![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#31
|
|||
|
|||
![]()
για 1200 GS Μοντέλο 2011, επιλογές ΧΕΝΟΝ που έχω βρει (και από φίλους του forum):
1. www.xenonlights.gr 150 euro για μεσαία σκάλα 250 euro και για τις 2 σκάλες 3 χρόνια εγγύηση το μπάλαστ - 1 οι λάμπες η λύση είναι για can-bus οι τιμές είναι με την τοποθέτηση (1 με 1.5 ώρα με ραντεβού) 2. Λ. Ηρακλείου 480 (Ν. Ηράκλειο, κοντά στην έξοδο της Αττικής οδού) 80 euro και για τις 2 σκάλες 2 χρόνια εγγύηση το μπάλαστ - 2 οι λάμπες η λύση είναι για can-bus η τιμή είναι τελική με την τοποθέτηση (0.5 ώρα επέμβαση κατά δήλωση του μάστορα) 3. μηχανικός που τον θεωρώ σοβαρό, μου λέει να ξεχάσω τα xenon... για να είμαι ειλικρινής, δεν το έχω αποφασίσει ακόμα απο τη μικρή έρευνα αγοράς που έχω κάνει...κάποιος συνάδελφος που να μπορεί να με βοηθήσει λίγο ακόμα? thanks |
#32
|
|||
|
|||
![]()
Μπραβο που τα συγκέντρωσες και τα κωδικοποίησες!
Γιατί ομως ο μηχανικός σου ειπε να τα ξεχάσεις. Στο αιτιολόγησε; |
#33
|
|||
|
|||
![]()
όποιον σοβαρό μηχανικό και να ρωτήσετε, θα σας πει να ξεχάσετε τα Ξένον
|
#34
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#35
|
|||
|
|||
![]()
επειδή μίλησα με τον mikochem, τα έβαλε εκεί που ρώτησα και έγραψα και εγώ:
2. Λ. Ηρακλείου 480 (Ν. Ηράκλειο, κοντά στην έξοδο της Αττικής οδού) 80 euro και για τις 2 σκάλες 2 χρόνια εγγύηση το μπάλαστ - 2 οι λάμπες η λύση είναι για can-bus η τιμή είναι τελική με την τοποθέτηση (0.5 ώρα επέμβαση κατά δήλωση του μάστορα) μάλλον φαίνεται πως τα χρεώνει τώρα 80 αντί για 50? Ρωτάς και εάν θες μας λες! |
#36
|
|||
|
|||
![]()
Την είχα βάλει στο 1100. Κάνει λίγο δουλίτσα. +50% έγραφε θυμάμαι.
Τώρα, αν θες ΦΩΣ, ο Δήμος και ο Νίβο, θα σου πουν λύση. Άντε να πω κ εγώ. Μία, προβολάκια γούντερ.... |
#37
|
|||
|
|||
![]()
καμια λαμπα με Χ watt δεν δινει περισσοτερο φως απο μιαν αλλην με το ιδιο Χ wattage....ΚΑΜΙΑ. Αυτο που κανουν οι +50%, +120% κ.λ.π. ειναι οτι χρησιμοποιουν αλλα αερια εσωτερικα με αποτελεσμα το φως να ειναι πιο ασπρο, αυτο και τιποτε αλλο.
Αυτη η ασπραδα κανει τον οδηγο να βλεπει ΕΛΑΧΙΣΤΑ καλλυτερα, λογω λευκοτερου φωτος, και σε καμια περιπτωση δεν αξιζουν τα λεφτα τους (πολλες κανουν και 150ε η μια), χωρια που ειναι ευπαθεις και καιγονται ευκολοτερα. Στο βαραντερο μου εχουν περασει ολες οι μαρκες του +Χ%, απο osram και phillips μεχρι ΡΙΑΑ των 120ε η μια. Καμια διαφορα με τις απλες osram της μαμας αλλα και καθε 6-8 μηνες αλλαγη λαμπας. Ετσι κατεληξα στης μαμας τις απλες οπου μετα απο 4 χρονια (5 εχω το Βαρα) συνεχους λειτουργιας αφου του βαραντερο τα φωτα ειναι συνεχως αναμενα, και με αναματα-σβησιματα του κινητηρα 5 την ημερα τουλαχιστον της μαμα ςειναι ακομα αθικτες. |
#38
|
|||
|
|||
![]()
+1200 στον George, από όση εμπειρία έχω κι εγώ. Μάλιστα όταν πήγα σε φίλο ηλεκτρολόγο να βάλω τις night brake , μου είπε ότι τη φοράω
![]() Στα του xenon τώρα, δεν είναι τυχαίο που δίνουν 2-3 χρόνια εγγύηση ballast και 1 - 2 για λάμπες ![]() Άμα δεν είναι το σύστημα xenon από το εργοστάσιο, βράστα..... Εκτός αν σκάει κάποιος το 100αρικο ανα διετία! |
#39
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Το θεμα ομως ειναι Θοδωρα αν τα κοινα κατοπρα-φαναρια, που φορανε απλες αλογονου, δεχονται ξενον χωρις επιπτωσεις για τον απεναντι που ερχεται. Επισης αν το αποτελεσμα ειναι το προσδοκωμενο σε ενα τετοιο φαναρι. Στο Βαραντερο π.χ. οποιος εβαλε ξενον η δεσμη εκανε ενα < αλλα η διαχυση του φωτος ηταν τετοια που πιο πολυ εβλεπες τα δεντρα παρα την ασφαλτο....και μιλαμε για HELLA made in Germany των 1000ε ¨η καπου τοσο. Στο κορολα...αστα εκει δεν το συζηταμε καν..... Οταν πηγα στην τπγιοτα να ρωτησω γιατι μου ειπαν οτι αλλαζεται ΟΛΟ το φαναρι με κοστος τρελο βεβαια. Last edited by GeorgeP; 15-06-2012 at 19:15. |
#40
|
|||
|
|||
![]()
Έτσι είναι δυστυχώς. Η απορία μου είναι γιατί οι κατασκευαστές δεν ασχολούνται σοβαρά με το θέμα φώτα....
Τα περισσότερα αυτοκίνητα που είχα, είχαν (και το Forester επίσης) απαράδεκτα έως μόλις επαρκή φώτα. Το ίδιο και οι μηχανές με καλύτερη την Άφρικα στα φώτα - μέχρι τώρα. Είχα όμως κι ένα -ζημιάρικο και μπελά κατά τα άλλα- Astra G 1.8, που είχε φωτάρες κι όχι xenon! Μιλάμε ότι έκανε τη νύχτα, μέρα! Άψογη μεσαία σκάλα με σωστή δέσμη και προβολείς που μπορούσες να οδηγείς με 160+ σε σκοτεινό δρόμο με χασίματα, χωρίς φόβο. Την ίδια εποχή με το Impreza GT του αδερφού μου, δεν ήταν δυνατόν να περάσω τα 120 στους ίδιους δρόμους. Δεν έβλεπα! Με πολλούς πειραματισμούς σε ενισχυτές, λάμπες κλπ στα κοινά φώτα, αλλά και δοκιμή xenon στο Forester & Impreza , δεν είδα "φως". Μόνο στο τελευταίο Impreza 2004 μοντέλο, η αλλαγή σε ξένον έκανε διαφορά. Ίσως γιατί το φανάρι σχεδιάστηκε εξ αρχής για να δέχεται ξένον, έβγαινε και τέτοια έκδοση. Στα υπόλοιπα βελτιωνόταν η ορατότητα, αλλά πάλι στις ίδιες αποστάσεις έβλεπα. Απλά πιο καθαρά. Ζήτημα αν άξιζε η εκάστοτε επένδυση.... Εκείνο που έχει σημασία, είναι ότι στο Astra με συμβατικά φώτα, είχα ΦΩΤΑ!!!! Αυτό σημαίνει ότι όλα εξαρτώνται από το σχεδιασμό του κατόπτρου κι όχι από τις λάμπες και την ισχύ τους. Καταλήγοντας, η άποψή μου είναι: ή μένεις στα φώτα της μαμάς άντε με καμιά λάμπα καλύτερη για ψυχολογικούς λόγους και με λίγα λεφτά παραπάνω, ή πας σε ακριβές λύσεις του χιλιάρικου και έχεις το προσδοκόμενο αποτέλεσμα. Last edited by forester; 16-06-2012 at 06:46. |
![]() |
|
|