταρία! Τότε πρέπει να ειπώθηκε η κορυφαία ατάκα σέρβις: "φίλε, έχεις το πρώτο ηλεκτροκίνητο moto - το δικό σου αν δεν μπει στο φορτιστή δεν κουνιέται από το μαγαζί".

Επίσης, πάλι είχε καεί μια λάμπα - ολίγον ύποπτο γιατί πρέπει να είχα αλλάξει τρείς φορές την ίδια λάμπα, εκτός από τις δύο ή τρείς μπαταρίες και μερικές επαναφορτίσεις για τις οποίες έχω χάσει το μέτρημα. Όταν το επισήμανα, θυμήθηκαν ότι είμαι "εντουράς" (!?!?!?!?) και ότι με τους κραδασμούς καίγονται οι λάμπες - άντε βγάλε άκρη. Η πλάκα είναι πέρα από κάτι δρομάκια σε Πάρνηθα/Αχαρνές/Θρακομακεδόνες/Τατόι που θα έκανε ακόμη και ένα cbr, ζήτημα να είχα πάει 1-2 φορές σε χώμα-χώμα.

Αφού πολύ φιλικά κάτσαμε και συζητήσαμε όλο το ηλεκτρο-ιστορικό, μου είπανε ότι "μάλλον", "μπορεί" να φταίει ένα "bms" (κάτι σαν εγκέφαλος αν κατάλαβα καλά), γιατί επίσης βλέπανε και κάτι περίεργα στο μηχάνημα που το συνδέανε και ένας από τους μαστόρους που με θυμότανε είπε ότι πάντα είχε πρόβλημα με το διαγνωστικό στο μηχανάκι μου. Όμως, ο επικεφαλής του σέρβις είχε αλλάξει, ο παλιός που ήξερε τις παλιές περιπέτειες είχε φύγει και είχε αναλάβει ένα καινούργιο παλικάρι που πρώτον δεν με ήξερε και δεύτερον, ήταν πολύ προβλεπόμενος (μάλλον γιατί ήταν καινούργιος). Καταλήξαμε λοιπόν ότι θα κοιτάξουνε μια "βάση δεδομένων" που έχει η μαμά για γνωστές βλάβες και μου συστήσανε να περιμένω μήπως βγει ανάκληση γιατί το ανταλλακτικό bms είναι πολύ ακριβό.

Τώρα είτε το πιστεύετε είτε όχι, με αυτά και τα άλλα πέρασε ένας χρόνος και 10000χλμ (απίστευτο!), οπότε πλήρωσα ένα ξεγυρισμένο σέρβις, όπου φυσικά όλα ήταν ΟΚ! Γέλασα πολύ, κυρίως με τα μούτρα των μηχανικών που μου παρέδωσαν τη μπεμπα με την επισήμανση ότι καλού-κακού ξαναφόρτισαν την μπαταρία. Δεν με ένοιαζε πλέον πολύ. Ούτως ή άλλως εγώ έξω από τα όρια του δήμου Αθηναίων δεν θα ξαναέβγαινα και στο σπρώξιμο/τσούλημα της μοτό είχα γίνει εξπέρ.

Για μερικούς μήνες υπήρξε μια ησυχία και έκανα ελάχιστα, διακοσμητικά πλέον, χιλιόμετρα. Σε μια καφετέρια όμως, ένα παλικάρι που χάζευε τη μηχανή μου (χαχα, του άρεσε, που να ήξερε), κάποια στιγμή μου λέει: "φίλε, κάτι στάζει". Κοιτάω και εγώ, βλέπω μερικά δάκρυα από μια τρύπα στα δεξιά του μοτέρ. Μας βλέπει η γυναίκα μου να έχουμε χώσει τα κεφάλια μέσα στη μηχανή και ... φυσικά παίρνει το μετρό για σπίτι.

Πίσω στην αντιπροσωπία λοιπόν. Με το γνωστό high-tech bmw-ύφος κοιτάξανε την άδεια, βάλανε τα στοιχεία στον κομπιούτορα και μου είπαν ότι έχει γίνει η ανάκληση για την φλάτζα και είμαι οκ. Τη μηχανή έξω στο πεζοδρόμιο δεν την είδαν. Βρε παιδιά, τους λέω, αυτό δακρύζει από αλλού, το ξέρω για τη φλάτζα, άλλο πράγμα φταίει τώρα. Τίποτα. Ούτε ένας άνθρωπος να βγεί στο πεζοδρόμιο. Η αλήθεια είναι ότι πνίγονταν στη δουλειά, εγώ δεν είχα ραντεβού, οπότε συμφωνούμε να το "παρακολουθήσω". Τι άλλο να κάνω? άλλωστε και να τσακωθείς δουλειά δεν κάνεις.

Οπότε, λέω να πάω σε άλλη αντιπροσωπία? Πήγα, δεν θέλω να πω όνομα γιατί σε αντίθεση με αυτήν της Μιχαλακοπούλου, δουλεύουν ακόμη. Βγήκε ένα παλικάρι, το είδε, "αααα", μου λέει, "έχεις πρόβλημα με τη φλάτζα, είναι γνωστό αυτό, θα σου κάνω την ανάκληση". Για κάντην του απαντώ και εγώ, και λέω θα το παίξω κορόιδο. Παίρνει την άδεια, πάει και αυτός στον κομπιούτορα, μπλικι-μπλίκι, τον βλέπω να ξύνει το κεφάλι του. Φωνάζει και έναν πιο χοντρό, κάνει και αυτός τα ίδια, βγαίνει έξω, το κοιτάει που δακρύζει και τι μου λέει? "Δεν σας έχουν βάλει σωστά το ανταλλακτικό, δεν σας κάνανε καλή δουλειά στο σέρβις, μπουρου-μπουρου, κάτι βίδες που δεν είναι ίσιες, 250ευρά συν φπα" ΟΚ, λέω θα το φέρω αύριο και έγινα καπνός.

Πάω σπίτι, μπαίνω advrider/ukgser, βγαίνει τελικά τρόμπα νερού. Για τις βίδες που δεν είναι ίσιες και καλά, ψάχνω παντού αλλά δεν βρίσκω τίποτα, οπότε το ξεχνάω. Σημειωτέον ότι τότε σε κάποια fora έλεγαν ότι είναι φυσιολογικό για μια καινούργια τρόμπα να δακρύζει. Ενημερώνω το σέρβις, που τα παιδιά δεν είχαν επίσημη ενημέρωση και μου λένε τα γνωστά. Φωτό, εμέιλ στην μαμά και αναμονή. Ωραία, αλλά το δάκρυσμα μέρα με τη μέρα γίνεται ποτάμι. Η απάντηση από τη μαμά λέει ότι είναι πράγματι φυσιολογικό και εγώ ξεκινώ μια δουλειά, διάρκειας μερικών εβδομάδων, στο κέντρο της Αθήνας. Κάθε μέρα μπρος-πίσω με τη μηχανή, χαρούμενος ότι τουλάχιστον φορτίζω τη μπαταρία. Βέβαια από την άλλη είμαι σχεδόν σίγουρος ότι χάνω υγρά από κάπου αλλά αφού η μαμά λέει ότι είναι οκ, τι να πω εγώ? Πρέπει να πέρασε σκάρτος 1 μήνας (η δουλειά ήταν σύμβαση 6 εβδομάδων).

Μέρα μεσημέρι λοιπόν, ανεβαίνω την Αλεξάνδρας και ένα περτικαλί λαμπάκι ανάβει στο καντράν. Εν τω μεταξύ, μάλλον δεν είχα παρατηρήσει ότι είχε ανεβάσει θερμοκρασία. Μέσα στην κίνηση της Αθήνας, ντάλα καλοκαίρι, ο ανεμιστήρας ούτως ή άλλως πάντα δούλευε υπερωρίες. Ρε φούστη μου λέω, δεν σμπρώχνω όλη την ανηφόρα από Ιπποκράτους μέχρι Μιχαλακοπούλου. Ας καεί, ας πιάσει φωτιά, ας κάνει ότι θέλει. Το κερατιάτικο με πήγε μέχρι το γήπεδο και με άφησε στο φανάρι. Απλά έσβησε. Τα λοιπά γνωστά, επ ώμου αρμ, και στο σέρβις. Έχετε σπρώξει 200 κιλά καυτό μέταλλο, μεσημέρι καλοκαιριού, μέσα στην κίνηση της Αθήνας?

Ξανά-μανά μέιλ στη μαμά, αναμονή ατελείωτη, απάντηση για αλλαγή τρόμπας νερού. Μου βγάζουν και μια χρέωση αστρονομική και κοντεύω να τσακωθώ. Βρε παιδιά, τους λέω με τα τελευταία ψήγματα υπομονής, τι πληρώνω εδώ? Εσείς δεν είπατε όλα οκ? Ναι, αλλά δεν έλεγξες μου λένε για ψυκτικό. Αυτό ήταν αλήθεια. Αλλά είχαν ελέγξει αυτοί πριν από 2-3 εβδομάδες. Δηλαδή κάθε πότε ελέγχουμε, κάθε μέρα? Αφού ήξερες μου λένε ότι υπήρχε πρόβλημα. Αφού εγώ σας είπα για τη διαρροή και εσείς μου είπατε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, απαντώ εγώ. Και τι μου απαντάνε? "Και αν εμείς σου πούμε να πέσεις στον γκρεμό, εσύ θα πέσεις?".

Τώρα είτε το πιστεύετε είτε όχι, έγινε συμβιβασμός να μπει στην καλή θέληση και να πληρώσω "μόνο" εργατικά. Τεστ, για να δω αν διαβάζετε προσεκτικά: Τι άλλο αλλάχθηκε? ..... Σωστά, μια λάμπα που είχε καεί! Τι πήρα δώρο? Μια βάση για συναγερμό, άρτι αφιχθείσα από Γερμανία.

Αυτό λοιπόν με τις λάμπες είχε αρχίσει να γίνεται το επόμενο σήριαλ. Να σημειώσω ότι ουδέποτε είχε ανάψει ένδειξη lamp στο καντράν. Πως το ξέρω? Γιατί κάποια στιγμή μετά την τελευταία περιπέτεια με την τρόμπα άναψε και αυτό! Για ποιό λόγο δεν είχα ιδέα, αλλά το φανάρι μερικές φορές έσβηνε και τότε άναβε το lamp. Επίσης, δεν άναβαν τα φλας, όταν αυτό συνέβαινε. Νευρίασα μια φάση και του τράβηξα μια μπουνιά. Τσουπ άναψε το φανάρι και το φλας. Ααααα, λέω μάλιστα. Χρήσιμοι οι εγκέφαλοι και τα canbus αλλά άμα δεν πέσει ξύλο δουλειά δεν γίνεται.

Πίσω στην αντιπροσωπέια, αίτημα για αλλαγή φαναριού συνολικά. Πάρτε το λέω και φέρτε καινούργιο. Φυσικά αρνήθηκαν. Ωραία, λέω, έχω τα τιμολόγια, στείλτε μέιλ στους Γερμανούς, πόσες λάμπες αλλάζουμε κάθε χρόνο. Μούγκα στη στρούγκα. Μου ξανα-λένε για το "bms", και μου βγάζουν ένα τετραψήφιο νούμερο κουστουμιού. Πάω δίπλα στις πωλήσεις, "πάρτο και πούλα το". Δεν γίνεται μου λέει, γιατί θέλει εγκέφαλο. Πίσω στο σέρβις, αφού από τις πωλήσεις λένε ότι θέλει εγκέφαλο, γιατί δεν τον αλλάζουμε εντός εγγύησης? "Δεν γίνεται γιατί δεν έχει βλάβη". Πίσω στις πωλήσεις: "Φίλε, δίπλα λένε ότι ο εγκέφαλος δεν έχει βλάβη". Απάντηση: "φίλε, μεταξύ μας?". Τελικά, άλλαξα το ####-φάναρο με "καλή θέληση", δλδ έκπτωση και μετρήτα και ακόμη περιμένω ανάκληση για bms.

Εν τω μεταξύ με έτρωγε αυτό με τις "στραβές βίδες". Στο κάτω-κάτω έλεγα, έχω δώσει ένα σκασμό λεφτά, στα 250ευρά που μου ζήτησε ο άλλος θα κολλήσω? Αν αυτές οι βίδες μου την κάτσουν, πάλι θα σπρώχνω. Ήμουν έτοιμος λοιπόν να πάω στον άλλο, ώσπου μια φάση στο google παίρνει το μάτι μου ένα post για επανα-σφίξιμο στις βίδες του κινητήρα για το 800αρι (νομίζω). Ώπα, λέω, εδώ είμαστε. Πάω στο σέρβις, το δείχνω, αααα, βέβαια μου λένε, αφορά 650αρια και 800αρια και θα γίνει στο επόμενο σέρβις, ΑΝ είναι το δικό σου μέσα στη λίστα. Τότε είχε αρχίσει και η ιστορία με την αλλαγή αλυσίδας στην Αμερική. Ρωτάω και για την αλυσίδα, μου λένε το δικό σου δεν είναι μέσα - χωρίς να ζητήσει την άδεια για να δει το νούμερο της μηχανής και να ελέγξει στο κομπιούτερ. Ωραία, λέω, και τι κάνω? Τίποτα μου λένε. Όταν συμπληρώσεις 20.000χλμ ή ένα χρόνο έρχεσαι για σέρβις και στο φτιάχνουμε.

Τώρα, έτσι όπως τα διαβάζετε όλα αυτά, τι πιθανότητες θα μου δίνατε να φτάσω στα 20.000χλμ?

Εκείνη την εποχή, ξεκίναγαν οι αναφορές στα fora για σκασμένα ντεπόζιτα και μια δεύτερη ανάκληση, πάλι για δισκόφρενο - αυτή το φορά για βίδα ενώ πριν ήταν για ένα παξιμάδι (ή το αντίστροφο?). Α, και κάτι με ένα καλώδιο του abs ενώ κάποιοι άλλοι λέγανε ότι χαλάει, κυρίως στο 800αρι, ο ανορθωτής? Ο στάτορας? Ένα πηνίο? Κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Καλά κρασιά. Παρκάρω τη μηχανή, αποσυνδέω τη μπαταρία, ρίχνω κουκούλα από πάνω και τους λέω "τα λέμε του χρόνου που θα τα έχετε συμμαζέψει και εσείς και η μαμά"


συνεχίζεται...(κι όμως!!)
Reply With Quote
  #17  
Παλιό 28-05-2012, 16:29
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

είναι δυνατόν...

έχει ΚΑΙ συνέχεια το μαρτύριο ????
Reply With Quote
  #18  
Παλιό 28-05-2012, 17:11
Translatoras Ο/Η Translatoras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Πειραιάς-Πειραϊκή
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 761
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Τη συμπάθεια και το θαυμασμό μου στα έχω δείξει σε άλλα ποστ!

Ήρθε η ώρα να σε πειράξω.......

Έλα, έλα, παραδέξου το ότι για να ασχολείσαι ακόμα τα θέλει και λίγο ο πωπουδάκος σου

που κάθεσαι και ασχολείσαι ακόμα!

Προσωπικά και μόνο με το θέμα της μπαταρίας θα την είχα λήξει τη σχέση και με τη μοτό και με την εταιρεία.
Reply With Quote
  #19  
Παλιό 28-05-2012, 17:29
kokni Ο/Η kokni βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: F650GS '08
Μηνύματα: 38
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Ευχαριστώ για την συμπαράσταση, και εγώ τώρα που τα γράφω αναρωτιέμαι για την υπομονή μου.

Αύριο θα γράψω το τρίτο και τελευταιο ..προς το παρόν sequel της unstoppable, γιατί σήμερα δεν έχω μαζί μου τα υπόλοιπα τιμολόγια/σημειώσεις μου.

Ο λόγος που δεν το ξέκοψα αμέσως (ή έγκαιρα) ήταν πολύ απλά ότι ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ.

Αυτή είναι η πρώτη μηχανή μου και πολλά από αυτά που τύχαιναν τα θεωρούσα ότι έτσι θα είναι σε όλες τις μηχανές.

Μου έκανε βέβαια εντύπωση πόσο δύσκολο είναι να συντηρήσεις μια μηχανή, αλλά ΥΠΕΘΕΤΑ ότι όλοι έτσι κάνουν.

Όπως μου είπε και ένας κολλητός, κανονικά θα έπρεπε να πληρώσω στη μαμά bmw για την εμπειρία και τις γνώσεις που απέκτησα όλα αυτά τα 4 χρόνια.

αύριο η συνέχεια... καλό απόγευμα!
Reply With Quote
  #20  
Παλιό 28-05-2012, 18:01
MOYTPO Ο/Η MOYTPO βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW GS
Μηνύματα: 2,160
Προεπιλογή Απάντηση: Περιπέτεια

Εχω μεινει αλαλος!!!!!!!!!
Χαρας την υπομονη σου αδερφε και αλλο κακο να μη σε βρει.
Τελικα το μηχανακι τωρα λειτουργει ή εχεις ιστοριες?????
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:21.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!